- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ťokovy kroky jsou čím dál víc zoufalejší. Skutečně by měl takový člověk dělat ministra? ANO vůbec posílá na dopravu experty... nejdřív amatéra Prachaře, teď amatéra Ťoka
Vždy jsem si myslel, že ministr by měl být osobnost, která se vyzná. Jak jsem se mýlil. Ministr je ušlápnutá troska, která neví která bije.
Klasicka lupa. Aby napsali ktereho ustavu to bude chovanec, to ne
To je časovaná bomba. Ištvánovi už se určitě rozšiřujou nozdry. Tik Ťok tik Ťok tik .........
asi ne, to by musel dostat befel a těžko ho dostane od svého pána
"potřebuje odborníky, které může zaplatit více, než jen tabulkovými platy" Tohle bych potřeboval vysvětlit.
Je to jednoduche. Odbornik za tabulkove platy delat nebude. Pude radsi tam, kde jeho praci umi nalezite ocenit.
Proto ve statnim sektoru odbornici obvykle nepracuji a podle toho taky nas stat vypada.
A patlála patlála, peníze ťap ťap pryč. Anebo Ťok ťok....
Všude fakt dělaj nemehla, který chtěji rychle zbohatnout.
Mě vždycky může vzít ďas - přijde borec a řekne že je odborník. I si to myslí...
Blankou už se jezdí, bylo potřeba najít nový tunel.
Nová státní firmy, to zas budou toky. Proč to jako není pod ministerstvem, který si na to stejně najme lidi?
Ministr, který má plno skvělých nápadů za a pro cizí peníze. Od návrhů na změny zákona o provozu, přes měření na mýtných branách - a vybírání mýta je kapitola sama pro sebe, po zabývání se jedním přejezdem.
K čemu jsou tabulky, které platí jen pro někoho?
Tabulku platí pro všechny - ve státní správě. Ve firmách tabulky (logicky) neplatí,