Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ze současné situace vyjdeme silnější, věří po skandálu šéf Volkswagenu

Pomoc zákazníkům, kteří mají vozy s podvodným software na měření emisí a decentralizace vedení, po níž značky a regiony získají větší samostatnost. Nový šéf Volkswagenu Matthias Müller představil pět kroků pro novou orientaci koncernu. Věří, že firma ze situace vyjde silnější, než byla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P44a58v42e40l 96H26a93n97k76o 1439839508293

Ano vyjdou, bude to sice bolestne, ale uplne nejlepsi sance pro novy zacatek. Podle prislovi, "co te nazabije to te posili".

Asi jako kdyz meteorit zabil dinosaur aby dal prilezitost savcum.

0/0
30.10.2015 8:28

V19i92k54t89o31r 95N92á31r31o68ž57n28ý 3919842398

Aby VW z tohoto skandálu vyšel silnější , musel by této situace využít k totální reorganizaci a snížení personálu o nějakých 10-20%..ale to nevidím příliš reálně. Spíše se budou drbat dodavatelé..

0/0
30.10.2015 8:04

L58u19k33á52š 80S83k19o97p39a88l 9606338365301

No nevím, já myslím, že tahle aféra má původ právě v tom, že někdo ve VW projevil právě dost odvahy a kreativity :)

0/0
30.10.2015 7:13

V72l75a83d58i19s87l42a73v 31B51u32r19y59š52e72k 1129802877924

přesně, našel dost odvahy dělat podvody, jenže odvaha mu byla k ničemu, protože byl při podvodu přistižen, to je jako u zloděje, taky si dodává odvahu, aby něco ukradl a pak už jen čeká, jak to dopadne

+1/−2
30.10.2015 7:44

V50í27ť91a 34K85r21u39t58i68š 1270684585297

Skandal, aféra, palcové titulky. A ve své podstatě se nestalo nic, co by běžného zákazníka zajímalo nebo se ho dotklo. Auta budou mít dal spotřebu 30% nad deklarovanou, protože fyzika platí dal a různí regulatori se mohou na hlavu stavět jak chtějí a vymyslet klidně další způsoby a cykly měření, které nemají s reálným provozem nic společného. Jde jen o to, vše prorazit , zkomplikovat a z výrobců získat větší vypalne , které ovšem do centu zaplatí kupující.

+3/0
30.10.2015 6:35

J18a72k21u79b 25K54o69s 3426172490594

No hlavně si pořád kakejte na hlavu, zatímco ostatní podvodníci jsou v koutku tiše vysmátí. To určitě pomůže. Děláte dobrá auta a není se za co stydět (až na ten motor 1.2 TSI s rozvodovým řetězem) :-)

+3/0
30.10.2015 0:19
Foto

P80a78v77e13l 31M14a87k71o67v98e49c 8198425261

Ze současného skandálu se koncern VW ve stávající podobě již nevzpamatuje.

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/477912/kauza-volkswagen-a-kriminalni-kapitalismus.html

0/−5
29.10.2015 21:53

O25n40d50ř39e22j 64L58o40š52o93t14h 9810392944402

Bla bla bla.... dodáváme koncernu VW výfukové systémy, i pro naftové motory a zakázky neklesly, stejně tak u ostatních výrobců a ani nevzrostly, takže vše +- běží tak, jak má. Jenom někteří teoretici jako vy a novináři vidí vše negativně a jen tlacháte nesmysly, k čemuž stačí komentáře a ani nemusím otevírat blog.

+3/−1
29.10.2015 23:33

V37l22a71d48i87s12l80a32v 67B89u68r77y59š25e13k 1929422707494

nemusí se nic stát ze dne na den, proces úpadku se může začít projevovat s odstupem času

+2/0
30.10.2015 7:47
Foto

P12a89v21e12l 63M55a54k97o48v81e71c 8928915261

Nikde jsem nepsal, že se přestanou vyrábět auta... Podstatné změny budou ve struktuře koncernu, dojde k prodeji některých značek a významně se změní  vlastnická struktura koncernu VW. Dopad bude na celý automobilový průmysl. Některé změny již nastaly (pokles hodnoty firmy o 40 %), další nastanou v příštích měsících a letech (žaloby a soudní spory, platby sankcí, pokut a odškodnění,...). A nebojte se, výfuky bude potřeba stále...!:-)

0/0
30.10.2015 10:45

M33a78r96e68k 85K74o36l56m61a89n 5246194717251

Mně se líbí, jak se nejdřív centralizuje, pak decentralizuje, pak zase centralizuje, teď už zase decentralizuje a vždycky je to jakoby krok tím lepším směrem. Nebylo by lepší, říci si, co tedy funguje lépe a nechat to už tak být?

0/0
29.10.2015 21:38

J69i13ř91í 24K69o37c41u84r82e23k 6325654265188

Pořád se balancuje okolo optima. Nic není navěky. Takový je život.

+1/0
29.10.2015 22:29

R87u16d44o20l70f 19H72r50a76z45d79í79r35a 1915279953428

Důkladně prověříme aktuální portfolio více než 300 modelů, včetně přesného vyčíslení ziskovosti každého jednotlivého modelu,“ řekl Müller.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vw-ma-petibodovy-plan-na-vyvedeni-z-krize-na-prvnim-miste-jsou-zakaznici-14g-/eko-zahranicni.aspx?c=A151029_125118_eko-zahranicni_rts

aha takže doteď ziskovost jednotlivých modelů jako nepočítali? Zajímavá firma....

+1/0
29.10.2015 21:13

J62a39n 38K21l50e86i20c78h 3929665621888

Zajímalo by mne, kolik lidí to jejich posílení odnese rakovinou plic!!

0/−6
29.10.2015 21:12

Z79d78e40n25ě84k 52H27a72n42z35l 1451886762984

5lidí

0/0
29.10.2015 23:34

P95a73v94e80l 31H52a83n21k25o 1399979198233

Myslite tech co vykoureji 40 mallborek denne ??

0/0
30.10.2015 8:24

P77a56v81e39l 92N20o60v60á37k 7621616589913

Rozhodně to nebude moc řekl bych že za doby avii 120citek liazek to bylo řádově horší

0/0
30.10.2015 9:18
Foto

T59o52m82á63š 43D64v25o69ř64á66k 3935813506336

Super, konečně ty předražený Škodovky budou zlevňovat!!!

+2/0
29.10.2015 21:04

Z89d70e65n61ě67k 12H23a33n62z80l 1741186352254

Nejlepe zadarmo

0/0
29.10.2015 23:33

L50u14d23ě52k 96H67l19á29v95k55a 2735404245418

;-D Proto z centály stopli výrobu Roamsterů ? Divná decentralizace.;-)

+2/0
29.10.2015 21:02

M36i33c90h68a37l 57P92a57v23l39á97t 9763263514269

Je to "Roomster", ne "Roamster". Ale obe jmena jsou notne blba.

0/0
30.10.2015 11:20

J66i23n38d50ř72i71c95h 57C73h84a94r58v59á55t 2342354441210

;-D;-D;-DRv

+1/0
29.10.2015 20:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.