- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no u té parní lokomotivy a historických vagonů, to bude vypadat moc pěkněaž žije kocourkov
No, tak to chci vydět až zůstane vozíčkář držkou nabořený v té lavičce po tom sjezdu.
Ta rampa je celkem zajímavá (super je možnost složení jako spacák), její použití je v tomto případě podivné, to ano.
Dle mého názoru musí zvítězit zdravý rozum ta rozkládací plošina plní všechny požadavky pro bezpečný nástup a výstup všech vozíčkářů tak i kočárků. Dále nutí obsluhu vlaku k pohybovým činnostem a bližšímu kontaktu s cestujícími. Za mou osobu jim děkuji, že dokázali i někdy nesmyslný požadavek EU vyřešit.
Hašišbedna do Kaprounu nejezdí
DOTACE JSOU ZLO!
Myslete pravicově - co si na sebe nevydělá, nechť zanikne.
Problém je, že si řada věcí na sebe nevydělá kvůli státní měnové expanzi, státním norem atd. atd.
Dotace jsou zlo tedy také z toho důvodu, že vytvářejí určitou iluzi o pestrosti současného systému, protože udržují v chodu něco, co by v současném systému nebylo, ale neznamená to, že by to neexistovalo, nebyla-li by měnová expanze, trh oklešťující normy atd.
Dotaci dostanete, ale dáte z ní pěkně nalízat kamarádovi. Vyrábí nesmyslné rampy, které pro jejich cenu nikdo nechce, tak je pěkně koupíte! Velebnosti, chce se mi zvracet!
Nízkopodlažní vozidla pomohou (při aspoň jakž takž vysokém nástupišti) lidem s pohybovým omezením, s kočárky a také lidem na vozíku. Tato znouzcenost pomůže pouze vozíčkářům (i ten kočárek bude do hašišbedny zvednut raději strojvedoucím/průvodčím "ručně", než aby se rozkládala nějaká plošina).
Jsem na vozíku a jednou sme tou úzkokolejkou chtěly jet. Mělo to hlavní problém a to cena. Vzhledem, že k nadraží musím autem, tak by to byla cesta tam i zpět. Jinak celkem dobrá a lehká plošina, ale ten náklon??? To je o hubu.
cena?
jako že to bylo dražší než to auto?
Speciálně ve stanici Kaproun bude tohle zařízení opravdu k ničemu, ale je fakt, že vlaková zastávka uprostřed lesa asi nebude vozíčkáři moc navštěvovaná. Kdo tu trať někdy projel (já minimálně 2x ročně) tak asi ví, že zde je požadavek na bezbariérovost vcelku nesmysl