- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proto se nazyva economy - cattle class. Konecne to prasklo.
teda to je zase krávovina, vozit krávy přes půl světa - kolik že se na to spotřebuje kerosinu? litr na kilo živé váhy? ještě víc?
docela by mě zajímalo hlášení kapitána a péče letušek o pasažéry během letu :)
a mají na palubě občerstvení zdarma nebo je to taky nějaký hladolet?
Jestli Čína hodlá takhle dovážet živé krávy letadly, tak by mě zajímalo, na kolik pak takový kus masa přijde...
zas tak drastický dopad na cenu to mít nebude, vzhledem k tomu, že se do ČR letecky dováží hrozny z Jižní Afriky nebo Jablka z Nového Zélandu, hověhí maso je přeci jen dražší čili podíl ceny přepravy na něm výrazně nižší.
ale stejně je to krávovina vozit maso nebo ovoce přes půl planety pokud ti Číňani po hovězím tak touží, to si ho nemůžou vypěstovat sami?
Takže když krávy letěly v economy tak v businessu byli býci?
Zřejmě čínský příspěvek na snížení emisí u příležitosti blížícího se prosincového summitu o životním prostředí v Paříži.
Doufám že letěli byznysklas! Jinak jim Indie vyhlásí válku
A nebylo by jednodušší je chovat v Číně? Popřípadě jak se píše zabít a dovézt chlazené, bylo by to ještě lepší, protože by to uzralo...