Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodě klesají prodeje tři měsíce v řadě. Dolů jde už i v Německu

Klíčové odbytiště nových škodovek začíná klesat. Prodeje Škody Auto na západoevropských trzích nabraly po letech růstu klesající tendenci. Největší pokles zažilo v říjnu především Německo, které je pro automobilku druhým největším trhem. Automobilce se naopak dařilo v Asii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26o24z91e36f 87S21t76e75b74i31l24a 3255707945937

Nj. Jednou nahoru, jednou dolů...

Věčně nahoru to prostě nejde ;-)

0/0
13.11.2015 22:38

J33i92ř73í 39G63a92b12r68i67e79l 8672940284147

Kéž by to už pochopili i makroekonomové a politici. Na druhou stranu, když přistoupíme na stagnaci, tak nakonec můžeme dospět k situaci, že budeme mít zase dost volného času a to pro obě skupiny může být nebezpečné.;-D;-D

0/0
12.11.2015 15:21

Z95d19e72n60ě50k 47H12a72n72z11l 1121696852904

Buďte všichni vklidu,příští měsíc vyjede článek, Škodovka roste jako vždycky

+1/0
11.11.2015 21:50

J89a94n 84H54r58z93a20n 9104148330493

Auta dela Skodovka pekna !  Ale prodavat je neumi :-/

+1/−4
11.11.2015 20:26

M64a56r56e22k 68J91a91n71e78č64k57a 1627746323921

Škoda jen, že už ne i stejně kvalitní jako dříve.

0/0
11.11.2015 20:52

Z31d59e90n70ě69k 76H11a21n73z82l 1351196112184

Jak to

0/0
11.11.2015 21:35

V14o91k84o33u95n 92V90l89a14d79i18m39i90r 8312428369298

Ano, chtel jsem koupit Skodu. Poptaval jsem se zde v okruhu asi 50 km od bydliste. 7 prodejcu mi prozradilo, ze oni by radi, ale Skoda nedovoli.

0/0
24.11.2015 10:13

P61e61t37r 43K28o38u44ř56i47l 9523825737

Někteří tady Škodovku haní jiní až nekriticky opěvují. Já tvrdím,že je to auto průměrné, hodně koncernové což znamená unifikované díly, ale to dělají dnes všichni větší hráči na trhu. Auto to rozhodně není špatné, mám k němu své výhrady pocházející z mých vlastních zkušeností, ale to platí pro každou značku,každá má své plusy a mínusy. Co mně nejvíce vadí jsou současné motorizace koncernu, já nemám rád maloobsahové turbomotory, mám rád jednoduché atmosferické motory, ale současný trend turb všude kde se podívám se určitě nezmění. Co však považuji za velkou velmi velkou a hlavní chybu je, že škodovka je  předražená. Je to moc málo auta za velmi velké peníze.

+5/0
11.11.2015 20:18

Z85d58e90n83ě67k 86H78a34n66z80l 1411126262784

A co je levné a kvalitní?

+4/0
11.11.2015 21:37

K82a41r77o55l68i83n53a 30B73a80d66i89n74o56v38á 8849521201275

na obzoru zřejmě rušení směn, popř. snižování personálu........už připravuji odbory stávku ???

0/0
11.11.2015 20:00

Z13d54e87n34ě70k 14H51a17n69z48l 1301586202644

Moc věříte novinám

0/0
11.11.2015 21:37

T44o96m65á10š 78V68e38r52n22e76r 1345924927395

Blbost...

0/0
12.11.2015 2:08

Z50d49e24n69ě23k 98H71a89n57z69l 1731146602244

Před 4 rokama se vyrábělo 800 Octavii denně, teď se vyrábí 1300 denně

0/0
12.11.2015 7:09

M15i10l24o70s12l54a76v 90V37l15c82e81k 1742906760633

Ted jsem zvedavej jak dlouho bude ceska ekonomika stoupat.

0/0
11.11.2015 19:13

M40i77l73o10s 67H55o77n16z59i47k 9739860366902

A kdy začne jit s cenou dolů!!

0/0
11.11.2015 19:09

Z95d28e54n33ě51k 96H16a32n48z25l 1481226432404

Kupte si Dacii

0/0
11.11.2015 21:52

L87u48d18ě93k 36N27o91r10e13k 5913676363925

to je škoda, hned jak ojedu svou oktávečku (ještě tak 100tis.) tak si hned koupím další škodovku, zkusím tentokrát jetíka, snad to pomůže, ale má to jednu podmínku.... že se mi v týhle mojí "falšovaný" oktávečce 1,6 se spotřebou 3,9 nebudou vrtat

+2/0
11.11.2015 18:22

P32e37t67r 50J98a40r86o38š 2584321925707

Nic neroste do nebe. A jako s kazdym zbozim, i o kazde auto jednou  opadne zajem.

0/−1
11.11.2015 18:12

P40e91t61r 35H87o34r24á89k 1679503539474

Vyhlížím facelift octavie. Ví někdo, kdy to má přesně přijít? Že to bude možná 2016, možná 2017 vím taky.

+1/0
11.11.2015 18:12

M69a43r90e92k 35J85a96n58e41č82k93a 1807736493811

Já stále čekám facelift benzínových motorů TSI na přerod v něco spolehlivějšího a stále nic :-)

+1/0
11.11.2015 20:54

J55a11r39o25m24í32r 94Č34e40c74h 1253678527452

Kvůli Ekoteroristi máte bohužel smůlu, všechny automobilky jsou dnes tlačeny normami k maloobjemovým turboagregatum.Takže zapomente na 2,0 atmosféru.

+2/0
11.11.2015 21:48

J34a24n 78Č89e97r17m17á46k 2600511613728

Až jim ten ancábl v Boleslavi zavřou, tak jsem zvědavej, kde budou lopaty v okolí 50km dělat..

+1/−7
11.11.2015 18:05

O61n87d45ř20e86j 84L15o77š23o60t52h 9360302514442

Až to zavřou a přijde o práci minimálně 50 000 lidí, kteří nebudou mít co utrácet, abyste o práci nakonec nepřišel taky. Ale to se nestane, takže můžete být v klidu.

+3/0
11.11.2015 18:58

M13a26r77e67k 42K60l33u27f14a 3148824664426

Pokud to zavřou v MB, půjde do kopru obrovská kupa subdodavatelů v českém odvětví automotive. Čili to si snad v ČR nemůže přát vůbec nikdo.

+2/−1
11.11.2015 20:16

Z44d93e58n77ě51k 62H44a58n24z52l 1881196882394

Přijde nepatrné snížení, pořád se vyrobí vice jak vloni a už bys te zavíral továrnu

+1/0
11.11.2015 21:39

M83a81r86e58k 48K63l14u89f68a 3918194104496

Já nic nezavíral, já jen poukazoval na případné důsledky. (Pokud ....)

0/0
14.11.2015 10:30

Z43d83e41n37ě29k 52H70a82n63z82l 1101736842914

Buďte v klidu

0/0
11.11.2015 21:38

J29a59r36o68m78í13r 75Č50e39c55h 1653288627512

Nikam lopato.Půjdou na úřad práce a budou žít z vašich daní. Pokud tedy pracujete a radne je platite.

+2/0
11.11.2015 21:50

P75e12t49r 76P12o28s60p27í85š32i46l 4488154756116

Pokles u prodejů rapida mě ani moc nepřekvapuje. Za mě je to zbytečný model v nabídce automobilky. Navíc na rapidu je tak nějak nejvíc patrné to šetření. Další věcí, co se mi nelíbí, že když se dívám do zpětného zrcátka, tak nerozeznám, jestli za mnou jede fabia, rapid nebo octavia. Všechno to vypadá na jedno brdo.

+5/−1
11.11.2015 17:42

P81e23t72r 55H43o53r62á98k 1239153339974

Rapid má prostě plnit tu úlohu, co před deseti lety plnila fabia, prostě nové auto pro rodiny s nižšími příjmy.

+3/0
11.11.2015 18:05

P14e38t74r 18J66a11r93o80š 2234151975547

Rodina s nizsimi prijmy si velmi tezko muze dovolit jakekoliv nove auto.

Maximalne s leasingem, na kterem ve vysledku zaplati jak za auto o tridu vys. Tomu rikam uspora pro chude ;-DR^

+1/0
11.11.2015 18:17

P33e73t43r 36H89o30r72á36k 1749683269814

To je ta rodina, co si dřív kupovala novou fabii.

+1/0
11.11.2015 18:22

P19e84t19r 87J75a87r43o52š 2134241325517

Tak to snad jedine tak.

0/0
11.11.2015 19:06

Z76d65e45n53ě33k 61H94a83n67z48l 1801986272714

Za to nemůže Škodovka

0/0
11.11.2015 21:49

M78a49r78t58i39n 86K55o65v32á56ř 2221280929786

Ano, Rapid plní úlohu nového auta pro rodiny s nižšími příjmy, ale (méně úspěšně) nahrazuje úspěšnou Octavii Tour. Fabia je o třídu menší než Rapid.

0/0
13.11.2015 18:13

M61a93r40e11k 32K65l69u54f75a 3488734784836

Octavia se od Rapidu rozezná v zrcátku velice snadno.

+1/0
11.11.2015 20:17

Z57d43e38n85e90k 25S96e47i64d93l 6724365760857

Páni redaktoři měli by jste se domluvit. Onehdá jsem četl článek jak je na tom škodovka dobře. A teď najednou se dozvídám, že už 3 měsíce jí klesají prodeje. Tak jak to je? Asi kecáte všichni. Ale jinak, je mi jedno jestli jim to klesá nebo stoupá. To je jejich problém, nemají podvádět.

0/0
11.11.2015 17:38

J53a18r32o35m40í82r 42Č89e37c47h 1583428567272

To by vám nemělo býti jedno.Ekonomika je dnes obrovský provázána.To by nebylo dobře Myslete laskavě v širších oborech.

+1/0
11.11.2015 21:53

J12a10n 14L79a55k39o22m36ý 7461655955314

http://ekonomika.idnes.cz/hyundai-v-cesku-pada-o-ctvrtinu-skoda-roste-dvakrat-rychleji-nez-trh-1gv-/ekoakcie.aspx?c=A151104_120702_ekoakcie_suj

0/0
11.11.2015 17:38

P54e23t67r 30J13a33r45o22š 2604311505187

V Cesku a globalne je rozdil.

0/0
11.11.2015 18:19

M90i45l93o29s94l79a52v 44V97l93c46e60k 1232276950643

neni

0/−1
11.11.2015 19:14

P58e17t52r 36J14a84r68o73š 2684341235227

Ty cisla samozrejme nejsou tak fantasticka jak titulek napovida, ale rozdil to samozrejme je. Uz jen proto, ze cesky trh je pomerne maly.

0/0
11.11.2015 19:18

Z30b94y94n61ě91k 22H43o60l20í26k 1567937305960

škodovky jsou super auta, konzervativní a funkční design, fabia, octavia i superb jsou ve svých třídách vždy o něco větší a reprezentativnější než konkurence (když se nebavíme o premiovkách), kvalita zpracování super, ani po vysokém nájezdu km nikde nic moc nevrže a nebouchá... paleta motorů taky široká, úspornost....

cenově srovnatelná se srovnatelnou konkurencí, cenově se sice nepodbízí, ale ani není přehnaně drahá....

no moc mě nenapadá, co to vlastně škoda-hateři vždycky tak kritizují...

+9/−7
11.11.2015 17:26

O36n18d62ř54e13j 17N68o86v14á17k 9947464329329

jestli tento článek není ironie ... pak asi nemáte vlastní zkušenost se škodovkou ...

+4/−3
11.11.2015 17:27

Z70b35y94n81ě66k 31H48o13l41í54k 1487787655840

tak pojďte, mám už asi třetí služební oktu, druhý auto v rodině fabku2, prošel mi pod rukama i Yeti,...nevím, co je za problém...

+3/−1
11.11.2015 17:30

M47i11r23e31k 38P76r76o16k29š 4642261538

problém lidí, kteří mají prostě jinou značku - vymezují se nějak vůči Škodě..

+4/−1
11.11.2015 17:32

Z35b25y87n98ě25k 69H89o72l35í25k 1437897715810

asi jim vadí, že jich jezdí po silnicích tolik... ale to je naopak důkaz, že jsou dobré, oblíbené a kvalitní a za dobrou cenu

+4/−3
11.11.2015 17:35

T93o93m63á23š 74V46l31a31c84h 6904851654685

za dobrou cenu;-D8-o

+2/0
11.11.2015 18:03

Z54b25y50n69ě77k 38H41o16l60í13k 1267847585160

ano, je dobrá.

samozřejmě například hjundaje a dáčie jsou lacinější, ale taky jsou takové... laciné... že.

nebo máte jiný konkrétní příklad?

+2/0
11.11.2015 18:12

O40n69d13ř21e50j 49N44o81v23á91k 9547284949329

jj dobrá cena .... maně si vzpomínám na to, že Yetti 2,0 l diesel 4x4 stál stejně jako Hyundai Santé Fé, tedy stejně, jako  auto o 30cm delší = tedy stejně, jako auto vyšší kategorie ....

Stejně jako že v základní výbavě byly v zadu jen 2 hlavové opěrky  a třetí byla až ve druhé výbavě

Ale je pravda, že už jsem se nějaký rok nedíval na ceníky a výbavy ... třebas se už ve Škodovce vzpamatovali ...

0/0
11.11.2015 18:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.