- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pořád nechápu co chtějí v tom servisu dělat?
- vymazat část programu, který měnil režim při emisních testech? To je přece zbytečné, ten se u normálního auta nikdy neaktivuje.
- nebo naopak zapnout "emisní" režim napořád? To se majitelé zblázní radostí, když přijdou o polovinu výkonu a veškerou dynamiku motoru.
- přestavět u každého auta motory tak, aby i v běžném provozu splňovaly Euro 5? To už by bylo levnější těm lidem rozdávat klíčky od nových aut.
NA tohle článku je hezká ta skrytá velmi pozitivní informace že 99,99% vlastníků VW jsou normální rozumní a hlavně slušní lidé. Proč?
Protože dotčených aut jsou milióny ale žalob jsou desítky (max. stovky). Třeba v USA hovoří o 11 milionech aut ale žalob je 480!!
Je sice fat, že je nutno dodat magické slůvka zatím! Ale věřím, že to nakonec nebude více než 1%. Většina lidí je totiž slušná a vnitřně si přiznají, že si nekupují auto kvůli emisím o 0,02mg nižší nebo kolik ten rozdíl je.
Kontroly jsou naprostá hloupost.
Náklady stejně nakonec zaplatí zákazník.
Proč ty povinné prohlídky? To auto je prostě podvodné, a bylo s falešnými parametry homologováno. Co tedy chtějí kontrolovat? Kontrola nemůže k žádným jiným závěrů dospět. Je to předstírání snahy něco napravit. Že náprava možná není je nad slunce jasné. Proč do toho tahají zákazníky a obírají je o jejich drahocenný čas, nad tím zůstává rozum stát.
Tak to by mne zajímalo, kolik z těch, co dnes žalují VW skutečně kupovalo auto podle výšky uváděných emisí. Myslím, že si většina z nich chce jen přilepšit ve vlastní peněžence.
Třeba ti, kteří potřebují určitou emisní normu, aby mohli někde do centra metropole? Vytáhněte hlavu z české zadnice.
Hodně příspěvků je o spotřebě. V papírech je uváděna laboratorní spotřeba, ale skutečná je odvislá od stylu jízdy, zatížení vozidla, dopravních regulací a zácp. Každému musí být jasné, že spotřeba bude odlišná, pokud jedu sám v prázdném autě po rovné, prázdné silnici rychlostí 100km/h nebo naložený na dovolenou, s celou rodinou, přískoky po ucpané dálnici nebo s přívěsným vozíkem vážícím 800 kg v kopcovitém terénu. Samozřejmě emise jsou v přímé korelaci k množství spáleného paliva a záleží jen na řidiči v jakém režimu motor provozují. Někdo jej dusí v malých otáčkách, někdo optimální otáčky překračuje, obojí je špatně.
Jaka je metodika mereni, takove jsou vysledky. Nema-li mereni nic spolecneho s realitou, nemaji nic spolecneho s realitou ani jeho vysledky. Je to proste. :o)
To uz je umanutost'ministr jeste nepochopil, ze na povinniu svolavacku proste nemas zadnou pravomoc.
Ministr vubec od zacatku tehle afery dost perli. Je uplne mimo a bylo by dobre na nej "hodit sit".
Smradlavé diesly dostat pryč ze silnic.
Zlatá Felicie stou si cmoudim zvesela
Je to hrozná šaškárna, která se obyčejných lidí stejně vůbec netýká....hrozný nesmysl
ze netyka? tak napriklad uz mame definitvne potrvzeno, proc papriova spotreba auta je tak nizka oproti realne. spousta lidi a firam treba diky tomu utrpelo skodu na finanancich nahradach (danovych odpoctech) za pouzivani auta.