- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Inac, samozrejme, krasny titulok od pana "novinara" Suru - realne Hyundai za 1-10 medzirocne proti 2014 predal viac i10, i30, i40, ix35 aj ix20, jedine kde potencionalne mohlo poklesnut su i20, suma sumarum za 10 meisacov tohoto roku predal viac jako minuly rok... ale z jedneho mesiaca sa krasne vytvori bulvarny titulok:D cira novinarcina:D
ono hraje i velkou roli, jak klesá hodnota ojetin. U Hyundai je to brutální pokles, škodovky si cenu drží. To taky ovlivňuje popularitu...
To už není pravda. Zkuste koupit ojetou i30 z Nošovic, spadne vám čelist.
Asi proto nasadili ten nový "TUSON". Já od Škodovky na nový rok očekával to SUV, ale asi nebude - až na podzim 2016 a to mě mrzí.
Na noví rok také být nemělo až v průběhu roku.Pokud se nepolozi koncern kvůli té nesmyslné pseudokauze s motory.
Myslím si, že Škoda je českým rodinným stříbrem asi tak jako Hyundai - ovládány zahraničními majiteli a zahraničním kapitálem (a zisky samozřejmě také končí v zahraničí).
S ohledem na zaměstnanost je asi pozitivní, že jsou obě v naší republice ...
Tak se stačí podívat, kolik peněz u nás Škoda investuje, místo toho, aby ten zisk posílala do zahraničí
Škoda si tou nekorektí kampaní dost pomohla....
Koukněte ale na skutečnost.Ano Hyundai klesl oproti 2014 ale tenkrát prodal nějaké výběrko pošta tuším.Jinak má prodeje myslím ok.
Tak, a šéf marketingu může balit kufry, mám pocit, že to z 90% pohnojil on. Škodovkou sice nejezdím, ale jsem rád, že u nás umíme taková auta. Reklamní kampaň postavená proti ní byla vyloženě trapná ...
To nemá na svědomí marketer ale generální.
KLesá prodej a firma zavádí třísměnný nepřetržitý provoz?!Že by se Korejci zbláznili?To spíš pisatel článku!!!
To bude spíš tím, že nevyrábí jen pro český trh, ty hlavo.
A az prijedete, bude vas soused z jizni koreje takhle maly :D :D
Kolín - TPCA Toyota, Peugeot, Citroen Automobil