Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Dráhy poprvé vyjely s novými rychlíky. Interpantery spojí Brno s Hanou

České dráhy začaly v ostrém provozu vozit cestující úplně novými rychlíkovými soupravami InterPanter. První dvě vyjely na trasu Brno - Břeclav - Olomouc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F22i52l57i64p 74S90m14o70l59a 9757458291707

Prosím vás. Kolik sedících cestujících se vejde do InterPanteru a kolik do rychlíku na trase Pha-ČT-Brno?

0/0
7.11.2015 9:38

P57e80t75r 30N63e29c95h14a39n43i35c13k35ý 7723556358750

Zrovna tím jedu. Fajn vlak, ale lidi i stojí a nechtějí procházet 1. Třídu. Její umístění je opravdu divné. V cyklosezone to tu bude namačkané

+1/0
5.11.2015 15:55

D36a89v49i11d 34Č43e29r82n18o19h39o45r50s76k54ý 1316884156286

Nevim ... obcas tam tudy jezdim a Honeckerovy pomsty jsem si nikdy nevsiml na rychliku .... Honeckerova pomsta jsou vozy rady Bdmtee .... a ty jezdi vetsinou na osobnich a max spesnych vlacich ale ne na rychliku

+2/0
5.11.2015 9:09

M38i80l53a33n 50N84a17v22r23á38t70i65l 8417251346981

Když jedu z Brna do Olomouce tak jedu přes Vyškov.

tyto rychlíkové vozy jsou velmi staré a v nedobrém stavu.

Celá trať z roku 1866 se sice rekonstruuje, ale  patří mezi nejhorší v zemi a to jak koleje tak i vagony.

0/0
5.11.2015 8:56

R18o39m30a56n 56J42e11s79c20h86k74e 9938915587575

Trať je z roku 1869. Jsou i starší a lepší. Olomouc - Praha 1845. Brno - Břeclav 1839.

Ono záleží na terénu.

0/0
5.11.2015 17:35

R82o49m17a47n 54N45o26v59a48k 6359161682786

fotka interiéru 2.třídy by nebyla?

0/0
4.11.2015 23:31

R47a73d13e35k 51J55a22n58a83t71a 9805476524522

Byla. Má sedačky modré:

http://www.skoda.cz/cs/produkty/elektricke-jednotky/elektricka-jednotka-interpanter/

0/0
5.11.2015 8:45

P39a96v42e28l 31B79o23u60c57n75í26k 4602621933145

Konečně na lince z Brna na jih budou jezdit nízkopodlažní jednotky. Jen aby bylo dost místa na kola. V létě je tato linka totiž silně využívána cyklisty.

+1/0
4.11.2015 20:22
Foto

M95i17l16a93n 20P41o49h10o89ř66e16l12i91c33k64ý 7458652177916

Předpokládám, že autor pod značkou "js" je Jan Sůra. Kdyby nebyl, tak se mu omlouvám. Ale popisky u fotografií jsou zoufale matoucí. Snad jen ke dvěma fotografiím by mohly tyto informace příslušet. Autor by si měl propříště nechat tyto texty napsat odborníkem nebo se jim pro jistotu vyhnout.

+6/0
4.11.2015 20:17

O72n29d50ř92e86j 47K98e34ř22k55a 7589346930584

Třeba foto 11, interiér první třídy vypadá jako nástupiště s vlakem.

0/0
6.11.2015 6:45

J64i79ř74í 72K41r57a41t97o57c41h38v64í72l 5200682337205

A co ty inzerované automaty na občerstvení? Už byl vybrán dodavatel?

+1/0
4.11.2015 18:28

V80a94c55l11a41v 75P66e23r17o72u41t24k87a 6448177804171

další blbovlak, místa na kufry či batohy skoro žádné ...

+2/−17
4.11.2015 17:27

P42e68t84r 69P92e74t44r 6403312918603

Měli radši vymontovat všechny sedačky, viďte? A na nádraží rozdávat skládací stoličky, aby si případní zájemci o sezení mohli jednu vyzvednout

0/0
4.11.2015 21:29

R58o82m36a23n 52J31e48s53c98h12k62e 9478975167275

Asi má špatnou zkušenost s RegioPanterem. Poličky , kam se nic nevleze.

Já viděl vlak pouze zvenku. Jezdím RegioPanterem a interiér dělali asi učni.

Chybí koše, polička, kde Vám propadne čepice, chybí stěny na představcích.

V zimě táhne na záda. Zlaté staré panťáky.

0/0
5.11.2015 17:45

R50o68m66a43n 53J92e56s90c12h36k64e 9348215127805

Máte naprosto pravdu. RegioPanter je odfláknutý. Chybí koše, poličky kam se nic nevleze. O přepážkách nemluvím. Zlatý starý panťák.

0/0
5.11.2015 17:39

M66i10l54a73n 61L57a89š14ť11o44v23k67a 8372184403168

Že by konečně konec zapařené koženky;-D?

+1/0
4.11.2015 17:20

J46i70r85k56a 93D71v63o58ř16á64k 4355450203268

Koženka má svoje výhody i nevýhody. Při kombinaci s klimoškou je kvalitní koženka dost dobrý materiál, určitě lepší než hadr. Kvalitní koženkou samozřejmě nemyslím ten žblaf co je v některých starých vlacích.

+2/0
4.11.2015 17:33

K65a23r41e96l 31Ř95e47h52á42č64e91k 9782610421192

Na této lince se již v podstatě nevyskytuje. Ale jinde zmizí díky přesunu vozů z těchto linek.

+3/0
4.11.2015 17:37

M79i87l62a93n 94L58a86š49ť25o33v71k38a 8902244553918

První dvě vyjely na trasu Brno - Břeclav - Olomouc. - Ono se do Olomouce nově jezdí z Brna přes Břeclav? Tomu říkám inovace!;-D;-D;-D

+3/−17
4.11.2015 17:17

F63r68a89n27t56i54š94e21k 19V19a98n28ě52k 1907114917117

Asi jste nepochopil smysl té linky. Ta není určena pro cestování z Brna do Olomouce. Tam pojede přes Vyškov.

+14/0
4.11.2015 17:21

K26a95r84e47l 81Ř26e31h17á35č91e80k 9972330181612

Jedná se v podstatě o dvě spojené linky. Není primárně určena pro cestu z Brna do Olomouce ale spíše do měst na trase.

+9/0
4.11.2015 17:38

M28a19r10t24i92n 51S91m33o43l66k82a 8859484872315

Vlaková linka Olomouc - Břeclav - Brno - Praha je stará jak metuzalém, to jste si toho za ty léta co to jezdí nevšim?

+5/0
4.11.2015 20:02

M71a41r70t45i88n 96I58r17e26i85n 5730952480282

Nově už několik let. Jak dlouho jste byl v kómatu?

0/0
5.11.2015 7:14

F12r40a20n85t89i65š34e81k 10V76a18n74ě14k 1617134247437

Zlaté kupé.

+3/−17
4.11.2015 17:09

J44a68r47e70k 18K65a61l72i72v30o60d92a 7976163771946

Zlatý velkoprostor....

+21/−1
4.11.2015 17:10

K25a63r52e74l 62Ř96e64h47á58č69e67k 9792320531552

Zlatý velkoprostor.

+12/−1
4.11.2015 17:16

M22i71l40a60n 78L79a41š31ť54o33v27k92a 8142314173788

Zlatý velkoprostor!;-D;-D;-D

+10/−1
4.11.2015 17:18

J12i96r19k76a 87D59v90o68ř16á49k 4165700163918

Zlatá kombinace kupé i velkoprostoru v jednom vlaku, jak to bylo už při zavádění EuroCity. Naprosto nechápu ty zcela nesmyslné žabomyší spory o to, jestli je lepší mít v celém vlaku kupé nebo velkoprostor.

+6/0
4.11.2015 17:35

K14a91r97e16l 47Ř84e44h46á43č14e44k 9322300301382

V podstatě jde o ekonomiku. Do velkoprostoru se vejde více lidí.

+1/0
4.11.2015 17:39

J79i71r43k37a 61D88v77o34ř44á77k 4345210493918

Ano, Ale mít ve vlaku 1/3 kupéček zas taková díra do ekonomiky není a některé kategorie cestujících budou spokojenější => budou víc jezdit => lepší ekonomika taky.

+6/−1
4.11.2015 17:41

M72a39r34t60i47n 40S23m10o15l24k69a 8929674592745

A co takhle kupé do 1. třídy a ve 2. velkoprostor? Já jen, že mě teda netěší nastoupit do vlaku, kde je místa, že by se tam vešli 3 autobusy, ale cedí tam s bídou jeden... Ostatní postávaj v uličce, což znamená, že ani chodit se nedá... A to vše diky kupé...

0/−3
4.11.2015 20:05

J71i52r37k69a 47D76v69o44ř37á78k 4395250243728

Vašemu příspěvku moc nerozumím, nepamatuji se, že bych jel ve vlaku kde by kupéčka byla obsazená sotva ze třetiny a přesto by se pro nával na chodbičce nedalo projít.

Můj názor je prostě takový, že ve (skutečně) dálkových vlacích má být cca třetina druhé třídy v kupéčkách. Nepožaduju ale víc než třetinu, velkoprostory jsou obecně vzato oblíbenější. Příměsto nebo lokálky tím nemyslím.

+2/0
4.11.2015 21:28

M70a68r60t32i96n 51S41m14o96l69k82a 8979664702375

To jste asi ještě nejel vlakem... Já jím jezdí sporadicky, ale v dobrých 50% si nesednu...

0/0
5.11.2015 23:01

P22e91t94r 20P74e69t15r 6803822788533

Ti budou většinou víc jezdit jenom pokud budou ty kupé prázdná, jak jsou plná tak si stejně lidi přesednou do velkoprostoru. Takže je to nevýhodné v obou smyslech

0/0
4.11.2015 21:31

J94i69r89k33a 67D11v96o85ř42á52k 4105420443618

Někteří ano. Ale jiní prostě nechtějí dýchat stejný vzduch jako 80 dalších ukýchaných a ukašlaných lidí, připadá jim velkoprostor mnohem hlučnější (i když někdy je to iluze), nemají rádi za hlavou otevřený prostor a hned další hlavu, a někteří by rádi regulovatelnou intenzitu osvětlení a klimošky pro dané kupé (to ale záleží hodně na dohodě cestujících v kupé - v ČR velice obtížné). Takových lidí je menšina ale nejsou to zdaleka výjimky.

+1/0
4.11.2015 21:39

J32i40r48k39a 10D64v78o13ř72á98k 4655470293138

A když už jsme u toho, nemálo lidí také říká že klimatizace kazí vzduch a oni chtějí jezdit bez ní, byť za cenu určitého nepohodlí. A nejsou to zdaleka jen zpěváci co se hlasem živí.

+1/0
4.11.2015 22:02

A96n11n63a 78B49e28z97o45u44c16k46á 9243951680836

Fakt povedeny vlacek!

+12/0
4.11.2015 16:50
Foto

M94i69l90o62š 75H23o46v74o42r53k77a 2870263656277

Interpanter se povedl, o tom neni sporu. Proslycha se, ze nekolika zahranicnim inspekcim se zamlouva natolik, ze zvazuji navrh pro jeho koupeni.

+10/0
4.11.2015 16:38

J12i63r77k81a 44D51v46o62ř94á43k 4345930143328

Zřejmě nepůjde o zahraniční inspekce ale dopravce, že. Zajímalo by mě o jaké jde?

0/0
4.11.2015 16:56
Foto

M63i49l82o44š 88H14o95v55o66r37k83a 2640873466947

Inspekce zahranicnich dopravcu, chcete-li.. ;) Jmena nevim

0/0
4.11.2015 17:03

M49i19l29a77n 88L22a22š41ť89o11v60k28a 8532984803788

Zahraniční inspekce spíš najdou důvody, proč jeho provoz nepovolit ;-D;-D;-D

+4/0
4.11.2015 17:19

R22o79m38a30n 24J48e43s31c37h29k16e 9178215547595

Pokud je to odfláknuté jako RegioPantery, tak chválit nebudu. Osobně jsem tím ještě nejel. RegioPantery jezdím denně. Chybějící koše, police kam se nic nevleze a čepice propadne. O přepážkách nemluvím, v zimě tam nepříjemně táhne.

0/0
8.11.2015 7:24
Foto

J85a57n 26H98a92b25e74r35n42a50l 4371508534

Obecně v naší republice celkem funguje spojení západ-východ. Cokoli sever-jih je tragédie...

+16/−1
4.11.2015 16:33

K86a53r77e12l 67Ř56e14h52á18č18e73k 9342690851552

Co si představujete pod spojením sever - jih?

0/0
4.11.2015 16:37

J60i92r16k34a 78D56v10o41ř94á81k 4805850963148

Od roku 1918, co jsme se jako Československo osamostatnili, se z východozápadního směru stal ten preferovaný a investice do infrastruktury tomu odpovídaly. O spojení do kdysi císařského a posléze kapitalistického Rakouska na jihu papaláši nestáli. Šlo hlavně o vzájemné spojení Čech, Moravy a Slovenska, a také Ruska. Připravené a započaté práce např. na spojení Prahy a ČB byly zastaveny (připravené koleje odvezeny) a poté se tam něco dělo, ale méně než v prioritních směrech.

+2/0
4.11.2015 17:02

L12u86c72i21a92n 77P50a75p38a15z52i96a54n 5434497181345

Ono je to i historicky ještě z doby rakouského mocnářství. Třeba spojení Praha - Liberec je katastrofa, Liberec má lepší spojení s Drážďany jak z Prahou. Prostě Reichenberg byl vždy více orientován na Německo než na nějakou Prahu. A to se nezměnilo ani za socialismu, ani nyní v plném kapitalismu po česku.

+2/0
4.11.2015 18:47

J67i54r88k79a 80D57v31o25ř73á39k 4525450163848

Přesnější by možná bylo napsat "Prostě Reichenberg byl vždy více orientován na Německo než na nějakou Vídeň. A to se nezměnilo ani za..." ;-)

0/0
4.11.2015 18:52

J15i85r61k58a 91D76v20o26ř76á28k 4355580553968

Však ono se za komančů do kolejí zas tak moc neinvestovalo. Nějaké modernizace se dělaly, občas i zdvojkolejnění a elektrizace, ale nová trať se postavila jen jediná, a i to byla náhrada za podobnou, co se totální neúdržbou rozpadla. Takže není divu.

0/0
4.11.2015 18:55

R55o73m56a27n 51J25e32s16c24h88k76e 9138205337915

Komunisti dokončili novou trať Brno - Havlíčkův Brod. 80 % tratí zadrátovali. To je podle Vás málo ? Po roce 1989 žádnou novou trať nepostavili. Kolik tratí zrušili po roce 1989 ? Která to trať se neúdržbou rozpadla ?

0/0
7.11.2015 18:06

R97o67m31a35n 87J45e12s47c16h94k95e 9128705407535

Komunisté dokončili novou trať Brno - Havlíčkův Brod. Zadrátovali 80 % našich tratí. To je málo ? Kolik zrušili tratí po roce 1989 ? Která to trať se totální neúdržbou rozpadla ?

0/0
7.11.2015 18:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.