Diskuze

Nejen oxidy dusíku, až 800 tisíc vozů má problém i s CO2, hlásí VW

Německý automobilový koncern Volkswagen zjistil u svých vozů nesrovnalosti v údajích o emisích oxidu uhličitého CO2. Problém by se mohl týkat zhruba 800 000 aut a způsobit podniku hospodářskou újmu kolem dvou miliard eur, v přepočtu 54 miliard Kč. V úterý to oznámila sama firma.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Divné  !!

Množství CO2 je  dané spotřebou paliva motoru. Když se uhlík dostane jako součást uhlovodíků v naftě, benzínu dovnitř, musí také v nějaké formě ven. CO2 je ta nejméně škodlivá forma... CO je jedovatý, saze rakovinotvorné, atd, atp.

0 0
možnosti

M46a37r27e27k 47H78r12u15b40y

4. 11. 2015 10:37

Hmm, takze VW nakonec ten rozdil mezi BC a realitou priznaj? To bude na Skoda foru smutno ;-)

0 0
možnosti

Tak. A v příštím roce se všichni žurnalisti zaměří na čínské továrny a budou pozorně monitorovat jejich vliv na životní prostředí.

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že se VW rozhodl zlikvidovat neperspektivní výrobu aut a dá se do výdělečné zelené lobby. Brzo bude oznámena fúze VW + Greenpeace.

1 0
možnosti

Nějak těm masochistickým prohlášením VW nerozumím. Ne, že bych byl nějakým fandou koncernu, ale z této pseudootevřenosti musí mít radost všechny konkurenční automobilky. Všichni tady víme, až na úředníky z Bruselu, že limity se za současných technických možností a znalostí nedají dodržet a dodržují se jen ve zkušebnách. Pokud budou stejné požadavky na auta (vysoký výkon, síla a současně minimální spotřeba) nelze je uspokojit spalovacím motorem klasické konstrukce. Jen mě zaráží to ticho z Bruselu EU, proč nerozpoutá obrovské prošetřování dodržování emisních limitů u všech automobilek? Odpověď byla už tisíckrát zodpovězena, máslo na hlavě mají všichni a Evropa je závislá na prodejích do USA, Číny atd.

Napadá mě ještě jedna otázka, až budeme jezdit za 0,5l/100km co budou dělat ropné společnosti a arabští šejkové? Přidají se k uprchlíkům?

2 0
možnosti

ostatní automobilky mlčí, protože sami mají máslo na hlavě. Jen se na to dosud nepřišlo

1 0
možnosti

Tak co na sebe ještě VW práskne

1 0
možnosti

Nejen vyšší CO2, ale možnáááá i spotřeba;-D

(Rezaví? To taky, ale hlavně KORODUJE)

3 1
možnosti

Njn, tak s tímhle přístupem holt už nebudou dělat auta. Tak co třeba, že by přešli na výrobu kontejnerů pro migranty, prý jich stále není dost. :-P

4 0
možnosti

Zadnej ekolog mi stale nevysvetlil proc se resi CO2, kdyz je tezsi nez vzduch tudiz se drzi pri zemi, kde jej spotrebuji rostliny (seberou C a O2 vypusti zpet do vzduchu) spis je dle mmeho nazoru problem v CO, ktery je lehci a stoupa vzhuru,, kde muze reagovat s O3 v ozonove vrstve. Navic zdroju CO2 je daleko vice (treba clovek co dycha) Aby nakonec EU nenaridila mereni emisi i u cloveka napr.

1 1
možnosti

No jde o to, že to ty rostliny nejsou schopné zpracovat a tak CO2 přibývá. Před 150 lety 280 ppm a nyní asi 403 ppm. A ta hodnota 280 particles per milion nebyla podle vzorků vzduchu z antarktického ledu překročena za posledních 400.000 let.

1 0
možnosti

Opravdu Překvapení: vyšší emise CO2 jdou ruku v ruce s vyšší spotřebou. Tady zase někdo objevil Ameriku. Vůbec u emisí CO2 se mi líbí, že se udávají v gramech na 1 kilometr, zatímco spotřeba v litrech na 100km. Ono by to nevypadalo tak hezky, napsat místo 110g na kilometr 11kg/100km. :-)

0 0
možnosti