Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Dráhy poprvé vyjely s novými rychlíky. Interpantery spojí Brno s Hanou

České dráhy začaly v ostrém provozu vozit cestující úplně novými rychlíkovými soupravami InterPanter. První dvě vyjely na trasu Brno - Břeclav - Olomouc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F45i67l22i85p 69S50m64o51l36a 9677748781287

Prosím vás. Kolik sedících cestujících se vejde do InterPanteru a kolik do rychlíku na trase Pha-ČT-Brno?

0/0
7.11.2015 9:38

P42e28t94r 49N79e27c22h78a88n24i64c39k42ý 7833166378590

Zrovna tím jedu. Fajn vlak, ale lidi i stojí a nechtějí procházet 1. Třídu. Její umístění je opravdu divné. V cyklosezone to tu bude namačkané

+1/0
5.11.2015 15:55

D40a97v47i52d 24Č77e74r56n27o62h59o86r29s34k84ý 1666924936276

Nevim ... obcas tam tudy jezdim a Honeckerovy pomsty jsem si nikdy nevsiml na rychliku .... Honeckerova pomsta jsou vozy rady Bdmtee .... a ty jezdi vetsinou na osobnich a max spesnych vlacich ale ne na rychliku

+2/0
5.11.2015 9:09

M19i40l33a74n 45N75a56v52r57á55t36i66l 8587231756361

Když jedu z Brna do Olomouce tak jedu přes Vyškov.

tyto rychlíkové vozy jsou velmi staré a v nedobrém stavu.

Celá trať z roku 1866 se sice rekonstruuje, ale  patří mezi nejhorší v zemi a to jak koleje tak i vagony.

0/0
5.11.2015 8:56

R75o40m74a27n 50J29e91s62c63h61k91e 9698895797715

Trať je z roku 1869. Jsou i starší a lepší. Olomouc - Praha 1845. Brno - Břeclav 1839.

Ono záleží na terénu.

0/0
5.11.2015 17:35

R49o89m87a27n 28N17o32v11a76k 6679341272106

fotka interiéru 2.třídy by nebyla?

0/0
4.11.2015 23:31

R89a95d10e72k 52J96a18n36a28t75a 9765896484702

Byla. Má sedačky modré:

http://www.skoda.cz/cs/produkty/elektricke-jednotky/elektricka-jednotka-interpanter/

0/0
5.11.2015 8:45

P21a82v83e85l 62B77o83u86c76n69í94k 4572291533385

Konečně na lince z Brna na jih budou jezdit nízkopodlažní jednotky. Jen aby bylo dost místa na kola. V létě je tato linka totiž silně využívána cyklisty.

+1/0
4.11.2015 20:22
Foto

M97i59l25a12n 90P71o66h60o28ř27e91l70i45c31k23ý 7218372797456

Předpokládám, že autor pod značkou "js" je Jan Sůra. Kdyby nebyl, tak se mu omlouvám. Ale popisky u fotografií jsou zoufale matoucí. Snad jen ke dvěma fotografiím by mohly tyto informace příslušet. Autor by si měl propříště nechat tyto texty napsat odborníkem nebo se jim pro jistotu vyhnout.

+6/0
4.11.2015 20:17

O20n28d91ř81e71j 48K26e13ř29k40a 7769946770634

Třeba foto 11, interiér první třídy vypadá jako nástupiště s vlakem.

0/0
6.11.2015 6:45

J96i29ř26í 60K86r57a98t53o31c64h67v69í16l 5470642637575

A co ty inzerované automaty na občerstvení? Už byl vybrán dodavatel?

+1/0
4.11.2015 18:28

V67a76c82l42a20v 15P77e52r62o73u67t47k30a 6508327244161

další blbovlak, místa na kufry či batohy skoro žádné ...

+2/−17
4.11.2015 17:27

P48e11t95r 59P49e32t46r 6663952368233

Měli radši vymontovat všechny sedačky, viďte? A na nádraží rozdávat skládací stoličky, aby si případní zájemci o sezení mohli jednu vyzvednout

0/0
4.11.2015 21:29

R12o41m78a48n 65J81e19s27c94h31k85e 9238485177345

Asi má špatnou zkušenost s RegioPanterem. Poličky , kam se nic nevleze.

Já viděl vlak pouze zvenku. Jezdím RegioPanterem a interiér dělali asi učni.

Chybí koše, polička, kde Vám propadne čepice, chybí stěny na představcích.

V zimě táhne na záda. Zlaté staré panťáky.

0/0
5.11.2015 17:45

R82o40m15a11n 24J45e55s10c97h63k66e 9978275547455

Máte naprosto pravdu. RegioPanter je odfláknutý. Chybí koše, poličky kam se nic nevleze. O přepážkách nemluvím. Zlatý starý panťák.

0/0
5.11.2015 17:39

M75i24l78a63n 50L30a93š29ť81o47v40k14a 8292844623868

Že by konečně konec zapařené koženky;-D?

+1/0
4.11.2015 17:20

J57i51r25k48a 16D60v93o22ř77á55k 4415790833978

Koženka má svoje výhody i nevýhody. Při kombinaci s klimoškou je kvalitní koženka dost dobrý materiál, určitě lepší než hadr. Kvalitní koženkou samozřejmě nemyslím ten žblaf co je v některých starých vlacích.

+2/0
4.11.2015 17:33

K83a91r71e58l 55Ř71e44h84á66č13e87k 9212330621822

Na této lince se již v podstatě nevyskytuje. Ale jinde zmizí díky přesunu vozů z těchto linek.

+3/0
4.11.2015 17:37

M40i36l24a45n 75L19a55š12ť16o39v24k29a 8652854933888

První dvě vyjely na trasu Brno - Břeclav - Olomouc. - Ono se do Olomouce nově jezdí z Brna přes Břeclav? Tomu říkám inovace!;-D;-D;-D

+3/−17
4.11.2015 17:17

F24r44a83n63t48i42š69e38k 89V51a71n84ě22k 1597934377407

Asi jste nepochopil smysl té linky. Ta není určena pro cestování z Brna do Olomouce. Tam pojede přes Vyškov.

+14/0
4.11.2015 17:21

K39a46r29e26l 44Ř18e87h38á89č65e28k 9402510781972

Jedná se v podstatě o dvě spojené linky. Není primárně určena pro cestu z Brna do Olomouce ale spíše do měst na trase.

+9/0
4.11.2015 17:38

M71a24r73t76i48n 98S43m97o65l85k54a 8339464692895

Vlaková linka Olomouc - Břeclav - Brno - Praha je stará jak metuzalém, to jste si toho za ty léta co to jezdí nevšim?

+5/0
4.11.2015 20:02

M55a44r86t87i36n 48I73r71e79i35n 5940342580752

Nově už několik let. Jak dlouho jste byl v kómatu?

0/0
5.11.2015 7:14

F50r97a48n72t73i23š96e85k 27V87a41n94ě48k 1637404887837

Zlaté kupé.

+3/−17
4.11.2015 17:09

J51a67r98e20k 83K53a63l52i58v96o51d93a 7506533741836

Zlatý velkoprostor....

+21/−1
4.11.2015 17:10

K32a24r86e16l 60Ř72e56h91á69č27e97k 9562400101202

Zlatý velkoprostor.

+12/−1
4.11.2015 17:16

M41i89l51a52n 65L58a64š66ť53o83v29k24a 8252554903768

Zlatý velkoprostor!;-D;-D;-D

+10/−1
4.11.2015 17:18

J44i65r21k26a 49D52v81o32ř78á21k 4175500663548

Zlatá kombinace kupé i velkoprostoru v jednom vlaku, jak to bylo už při zavádění EuroCity. Naprosto nechápu ty zcela nesmyslné žabomyší spory o to, jestli je lepší mít v celém vlaku kupé nebo velkoprostor.

+6/0
4.11.2015 17:35

K17a21r58e86l 20Ř13e97h10á18č34e66k 9562430321402

V podstatě jde o ekonomiku. Do velkoprostoru se vejde více lidí.

+1/0
4.11.2015 17:39

J57i40r45k77a 50D63v89o29ř83á70k 4875180283738

Ano, Ale mít ve vlaku 1/3 kupéček zas taková díra do ekonomiky není a některé kategorie cestujících budou spokojenější => budou víc jezdit => lepší ekonomika taky.

+6/−1
4.11.2015 17:41

M54a51r24t10i97n 76S18m64o38l45k86a 8779434572855

A co takhle kupé do 1. třídy a ve 2. velkoprostor? Já jen, že mě teda netěší nastoupit do vlaku, kde je místa, že by se tam vešli 3 autobusy, ale cedí tam s bídou jeden... Ostatní postávaj v uličce, což znamená, že ani chodit se nedá... A to vše diky kupé...

0/−3
4.11.2015 20:05

J58i91r19k59a 90D30v79o71ř71á25k 4905260913748

Vašemu příspěvku moc nerozumím, nepamatuji se, že bych jel ve vlaku kde by kupéčka byla obsazená sotva ze třetiny a přesto by se pro nával na chodbičce nedalo projít.

Můj názor je prostě takový, že ve (skutečně) dálkových vlacích má být cca třetina druhé třídy v kupéčkách. Nepožaduju ale víc než třetinu, velkoprostory jsou obecně vzato oblíbenější. Příměsto nebo lokálky tím nemyslím.

+2/0
4.11.2015 21:28

M26a31r94t79i35n 63S82m51o56l44k54a 8329914122105

To jste asi ještě nejel vlakem... Já jím jezdí sporadicky, ale v dobrých 50% si nesednu...

0/0
5.11.2015 23:01

P89e72t29r 42P42e34t77r 6773572368533

Ti budou většinou víc jezdit jenom pokud budou ty kupé prázdná, jak jsou plná tak si stejně lidi přesednou do velkoprostoru. Takže je to nevýhodné v obou smyslech

0/0
4.11.2015 21:31

J73i79r52k83a 17D59v25o89ř22á23k 4915960183928

Někteří ano. Ale jiní prostě nechtějí dýchat stejný vzduch jako 80 dalších ukýchaných a ukašlaných lidí, připadá jim velkoprostor mnohem hlučnější (i když někdy je to iluze), nemají rádi za hlavou otevřený prostor a hned další hlavu, a někteří by rádi regulovatelnou intenzitu osvětlení a klimošky pro dané kupé (to ale záleží hodně na dohodě cestujících v kupé - v ČR velice obtížné). Takových lidí je menšina ale nejsou to zdaleka výjimky.

+1/0
4.11.2015 21:39

J12i16r44k74a 15D67v37o77ř70á80k 4525710833588

A když už jsme u toho, nemálo lidí také říká že klimatizace kazí vzduch a oni chtějí jezdit bez ní, byť za cenu určitého nepohodlí. A nejsou to zdaleka jen zpěváci co se hlasem živí.

+1/0
4.11.2015 22:02

A49n47n52a 47B52e81z88o13u98c71k37á 9933171120896

Fakt povedeny vlacek!

+12/0
4.11.2015 16:50
Foto

M85i97l74o21š 48H40o28v42o13r52k68a 2250953186707

Interpanter se povedl, o tom neni sporu. Proslycha se, ze nekolika zahranicnim inspekcim se zamlouva natolik, ze zvazuji navrh pro jeho koupeni.

+10/0
4.11.2015 16:38

J40i44r75k65a 50D74v69o54ř54á35k 4135980173728

Zřejmě nepůjde o zahraniční inspekce ale dopravce, že. Zajímalo by mě o jaké jde?

0/0
4.11.2015 16:56
Foto

M47i20l60o35š 87H83o82v77o59r44k28a 2300143496937

Inspekce zahranicnich dopravcu, chcete-li.. ;) Jmena nevim

0/0
4.11.2015 17:03

M83i65l92a94n 37L40a91š28ť50o60v24k26a 8532294843448

Zahraniční inspekce spíš najdou důvody, proč jeho provoz nepovolit ;-D;-D;-D

+4/0
4.11.2015 17:19

R41o21m69a65n 42J17e89s18c33h87k62e 9848415477295

Pokud je to odfláknuté jako RegioPantery, tak chválit nebudu. Osobně jsem tím ještě nejel. RegioPantery jezdím denně. Chybějící koše, police kam se nic nevleze a čepice propadne. O přepážkách nemluvím, v zimě tam nepříjemně táhne.

0/0
8.11.2015 7:24
Foto

J69a30n 59H70a68b20e13r78n41a54l 4901198734

Obecně v naší republice celkem funguje spojení západ-východ. Cokoli sever-jih je tragédie...

+16/−1
4.11.2015 16:33

K72a67r38e58l 73Ř98e86h19á43č82e61k 9752750841702

Co si představujete pod spojením sever - jih?

0/0
4.11.2015 16:37

J48i77r16k86a 13D40v54o94ř92á57k 4265340373418

Od roku 1918, co jsme se jako Československo osamostatnili, se z východozápadního směru stal ten preferovaný a investice do infrastruktury tomu odpovídaly. O spojení do kdysi císařského a posléze kapitalistického Rakouska na jihu papaláši nestáli. Šlo hlavně o vzájemné spojení Čech, Moravy a Slovenska, a také Ruska. Připravené a započaté práce např. na spojení Prahy a ČB byly zastaveny (připravené koleje odvezeny) a poté se tam něco dělo, ale méně než v prioritních směrech.

+2/0
4.11.2015 17:02

L38u20c50i97a25n 44P64a58p14a20z41i59a19n 5364477961935

Ono je to i historicky ještě z doby rakouského mocnářství. Třeba spojení Praha - Liberec je katastrofa, Liberec má lepší spojení s Drážďany jak z Prahou. Prostě Reichenberg byl vždy více orientován na Německo než na nějakou Prahu. A to se nezměnilo ani za socialismu, ani nyní v plném kapitalismu po česku.

+2/0
4.11.2015 18:47

J92i35r41k40a 63D48v14o15ř43á28k 4725450103578

Přesnější by možná bylo napsat "Prostě Reichenberg byl vždy více orientován na Německo než na nějakou Vídeň. A to se nezměnilo ani za..." ;-)

0/0
4.11.2015 18:52

J74i58r77k15a 71D21v77o60ř49á16k 4885720953548

Však ono se za komančů do kolejí zas tak moc neinvestovalo. Nějaké modernizace se dělaly, občas i zdvojkolejnění a elektrizace, ale nová trať se postavila jen jediná, a i to byla náhrada za podobnou, co se totální neúdržbou rozpadla. Takže není divu.

0/0
4.11.2015 18:55

R53o31m27a57n 95J62e32s97c94h10k73e 9718455917815

Komunisti dokončili novou trať Brno - Havlíčkův Brod. 80 % tratí zadrátovali. To je podle Vás málo ? Po roce 1989 žádnou novou trať nepostavili. Kolik tratí zrušili po roce 1989 ? Která to trať se neúdržbou rozpadla ?

0/0
7.11.2015 18:06

R26o91m23a14n 61J65e10s40c31h74k85e 9268415847355

Komunisté dokončili novou trať Brno - Havlíčkův Brod. Zadrátovali 80 % našich tratí. To je málo ? Kolik zrušili tratí po roce 1989 ? Která to trať se totální neúdržbou rozpadla ?

0/0
7.11.2015 18:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.