Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Dráhy poprvé vyjely s novými rychlíky. Interpantery spojí Brno s Hanou

České dráhy začaly v ostrém provozu vozit cestující úplně novými rychlíkovými soupravami InterPanter. První dvě vyjely na trasu Brno - Břeclav - Olomouc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F23i11l73i79p 28S43m14o94l77a 9197898781567

Prosím vás. Kolik sedících cestujících se vejde do InterPanteru a kolik do rychlíku na trase Pha-ČT-Brno?

0/0
7.11.2015 9:38

P29e19t39r 41N48e77c75h79a12n52i98c32k42ý 7623796278350

Zrovna tím jedu. Fajn vlak, ale lidi i stojí a nechtějí procházet 1. Třídu. Její umístění je opravdu divné. V cyklosezone to tu bude namačkané

+1/0
5.11.2015 15:55

D12a16v15i12d 55Č32e61r90n74o65h21o36r73s61k74ý 1206974466896

Nevim ... obcas tam tudy jezdim a Honeckerovy pomsty jsem si nikdy nevsiml na rychliku .... Honeckerova pomsta jsou vozy rady Bdmtee .... a ty jezdi vetsinou na osobnich a max spesnych vlacich ale ne na rychliku

+2/0
5.11.2015 9:09

M51i89l72a34n 41N11a21v57r74á56t85i79l 8347761516171

Když jedu z Brna do Olomouce tak jedu přes Vyškov.

tyto rychlíkové vozy jsou velmi staré a v nedobrém stavu.

Celá trať z roku 1866 se sice rekonstruuje, ale  patří mezi nejhorší v zemi a to jak koleje tak i vagony.

0/0
5.11.2015 8:56

R53o37m90a33n 21J43e26s88c74h44k38e 9808725117445

Trať je z roku 1869. Jsou i starší a lepší. Olomouc - Praha 1845. Brno - Břeclav 1839.

Ono záleží na terénu.

0/0
5.11.2015 17:35

R73o86m44a88n 84N85o58v31a54k 6919461532726

fotka interiéru 2.třídy by nebyla?

0/0
4.11.2015 23:31

R13a74d49e98k 22J76a56n82a66t51a 9445516634442

Byla. Má sedačky modré:

http://www.skoda.cz/cs/produkty/elektricke-jednotky/elektricka-jednotka-interpanter/

0/0
5.11.2015 8:45

P11a16v77e11l 10B52o38u22c89n16í83k 4362771933155

Konečně na lince z Brna na jih budou jezdit nízkopodlažní jednotky. Jen aby bylo dost místa na kola. V létě je tato linka totiž silně využívána cyklisty.

+1/0
4.11.2015 20:22
Foto

M45i40l73a88n 52P85o10h94o39ř67e95l53i60c16k45ý 7988472317516

Předpokládám, že autor pod značkou "js" je Jan Sůra. Kdyby nebyl, tak se mu omlouvám. Ale popisky u fotografií jsou zoufale matoucí. Snad jen ke dvěma fotografiím by mohly tyto informace příslušet. Autor by si měl propříště nechat tyto texty napsat odborníkem nebo se jim pro jistotu vyhnout.

+6/0
4.11.2015 20:17

O57n24d75ř89e46j 11K44e90ř83k43a 7259856980624

Třeba foto 11, interiér první třídy vypadá jako nástupiště s vlakem.

0/0
6.11.2015 6:45

J76i30ř20í 69K61r20a58t10o21c48h42v14í97l 5770152547165

A co ty inzerované automaty na občerstvení? Už byl vybrán dodavatel?

+1/0
4.11.2015 18:28

V45a14c35l46a89v 69P50e37r87o18u93t25k60a 6248817954901

další blbovlak, místa na kufry či batohy skoro žádné ...

+2/−17
4.11.2015 17:27

P82e84t34r 38P85e20t92r 6563132378563

Měli radši vymontovat všechny sedačky, viďte? A na nádraží rozdávat skládací stoličky, aby si případní zájemci o sezení mohli jednu vyzvednout

0/0
4.11.2015 21:29

R41o12m66a84n 39J36e78s80c72h25k86e 9608685427725

Asi má špatnou zkušenost s RegioPanterem. Poličky , kam se nic nevleze.

Já viděl vlak pouze zvenku. Jezdím RegioPanterem a interiér dělali asi učni.

Chybí koše, polička, kde Vám propadne čepice, chybí stěny na představcích.

V zimě táhne na záda. Zlaté staré panťáky.

0/0
5.11.2015 17:45

R12o63m84a59n 33J60e17s17c93h29k29e 9778595937425

Máte naprosto pravdu. RegioPanter je odfláknutý. Chybí koše, poličky kam se nic nevleze. O přepážkách nemluvím. Zlatý starý panťák.

0/0
5.11.2015 17:39

M88i86l41a93n 94L84a51š19ť84o34v44k10a 8322744953348

Že by konečně konec zapařené koženky;-D?

+1/0
4.11.2015 17:20

J65i95r22k18a 38D71v52o13ř94á34k 4945710643208

Koženka má svoje výhody i nevýhody. Při kombinaci s klimoškou je kvalitní koženka dost dobrý materiál, určitě lepší než hadr. Kvalitní koženkou samozřejmě nemyslím ten žblaf co je v některých starých vlacích.

+2/0
4.11.2015 17:33

K57a28r86e40l 36Ř98e28h74á46č86e60k 9542980351882

Na této lince se již v podstatě nevyskytuje. Ale jinde zmizí díky přesunu vozů z těchto linek.

+3/0
4.11.2015 17:37

M59i83l41a97n 94L62a81š47ť84o13v27k44a 8382974703898

První dvě vyjely na trasu Brno - Břeclav - Olomouc. - Ono se do Olomouce nově jezdí z Brna přes Břeclav? Tomu říkám inovace!;-D;-D;-D

+3/−17
4.11.2015 17:17

F78r53a74n75t25i23š91e48k 95V15a89n58ě34k 1577834727277

Asi jste nepochopil smysl té linky. Ta není určena pro cestování z Brna do Olomouce. Tam pojede přes Vyškov.

+14/0
4.11.2015 17:21

K24a45r49e62l 72Ř69e56h75á80č11e36k 9192640891762

Jedná se v podstatě o dvě spojené linky. Není primárně určena pro cestu z Brna do Olomouce ale spíše do měst na trase.

+9/0
4.11.2015 17:38

M75a96r80t10i33n 58S72m45o91l92k11a 8889724332225

Vlaková linka Olomouc - Břeclav - Brno - Praha je stará jak metuzalém, to jste si toho za ty léta co to jezdí nevšim?

+5/0
4.11.2015 20:02

M37a28r53t26i23n 61I31r37e15i82n 5270102440222

Nově už několik let. Jak dlouho jste byl v kómatu?

0/0
5.11.2015 7:14

F65r39a41n25t22i82š37e75k 83V48a67n50ě98k 1567684717797

Zlaté kupé.

+3/−17
4.11.2015 17:09

J83a52r67e72k 17K64a47l75i25v53o68d74a 7266153581386

Zlatý velkoprostor....

+21/−1
4.11.2015 17:10

K33a36r63e69l 73Ř59e49h84á61č44e14k 9582720621732

Zlatý velkoprostor.

+12/−1
4.11.2015 17:16

M67i43l13a43n 56L75a48š57ť73o92v48k96a 8382674103668

Zlatý velkoprostor!;-D;-D;-D

+10/−1
4.11.2015 17:18

J42i19r22k75a 30D15v11o16ř33á12k 4825210713598

Zlatá kombinace kupé i velkoprostoru v jednom vlaku, jak to bylo už při zavádění EuroCity. Naprosto nechápu ty zcela nesmyslné žabomyší spory o to, jestli je lepší mít v celém vlaku kupé nebo velkoprostor.

+6/0
4.11.2015 17:35

K88a13r62e79l 11Ř41e23h71á11č61e83k 9772880751352

V podstatě jde o ekonomiku. Do velkoprostoru se vejde více lidí.

+1/0
4.11.2015 17:39

J61i20r26k60a 77D70v49o59ř86á52k 4625420953208

Ano, Ale mít ve vlaku 1/3 kupéček zas taková díra do ekonomiky není a některé kategorie cestujících budou spokojenější => budou víc jezdit => lepší ekonomika taky.

+6/−1
4.11.2015 17:41

M54a91r37t84i24n 14S44m44o58l66k68a 8529704172595

A co takhle kupé do 1. třídy a ve 2. velkoprostor? Já jen, že mě teda netěší nastoupit do vlaku, kde je místa, že by se tam vešli 3 autobusy, ale cedí tam s bídou jeden... Ostatní postávaj v uličce, což znamená, že ani chodit se nedá... A to vše diky kupé...

0/−3
4.11.2015 20:05

J90i52r26k34a 79D70v90o65ř59á93k 4875490533758

Vašemu příspěvku moc nerozumím, nepamatuji se, že bych jel ve vlaku kde by kupéčka byla obsazená sotva ze třetiny a přesto by se pro nával na chodbičce nedalo projít.

Můj názor je prostě takový, že ve (skutečně) dálkových vlacích má být cca třetina druhé třídy v kupéčkách. Nepožaduju ale víc než třetinu, velkoprostory jsou obecně vzato oblíbenější. Příměsto nebo lokálky tím nemyslím.

+2/0
4.11.2015 21:28

M36a48r97t26i61n 56S68m56o91l74k71a 8899274612585

To jste asi ještě nejel vlakem... Já jím jezdí sporadicky, ale v dobrých 50% si nesednu...

0/0
5.11.2015 23:01

P91e34t10r 41P98e94t10r 6453172258483

Ti budou většinou víc jezdit jenom pokud budou ty kupé prázdná, jak jsou plná tak si stejně lidi přesednou do velkoprostoru. Takže je to nevýhodné v obou smyslech

0/0
4.11.2015 21:31

J62i35r77k90a 35D64v90o68ř32á28k 4695350193608

Někteří ano. Ale jiní prostě nechtějí dýchat stejný vzduch jako 80 dalších ukýchaných a ukašlaných lidí, připadá jim velkoprostor mnohem hlučnější (i když někdy je to iluze), nemají rádi za hlavou otevřený prostor a hned další hlavu, a někteří by rádi regulovatelnou intenzitu osvětlení a klimošky pro dané kupé (to ale záleží hodně na dohodě cestujících v kupé - v ČR velice obtížné). Takových lidí je menšina ale nejsou to zdaleka výjimky.

+1/0
4.11.2015 21:39

J90i43r59k50a 62D89v53o39ř17á67k 4685870173538

A když už jsme u toho, nemálo lidí také říká že klimatizace kazí vzduch a oni chtějí jezdit bez ní, byť za cenu určitého nepohodlí. A nejsou to zdaleka jen zpěváci co se hlasem živí.

+1/0
4.11.2015 22:02

A79n35n12a 90B10e22z93o42u77c11k49á 9173981570396

Fakt povedeny vlacek!

+12/0
4.11.2015 16:50
Foto

M40i31l97o89š 80H18o60v49o93r54k35a 2940323286197

Interpanter se povedl, o tom neni sporu. Proslycha se, ze nekolika zahranicnim inspekcim se zamlouva natolik, ze zvazuji navrh pro jeho koupeni.

+10/0
4.11.2015 16:38

J32i46r56k46a 88D95v26o78ř34á96k 4665570643588

Zřejmě nepůjde o zahraniční inspekce ale dopravce, že. Zajímalo by mě o jaké jde?

0/0
4.11.2015 16:56
Foto

M11i54l90o94š 10H75o46v69o96r36k45a 2280853176467

Inspekce zahranicnich dopravcu, chcete-li.. ;) Jmena nevim

0/0
4.11.2015 17:03

M74i26l70a23n 68L77a12š59ť61o67v42k23a 8522734923248

Zahraniční inspekce spíš najdou důvody, proč jeho provoz nepovolit ;-D;-D;-D

+4/0
4.11.2015 17:19

R59o95m90a91n 98J44e10s32c52h72k61e 9488305117705

Pokud je to odfláknuté jako RegioPantery, tak chválit nebudu. Osobně jsem tím ještě nejel. RegioPantery jezdím denně. Chybějící koše, police kam se nic nevleze a čepice propadne. O přepážkách nemluvím, v zimě tam nepříjemně táhne.

0/0
8.11.2015 7:24
Foto

J20a19n 41H59a79b94e43r95n79a98l 4931398364

Obecně v naší republice celkem funguje spojení západ-východ. Cokoli sever-jih je tragédie...

+16/−1
4.11.2015 16:33

K66a62r92e95l 14Ř22e85h32á93č24e47k 9402260481702

Co si představujete pod spojením sever - jih?

0/0
4.11.2015 16:37

J94i26r62k39a 60D96v32o14ř20á23k 4225280253988

Od roku 1918, co jsme se jako Československo osamostatnili, se z východozápadního směru stal ten preferovaný a investice do infrastruktury tomu odpovídaly. O spojení do kdysi císařského a posléze kapitalistického Rakouska na jihu papaláši nestáli. Šlo hlavně o vzájemné spojení Čech, Moravy a Slovenska, a také Ruska. Připravené a započaté práce např. na spojení Prahy a ČB byly zastaveny (připravené koleje odvezeny) a poté se tam něco dělo, ale méně než v prioritních směrech.

+2/0
4.11.2015 17:02

L21u92c14i15a72n 64P89a79p65a44z17i24a48n 5254937931285

Ono je to i historicky ještě z doby rakouského mocnářství. Třeba spojení Praha - Liberec je katastrofa, Liberec má lepší spojení s Drážďany jak z Prahou. Prostě Reichenberg byl vždy více orientován na Německo než na nějakou Prahu. A to se nezměnilo ani za socialismu, ani nyní v plném kapitalismu po česku.

+2/0
4.11.2015 18:47

J63i56r72k11a 63D45v64o77ř39á44k 4575820813908

Přesnější by možná bylo napsat "Prostě Reichenberg byl vždy více orientován na Německo než na nějakou Vídeň. A to se nezměnilo ani za..." ;-)

0/0
4.11.2015 18:52

J92i69r33k82a 30D42v35o52ř82á80k 4255590283318

Však ono se za komančů do kolejí zas tak moc neinvestovalo. Nějaké modernizace se dělaly, občas i zdvojkolejnění a elektrizace, ale nová trať se postavila jen jediná, a i to byla náhrada za podobnou, co se totální neúdržbou rozpadla. Takže není divu.

0/0
4.11.2015 18:55

R45o58m17a20n 26J94e57s71c52h96k56e 9578495367435

Komunisti dokončili novou trať Brno - Havlíčkův Brod. 80 % tratí zadrátovali. To je podle Vás málo ? Po roce 1989 žádnou novou trať nepostavili. Kolik tratí zrušili po roce 1989 ? Která to trať se neúdržbou rozpadla ?

0/0
7.11.2015 18:06

R37o47m65a86n 42J31e27s35c35h72k92e 9988185627485

Komunisté dokončili novou trať Brno - Havlíčkův Brod. Zadrátovali 80 % našich tratí. To je málo ? Kolik zrušili tratí po roce 1989 ? Která to trať se totální neúdržbou rozpadla ?

0/0
7.11.2015 18:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.