Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW zaplatí motoristům daňové náklady za auta s vyššími emisemi CO2

Německý automobilový koncern Volkswagen uhradí za evropské motoristy veškeré dodatečné daňové náklady, které by jim mohly vzniknout v souvislosti s chybnými údaji o emisích oxidu uhličitého u jeho vozů. Firma to slíbila v pátek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38a42n 52S97k32á92c58e80l 6408239359739

nevěřím, že to má jiný účel než konkurenčně znevýhodnit VW, je to jen hra amíků, kterým o emise ve skutečnosti vůbec nejde.

0/0
8.11.2015 16:58

F55r87a26n82t66i74š43e72k 90L79o97s 2800623392586

Jo jo, das Autooo, reklamy běží dál včetně titulků o nízkých emisích a nízké spotřebě

0/−1
8.11.2015 11:01
Foto

K89a15r92e56l 24T91o23m68á39š12e69k 7974219927439

Mě CO2 nevadí,ale oxidy dusíku mě dusí.

0/0
7.11.2015 11:45

P13e92t60r 56T93ů75m90a 5205415874815

Tento svet je skutecne absurdni

0/0
7.11.2015 11:13

J62i40ř46í 61J54u27r68á63š98e89k 8347305780587

Jsem myslel, ze ten kus zeleho papiru, co si povinne platime, k necemu je. Ony ty pravidelne testy na emise asi vlastne zadne testy nejsou. Je to jen prispevek do statni kasy.

+2/0
7.11.2015 7:06

L63a73d57i52s64l15a44v 61L97a45k93e86r 2113819645246

U vozů s dieselovým motorem jsou rozhodující výsledky homologační zkoušky.  A všechny vozy VW už homologací typu prošly.

Právně je to nastaveno tak, že žádný automobil nemusí splňovat úroveň emisí při běžném používání. A také ji samozřejmě nesplňuje a nikdo není oprávněn to zjišťovat. Co je předepsáno - a co se kontroluje - jsou emise při přesně definované homologační zkoušce. Výsledek této zkoušky pak platí pro každý vyrobený vůz shodného typu.

Při tom v evropské legislativě je naprosto jedno, zda vůz měl či neměl nějaký speciální software, který se aktivoval pouze při homologační zkoušce.

Pouze v U.S.A. je v zákonu právní klička, která nutí výrobce popsat v žádosti o homologaci typu každou součást systému, která má vliv na emise. VW porušil americké zákony tím, že zatajil americkému homologačnímu úřadu tu část software řídící jednotky, která rozpoznává začátek homologační zkoušky a mění parametry systémů motoru.

+1/0
7.11.2015 5:52

J23i82ř24í 35J19u60r38á91š49e25k 8807515380447

Musite ale uznat, ze se jednalo pri homologaci o podvod. Pripustme priklad, ze by se zhomologovana vozidla chovala v realu jako coudici kominy predlistopadovych tovaren.

+1/−1
7.11.2015 7:10

P22e67t40r 76Č44e22r27m62á87k 9328765279780

Nejedná se o podvod, pouze o vlastnost která preferuje emise před výkonem s potřebou při zadané sekvenci. Jiní výrobci aut používají obdobné či jiné úpravy které jsou výhodně pouze při homologační zkoušce...

0/0
7.11.2015 14:02

T47o26m59á39š 67Z80e44m75a21n 3475648334535

Upřímě řečeno, kdybych dostal "povolávák" do servisu jinak žem oje uaot nebude smět na islnici (jak vyhrožuje korupčník Ťok), tak bych překecal servisáky ať mi původní software zůstane.

Necítím se podveden VW, ale EUronormami a jejich tvůrci.

+6/0
7.11.2015 0:07

P23e29t60r 24Č88e63r19m69á11k 9808295699150

Tak to je v pohodě - takový vůz v evropě neexistuje, státy eu vychází z podmínek homologace dle nedc, a ty vw splňuje. Takže výkřik do tmy ;-)

0/0
6.11.2015 23:05

J29i12ř95í 29V36i13n42k42l58e53r 1331657500829

Ať platí ,podvodníci

0/−9
6.11.2015 21:46

M56i10r46o56s92l22a21v 67B14u43d37a 9182862627682

Ať se zamyslí. ekoteroristé!!

+7/0
6.11.2015 21:55

A77r24n77o20š96t 74P24á72t25e27k 4387306205797

Proboha co to meleš? Jací ekoteroristé? Jestli jsou normy technicky nesplnitelné, jak je možné že nikdo jiný ty problémy nemá? A ať si PR z VW vypouští co chce, nikdo nikoho jiného kromě nich neobvinil. A věřte že kdyby něco bylo, byl by první VW, kdo by to rozmazával v médiích. Jsou to jen kecy bandy sráčů, co přišli na to, že než vrazit miliony do technologií, stačí podvod a penízky se jen kutálejí od blbečků, co jim platí za starý křápy vdomění, jaký si nekupují hitech... Prostě všechny podvedli a svoje zákazníky okradli. Nic víc a nic míň. Jedním slovem šmejdi.

+1/−7
6.11.2015 23:00

F69r16a90n33t23i36š22e11k 44N71o76v92á18k 6431915856971

Milý pane, tak se do těch novin trochu podíejte. Od momentu kdy ruplo, že VW podvádí softwarem si vzali na testy víc aut a do skutečného provozu. A ukázalo se, že "neplní" prakticky NIKDO.

+7/−1
6.11.2015 23:03

P94e55t79r 89Č75e18r86m39á85k 9818845729410

VW nepodvádí softwarem (ten bosch dodával i jiným), jediný problém který existuje je ten že v usa nebyl řádně popsán princip fungování emisního systému. Proto taky v evropě žádný problém neexistuje, a skutečně v podstatě každé auto je na tom podobně.

+3/0
6.11.2015 23:10

P75e83t90r 57Č33e72r30m26á63k 9498425659230

Když si o tom někdo nic nezjistí a nechá se pouze krmit titulky, pak je to jedním slovem blbec. ;-)

A protože věřím že se blbcem cítit nechcete, tak si nejdřív zjistěte o co jde, a pak teprve sem něco pište.

+2/0
6.11.2015 23:08

J43a47k29u81b 15K38o32s 3406392350644

Svatá prostoto :-)

0/0
7.11.2015 22:18

J10a78r40o82m46í82r 49Č40e25c70h 1403118197272

Zas jeden co nemá sprominutim mozek

+1/−1
6.11.2015 23:00

Z85d67e22n77ě77k 90H39a57n20z94l 1521906652984

Teda to je článku o VW

0/0
6.11.2015 21:22

A79r43n18o44š53t 65P91á33t93e89k 4427276655917

A kolik reklam všude kolem! Televize, časopisy, internet - všude reklamy na VW... holt negativní obraz je potřeba naředit slevama, akcema a usměvavýma lidma s logem na prsou...

0/0
6.11.2015 23:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.