- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, ony to nezkoušejí jenom e-shopy. Já mám podobnou zkušenost s MOUNTFIELDEM, kde mi v záruce odmítli bezplatně opravit ulomený spínač elektrických nůžek, protože jsem prý rukojeť nůžek stiskl "příliš silně". Ačkoliv šlo doslova o pár stovek, trvalo mi pět měsíců, než jsem se svého práva domohl.
Ono mávnout nad tím rukou je snadnější, ale není přece možné nechat obchodníky a výrobce, aby nám plátek po plátku okrajovali spotřebitelská práva. O svá práva je třeba neustále bojovat.
co jinýho má říkat právník, žejo....
Tak ono nemusí jít jenom o e-shopy. Já před nedávnem začal pořádně kontrolovat účtenky a to se člověk občas diví .....
Tak u supermarketů typu Albert se to vyplatí vždycky. A je zajímavé, že se s cenou spletou vždy v neprospěch zákazníka!
Kdybych byl svobodný, tak se paní advokátky zeptám, jestli má večer čas :-).
napadlo mě to samé :-) člověk by jí uvěřil všechno, že ?:-)
Nakupiji přes vyzkoušené e-shopy a zatím jsem nidy neměl s reklamací či vrácením zboží problém. Taktéž jsem nikdy neměl problém s nákupy přes Aukro a lokální e-bazary.
Baví mě Aukro. Tam se podvádí lidi sami mezi sebou. Je hezky vidět lidská povaha. Někdo je poctivý na 126%. Někdo to žulí a kouká druhé obrat. Co tady zmůže právník?
Na Aukru jsem provedl již 194 nákupů a zatím 100% spokojenost
Mně by zajímalo, kde paní advokátka sebrala termíny jako "šedá elektronika". Nic takového snad v právu EU není. Je-li zboží určeno technickými normami pro provoz v ČR, pak pochopitelně výrobce musí reklamaci uznat. Oficiální a neoficiální distribuce je blbost.
Právní záruka je závazná pro prodejce.
http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/faq/index_cs.htm