- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pořádný chlap nerve nevyhrozuje ale jedná. Podnikatel to je výborný ale chová se jako urvana hysterická baba.
On není ani dobrý podnikatel. Vše ostatní sedí.
Pán Jančura si teda vybral stranu - Sulíkovú SAS.
Slovensko je silne proeurópske, dokonca aj SNS po odchode Slotu už EU vytýka len imigrantov. Na Slovensku sú dve euroskeptické "strany" SAS s klesajúcimi preferenciami 4,7% a stabilná KSS s 1,7%.
Probůh, koho to zajímá, že chce Jančura stáhnout vlaky z linky Bratislava - Košice? Ať nevyhrožuje a klidně si je provozuje nebo si je stáhne, jeho věc.
Myslím si, že Jančura jen dává (snaží se dávat) Slovensku nůž pod krk, protože jeho šestivozové soupravy na lince Košice - Bratislava rozhodně nízkou obsazeností netrpí, sám jsem se o tom přesvědčil, odchod by nebyl rozumný. A jestli se mu to skutečně nevyplatí, bylo by možná rozumnější služby osekat, ale na lince zůstat, protože i tak by byl komfort poměrně vysoký.
Nicméně kdyby si vydupal u komerčních spojů též jízdy vybraných skupin cestujících zdarma, byl by to pochopitelně ještě mnohem zajímavější bussiness...
Nevyplatí sa mu to, ale je to len a len jeho chyba, potreboval by zvýšiť kapacitu, pôvodne jadzilo 10 voznov, ktoré mali kapacitu okolo 450 miest, teraz jazdí 6 voznov s kapacitou okolo 300 miest. On by potreboval ani nie tak zvýšiť počet voznov, ale počet miest vo vozny, kedže štandardom 2. triedy je 72 miest, on má okolo 50. Takisto by potreboval zvýšiť cenu. Obsadené by boli aj tak.
Honza a Radim jsou jak teplá dvojka, hlásná trouba. Když chce jít, ať jde, nikdo ho nedrží u nás ani na slovensku. Umí jen každému vyhrožovat a řvát.
Pane Smítko, jsem rád za Vaše inteligentní názory. Jen tak dál, čtenáři to jistě ocení.
Jo predátorské ceny to je věčné téma.Lumpárnu za 1 Kč na lince Liberec-Praha snad nezopakuje
kdyby mu neuzavřeli v Liberci nádraží tak k tomu nedojde
A) Skvělý ekonomický tah přestat jezdit před Vánoci, když je přeprava osob značná. B) Nikdo RJ tam nedrží, pakliže není spokojen se svým podnikatelským záměrem, tak může ten byznys ukončit a zaměřit se na Slovensku na jiné aktivity. C) Co je zákonné a nezákonné v civilizované zemi určuje soud a ne žádný podnikatel.
Základní problém, IC vlaky ZSSK Bratislava - Košice - Humenné jezdí na komerční riziko dopravce ... právě kvůli žlutým vlakům byl jejich počet zredukován ...
jo, to pendolina ČD v Česku taky.
že něco jezdí na komerční riziko dopravce ještě zdaleka neznamená, že to nemůže být ztrátové a křížově dotované.
jen ať si tu dopravu na komerční riziko ČD a ŽSSK vyčlení do za tím účelem vytvořených SROček - pak by se krásně vidělo, jak vydělávají!
a není to přesně to, co si stát přeje?
...pokud někdo vědomě a cíleně porušuje zákon, je nutno podat trestní oznámení. Jinak to kopání okolo vypadá nedůvěryhodně
asi už ví, jak dlouho ve Východní Evropě takové rozřešení trestního oznámení resp. podnětu k ÚOHS a podobným institucím trvá