Diskuze

VW zaplatí motoristům daňové náklady za auta s vyššími emisemi CO2

Německý automobilový koncern Volkswagen uhradí za evropské motoristy veškeré dodatečné daňové náklady, které by jim mohly vzniknout v souvislosti s chybnými údaji o emisích oxidu uhličitého u jeho vozů. Firma to slíbila v pátek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

J88a93n 85S82k83á65c29e30l

8. 11. 2015 16:58

nevěřím, že to má jiný účel než konkurenčně znevýhodnit VW, je to jen hra amíků, kterým o emise ve skutečnosti vůbec nejde.

0 0
možnosti
FL

Jo jo, das Autooo, reklamy běží dál včetně titulků o nízkých emisích a nízké spotřebě

0 1
možnosti
Foto

Mě CO2 nevadí,ale oxidy dusíku mě dusí.

0 0
možnosti
PT

P86e32t88r 82T42ů50m89a

7. 11. 2015 11:13

Tento svet je skutecne absurdni

0 0
možnosti
JJ

Jsem myslel, ze ten kus zeleho papiru, co si povinne platime, k necemu je. Ony ty pravidelne testy na emise asi vlastne zadne testy nejsou. Je to jen prispevek do statni kasy.

2 0
možnosti
LL

U vozů s dieselovým motorem jsou rozhodující výsledky homologační zkoušky.  A všechny vozy VW už homologací typu prošly.

Právně je to nastaveno tak, že žádný automobil nemusí splňovat úroveň emisí při běžném používání. A také ji samozřejmě nesplňuje a nikdo není oprávněn to zjišťovat. Co je předepsáno - a co se kontroluje - jsou emise při přesně definované homologační zkoušce. Výsledek této zkoušky pak platí pro každý vyrobený vůz shodného typu.

Při tom v evropské legislativě je naprosto jedno, zda vůz měl či neměl nějaký speciální software, který se aktivoval pouze při homologační zkoušce.

Pouze v U.S.A. je v zákonu právní klička, která nutí výrobce popsat v žádosti o homologaci typu každou součást systému, která má vliv na emise. VW porušil americké zákony tím, že zatajil americkému homologačnímu úřadu tu část software řídící jednotky, která rozpoznává začátek homologační zkoušky a mění parametry systémů motoru.

1 0
možnosti
JJ

Musite ale uznat, ze se jednalo pri homologaci o podvod. Pripustme priklad, ze by se zhomologovana vozidla chovala v realu jako coudici kominy predlistopadovych tovaren.

1 1
možnosti
TZ

Upřímě řečeno, kdybych dostal "povolávák" do servisu jinak žem oje uaot nebude smět na islnici (jak vyhrožuje korupčník Ťok), tak bych překecal servisáky ať mi původní software zůstane.

Necítím se podveden VW, ale EUronormami a jejich tvůrci.

6 0
možnosti

Tak to je v pohodě - takový vůz v evropě neexistuje, státy eu vychází z podmínek homologace dle nedc, a ty vw splňuje. Takže výkřik do tmy ;-)

0 0
možnosti
JV

Ať platí ,podvodníci

0 9
možnosti
MB

Ať se zamyslí. ekoteroristé!!

7 0
možnosti
ZH

Teda to je článku o VW

0 0
možnosti
AP

A kolik reklam všude kolem! Televize, časopisy, internet - všude reklamy na VW... holt negativní obraz je potřeba naředit slevama, akcema a usměvavýma lidma s logem na prsou...

0 0
možnosti