Diskuze

Vlaky nabíraly zbytečné zpoždění. Správci tratě totiž chyběla výhybka

Do českých železnic se letos investice jen hrnou. Správa železniční dopravní cesty proto naplánovala velké množství oprav tratí. S tím souvisí i zvýšení počtu výluk. Opravy se často prodlužují, protože náhradní díly nejsou skladem. Kvůli tomu se například čekalo dva měsíce na jednu výhybku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Nic se neděje, to spraví výdaj 120 milionů Kč vydaných ČD na reklamu, jak jezdí dobře a spolehlivě ... Viz TV ... Co otravujete s nějakou výhybkou ... !?

0 6
možnosti
FV

Až na to, že majitel těch výhybek je SŽDC s.o., takže s tím ČD nemají nic společného.

10 0
možnosti
KM

K92a60r42e66l 66M22á94c86h90a

28. 10. 2015 21:47

jestli musí vypsat soutěž na každou vyhýbku možná  ale když řeknou zámečníkům že ji potřebují tak je do rána vyrobená, nevěřím že se v čechách čeká dva měsíce na kus železa, leda že by to vozili z indie lodí jako zkrachovalá avie kardany

0 1
možnosti
MK

M17a82r65t96i81n 64K56y60p74r

28. 10. 2015 22:29

V ČR je jediný výrobce a dva měsíce je u něj ještě relativně slušná lhůta (právě díky tomu, že je jediný).

4 0
možnosti
JJ

J30a17n 66J98e77m95e52l94k84a

28. 10. 2015 21:26

Co spíš nepochopím, x let se z peněz EU platili jen kraviny, typu sokromých welness, nesmyslných školení a pod.

A nyní až poslední rok se konečně začalo něco opravovat kromě koridorů.

Ale opět evidentně málo nepřipravené. Jestli propadne třeba 10 miliad, tak je to zejména u železnice škoda.

Za miliardu se dá opravit Opava Krnov cca 30 km ze 75 na 120 km/h(a to už autem nebudete rychlejší). Za 2 miliadry se Opava Ostrava elektrifikovala. Takových tratí, které potřebují pořádné řízení, rozumné koleje, elektrifikace a vyhybky je.. Kolín - Nymburk, rovné, ale Elefant jezdí 70 kou. Nymburk - Mladá Boleslav by podle mě byl super adept na 120.. A jezdíme 80..

Rožnov - Valašské Meziříčí 2 velké města, koleje křivé na pohled.

Hromada špatných příměstských tratí..

7 0
možnosti
BG

Hlavně na Brněnsku by to chtělo investovat. A taky víc tratí.

1 0
možnosti
PR

to maji evidentne asi vybornej project management a taky supplier management kdyz nejsou schopni naplanovat a vest projekt - rekonstrukci casti trate tak aby se vyhnuli cekani na dodani / vyrobu nejakeho dilu.. OMG OMG...

0 2
možnosti
Foto

J81i45ř24í 71E37r54b71e51n

28. 10. 2015 20:47

Prosím, prosím, ještě víc anglicismů! ;-D

4 2
možnosti
PO

To je těžké .. kdyby SŽDC měla po republice desítky skladů napěchovaných všemi možnými typy komponent pro výhybky (příčemž leckde na koridoru jsou to atypy, jedinný kus daného typu v ČR) - tak na tomhle místě budeme mít článek, jak správce kolejí špatně hospodaří, že vyhazuje miliardy za nákup a uskladnění dílů, které dvacet let nikdo nepotřeboval atd.

8 0
možnosti
JJ

Tak se ma SZDC s dopravci domluvit tak, aby nestresovali jizdni rady, kdyz je situace jaka je.

1 2
možnosti
KB

Trať Praha-Česká Třebová zřejmě nepatří mezi prioritní tratě....

1 2
možnosti
PF

P49e27t71r 19F47r81a24n22c

28. 10. 2015 18:40

SZDC je v tomhle opravdu tragicka. Skladove zasoby nula. Sklady musi byt prazdne. Potom je kazda oprava na velice dlouho. Situace uplne stejna i na Morave. V Hranicich na Morave zavada na jazyku mezi 1 a 3 kol. Rychlost do odbocky snizena na 10 km/hod. Trva to uz priblizne 14 dnu. Tezke naklady smer Ostrava se nejsou schopne rozjet. Do toho i nekteri strojvedouci pro jistotu jedou desitkou i v primem smeru. Obycejna vyhybka. Mozna uz v Rusku zacali tezit zeleznou rudu na vyrobu zeleza pro dotycny jazyk.

Po nehode (vykolejeni z duvodu spatne opravy na voze) v Prosenicich to byla take tezka parodie.

O poruchach na srdcovkach skoda mluvit. Pred koridorem byla vymena srdcovky celkem vyjimecna zalezitost. Po koridoru je spise zazrak, kdyz nejaka drzi a neni ji potreba menit.

6 1
možnosti
VN

Průser je v tom , že tyto díly vyrábí jedna fabrika v republice.

2 0
možnosti
JN

J56a64n 50N52e79š18p95o48r

28. 10. 2015 18:37

Zajímavé ilustrační foto hrbatého vagónu k článků o zpoždění vlaků z důvodu chybějící výhybky.

0 0
možnosti
FM

Jj tu si pamatuju z clanku o renovaci vagonu - ze jsou po repasi jaksi hrbolate :-) a ted je tu v clanku o vyhybkach. Asi nekdo zapomel behem 3dny trvajiciho vyletu po CR cvaknout kolej a Profimedia ji take nema v nabidce. :-)

0 0
možnosti
Foto

SŽDC vzniklo tak, že se "odloupla" od Českých drah, ale myšlení zaměstnanců zůstalo zkostnatělé. Tady už nepomůže výměna ředitele, když ostatní řídící zaměstnanci zůstávají ve svém teplém pelíšku. Asi by pomohl jenom ostrý "kartáč" na úrovni odborných vedoucích a větší kontrola z úrovně ministerstva vč. příslušných sankcí.

3 2
možnosti
JN

J39a38n 84N74e94š61p47o10r

28. 10. 2015 18:38

Co rozumíte pojmem odborný vedoucí?

0 0
možnosti
DS

Dráhy i Správa dělají, jako kdyby zpoždění bylo vyjímečné a ne tak časté ... ;-)

0 1
možnosti