Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW zaplatí motoristům daňové náklady za auta s vyššími emisemi CO2

Německý automobilový koncern Volkswagen uhradí za evropské motoristy veškeré dodatečné daňové náklady, které by jim mohly vzniknout v souvislosti s chybnými údaji o emisích oxidu uhličitého u jeho vozů. Firma to slíbila v pátek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43a17n 48S73k25á21c78e38l 6638349979459

nevěřím, že to má jiný účel než konkurenčně znevýhodnit VW, je to jen hra amíků, kterým o emise ve skutečnosti vůbec nejde.

0/0
8.11.2015 16:58

F80r47a76n46t65i41š53e93k 79L33o36s 2490873582816

Jo jo, das Autooo, reklamy běží dál včetně titulků o nízkých emisích a nízké spotřebě

0/−1
8.11.2015 11:01
Foto

K83a57r87e42l 29T59o56m54á54š93e31k 7524389847889

Mě CO2 nevadí,ale oxidy dusíku mě dusí.

0/0
7.11.2015 11:45

P37e75t59r 80T50ů47m44a 5425465554105

Tento svet je skutecne absurdni

0/0
7.11.2015 11:13

J47i37ř45í 71J66u36r47á73š23e95k 8197395270217

Jsem myslel, ze ten kus zeleho papiru, co si povinne platime, k necemu je. Ony ty pravidelne testy na emise asi vlastne zadne testy nejsou. Je to jen prispevek do statni kasy.

+2/0
7.11.2015 7:06

L54a96d88i86s82l57a95v 15L46a14k75e91r 2423149865616

U vozů s dieselovým motorem jsou rozhodující výsledky homologační zkoušky.  A všechny vozy VW už homologací typu prošly.

Právně je to nastaveno tak, že žádný automobil nemusí splňovat úroveň emisí při běžném používání. A také ji samozřejmě nesplňuje a nikdo není oprávněn to zjišťovat. Co je předepsáno - a co se kontroluje - jsou emise při přesně definované homologační zkoušce. Výsledek této zkoušky pak platí pro každý vyrobený vůz shodného typu.

Při tom v evropské legislativě je naprosto jedno, zda vůz měl či neměl nějaký speciální software, který se aktivoval pouze při homologační zkoušce.

Pouze v U.S.A. je v zákonu právní klička, která nutí výrobce popsat v žádosti o homologaci typu každou součást systému, která má vliv na emise. VW porušil americké zákony tím, že zatajil americkému homologačnímu úřadu tu část software řídící jednotky, která rozpoznává začátek homologační zkoušky a mění parametry systémů motoru.

+1/0
7.11.2015 5:52

J15i59ř57í 40J31u80r93á73š52e83k 8187945470427

Musite ale uznat, ze se jednalo pri homologaci o podvod. Pripustme priklad, ze by se zhomologovana vozidla chovala v realu jako coudici kominy predlistopadovych tovaren.

+1/−1
7.11.2015 7:10

P37e37t32r 45Č78e79r17m94á71k 9428145389960

Nejedná se o podvod, pouze o vlastnost která preferuje emise před výkonem s potřebou při zadané sekvenci. Jiní výrobci aut používají obdobné či jiné úpravy které jsou výhodně pouze při homologační zkoušce...

0/0
7.11.2015 14:02

T27o60m22á38š 57Z86e39m47a23n 3345808164775

Upřímě řečeno, kdybych dostal "povolávák" do servisu jinak žem oje uaot nebude smět na islnici (jak vyhrožuje korupčník Ťok), tak bych překecal servisáky ať mi původní software zůstane.

Necítím se podveden VW, ale EUronormami a jejich tvůrci.

+6/0
7.11.2015 0:07

P15e55t82r 95Č95e90r55m87á72k 9538205479390

Tak to je v pohodě - takový vůz v evropě neexistuje, státy eu vychází z podmínek homologace dle nedc, a ty vw splňuje. Takže výkřik do tmy ;-)

0/0
6.11.2015 23:05

J43i77ř95í 64V20i97n93k53l71e38r 1731137100989

Ať platí ,podvodníci

0/−9
6.11.2015 21:46

M74i98r32o98s34l27a27v 67B78u46d84a 9122652257722

Ať se zamyslí. ekoteroristé!!

+7/0
6.11.2015 21:55

A45r53n43o33š11t 13P43á51t32e77k 4917436345937

Proboha co to meleš? Jací ekoteroristé? Jestli jsou normy technicky nesplnitelné, jak je možné že nikdo jiný ty problémy nemá? A ať si PR z VW vypouští co chce, nikdo nikoho jiného kromě nich neobvinil. A věřte že kdyby něco bylo, byl by první VW, kdo by to rozmazával v médiích. Jsou to jen kecy bandy sráčů, co přišli na to, že než vrazit miliony do technologií, stačí podvod a penízky se jen kutálejí od blbečků, co jim platí za starý křápy vdomění, jaký si nekupují hitech... Prostě všechny podvedli a svoje zákazníky okradli. Nic víc a nic míň. Jedním slovem šmejdi.

+1/−7
6.11.2015 23:00

F18r53a61n28t93i90š77e74k 58N66o74v10á69k 6731955646441

Milý pane, tak se do těch novin trochu podíejte. Od momentu kdy ruplo, že VW podvádí softwarem si vzali na testy víc aut a do skutečného provozu. A ukázalo se, že "neplní" prakticky NIKDO.

+7/−1
6.11.2015 23:03

P70e53t47r 20Č55e45r31m62á88k 9968665839600

VW nepodvádí softwarem (ten bosch dodával i jiným), jediný problém který existuje je ten že v usa nebyl řádně popsán princip fungování emisního systému. Proto taky v evropě žádný problém neexistuje, a skutečně v podstatě každé auto je na tom podobně.

+3/0
6.11.2015 23:10

P80e73t33r 54Č44e80r68m24á91k 9948535209190

Když si o tom někdo nic nezjistí a nechá se pouze krmit titulky, pak je to jedním slovem blbec. ;-)

A protože věřím že se blbcem cítit nechcete, tak si nejdřív zjistěte o co jde, a pak teprve sem něco pište.

+2/0
6.11.2015 23:08

J38a92k59u80b 32K37o86s 3236682740364

Svatá prostoto :-)

0/0
7.11.2015 22:18

J42a52r91o54m96í36r 42Č75e86c22h 1373888237372

Zas jeden co nemá sprominutim mozek

+1/−1
6.11.2015 23:00

Z74d12e55n11ě14k 69H85a38n81z22l 1751276182374

Teda to je článku o VW

0/0
6.11.2015 21:22

A51r90n65o37š63t 24P26á51t30e87k 4907646175397

A kolik reklam všude kolem! Televize, časopisy, internet - všude reklamy na VW... holt negativní obraz je potřeba naředit slevama, akcema a usměvavýma lidma s logem na prsou...

0/0
6.11.2015 23:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.