Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodě klesají prodeje tři měsíce v řadě. Dolů jde už i v Německu

Klíčové odbytiště nových škodovek začíná klesat. Prodeje Škody Auto na západoevropských trzích nabraly po letech růstu klesající tendenci. Největší pokles zažilo v říjnu především Německo, které je pro automobilku druhým největším trhem. Automobilce se naopak dařilo v Asii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35o41z48e76f 73S59t91e24b89i97l33a 3865237435707

Nj. Jednou nahoru, jednou dolů...

Věčně nahoru to prostě nejde ;-)

0/0
13.11.2015 22:38

J41i35ř80í 63G83a47b16r41i39e21l 8492460224447

Kéž by to už pochopili i makroekonomové a politici. Na druhou stranu, když přistoupíme na stagnaci, tak nakonec můžeme dospět k situaci, že budeme mít zase dost volného času a to pro obě skupiny může být nebezpečné.;-D;-D

0/0
12.11.2015 15:21

Z53d24e67n42ě15k 41H51a30n12z18l 1451186412194

Buďte všichni vklidu,příští měsíc vyjede článek, Škodovka roste jako vždycky

+1/0
11.11.2015 21:50

J80a13n 64H95r54z72a24n 9784278370503

Auta dela Skodovka pekna !  Ale prodavat je neumi :-/

+1/−4
11.11.2015 20:26

M11a28r10e19k 64J34a22n78e79č45k82a 1647536183121

Škoda jen, že už ne i stejně kvalitní jako dříve.

0/0
11.11.2015 20:52

Z29d21e33n72ě27k 75H15a96n60z35l 1561526912484

Jak to

0/0
11.11.2015 21:35

V29o74k95o40u91n 14V22l51a21d46i82m32i38r 8612738969478

Ano, chtel jsem koupit Skodu. Poptaval jsem se zde v okruhu asi 50 km od bydliste. 7 prodejcu mi prozradilo, ze oni by radi, ale Skoda nedovoli.

0/0
24.11.2015 10:13

P20e87t52r 53K13o54u54ř19i73l 9943315497

Někteří tady Škodovku haní jiní až nekriticky opěvují. Já tvrdím,že je to auto průměrné, hodně koncernové což znamená unifikované díly, ale to dělají dnes všichni větší hráči na trhu. Auto to rozhodně není špatné, mám k němu své výhrady pocházející z mých vlastních zkušeností, ale to platí pro každou značku,každá má své plusy a mínusy. Co mně nejvíce vadí jsou současné motorizace koncernu, já nemám rád maloobsahové turbomotory, mám rád jednoduché atmosferické motory, ale současný trend turb všude kde se podívám se určitě nezmění. Co však považuji za velkou velmi velkou a hlavní chybu je, že škodovka je  předražená. Je to moc málo auta za velmi velké peníze.

+5/0
11.11.2015 20:18

Z82d18e81n30ě39k 60H70a85n34z60l 1131886772104

A co je levné a kvalitní?

+4/0
11.11.2015 21:37

K86a88r93o46l53i33n62a 87B45a63d49i94n25o30v51á 8309281191895

na obzoru zřejmě rušení směn, popř. snižování personálu........už připravuji odbory stávku ???

0/0
11.11.2015 20:00

Z11d37e38n11ě12k 98H10a12n20z23l 1591846622754

Moc věříte novinám

0/0
11.11.2015 21:37

T12o67m65á24š 37V51e97r85n94e71r 1285804447445

Blbost...

0/0
12.11.2015 2:08

Z49d44e13n42ě92k 98H75a71n57z87l 1911466522304

Před 4 rokama se vyrábělo 800 Octavii denně, teď se vyrábí 1300 denně

0/0
12.11.2015 7:09

M52i73l85o77s85l29a23v 62V84l16c89e66k 1902256420653

Ted jsem zvedavej jak dlouho bude ceska ekonomika stoupat.

0/0
11.11.2015 19:13

M82i31l64o65s 62H74o20n26z90i63k 9989400196772

A kdy začne jit s cenou dolů!!

0/0
11.11.2015 19:09

Z89d98e77n43ě30k 85H49a93n25z31l 1861596952524

Kupte si Dacii

0/0
11.11.2015 21:52

L36u17d59ě39k 91N14o69r81e85k 5663766633695

to je škoda, hned jak ojedu svou oktávečku (ještě tak 100tis.) tak si hned koupím další škodovku, zkusím tentokrát jetíka, snad to pomůže, ale má to jednu podmínku.... že se mi v týhle mojí "falšovaný" oktávečce 1,6 se spotřebou 3,9 nebudou vrtat

+2/0
11.11.2015 18:22

P86e32t29r 81J53a17r83o98š 2674221815227

Nic neroste do nebe. A jako s kazdym zbozim, i o kazde auto jednou  opadne zajem.

0/−1
11.11.2015 18:12

P79e43t37r 48H43o74r25á23k 1739643559484

Vyhlížím facelift octavie. Ví někdo, kdy to má přesně přijít? Že to bude možná 2016, možná 2017 vím taky.

+1/0
11.11.2015 18:12

M10a26r72e61k 17J22a20n65e65č26k61a 1707946483431

Já stále čekám facelift benzínových motorů TSI na přerod v něco spolehlivějšího a stále nic :-)

+1/0
11.11.2015 20:54

J52a22r52o67m93í77r 26Č22e70c42h 1433528917612

Kvůli Ekoteroristi máte bohužel smůlu, všechny automobilky jsou dnes tlačeny normami k maloobjemovým turboagregatum.Takže zapomente na 2,0 atmosféru.

+2/0
11.11.2015 21:48

J50a94n 31Č75e79r80m36á43k 2310901553128

Až jim ten ancábl v Boleslavi zavřou, tak jsem zvědavej, kde budou lopaty v okolí 50km dělat..

+1/−7
11.11.2015 18:05

O25n56d62ř80e65j 53L94o41š72o10t31h 9960612704832

Až to zavřou a přijde o práci minimálně 50 000 lidí, kteří nebudou mít co utrácet, abyste o práci nakonec nepřišel taky. Ale to se nestane, takže můžete být v klidu.

+3/0
11.11.2015 18:58

M14a12r28e73k 68K28l14u24f30a 3408934254666

Pokud to zavřou v MB, půjde do kopru obrovská kupa subdodavatelů v českém odvětví automotive. Čili to si snad v ČR nemůže přát vůbec nikdo.

+2/−1
11.11.2015 20:16

Z17d18e89n60ě21k 91H62a68n58z89l 1751886562604

Přijde nepatrné snížení, pořád se vyrobí vice jak vloni a už bys te zavíral továrnu

+1/0
11.11.2015 21:39

M87a50r73e34k 24K19l96u32f41a 3138274854826

Já nic nezavíral, já jen poukazoval na případné důsledky. (Pokud ....)

0/0
14.11.2015 10:30

Z21d42e42n50ě71k 38H37a34n63z19l 1691846682174

Buďte v klidu

0/0
11.11.2015 21:38

J24a54r21o51m83í22r 67Č25e73c56h 1163788157692

Nikam lopato.Půjdou na úřad práce a budou žít z vašich daní. Pokud tedy pracujete a radne je platite.

+2/0
11.11.2015 21:50

P83e75t86r 43P35o18s50p36í26š48i14l 4608294366346

Pokles u prodejů rapida mě ani moc nepřekvapuje. Za mě je to zbytečný model v nabídce automobilky. Navíc na rapidu je tak nějak nejvíc patrné to šetření. Další věcí, co se mi nelíbí, že když se dívám do zpětného zrcátka, tak nerozeznám, jestli za mnou jede fabia, rapid nebo octavia. Všechno to vypadá na jedno brdo.

+5/−1
11.11.2015 17:42

P40e13t48r 54H11o81r76á29k 1609423739254

Rapid má prostě plnit tu úlohu, co před deseti lety plnila fabia, prostě nové auto pro rodiny s nižšími příjmy.

+3/0
11.11.2015 18:05

P94e67t84r 44J91a32r67o49š 2864321365597

Rodina s nizsimi prijmy si velmi tezko muze dovolit jakekoliv nove auto.

Maximalne s leasingem, na kterem ve vysledku zaplati jak za auto o tridu vys. Tomu rikam uspora pro chude ;-DR^

+1/0
11.11.2015 18:17

P60e66t86r 37H71o47r33á91k 1409903439524

To je ta rodina, co si dřív kupovala novou fabii.

+1/0
11.11.2015 18:22

P66e33t13r 86J16a56r35o11š 2604911555687

Tak to snad jedine tak.

0/0
11.11.2015 19:06

Z40d14e22n38ě60k 85H46a17n76z88l 1931446932484

Za to nemůže Škodovka

0/0
11.11.2015 21:49

M56a23r19t80i83n 14K34o41v76á67ř 2281790429406

Ano, Rapid plní úlohu nového auta pro rodiny s nižšími příjmy, ale (méně úspěšně) nahrazuje úspěšnou Octavii Tour. Fabia je o třídu menší než Rapid.

0/0
13.11.2015 18:13

M95a35r97e67k 20K28l96u67f35a 3938404534546

Octavia se od Rapidu rozezná v zrcátku velice snadno.

+1/0
11.11.2015 20:17

Z35d75e77n39e68k 91S67e98i22d91l 6784185510437

Páni redaktoři měli by jste se domluvit. Onehdá jsem četl článek jak je na tom škodovka dobře. A teď najednou se dozvídám, že už 3 měsíce jí klesají prodeje. Tak jak to je? Asi kecáte všichni. Ale jinak, je mi jedno jestli jim to klesá nebo stoupá. To je jejich problém, nemají podvádět.

0/0
11.11.2015 17:38

J98a37r53o19m79í53r 15Č21e50c89h 1363338747512

To by vám nemělo býti jedno.Ekonomika je dnes obrovský provázána.To by nebylo dobře Myslete laskavě v širších oborech.

+1/0
11.11.2015 21:53

J88a86n 24L49a39k58o97m65ý 7981385595864

http://ekonomika.idnes.cz/hyundai-v-cesku-pada-o-ctvrtinu-skoda-roste-dvakrat-rychleji-nez-trh-1gv-/ekoakcie.aspx?c=A151104_120702_ekoakcie_suj

0/0
11.11.2015 17:38

P74e40t82r 43J28a59r68o83š 2974391805847

V Cesku a globalne je rozdil.

0/0
11.11.2015 18:19

M59i10l48o24s35l86a12v 44V27l25c20e35k 1762386770913

neni

0/−1
11.11.2015 19:14

P45e42t37r 25J59a92r78o74š 2374171705767

Ty cisla samozrejme nejsou tak fantasticka jak titulek napovida, ale rozdil to samozrejme je. Uz jen proto, ze cesky trh je pomerne maly.

0/0
11.11.2015 19:18

Z64b90y53n58ě15k 39H88o39l20í83k 1397217355250

škodovky jsou super auta, konzervativní a funkční design, fabia, octavia i superb jsou ve svých třídách vždy o něco větší a reprezentativnější než konkurence (když se nebavíme o premiovkách), kvalita zpracování super, ani po vysokém nájezdu km nikde nic moc nevrže a nebouchá... paleta motorů taky široká, úspornost....

cenově srovnatelná se srovnatelnou konkurencí, cenově se sice nepodbízí, ale ani není přehnaně drahá....

no moc mě nenapadá, co to vlastně škoda-hateři vždycky tak kritizují...

+9/−7
11.11.2015 17:26

O69n58d30ř57e65j 89N81o75v48á64k 9127654349669

jestli tento článek není ironie ... pak asi nemáte vlastní zkušenost se škodovkou ...

+4/−3
11.11.2015 17:27

Z30b73y85n27ě25k 35H78o35l70í60k 1297477485470

tak pojďte, mám už asi třetí služební oktu, druhý auto v rodině fabku2, prošel mi pod rukama i Yeti,...nevím, co je za problém...

+3/−1
11.11.2015 17:30

M81i60r13e25k 88P44r32o29k53š 4792511808

problém lidí, kteří mají prostě jinou značku - vymezují se nějak vůči Škodě..

+4/−1
11.11.2015 17:32

Z93b87y51n88ě56k 49H14o32l18í46k 1977227945100

asi jim vadí, že jich jezdí po silnicích tolik... ale to je naopak důkaz, že jsou dobré, oblíbené a kvalitní a za dobrou cenu

+4/−3
11.11.2015 17:35

T45o43m87á69š 38V27l50a43c93h 6864611854765

za dobrou cenu;-D8-o

+2/0
11.11.2015 18:03

Z89b44y11n29ě16k 75H44o40l89í83k 1817137795430

ano, je dobrá.

samozřejmě například hjundaje a dáčie jsou lacinější, ale taky jsou takové... laciné... že.

nebo máte jiný konkrétní příklad?

+2/0
11.11.2015 18:12

O26n38d45ř62e89j 29N87o97v87á41k 9837504339409

jj dobrá cena .... maně si vzpomínám na to, že Yetti 2,0 l diesel 4x4 stál stejně jako Hyundai Santé Fé, tedy stejně, jako  auto o 30cm delší = tedy stejně, jako auto vyšší kategorie ....

Stejně jako že v základní výbavě byly v zadu jen 2 hlavové opěrky  a třetí byla až ve druhé výbavě

Ale je pravda, že už jsem se nějaký rok nedíval na ceníky a výbavy ... třebas se už ve Škodovce vzpamatovali ...

0/0
11.11.2015 18:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.