Diskuze

Máte v práci vlastní stůl? Přibývá těch, kteří po kanceláři „cestují“

Přes pražské pobočky nadnárodních firem se v Česku pevněji usazuje nový trend uspořádání kanceláří. Od toho klasického se liší hlavně v tom, že velká část pracovníků už nemá vlastní stůl. Zaměstnanci tak podle toho, co zrovna dělají, po kanceláři „cestují“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

v podstate zadny objev ... u nas to tak funguje uz leta. Jsou proste lidi co jsou "v praci" a ti maji vlastni stul. no a pak lidi co jsou u zakose a ty stul vlastne vubec nepotrebuji. Kdyz nahodou prijdou do prace, tak si sednou kde je misto. Pokud se pro zakaznika dela vzdalene, tak se vetsinou dela z domova - coz je svym zpusobem taky psycho ...

0 0
možnosti

Smutné, systém vedoucí do pekla.

0 0
možnosti

Tak dobrý. Toto "kočovné" uspořádání by ocenili někteří spoluobčané mající kočování v krvi! Super nápad, až se o tom dozví, budou chtít všichni pracovat v Microsotu ;-D

Z mojí práce -  po přestěhování se do nové budovy a přechod na "openspace", do dvou let odešlo 60% zaměstnanců. :-P

0 0
možnosti

Ten nábytek na obrázku odpovídá nejlevnějšímu vybavení veletržního stánku na tři až čtyři dny.

0 0
možnosti

Krásne napísaný článok o hlúpom nápade, kde skutočný zámer firmy sa ukrýva za úsporou, a snažia sa to hrať na kreativitu, a spoluprácu. Problémom nadnárodných korporácií je to, že kvázi manažéri si kreslia krásne "hokejky" ako rastie produktivita, a opačné "hokejky" ako šetria náklady, až to dosiahnú do absurdných rozmerov. Chápem, že tým pár manažérom čo firme ušetria sa to može javiť ako dobrý nápad. Inak ale Rv

0 0
možnosti

I účetní je jedno, kde sedí, když jí účto běží na serveru :-). Ve sdílených dokumentech má faktury a další dokumenty.  Již v devadesátých letech bylo jedno, ke kterému firemními PC jsem sedl, přihlásil jsem se a měl jsem "svůj" počítač,  poštu atd. To je zase objev :-)

0 6
možnosti

A papírové dokumenty - faktury, interní účetní předpisy, zápisy z valných hromad, zápisy z inventur, pracovní smlouvy a mzdové dodatky a listy,... hází rovnou do skartovačky, že ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

;-D

jj, sebrat zaměstnanci i poslední osobní prostor a veškeré soukromí je  z psychologického hlediska pro zaměstnavatele velice výhodné.

Takoví lidé pod tlakem se pak méně bouří a více táhnou.

A až za pár let vyhoří, není problém v tomto režimu plovoucích stolů je briskně vyměnit za čerstvé maso a ani si toho kolegové nemusejí všimnout.

4 0
možnosti

P48a34v88e30l 68H75a93n74k98o

8. 11. 2015 11:38

Tento koncept pracovniho prostredi je  naprosta nocni mura pro 90% ,prave tech kreativnich. Misto aby se kreativne soustredili, litaj po open space a hledaji zoufale tichy koutek. Mimo jine aby je hned v pristich 10 sekundan neotravoval hyperaktivni team-posedly kolega zlodej casu s stupidni otazkou. Vsechny meeting room jsou zarezervovany anebo uz obasazeny inside sales lidma kteri vedou presales demo s klientama. A navic totalni neviditelna kontrola ze vsech stran.

Zazil jsem v UK pred nejakou dobou a pochopil jsem o co tu vlastne jde, urcite ne o kreativni praci v "comfortni zone" .

6 1
možnosti

J21a88n 56H12o84r18s21k65ý

8. 11. 2015 11:33

Na světě, bohužel, přibývá lidí, kteří považují za poslání organizovat život druhým. A to nejen v práci.

4 0
možnosti

A copak ti kreativci u MS vymysleli? Třeba neomezený prostor.... jo aha, ale někteří klienti použili neomezený prostor... no tak to my ho omezíme, s tím jsme nepočítali;-D

2 1
možnosti