Diskuze

Poctivost e-shopů se nezlepšuje, řekla čtenářům iDNES.cz advokátka

Manipulační poplatky za reklamaci nebo požadavek na vrácení obalu. Lidé, kteří nakupují na internetu někdy věří výmyslům prodejců. "Bohužel si myslím, že poctivost e-shopů se nezlepšuje," uvedla advokátka Kateřina Tomčíková z právní kanceláře Vilímková, Dudák & Partners, která odpovídala čtenářům iDNES.cz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

No, ony to nezkoušejí jenom e-shopy. Já mám podobnou zkušenost s MOUNTFIELDEM, kde mi v záruce odmítli bezplatně opravit ulomený spínač elektrických nůžek, protože jsem prý rukojeť nůžek stiskl "příliš silně". Ačkoliv šlo doslova o pár stovek, trvalo mi pět měsíců, než jsem se svého práva domohl.

Ono mávnout nad tím rukou je snadnější, ale není přece možné nechat obchodníky a výrobce, aby nám plátek po plátku okrajovali spotřebitelská práva. O svá práva je třeba neustále bojovat.

0 0
možnosti
JW

J89a67n 18W36o19l56f

3. 11. 2015 19:36

Tož, na Alze jsem nakupoval do první reklamace.Rv

0 0
možnosti
ZH

co jinýho má říkat právník, žejo....

1 0
možnosti
JB

J80i35ř76í 26B60o63l53f

3. 11. 2015 15:26

Tak ono nemusí jít jenom o e-shopy. Já před nedávnem začal pořádně kontrolovat účtenky a to se člověk občas diví ..... 8-o

0 0
možnosti
PF

P25a82v79e17l 62F73a14r74a

19. 11. 2015 12:23

Tak u supermarketů typu Albert se to vyplatí vždycky. A je zajímavé, že se s cenou spletou vždy v neprospěch zákazníka! ;-)

0 0
možnosti
MP

Kdybych byl svobodný, tak se paní advokátky zeptám, jestli má večer čas :-).

3 0
možnosti
PD

napadlo mě to samé :-) člověk by jí uvěřil všechno, že ?:-)

0 0
možnosti
PS

Nakupiji přes vyzkoušené e-shopy a zatím jsem nidy neměl s reklamací či vrácením zboží problém. Taktéž jsem nikdy neměl problém s nákupy přes Aukro a lokální e-bazary.

3 0
možnosti
MG

M27i70r57e63k 39G39a30j65e35r

3. 11. 2015 18:58

A vracel jste vůbec nějaké zboží?

0 1
možnosti
KD

K27a94r61e15l 34D28r89d37a

3. 11. 2015 12:41

Baví mě Aukro. Tam se podvádí lidi sami mezi sebou. Je hezky vidět lidská povaha. Někdo je poctivý na 126%. Někdo to žulí a kouká druhé obrat. Co tady zmůže právník? ;-)

1 2
možnosti
PD

Na Aukru jsem provedl již 194 nákupů a zatím 100% spokojenost ;-)

0 0
možnosti
RK

Mně by zajímalo, kde paní advokátka sebrala termíny jako "šedá elektronika". Nic takového snad v právu EU není. Je-li zboží určeno technickými normami pro provoz v ČR, pak pochopitelně výrobce musí reklamaci uznat. Oficiální a neoficiální distribuce je blbost.

3 1
možnosti