- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozum zvítězil.Jak jinak levněji mohly nakoupit Railjety?Z Číny?
Problém je, když stát platí státu pokutu. Problém to neřeší.Akorát UHS má práci.
To byl asi jeden z nejlepších kaufů,škoda že zbytek další schopní manageři zrušili.
Hymna ÚOHS: Všechno naruby. Nevím, jestli je u nás neschopnější úřad.
ÚOHS rozhodl správně. ČD se musí řídit zákonem při zadávání veřejných zakázek, neboťjsou tzv. dotovaný zadavatel
Proč ten článek nepsal odborník na železnici a ekonomii pan Sůra?
Protože by žádal o schválení Jančuru :-)
Myslím, že soudy by měly napřed znát zákon o zadávání veřejných zakázek a pak řešit spory z něj plynoucí.
Ono je v zásadě nesmysl poptat zboží A, pak s vítězem zboží A se dohodnout na změně zboží z A na B a předpokládat, že když má levnější zboží A, tak bude mít levnější i zboží B
Sankce ČD měla zůstat, protože jedním ze základních pravidel veřejných zakázek je schopnost zadavatele specifikovat co vlastně chci. Pokud se původní vlaky ukázaly nanic, měly to zrušit a vyhlásit znova
Ono to je trošku jinak ... ČD převzaly opční závazek ÖBB na nákup souprav RailJet, které se staly pro ÖBB nadbytečnými ... ÖBB by musely zaplatit Siemensu smluvní pokutu, takže část z těch souprav byla zakoupena ČD místo ÖBB ...
ČD by byly bývaly udělaly lépe, kdyby místo 49 vozidel zakoupily stovku ojetin, čímž by byli bývaly vypálili rybník žluté konkurenci, která ty vozy nakupovala taky .... přišlo by to levněji a za stejný peníz by měly kvalitní vozy a levnější údržbu a nepotřebovaly by platit za jízdy rakouských lok 1216 ...
Žádná zakázka vypsána NEBYLA ...
Koukám, že Škodovka to má podmáznuté jenom u ÚOHS
A to všechno jenom kvůli uražené Škodovce...
No jo, tyhle chudáky je potřeba stále podporovat..
Myslíte ÚOHS? Vždyť ty peníze musí vrátit.