- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mně by zajímalo, jak to bude s dodržováním technických norem na "novejch" dálnicích.
Poloměry zatáček, připojovací pruhy, odstavný pruh, vzdálenost mezi sjezdy a nájezdy...
Stejné jako doposud, protože dálnice budou mít dvě kategorie. Ty nejvytíženější evropské páteřní tahy budou stavěny stále jako současné dálnice - či spíše dostavěny, protože zbývá dostavět jen jejich nedokončené úseky (D1,D3,D8,D11) a zbytek bude dokončen nebo postaven jako dosavadní rychlostní silnice.
Až na to, že norma je dnes prakticky totožná pro R i D...
bohužel není. Nicméně normám pro dálnice neodpovídá ani D1 a to i po rekonstrukci
D1 byla takový socialistický experiment. Cílem bylo v tichosti co nejvíce využít téměř dokončenou dálnici z r 1948, kterou ovšem předtím komunisti nechali zarůst lesem.