Diskuze

Tesla chce vyrábět elektromobily v Číně, snížilo by to ceny o třetinu

Americká automobilka Tesla Motors by mohla do dvou let začít vyrábět v Číně. Tvrdí to ředitel Elon Musk, podle kterého by místní výroba snížila ceny aut Tesly na největším automobilovém trhu světa o třetinu. Kde by továrna stála, se zatím neví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

K79a89r58e15l 77J79a17n91í51k

26. 10. 2015 10:40

Jestli přenese výrobu do Číny, tak podle mne přijde o dojem exkluzivity, minimálně pro americký a evropský trh. Ale i bohatí Číňané jistě koupí raději americké auto než čínské.

Plus Číňané je zkopírují tak jako tak, ale takhle naservírované to dokonce bude obdobně kvalitní. Všichni se stěhují více do levna nebo zpět blíže ke svým zákazníkům a Tesla chce jít opačnou cestou?

0 0
možnosti
JP

Cena snížená o třetinu, kvalita o polovinu...

3 0
možnosti
MB

Velmi povedený design. K úplné dokonalosti tomu chybí nějaká V8 nebo V12.:-)

1 1
možnosti
MB

Myšleno u  model Tesla S

0 0
možnosti
KN

Do dvou let výroba přesunuta do Činy a do čtyř let bude mít Cina vládní značku Tesslaa produkující vozy napadne podobne produkci automobilky Tesla. Budou se prodávat za třetinu Tesly. Jak by ne, ušetří za vývoj a výzkum.

5 0
možnosti
SS

Tak tomu je uz dnes. Nepamatuju si, jak se to auto jmenovalo, ale Tesle hako vy vypadlo z oka ;)

0 0
možnosti
SS

Sám Musk prohlásil, že Tesla nebude v zisku dřív než v r. 2020, takže neustále opakovat, že je ve ztrátě a že investoři doufají v ziskovost je úplně mimo. Dnes mohutně investuje a má záporný cash-flow, Investice se budou vracet až po vybudování gigatovárny a rozjetí opravdu velkosériové výroby a vybudování většina superchargerů.

1 0
možnosti

Dokud nebudou uhlíkové nanobaterie, tak elektroauta nemají šanci. Jen jako doplněk pro bohaté.

0 1
možnosti
MV

nejdrive rikali Elonovi ze elektricke auto nikdy nebude rychle, tak udelal tesla roadster. Pak ze nikdy neudeje dost kilometru, pak ze ho nikdy nedokaze prodavat, tak udelal model s a ted rikate, ze to nebude masovka. po gigafactory bude, nebojte, co Elon rekne to plati

1 0
možnosti
LB

jo bude to potřeba, "hoplíku zafíře" když se jí při testu roztočily zadní kolečka, ukázala 4 x víc emisí...HEHEHEHE

0 0
možnosti
PM

Čína je hlavně jednou z mála zemí na světě, která hodlá elektromobily skutečně významně rozšiřovat, nikoli je v zájmu ropné lobby vyrábět v nejnutnějším, tj. nejnižším možném počtu a všude vyzdvihovat jejich nevýhody, jak se to dělá na Západě.

1 3
možnosti
JV

J81o82s29e51f 26V80a71l61a

23. 10. 2015 16:55

nejde o lobby ale o to, ze na zapade je (jeste) dovoleno svobodne myslet. V celem retezci elktroauto-akumulator-prenosova sit-elektarna-fosilni palivo ( 95% veskere elektricke energie je stale z fosilnich paliv a odstaveni JE bude pomer fosilnich paliv jeste vyssi) tak v celem retezci se spotrebuje na kilometr jizdy Tesly vice fosilniho paliva nez u klasickeho auta - navic je testa drazzi a mene spolehliva......

2 1
možnosti
MP

Nechápu tu zelenou cenovou demagogii....která způsobuje odliv pracovních příležitostí do Číny , kde dochází k totálním nevratným ekologickým škodám.

Toto zelené pokrytectví stejně skončí velkým krachem....vždyť tu zelenou technologii stejně budou vyrábět elektřinou z jaderných či uhelných elektráren. Rv

1 1
možnosti
JV

J65o66s19e17f 11V67a33l23a

23. 10. 2015 17:43

to je prave ten vtip "lokalni ekologie" Na mem dvorku mi bude lip, pokud prehazim svuj hnuj pres plot na souseduv dvorek. A jeste ho narknu z toho, ze vedle toho jeho smradu se neda bydlet.......eventuelne z kukurice, kterou by mel soused na pul roku k veceri si necham vyrobit "ekologicke" pohonne hmoty. Co na tom, ze soused bude mit hlad, protoze ten uz nebude po zvyseni cen potravin na kukurici mit penize

0 0
možnosti
JZ

J33i63ř60í 17Z70ý38k44a

23. 10. 2015 14:41

vzhledem k nepříliš dobrým statistikám spolehlivosti vozů Tesla bych byl s přesunem výroby do Číny opatrný.

A jak už tu zaznělo, výroba v Číně = odevzdání know how.

12 0
možnosti
JV

J22a93n 83V12e23s80e56l51ý

23. 10. 2015 18:25

Tak jsem se díval na ty "nepříliš dobré statistiky". Celé haló je okolo první série (Tesla S už je v současnosti po dvou upgradech). Nedostatky byly ve smyslu - špatně těsnící střešní okno, podivné zvuky karoserie, které v hlučném a vibrujícím spalováku neslyšíte, jedna šarže nekvalitních motorů (už jsou všechny dávno vyměněné), potíže s kličkami od vozu. Všechno prkotiny, které už jsou dnes dávno vyřešené. To není jak zabijácká auta od GM, která se sama zapálí.

0 0
možnosti