- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Divné !!
Množství CO2 je dané spotřebou paliva motoru. Když se uhlík dostane jako součást uhlovodíků v naftě, benzínu dovnitř, musí také v nějaké formě ven. CO2 je ta nejméně škodlivá forma... CO je jedovatý, saze rakovinotvorné, atd, atp.
Hmm, takze VW nakonec ten rozdil mezi BC a realitou priznaj? To bude na Skoda foru smutno
Tak. A v příštím roce se všichni žurnalisti zaměří na čínské továrny a budou pozorně monitorovat jejich vliv na životní prostředí.
Koukám, že se VW rozhodl zlikvidovat neperspektivní výrobu aut a dá se do výdělečné zelené lobby. Brzo bude oznámena fúze VW + Greenpeace.
Nějak těm masochistickým prohlášením VW nerozumím. Ne, že bych byl nějakým fandou koncernu, ale z této pseudootevřenosti musí mít radost všechny konkurenční automobilky. Všichni tady víme, až na úředníky z Bruselu, že limity se za současných technických možností a znalostí nedají dodržet a dodržují se jen ve zkušebnách. Pokud budou stejné požadavky na auta (vysoký výkon, síla a současně minimální spotřeba) nelze je uspokojit spalovacím motorem klasické konstrukce. Jen mě zaráží to ticho z Bruselu , proč nerozpoutá obrovské prošetřování dodržování emisních limitů u všech automobilek? Odpověď byla už tisíckrát zodpovězena, máslo na hlavě mají všichni a Evropa je závislá na prodejích do USA, Číny atd.
Napadá mě ještě jedna otázka, až budeme jezdit za 0,5l/100km co budou dělat ropné společnosti a arabští šejkové? Přidají se k uprchlíkům?
ostatní automobilky mlčí, protože sami mají máslo na hlavě. Jen se na to dosud nepřišlo
Nejen vyšší CO2, ale možnáááá i spotřeba
(Rezaví? To taky, ale hlavně KORODUJE)
Njn, tak s tímhle přístupem holt už nebudou dělat auta. Tak co třeba, že by přešli na výrobu kontejnerů pro migranty, prý jich stále není dost.
Zadnej ekolog mi stale nevysvetlil proc se resi CO2, kdyz je tezsi nez vzduch tudiz se drzi pri zemi, kde jej spotrebuji rostliny (seberou C a O2 vypusti zpet do vzduchu) spis je dle mmeho nazoru problem v CO, ktery je lehci a stoupa vzhuru,, kde muze reagovat s O3 v ozonove vrstve. Navic zdroju CO2 je daleko vice (treba clovek co dycha) Aby nakonec EU nenaridila mereni emisi i u cloveka napr.
No jde o to, že to ty rostliny nejsou schopné zpracovat a tak CO2 přibývá. Před 150 lety 280 ppm a nyní asi 403 ppm. A ta hodnota 280 particles per milion nebyla podle vzorků vzduchu z antarktického ledu překročena za posledních 400.000 let.
Opravdu Překvapení: vyšší emise CO2 jdou ruku v ruce s vyšší spotřebou. Tady zase někdo objevil Ameriku. Vůbec u emisí CO2 se mi líbí, že se udávají v gramech na 1 kilometr, zatímco spotřeba v litrech na 100km. Ono by to nevypadalo tak hezky, napsat místo 110g na kilometr 11kg/100km.