- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nevěřím, že to má jiný účel než konkurenčně znevýhodnit VW, je to jen hra amíků, kterým o emise ve skutečnosti vůbec nejde.
Jo jo, das Autooo, reklamy běží dál včetně titulků o nízkých emisích a nízké spotřebě
Mě CO2 nevadí,ale oxidy dusíku mě dusí.
Jsem myslel, ze ten kus zeleho papiru, co si povinne platime, k necemu je. Ony ty pravidelne testy na emise asi vlastne zadne testy nejsou. Je to jen prispevek do statni kasy.
U vozů s dieselovým motorem jsou rozhodující výsledky homologační zkoušky. A všechny vozy VW už homologací typu prošly.
Právně je to nastaveno tak, že žádný automobil nemusí splňovat úroveň emisí při běžném používání. A také ji samozřejmě nesplňuje a nikdo není oprávněn to zjišťovat. Co je předepsáno - a co se kontroluje - jsou emise při přesně definované homologační zkoušce. Výsledek této zkoušky pak platí pro každý vyrobený vůz shodného typu.
Při tom v evropské legislativě je naprosto jedno, zda vůz měl či neměl nějaký speciální software, který se aktivoval pouze při homologační zkoušce.
Pouze v U.S.A. je v zákonu právní klička, která nutí výrobce popsat v žádosti o homologaci typu každou součást systému, která má vliv na emise. VW porušil americké zákony tím, že zatajil americkému homologačnímu úřadu tu část software řídící jednotky, která rozpoznává začátek homologační zkoušky a mění parametry systémů motoru.
Musite ale uznat, ze se jednalo pri homologaci o podvod. Pripustme priklad, ze by se zhomologovana vozidla chovala v realu jako coudici kominy predlistopadovych tovaren.
Upřímě řečeno, kdybych dostal "povolávák" do servisu jinak žem oje uaot nebude smět na islnici (jak vyhrožuje korupčník Ťok), tak bych překecal servisáky ať mi původní software zůstane.
Necítím se podveden VW, ale EUronormami a jejich tvůrci.
Tak to je v pohodě - takový vůz v evropě neexistuje, státy eu vychází z podmínek homologace dle nedc, a ty vw splňuje. Takže výkřik do tmy
A kolik reklam všude kolem! Televize, časopisy, internet - všude reklamy na VW... holt negativní obraz je potřeba naředit slevama, akcema a usměvavýma lidma s logem na prsou...