- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To by měly SAE "vítat" a "přijímat" své souvěrce uprchlíky z dalších muslimských zemí, když se jim tak daří. Na rozdíl od předlužené EU
V pripade CR je potreba Emirates priznat jeste dalsi zasluhu - diky velmi dobremu pomeru ceny a komfortu "naucili" spoustu Cechu litat v business class. U hodne lidi to totiz nebyl problem financni, ale spis myslenkovy (nevedeli, co od business class ocekavat, a nedoslo jim, ze by "mohli")
Vtipné. To je opravdu zásluha.
Desítky Čechů už jednou letěli business díky Emirates.
Emirates - nejlepsi obsluha, jen to letiste se za poslednich deset let zacina preplnovat. Vypustim manzelku v B, jdu do C, probehnem "D.Free a jsme opet bez penez. Arabaci to maji vymakane a tech 24 hodin cesty utece jako voda.
Tak letiště bude za chvíli nové, jinak souhlasím jsou perfektní.
Ono je to relativně jednoduché. Mateřská základna je na skvělém místě, stát platí investice, dopravce neplatí daně. V EU by byly dobré základny, ale velení dělá všechno proto, aby zabránilo rozvoji velkých dopravců. M.j. - kolik stojí takový článek? Rád bych tady propagoval naší firmu
A navíc velice levné palivo za dotované ceny.
http://www.flightradar24.com ukazuje nejčastěji letadla na lince London-Heathrow do Dubaje , Dohy, nebo Abu Dabi a zpět, která přelétávají nad námi přes Lnáře, Blatnou a Písek. Jsou to vesměs čtyřmotorové gigantické letouny, ponejvíce Airbusy a Boeingy. Z Turecka létají spíše menší, dvoumotorové stroje.
Někdy jich je současně na obloze i několik, zanechávají kondenzační páru jako stopu. Menší letadla u nás lítají na lince Řím- Varšava nebo Moskva, přilétají přes Strážný a pokračují na Příbram. Do Varšavy už letí klouzavým letem, bez motorů, chybí kondenzační čára.
To se to rozjíždí aerolinky s mořem ropy pod zadnicí. Vůbec za všechno co mají vděčí musulmanové jen a jen ropě.
líbí se mi jak kontinentální a americké aerolinky brečí....pokud se jim nelíbí, že Emirates nemusí platit daně, tak by měli jít za svou vládou.
Jj, třeba těch jejich 500MB internetu na palubě letadla za 1 USD je vynikající nabídka, o tom si můžu nechat prakticky zdát i tu u nás v česku na zemi a ne tak na interkontinentálním letu. A přitom jim ten net i poměrně svižně fungoval. Smekám.
Za tuhle cenu bych si to zaplatil u každého dálkového letu tak snad někdy v budoucnu :)
A teď si představte, co všechno by ještě mohli dokázat, kdyby dokázali přeplatit Tvrdíka.
V Indii mají největší vrakoviště lodí, tak proč ne v Emirátech největší vrakoviště letadel..
Výhodou Emirates je i poloha Dubaje. Mezi Evropou a Asií, prakticky kamkoliv lze odtamtud doletět bez mezipřistání. Ten kruh na opačné straně Země, kam ze základny letadla nedoletí, je totiž v případě Emirates někde v Tichém oceánu, kde stejně nic není.
Z Prahy přes Dubaj do Bangkoku je s Emirates ideální spojení. I pro silného kuřáka. A bar v A-380 je také vynikající záležitost. Už nikdy jinak.