- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takovy koncern jako je Deutsche Bahn sem posle takovy vlak... at de pochlubi s necim lepsim... pak by stalo za to uvazovat i o smlouve s krajem... mimchodem pod Deutsche Bahn spada i autobusova spolecnost RVD, ktera v CR provozuje autobusovou linku Dresden - Altenberg - Dubi - Teplice, hl.nadr. - Teplice, Olympia. Jsou na ni nasazovany 15ti metrove klimatizovane autobusy Mercedes-Benz, stari odhaduji na max. 5 let... takze asi takhle...
"Takovy koncern jako je Deutsche Bahn sem posle takovy vlak... at de pochlubi s necim lepsim"
Je prostě stanoven nějaký rozpočet pro působení na našem trhu před vypsáním VŘ a pro získání referencí. Myslíte, že by bylo ruzumné dávat více, když návratnost je nejistá (protože závislá na politice?).
"pak by stalo za to uvazovat i o smlouve s krajem."
Smlouva s krajem musí být na základě výběrového řízení. A soupravy se pořizují až na základě požadavků z toho VŘ.
"Jsou na ni nasazovany 15ti metrove klimatizovane autobusy Mercedes-Benz, stari odhaduji na max. 5 let"
A co tím přesně chcete říct? Tato linka je provozována na základě smlouvy, tj, financování je zajištěno. Kromě toho, životnost autobusu je podstatně kratší než u vlaku.
Ne neni... Ustecky kraj s touto spolecnosti nema uzavrenu smlouvu.
Tedy neni na ni mozne pouzit preplatne ci prestupni jizdenky IDS "Doprava Usteckeho kraje".
Ale platí v něm jízdenka Labe-Elbe, což je v podstatě krajská síťová jízdenka.
Jednodenni jizdenka za 200 Kc... k pravidelnemu dojizdeni nepouzitelne...