Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ze současné situace vyjdeme silnější, věří po skandálu šéf Volkswagenu

Pomoc zákazníkům, kteří mají vozy s podvodným software na měření emisí a decentralizace vedení, po níž značky a regiony získají větší samostatnost. Nový šéf Volkswagenu Matthias Müller představil pět kroků pro novou orientaci koncernu. Věří, že firma ze situace vyjde silnější, než byla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P27a16v19e97l 78H93a34n62k61o 1409719698393

Ano vyjdou, bude to sice bolestne, ale uplne nejlepsi sance pro novy zacatek. Podle prislovi, "co te nazabije to te posili".

Asi jako kdyz meteorit zabil dinosaur aby dal prilezitost savcum.

0/0
30.10.2015 8:28

V77i98k67t28o95r 35N28á91r11o68ž77n63ý 3759672568

Aby VW z tohoto skandálu vyšel silnější , musel by této situace využít k totální reorganizaci a snížení personálu o nějakých 10-20%..ale to nevidím příliš reálně. Spíše se budou drbat dodavatelé..

0/0
30.10.2015 8:04

L83u25k21á84š 88S24k74o30p53a77l 9336668715311

No nevím, já myslím, že tahle aféra má původ právě v tom, že někdo ve VW projevil právě dost odvahy a kreativity :)

0/0
30.10.2015 7:13

V44l36a44d59i53s17l98a19v 84B20u60r24y62š25e46k 1409442127364

přesně, našel dost odvahy dělat podvody, jenže odvaha mu byla k ničemu, protože byl při podvodu přistižen, to je jako u zloděje, taky si dodává odvahu, aby něco ukradl a pak už jen čeká, jak to dopadne

+1/−2
30.10.2015 7:44

V77í77ť46a 28K86r80u24t12i78š 1230504715677

Skandal, aféra, palcové titulky. A ve své podstatě se nestalo nic, co by běžného zákazníka zajímalo nebo se ho dotklo. Auta budou mít dal spotřebu 30% nad deklarovanou, protože fyzika platí dal a různí regulatori se mohou na hlavu stavět jak chtějí a vymyslet klidně další způsoby a cykly měření, které nemají s reálným provozem nic společného. Jde jen o to, vše prorazit , zkomplikovat a z výrobců získat větší vypalne , které ovšem do centu zaplatí kupující.

+3/0
30.10.2015 6:35

J56a70k66u42b 43K13o32s 3596562740394

No hlavně si pořád kakejte na hlavu, zatímco ostatní podvodníci jsou v koutku tiše vysmátí. To určitě pomůže. Děláte dobrá auta a není se za co stydět (až na ten motor 1.2 TSI s rozvodovým řetězem) :-)

+3/0
30.10.2015 0:19
Foto

P11a33v73e60l 59M83a22k42o30v39e92c 8538975181

Ze současného skandálu se koncern VW ve stávající podobě již nevzpamatuje.

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/477912/kauza-volkswagen-a-kriminalni-kapitalismus.html

0/−5
29.10.2015 21:53

O56n78d38ř15e30j 94L44o47š91o67t91h 9580132964402

Bla bla bla.... dodáváme koncernu VW výfukové systémy, i pro naftové motory a zakázky neklesly, stejně tak u ostatních výrobců a ani nevzrostly, takže vše +- běží tak, jak má. Jenom někteří teoretici jako vy a novináři vidí vše negativně a jen tlacháte nesmysly, k čemuž stačí komentáře a ani nemusím otevírat blog.

+3/−1
29.10.2015 23:33

V79l76a30d13i16s26l62a16v 62B51u93r10y17š50e38k 1629262677344

nemusí se nic stát ze dne na den, proces úpadku se může začít projevovat s odstupem času

+2/0
30.10.2015 7:47
Foto

P85a34v93e53l 35M78a94k62o41v15e68c 8108795251

Nikde jsem nepsal, že se přestanou vyrábět auta... Podstatné změny budou ve struktuře koncernu, dojde k prodeji některých značek a významně se změní  vlastnická struktura koncernu VW. Dopad bude na celý automobilový průmysl. Některé změny již nastaly (pokles hodnoty firmy o 40 %), další nastanou v příštích měsících a letech (žaloby a soudní spory, platby sankcí, pokut a odškodnění,...). A nebojte se, výfuky bude potřeba stále...!:-)

0/0
30.10.2015 10:45

M12a50r62e72k 50K90o90l93m72a74n 5626354947361

Mně se líbí, jak se nejdřív centralizuje, pak decentralizuje, pak zase centralizuje, teď už zase decentralizuje a vždycky je to jakoby krok tím lepším směrem. Nebylo by lepší, říci si, co tedy funguje lépe a nechat to už tak být?

0/0
29.10.2015 21:38

J96i63ř15í 75K89o78c21u16r84e33k 6945334205628

Pořád se balancuje okolo optima. Nic není navěky. Takový je život.

+1/0
29.10.2015 22:29

R31u10d93o51l24f 84H14r10a74z89d74í76r43a 1915609293898

Důkladně prověříme aktuální portfolio více než 300 modelů, včetně přesného vyčíslení ziskovosti každého jednotlivého modelu,“ řekl Müller.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vw-ma-petibodovy-plan-na-vyvedeni-z-krize-na-prvnim-miste-jsou-zakaznici-14g-/eko-zahranicni.aspx?c=A151029_125118_eko-zahranicni_rts

aha takže doteď ziskovost jednotlivých modelů jako nepočítali? Zajímavá firma....

+1/0
29.10.2015 21:13

J98a82n 68K65l76e10i92c19h 3119135951648

Zajímalo by mne, kolik lidí to jejich posílení odnese rakovinou plic!!

0/−6
29.10.2015 21:12

Z39d76e26n79ě37k 71H71a79n21z21l 1191316962874

5lidí

0/0
29.10.2015 23:34

P25a10v23e44l 29H54a65n42k94o 1499519968533

Myslite tech co vykoureji 40 mallborek denne ??

0/0
30.10.2015 8:24

P10a11v41e22l 80N18o44v45á22k 7581956159293

Rozhodně to nebude moc řekl bych že za doby avii 120citek liazek to bylo řádově horší

0/0
30.10.2015 9:18
Foto

T88o48m78á86š 73D47v68o88ř83á91k 3955653836516

Super, konečně ty předražený Škodovky budou zlevňovat!!!

+2/0
29.10.2015 21:04

Z98d95e80n75ě38k 40H28a70n78z78l 1981386232614

Nejlepe zadarmo

0/0
29.10.2015 23:33

L51u12d51ě26k 39H98l65á26v62k18a 2755144375648

;-D Proto z centály stopli výrobu Roamsterů ? Divná decentralizace.;-)

+2/0
29.10.2015 21:02

M25i18c45h55a95l 65P45a49v41l81á67t 9743113274699

Je to "Roomster", ne "Roamster". Ale obe jmena jsou notne blba.

0/0
30.10.2015 11:20

J10i87n44d34ř16i46c81h 50C78h36a84r84v81á43t 2722984341120

;-D;-D;-DRv

+1/0
29.10.2015 20:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.