Diskuze

Z Bratislavy do Vídně za stovku. Jančura chce ujet dražší konkurenci

Český soukromý dopravce RegioJet začne 18. listopadu provozovat autobusovou linku mezi Bratislavou, vídeňským letištěm Schwechat a rakouskou metropolí. Na letiště chce jezdit téměř dvakrát levněji než současná konkurence. Podle výpočtů firmy to i tak bude ziskové.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OJ

to by mohlo být zajímavé i pro cesty z Vídně na letiště - přímé busy z města totiž stojí myslím 7 eur jednosměrný / 12 zpáteční

0 0
možnosti
Foto

Jasné. Sedřeme zaměstnance z kůže. Typický "podnikatel"...:))

5 0
možnosti

A10l89a38n 59Ř98e86p19k88a

9. 11. 2015 22:55

sedřeme a ještě jim za to dáme prd ;-)

2 0
možnosti
SN

S19a84r32a 46N28o82v18a

9. 11. 2015 18:59

Az konecne zacnou zamestnanci vyzadovat dodrzovani zakoniku prace, tak uz tak levno jezdit nebude...;-):-/:-)

7 0
možnosti
VF

Zatím se mu daří úbytek těch co raději končí nahrazovat.

2 0
možnosti
MV

No 100Kc za jednosmerku na 50km mne neprijde zadna lace. Se divim, ze za tu cenu nejezdi i ti ostatni, kdyz jsou tam dva a konkuruji si.

1 0
možnosti
RJ

Na tak krátké lince máte velké procento prostojů, kdo ví, kolik si účtuje vídeňské letiště za zastavení, a v neposlední řadě - nevybírá se tolik, kolik jsou náklady, ale tolik, kolik jsou cestující ochotní dát.

Ti dva současní dopravci se zřejmě nesnažili jít s cenou příliš dolů, protože by tratili oba ...

3 0
možnosti
TA

už bylo trapný, že reklamu Jančurovi dělá Sůra, tak to teď hodili na dalšího redaktora?

9 2
možnosti
JK

A potom přijde žaloba za "predátorské" ceny konkurence, když taky slevní aby se nenechala zlikvidovat :-P

5 1
možnosti
JV

J48a71n 76V30a97l11o61u20c44h

10. 11. 2015 18:22

No predátorské ceny - 50 cestujících (když jeho standardní bus má kapacitu cca 60 míst) x 4euro = 5500kč. Děleno nějakými max. 70km je tržba skoro 80kč/km. Na většinu linek základní obslužnosti (tedy co si objedná stát/kraj/obec, jež potom proplácí ztráty) je kalkulace zhruba poloviční. Takže spíš bych se zamyslel nad jízdným těch stávajících dopravců...

0 0
možnosti
MZ

Jančura frajer. On dokáže vydělávat, i kdyby platil cestujícím, aby s ním jezdili :o)

9 1
možnosti
PB

Jezdim u jednoho menšího dopravce,ale co jsem osobně viděl vyplatnici jednoho ze zaměstnanců, kdyby bylo nejhůře, ne k SA, ale klidně i k ICOMu... Proto se nedivim, že proti ostatním i s lepším strojem nabídne ceny jaké nabídne...

5 0
možnosti
JH

J44a53n 57H18r85u70š70k50a

9. 11. 2015 19:16

Mno u těch velkých dopravců je to prašť jak uhoď. Švára jezdil SA i Busline a strašnej nářez. Hlavně plat, když vezeš hromadu lidí. Teď jezdí u modráků (ICOM) a je to lepší, říká, že má alespoň novej BUS a ještě mu prej něco dávaj "zadara". Jinak SA jezdí někdy i ve ztrátě, záleží na obsazenosti BUS (prej musí být 70-80% aby to bylo na 0).

Ale vlastní zkušenost nemám.

0 0
možnosti
MD

M28a85r80e65k 91D37e18m69e91l

9. 11. 2015 18:11

Aha, takže dumpingové ceny. Co to hnát k soudu, jako hnal Jančura České dráhy?!

6 2
možnosti
JK

Áno. Zneužil dominantní postavení na trhu. Ještě předtím, než vůbec vyjel. 8-o

0 0
možnosti
RM

Kvalita za dobrou cenu R^ co víc chtít...

0 7
možnosti

J82a53k69u24b 42Š59e80n39k

9. 11. 2015 18:51

O kvalitě mi ani nemluvte, už se mi několikrát stalo, že RegioJet, jako jediný v danou dobu, měl 45 minut zpoždění (ostatní, včetně ČD měli podstatně méně) - a to jsem teprve nastupoval... Nebo jiný problém - "přetopeno" v létě, protože nefungovala ve vlaku klimatizace. Autobusy mají možná dobré, ale vlaky většinou velmi pokulhávají.

7 0
možnosti