- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to by mohlo být zajímavé i pro cesty z Vídně na letiště - přímé busy z města totiž stojí myslím 7 eur jednosměrný / 12 zpáteční
Jasné. Sedřeme zaměstnance z kůže. Typický "podnikatel"...:))
Az konecne zacnou zamestnanci vyzadovat dodrzovani zakoniku prace, tak uz tak levno jezdit nebude...
Zatím se mu daří úbytek těch co raději končí nahrazovat.
No 100Kc za jednosmerku na 50km mne neprijde zadna lace. Se divim, ze za tu cenu nejezdi i ti ostatni, kdyz jsou tam dva a konkuruji si.
Na tak krátké lince máte velké procento prostojů, kdo ví, kolik si účtuje vídeňské letiště za zastavení, a v neposlední řadě - nevybírá se tolik, kolik jsou náklady, ale tolik, kolik jsou cestující ochotní dát.
Ti dva současní dopravci se zřejmě nesnažili jít s cenou příliš dolů, protože by tratili oba ...
už bylo trapný, že reklamu Jančurovi dělá Sůra, tak to teď hodili na dalšího redaktora?
A potom přijde žaloba za "predátorské" ceny konkurence, když taky slevní aby se nenechala zlikvidovat
No predátorské ceny - 50 cestujících (když jeho standardní bus má kapacitu cca 60 míst) x 4euro = 5500kč. Děleno nějakými max. 70km je tržba skoro 80kč/km. Na většinu linek základní obslužnosti (tedy co si objedná stát/kraj/obec, jež potom proplácí ztráty) je kalkulace zhruba poloviční. Takže spíš bych se zamyslel nad jízdným těch stávajících dopravců...
Jančura frajer. On dokáže vydělávat, i kdyby platil cestujícím, aby s ním jezdili :o)
Jezdim u jednoho menšího dopravce,ale co jsem osobně viděl vyplatnici jednoho ze zaměstnanců, kdyby bylo nejhůře, ne k SA, ale klidně i k ICOMu... Proto se nedivim, že proti ostatním i s lepším strojem nabídne ceny jaké nabídne...
Mno u těch velkých dopravců je to prašť jak uhoď. Švára jezdil SA i Busline a strašnej nářez. Hlavně plat, když vezeš hromadu lidí. Teď jezdí u modráků (ICOM) a je to lepší, říká, že má alespoň novej BUS a ještě mu prej něco dávaj "zadara". Jinak SA jezdí někdy i ve ztrátě, záleží na obsazenosti BUS (prej musí být 70-80% aby to bylo na 0).
Ale vlastní zkušenost nemám.
Aha, takže dumpingové ceny. Co to hnát k soudu, jako hnal Jančura České dráhy?!
Áno. Zneužil dominantní postavení na trhu. Ještě předtím, než vůbec vyjel.
Kvalita za dobrou cenu co víc chtít...
O kvalitě mi ani nemluvte, už se mi několikrát stalo, že RegioJet, jako jediný v danou dobu, měl 45 minut zpoždění (ostatní, včetně ČD měli podstatně méně) - a to jsem teprve nastupoval... Nebo jiný problém - "přetopeno" v létě, protože nefungovala ve vlaku klimatizace. Autobusy mají možná dobré, ale vlaky většinou velmi pokulhávají.