Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škodě klesají prodeje tři měsíce v řadě. Dolů jde už i v Německu

Klíčové odbytiště nových škodovek začíná klesat. Prodeje Škody Auto na západoevropských trzích nabraly po letech růstu klesající tendenci. Největší pokles zažilo v říjnu především Německo, které je pro automobilku druhým největším trhem. Automobilce se naopak dařilo v Asii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52o84z96e82f 62S42t48e67b33i63l73a 3415527875967

Nj. Jednou nahoru, jednou dolů...

Věčně nahoru to prostě nejde ;-)

0/0
13.11.2015 22:38

J61i86ř89í 32G97a37b89r82i61e94l 8612590134407

Kéž by to už pochopili i makroekonomové a politici. Na druhou stranu, když přistoupíme na stagnaci, tak nakonec můžeme dospět k situaci, že budeme mít zase dost volného času a to pro obě skupiny může být nebezpečné.;-D;-D

0/0
12.11.2015 15:21

Z79d79e53n74ě32k 50H23a11n15z51l 1301886362904

Buďte všichni vklidu,příští měsíc vyjede článek, Škodovka roste jako vždycky

+1/0
11.11.2015 21:50

J90a69n 37H42r54z56a78n 9934178220263

Auta dela Skodovka pekna !  Ale prodavat je neumi :-/

+1/−4
11.11.2015 20:26

M24a93r23e31k 66J80a88n63e91č82k92a 1867776643551

Škoda jen, že už ne i stejně kvalitní jako dříve.

0/0
11.11.2015 20:52

Z64d60e80n48ě12k 19H11a97n91z90l 1671286142564

Jak to

0/0
11.11.2015 21:35

V60o85k71o41u58n 18V55l98a79d47i70m41i34r 8432178969828

Ano, chtel jsem koupit Skodu. Poptaval jsem se zde v okruhu asi 50 km od bydliste. 7 prodejcu mi prozradilo, ze oni by radi, ale Skoda nedovoli.

0/0
24.11.2015 10:13

P59e77t98r 90K28o22u68ř20i17l 9233955317

Někteří tady Škodovku haní jiní až nekriticky opěvují. Já tvrdím,že je to auto průměrné, hodně koncernové což znamená unifikované díly, ale to dělají dnes všichni větší hráči na trhu. Auto to rozhodně není špatné, mám k němu své výhrady pocházející z mých vlastních zkušeností, ale to platí pro každou značku,každá má své plusy a mínusy. Co mně nejvíce vadí jsou současné motorizace koncernu, já nemám rád maloobsahové turbomotory, mám rád jednoduché atmosferické motory, ale současný trend turb všude kde se podívám se určitě nezmění. Co však považuji za velkou velmi velkou a hlavní chybu je, že škodovka je  předražená. Je to moc málo auta za velmi velké peníze.

+5/0
11.11.2015 20:18

Z84d17e41n96ě31k 54H29a55n98z64l 1801436772704

A co je levné a kvalitní?

+4/0
11.11.2015 21:37

K83a66r89o93l18i18n49a 14B64a42d73i12n31o50v93á 8599771501485

na obzoru zřejmě rušení směn, popř. snižování personálu........už připravuji odbory stávku ???

0/0
11.11.2015 20:00

Z18d55e26n12ě20k 75H37a40n31z98l 1361476782904

Moc věříte novinám

0/0
11.11.2015 21:37

T49o32m55á15š 36V30e89r22n79e52r 1975334287335

Blbost...

0/0
12.11.2015 2:08

Z77d61e49n86ě39k 93H69a24n67z63l 1791286802774

Před 4 rokama se vyrábělo 800 Octavii denně, teď se vyrábí 1300 denně

0/0
12.11.2015 7:09

M27i15l38o93s93l21a81v 28V48l53c50e29k 1572946740733

Ted jsem zvedavej jak dlouho bude ceska ekonomika stoupat.

0/0
11.11.2015 19:13

M56i13l61o69s 59H48o17n83z31i34k 9649900356182

A kdy začne jit s cenou dolů!!

0/0
11.11.2015 19:09

Z22d94e74n23ě14k 38H17a51n59z23l 1951456192454

Kupte si Dacii

0/0
11.11.2015 21:52

L70u76d25ě56k 55N88o85r19e88k 5563626563275

to je škoda, hned jak ojedu svou oktávečku (ještě tak 100tis.) tak si hned koupím další škodovku, zkusím tentokrát jetíka, snad to pomůže, ale má to jednu podmínku.... že se mi v týhle mojí "falšovaný" oktávečce 1,6 se spotřebou 3,9 nebudou vrtat

+2/0
11.11.2015 18:22

P42e80t45r 10J10a59r98o57š 2494611125567

Nic neroste do nebe. A jako s kazdym zbozim, i o kazde auto jednou  opadne zajem.

0/−1
11.11.2015 18:12

P62e13t96r 48H56o84r70á40k 1439473719954

Vyhlížím facelift octavie. Ví někdo, kdy to má přesně přijít? Že to bude možná 2016, možná 2017 vím taky.

+1/0
11.11.2015 18:12

M13a38r98e73k 48J43a60n44e30č24k23a 1987916843871

Já stále čekám facelift benzínových motorů TSI na přerod v něco spolehlivějšího a stále nic :-)

+1/0
11.11.2015 20:54
Foto

J91a25r83o94m19í49r 61Č80e34c80h 1383328677152

Kvůli Ekoteroristi máte bohužel smůlu, všechny automobilky jsou dnes tlačeny normami k maloobjemovým turboagregatum.Takže zapomente na 2,0 atmosféru.

+2/0
11.11.2015 21:48

J90a84n 10Č68e48r82m46á36k 2780971263568

Až jim ten ancábl v Boleslavi zavřou, tak jsem zvědavej, kde budou lopaty v okolí 50km dělat..

+1/−7
11.11.2015 18:05

O14n50d93ř17e29j 59L22o67š18o79t15h 9960562174182

Až to zavřou a přijde o práci minimálně 50 000 lidí, kteří nebudou mít co utrácet, abyste o práci nakonec nepřišel taky. Ale to se nestane, takže můžete být v klidu.

+3/0
11.11.2015 18:58

M84a29r31e58k 34K64l45u84f77a 3618664234536

Pokud to zavřou v MB, půjde do kopru obrovská kupa subdodavatelů v českém odvětví automotive. Čili to si snad v ČR nemůže přát vůbec nikdo.

+2/−1
11.11.2015 20:16

Z49d89e91n49ě88k 69H78a28n98z92l 1281106742394

Přijde nepatrné snížení, pořád se vyrobí vice jak vloni a už bys te zavíral továrnu

+1/0
11.11.2015 21:39

M34a97r48e14k 18K39l66u92f97a 3248324374356

Já nic nezavíral, já jen poukazoval na případné důsledky. (Pokud ....)

0/0
14.11.2015 10:30

Z58d21e16n67ě26k 91H79a42n88z54l 1461456912584

Buďte v klidu

0/0
11.11.2015 21:38
Foto

J61a91r83o33m31í42r 53Č22e46c61h 1453808627812

Nikam lopato.Půjdou na úřad práce a budou žít z vašich daní. Pokud tedy pracujete a radne je platite.

+2/0
11.11.2015 21:50

P94e71t67r 69P88o68s70p12í70š38i92l 4458534126676

Pokles u prodejů rapida mě ani moc nepřekvapuje. Za mě je to zbytečný model v nabídce automobilky. Navíc na rapidu je tak nějak nejvíc patrné to šetření. Další věcí, co se mi nelíbí, že když se dívám do zpětného zrcátka, tak nerozeznám, jestli za mnou jede fabia, rapid nebo octavia. Všechno to vypadá na jedno brdo.

+5/−1
11.11.2015 17:42

P79e14t11r 24H89o11r93á80k 1459733539324

Rapid má prostě plnit tu úlohu, co před deseti lety plnila fabia, prostě nové auto pro rodiny s nižšími příjmy.

+3/0
11.11.2015 18:05

P44e39t96r 46J26a89r50o73š 2334881725327

Rodina s nizsimi prijmy si velmi tezko muze dovolit jakekoliv nove auto.

Maximalne s leasingem, na kterem ve vysledku zaplati jak za auto o tridu vys. Tomu rikam uspora pro chude ;-DR^

+1/0
11.11.2015 18:17

P23e30t60r 13H59o76r92á59k 1769633819774

To je ta rodina, co si dřív kupovala novou fabii.

+1/0
11.11.2015 18:22

P93e57t73r 93J77a85r33o24š 2244471675417

Tak to snad jedine tak.

0/0
11.11.2015 19:06

Z41d56e29n62ě60k 93H92a90n41z77l 1101686492894

Za to nemůže Škodovka

0/0
11.11.2015 21:49

M31a68r80t92i54n 79K56o29v52á68ř 2251560949476

Ano, Rapid plní úlohu nového auta pro rodiny s nižšími příjmy, ale (méně úspěšně) nahrazuje úspěšnou Octavii Tour. Fabia je o třídu menší než Rapid.

0/0
13.11.2015 18:13

M65a58r17e74k 62K29l71u13f56a 3398984824706

Octavia se od Rapidu rozezná v zrcátku velice snadno.

+1/0
11.11.2015 20:17

Z26d56e14n53e86k 63S63e42i31d92l 6864835210147

Páni redaktoři měli by jste se domluvit. Onehdá jsem četl článek jak je na tom škodovka dobře. A teď najednou se dozvídám, že už 3 měsíce jí klesají prodeje. Tak jak to je? Asi kecáte všichni. Ale jinak, je mi jedno jestli jim to klesá nebo stoupá. To je jejich problém, nemají podvádět.

0/0
11.11.2015 17:38
Foto

J59a46r14o97m54í35r 82Č69e34c16h 1303288287212

To by vám nemělo býti jedno.Ekonomika je dnes obrovský provázána.To by nebylo dobře Myslete laskavě v širších oborech.

+1/0
11.11.2015 21:53

J11a25n 85L81a75k44o59m98ý 7961915935834

http://ekonomika.idnes.cz/hyundai-v-cesku-pada-o-ctvrtinu-skoda-roste-dvakrat-rychleji-nez-trh-1gv-/ekoakcie.aspx?c=A151104_120702_ekoakcie_suj

0/0
11.11.2015 17:38

P51e90t37r 31J77a28r37o77š 2474351115897

V Cesku a globalne je rozdil.

0/0
11.11.2015 18:19

M33i66l82o52s40l85a67v 29V24l58c98e85k 1912986300783

neni

0/−1
11.11.2015 19:14

P23e78t48r 46J58a33r58o60š 2974261315307

Ty cisla samozrejme nejsou tak fantasticka jak titulek napovida, ale rozdil to samozrejme je. Uz jen proto, ze cesky trh je pomerne maly.

0/0
11.11.2015 19:18

Z93b53y41n94ě71k 78H66o46l10í26k 1377427385440

škodovky jsou super auta, konzervativní a funkční design, fabia, octavia i superb jsou ve svých třídách vždy o něco větší a reprezentativnější než konkurence (když se nebavíme o premiovkách), kvalita zpracování super, ani po vysokém nájezdu km nikde nic moc nevrže a nebouchá... paleta motorů taky široká, úspornost....

cenově srovnatelná se srovnatelnou konkurencí, cenově se sice nepodbízí, ale ani není přehnaně drahá....

no moc mě nenapadá, co to vlastně škoda-hateři vždycky tak kritizují...

+9/−7
11.11.2015 17:26

O31n50d34ř74e42j 34N91o42v68á45k 9977644909159

jestli tento článek není ironie ... pak asi nemáte vlastní zkušenost se škodovkou ...

+4/−3
11.11.2015 17:27

Z91b47y67n34ě16k 21H55o42l48í29k 1307907305250

tak pojďte, mám už asi třetí služební oktu, druhý auto v rodině fabku2, prošel mi pod rukama i Yeti,...nevím, co je za problém...

+3/−1
11.11.2015 17:30

M12i54r70e52k 29P66r62o47k85š 4342771638

problém lidí, kteří mají prostě jinou značku - vymezují se nějak vůči Škodě..

+4/−1
11.11.2015 17:32

Z50b32y52n46ě59k 81H90o45l66í88k 1127147535510

asi jim vadí, že jich jezdí po silnicích tolik... ale to je naopak důkaz, že jsou dobré, oblíbené a kvalitní a za dobrou cenu

+4/−3
11.11.2015 17:35

T29o69m31á75š 61V46l44a48c28h 6114711684345

za dobrou cenu;-D8-o

+2/0
11.11.2015 18:03

Z72b75y47n41ě40k 65H86o81l50í24k 1227207425190

ano, je dobrá.

samozřejmě například hjundaje a dáčie jsou lacinější, ale taky jsou takové... laciné... že.

nebo máte jiný konkrétní příklad?

+2/0
11.11.2015 18:12

O52n21d14ř87e13j 27N58o20v32á21k 9457344279139

jj dobrá cena .... maně si vzpomínám na to, že Yetti 2,0 l diesel 4x4 stál stejně jako Hyundai Santé Fé, tedy stejně, jako  auto o 30cm delší = tedy stejně, jako auto vyšší kategorie ....

Stejně jako že v základní výbavě byly v zadu jen 2 hlavové opěrky  a třetí byla až ve druhé výbavě

Ale je pravda, že už jsem se nějaký rok nedíval na ceníky a výbavy ... třebas se už ve Škodovce vzpamatovali ...

0/0
11.11.2015 18:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.