Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ze současné situace vyjdeme silnější, věří po skandálu šéf Volkswagenu

Pomoc zákazníkům, kteří mají vozy s podvodným software na měření emisí a decentralizace vedení, po níž značky a regiony získají větší samostatnost. Nový šéf Volkswagenu Matthias Müller představil pět kroků pro novou orientaci koncernu. Věří, že firma ze situace vyjde silnější, než byla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P59a32v77e16l 48H84a78n30k54o 1919879798173

Ano vyjdou, bude to sice bolestne, ale uplne nejlepsi sance pro novy zacatek. Podle prislovi, "co te nazabije to te posili".

Asi jako kdyz meteorit zabil dinosaur aby dal prilezitost savcum.

0/0
30.10.2015 8:28

V75i27k70t83o50r 57N46á63r79o60ž58n59ý 3959642138

Aby VW z tohoto skandálu vyšel silnější , musel by této situace využít k totální reorganizaci a snížení personálu o nějakých 10-20%..ale to nevidím příliš reálně. Spíše se budou drbat dodavatelé..

0/0
30.10.2015 8:04

L34u59k33á75š 72S25k44o66p50a88l 9946768235821

No nevím, já myslím, že tahle aféra má původ právě v tom, že někdo ve VW projevil právě dost odvahy a kreativity :)

0/0
30.10.2015 7:13

V56l24a72d59i31s47l29a74v 32B77u43r76y72š10e35k 1229122237354

přesně, našel dost odvahy dělat podvody, jenže odvaha mu byla k ničemu, protože byl při podvodu přistižen, to je jako u zloděje, taky si dodává odvahu, aby něco ukradl a pak už jen čeká, jak to dopadne

+1/−2
30.10.2015 7:44

V55í54ť80a 76K53r22u65t86i32š 1930704675117

Skandal, aféra, palcové titulky. A ve své podstatě se nestalo nic, co by běžného zákazníka zajímalo nebo se ho dotklo. Auta budou mít dal spotřebu 30% nad deklarovanou, protože fyzika platí dal a různí regulatori se mohou na hlavu stavět jak chtějí a vymyslet klidně další způsoby a cykly měření, které nemají s reálným provozem nic společného. Jde jen o to, vše prorazit , zkomplikovat a z výrobců získat větší vypalne , které ovšem do centu zaplatí kupující.

+3/0
30.10.2015 6:35

J31a90k29u39b 20K40o31s 3426352900814

No hlavně si pořád kakejte na hlavu, zatímco ostatní podvodníci jsou v koutku tiše vysmátí. To určitě pomůže. Děláte dobrá auta a není se za co stydět (až na ten motor 1.2 TSI s rozvodovým řetězem) :-)

+3/0
30.10.2015 0:19
Foto

P60a75v47e12l 41M52a25k43o49v95e46c 8388435571

Ze současného skandálu se koncern VW ve stávající podobě již nevzpamatuje.

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/477912/kauza-volkswagen-a-kriminalni-kapitalismus.html

0/−5
29.10.2015 21:53

O84n37d36ř76e60j 73L10o85š23o47t61h 9680132794762

Bla bla bla.... dodáváme koncernu VW výfukové systémy, i pro naftové motory a zakázky neklesly, stejně tak u ostatních výrobců a ani nevzrostly, takže vše +- běží tak, jak má. Jenom někteří teoretici jako vy a novináři vidí vše negativně a jen tlacháte nesmysly, k čemuž stačí komentáře a ani nemusím otevírat blog.

+3/−1
29.10.2015 23:33

V32l52a94d78i43s74l22a68v 50B53u81r97y34š39e66k 1739152907124

nemusí se nic stát ze dne na den, proces úpadku se může začít projevovat s odstupem času

+2/0
30.10.2015 7:47
Foto

P43a78v57e42l 48M76a44k97o16v43e32c 8638305711

Nikde jsem nepsal, že se přestanou vyrábět auta... Podstatné změny budou ve struktuře koncernu, dojde k prodeji některých značek a významně se změní  vlastnická struktura koncernu VW. Dopad bude na celý automobilový průmysl. Některé změny již nastaly (pokles hodnoty firmy o 40 %), další nastanou v příštích měsících a letech (žaloby a soudní spory, platby sankcí, pokut a odškodnění,...). A nebojte se, výfuky bude potřeba stále...!:-)

0/0
30.10.2015 10:45

M47a70r61e71k 25K73o16l41m55a38n 5526314167351

Mně se líbí, jak se nejdřív centralizuje, pak decentralizuje, pak zase centralizuje, teď už zase decentralizuje a vždycky je to jakoby krok tím lepším směrem. Nebylo by lepší, říci si, co tedy funguje lépe a nechat to už tak být?

0/0
29.10.2015 21:38

J80i32ř44í 28K89o55c47u37r54e17k 6965724985528

Pořád se balancuje okolo optima. Nic není navěky. Takový je život.

+1/0
29.10.2015 22:29

R57u48d78o15l21f 45H62r23a91z66d72í45r73a 1905579503168

Důkladně prověříme aktuální portfolio více než 300 modelů, včetně přesného vyčíslení ziskovosti každého jednotlivého modelu,“ řekl Müller.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vw-ma-petibodovy-plan-na-vyvedeni-z-krize-na-prvnim-miste-jsou-zakaznici-14g-/eko-zahranicni.aspx?c=A151029_125118_eko-zahranicni_rts

aha takže doteď ziskovost jednotlivých modelů jako nepočítali? Zajímavá firma....

+1/0
29.10.2015 21:13

J67a54n 10K78l25e86i83c36h 3749635501968

Zajímalo by mne, kolik lidí to jejich posílení odnese rakovinou plic!!

0/−6
29.10.2015 21:12

Z62d28e66n35ě37k 36H44a91n88z17l 1241686182864

5lidí

0/0
29.10.2015 23:34

P69a37v42e14l 41H69a10n17k27o 1569229678313

Myslite tech co vykoureji 40 mallborek denne ??

0/0
30.10.2015 8:24

P73a24v64e23l 82N43o55v66á39k 7461116809113

Rozhodně to nebude moc řekl bych že za doby avii 120citek liazek to bylo řádově horší

0/0
30.10.2015 9:18
Foto

T49o36m47á59š 67D39v51o82ř82á52k 3665733556326

Super, konečně ty předražený Škodovky budou zlevňovat!!!

+2/0
29.10.2015 21:04

Z49d49e60n45ě60k 22H70a30n19z55l 1601566382704

Nejlepe zadarmo

0/0
29.10.2015 23:33

L85u87d36ě91k 76H92l19á42v76k75a 2735384245638

;-D Proto z centály stopli výrobu Roamsterů ? Divná decentralizace.;-)

+2/0
29.10.2015 21:02

M98i67c41h72a42l 81P20a15v27l74á79t 9713543874799

Je to "Roomster", ne "Roamster". Ale obe jmena jsou notne blba.

0/0
30.10.2015 11:20

J18i87n80d51ř25i89c15h 58C56h41a78r56v75á21t 2462804611530

;-D;-D;-DRv

+1/0
29.10.2015 20:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.