Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po Volkswagenu už i Hyundai či Mazda. Němci prověřují další automobilky

Koncern Volkswagen nemusí být jediným, na koho se kvůli podváděním s emisemi bude ukazovat. Německý spolkový úřad pro motorová vozidla začal detailně zkoumat emise u padesáti modelů aut dalších značek, u kterých má podezření, že uváděné emise neodpovídají realitě. V hledáčku jsou například Mazda či Opel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M92i30c89h21a27l 35K47u16b33i52s 7983407501429

tento konkrétní článek má poutavý nadpis, který snad má nějak dávat do souvislostí problémy WV s hyundai nebo mazdou...přitom je v něm jen infomrace o tom, že se provádí testy, jejichž výsledky nejsou zveřejněny. no tak kde to jsme? proč nezněl nadpis " Po VW už i Opel a Peugeot"???? má to snad nějaký skrytý význam pane Sůro?

0/0
13.11.2015 12:43

M88i95l34o34š 73K24o93l55m75a18n 6736783337122

Je zajímavé, že se zpřísňují emisní limity u aut, ale o ostatní dopravní, nebo pracovní prostředky se spalovacími motory se nikdo nezajímá. Pominu lodní námořní dopravu, i lokomotiv už moc není, ale máme nad sebou letadla, která nemají žádné katalyzátory a palivo nepatří k nejkvalitnějším. 

Za příklad uvedu střed, nejmodernější Boing 737 Next Generation

 Spotřeba na 1000km/2600 litrů 

 cestovní rychlost 780km/hod.

 1 hodina letu/2028 litrů  za 24hod./ 101.400 litrů paliva

 nad ČR je ve vzduchu  takových větších, nebo menších letadel sále cca 50

padesát letadel spotřebuje za 24 hodin  5,070.000 litrů.

Takové množství paliva nad námi projde každý den přes motory, bez jakýchkoliv katalyzátorů a to nikomu nevadí.

+2/0
12.11.2015 15:17

M15i57r29e60k 24G72a52j56e81r 5931496129670

Spíše uveďte o emise kterých plynů vám jde. Potom produkci v průměru na jednoho pasažéra a 100 km. Takhle mě to nic neříká. A stejně nejvíce ušetří ten dopravní prostředek, který se nepohybuje. Celá příčina je tedy v celkové produkci a bohatnutí společnosti. Čím větší HDP na hlavu, tím více se vyprodukuje CO2.  Pokud jde o produkci NOx, tak v těch letových výškách kolem 10 km nám asi opravdu nevadí. Urychlují tam rozpad metanu.

0/0
12.11.2015 16:54

M53i39l47o23š 61K64o19l37m51a97n 6966303137802

Odpověděl by vám odborník, pokud možno takový, který se za celý svůj život zmohl na kolo z dědictví, já použil pouze dostupné informace z netu.  Takoví by se nejraději vrátili do pravěku a tam by našli čisté prostředí.

+1/0
12.11.2015 17:03

M28i15r94e64k 50G26a72j37e10r 5501926829300

Marně hledám smysl ve vašich větách.

0/0
12.11.2015 17:12

T80o74m32á80š 76C90h29r54a52s18t64n44ý 2401204491493

Za hodinu vyprodukuje B737 na pasažéra 12 fabií v emisích CO2 a 25 v NO2.

+1/0
12.11.2015 18:02

M47i91l19o25š 74K31o53l11m75a43n 6176123127222

Takže na jedna hodina letadel  CO2  je srovnatelná jako  cca 120.000 Fabií a na NO2 zhruba dvojnásobek. Pevných částic bude asi více u letadel.

O těchto číslech jsem ale diskutovat nechtěl. Chtěl jsem pouze upozornit na to, že se dopravním prostředkům měří dvojím metrem. Letadla, lodě, stavební stroje, lokomotivy... mají výjimku a smí zamořovat vzduch, auta nesmí.

0/0
12.11.2015 18:47

J74a84n 61Č24e26r53m31á26k 2320971323148

Zavřít všechny tyhle ancábly a lopaty z automobilek poslat na pracák..vyřešeno..

0/−3
12.11.2015 15:02

J37a84r50o22m41í60r 37Č95e88c10h 1533458387712

Provokatér. Asi bez mozku.Rv

0/0
25.11.2015 13:17

V58l56a58d33i89m53í20r 45K16o61n31e65č34n86ý 6345310478869

Samozrejme ze vsichni, co jsou v USA konkurenci. Potreba vsechny Evropske, Korejske, Japonske a jine znacky zdiskreditovat aby sly nahoru prodej americkych znacek. Dalo se to ocekavat.

+5/0
12.11.2015 14:49

Z97d52e33n31ě96k 47H58a65n89z70l 1611466882724

Teď už se stoho Tok s Mladkem zblázni

0/0
12.11.2015 14:46

Z23d71e18n91ě53k 72H50a72n79z47l 1401396752354

A do servisu půjdem všichni

0/0
12.11.2015 14:26

F97r15a39n64t23i28š24e90k 84K59o14p34e12c91k16ý 6615799260905

Zloděj křičí: Chyťte zloděje!!! :-)

+2/0
12.11.2015 14:11

Z69d29e45n24ě21k 58H38a94n53z78l 1821576262104

Vždyť je to v pořádku.

0/0
12.11.2015 14:27

I27v35o 23U45r63b40á58n17e10k 2536937117

Neodpovídající emise je jedna věc, montáž podvodného SW snad druhá, ne?

+4/0
12.11.2015 14:06

Z68d22e45n47ě76k 54H34a77n95z18l 1161456202284

Škodliviny to fouka stejně tak co

0/0
12.11.2015 14:28

J97a17n 64N61o88v15á34k 8510536757150

Právě že nefouká, jinak by tam VW ten podvodný SW nedával.

0/−1
12.11.2015 14:55

Z44d53e12n55ě15k 88Z86a16j20í15č44e92k 2843662468205

Ten SW mají téměř všechny automobilky.. Jen u VW se aktivuje při měření emisi a u ostatních se mel aktivovat při běžném provozu...

0/0
12.11.2015 14:58

Z48d54e91n57ě27k 36Z56a93j48í87č11e45k 2383482788165

Resp. I v běžné provozu...

0/0
12.11.2015 14:59

M21a95r33t78i28n 43K52a16r60á39s31e41k 9908953598278

To jo no, na druhou stranu zase o co je horsi auto s podvodnym SW, kdyz v realnem provozu je na tom stjene jako auto bez podvoneho SW.

+2/0
12.11.2015 14:29

Z94d30e67n14ě43k 36H60a51n94z83l 1281586932474

Výsledek je stejný

0/0
12.11.2015 14:31

Z28d18e68n15ě54k 15Z59a35j24í25č75e72k 2243742298945

Ti kterým byl namontovan podvodny SW, tak jsou na tom lip... Auto jim "cmoudi " stejně, ale diky tomu, ze SW nebránil v omezování motoru, měli pravděpodobně vyšší výkon a nižší spotřebu... To znamená ze se díky Vw tezilo min ropy a ergo šetřil paradoxne jak životní prostředí tak zákazníkovi peněženku..;-D

+1/0
12.11.2015 14:51

P63a26v55e20l 49N78o31v83á85k 5533907884518

no t ak čekal jsem kdy se to stane o). Jistě jako odveta bude pošramotit největší dodavatele do usa. Logické. Nějaké ovzduší mají úplně všichni na háku. Modlou této doby jsou jen a jen  peníze a výkon.

0/0
12.11.2015 13:58

P67e90t56r 31S41t80e36j93s72k86a89l 3219508254186

"Mezi zkoumanými modely není žádný model Škoda Auto, který je přitom nejsilnější zahraniční značkou na německém trhu."

Skoda ma motory TDI od VW vcetne SW, tak je zbytecne ji testovat, kdyz VW uz usvedcen byl a priznal se a taky potvrdil, ze tyto motory jsou u kazde koncernove znacky

+5/0
12.11.2015 13:45

R77a28d20e83k 78Š80a19r98l62á39k 6311719970296

říkám to od začátku. Bylo dost zvláštní, že se toho hned ostatní automobilky nechytly. Až se zjistí, že to takto provádějí všichni, přepíšou se normy a bude zase klid...

+2/0
12.11.2015 13:43

J32a30k73u81b 32V35a33l15e32š 8280976637823

Jste naivní. Dá se pokuta, a zruší homologace ;-D

0/0
12.11.2015 14:09

R89a61d46e61k 87Š20a42r69l45á23k 6701419820226

Je pravda, že většinou to nakonec padne až dolu, protože ho*no létat neumí ;-D No uvidíme, jak si s tím poradí zákonodárci

0/0
12.11.2015 14:17

J74o22s42e27f 96A71n11t88o70š 2836272932446

Nesplinitelné ekologické limity EU, vedou k podvádění. Jenom si to nechtějí odpovědní lidé přiznat. Situace bude stejná u všech značek. Mě osobně jsou nějaké podvody tohoto typu úplně ukradené. Hlavně, že to jede.

+2/−1
12.11.2015 13:40

K95a95r83e59l 73N57o90v10o98t56n41y 6199601679485

Od zacatku bylo naivni myslet si,  ze v tom jede pouze VW. Na to byly ostatni automobilky podezrele potichu. No a nemecka vlada to rozhrabla ve stylu "kdyz VW, tak vsichni". Myslim, ze se jeste dockame "veselych" informaci. ;-D

+4/0
12.11.2015 13:23

T22o87m 13K46l19í64č91n31í20k 5520844305655

No jo, pořádek muší bejt. Hlavně aby to nebylo sousedovi z Boleslavi líto...

+2/0
12.11.2015 13:09

P91e88t45r 71M26a35r24š74á11l26e74k 9565332484269

No, jedou všichni. VW má problém především v USA, kde jsou stejně přísné limity na emise benzínu i nafty. A jedině VW byl tak drzý, že tam diesely začal prosazovat. Ostatní měli soudnost.

+5/0
12.11.2015 13:05

B31ě41l27a 49H40o90r37á13k45o15v16á 1408592859290

Nejlepší na tom všem je, že přesně definované zkoušky jsou absolutně špatně nastavené, když neodpovídaj realitě!

+4/0
12.11.2015 12:57

B67ě52l47a 47H25o77r89á48k29o25v94á 1318862729380

Co udělá auto, když padne do toho nastavení na silnici? Pojede jen s kopce? Rozjede se na křižovatce? Když ano, tak kde je problém? Já vidím problém v neustálém vymejšlení překážek plynulého provozu, aby se pak mohlo nadávat jak čouděj popojíždějící auta pod okny...

+1/0
12.11.2015 13:11

D44e92n89i45s 96W71i35t63z88k47u 3523571539447

co udělá? nabourá, protože musí mít otevřenou kapotu a nesmí točit volantem

0/0
12.11.2015 13:33

M23i88c19h68a69l 65T87o37m65i95n78s82k26ý 9491585917714

Zaplatí to vždycky nakonec zákazník

EURvRvRv

0/0
12.11.2015 12:43

D22e17n24i27s 42W12i24t92z39k31u 3543751229617

údaje stále falšujeme, ať nám zůstane aspoň BMW

0/0
12.11.2015 12:30

Z88d52e95n70ě70k 60H17a96n62z68l 1741366112184

Zustane nám tak jízdní kolo

0/0
12.11.2015 14:32
Foto

M41a74r55t79i72n 97K92o65k81e31š 3168744901350

Vrtěti psem? :-)

0/0
12.11.2015 12:19

P67e50t94r 97V43i50n13t70r64l59í16k 3956104501

mám nápad, rozmontujeme každé auto na světě a každému co najdeme problém napaříme miliardové pokuty, nebude se nám krásně žít v nové ekonomické automobilové krizi? lidi si už stejně zvykli... nač ekonomický růst...

0/−1
12.11.2015 12:14

P56e16t30r 78H42o49f65m37a23n22n 6109654805250

No, kdyby by nekdo nabidnul cisty vzduch za -20% z prijmu, tak dlouho vahat nebudu.

A je to pravda. Nac ekonomicky rust?

0/0
12.11.2015 12:43

M53i13c15h87a38l 11T31o71m43i16n84s15k20ý 9971335527194

Vymyšlená pohádka za 20% mzdy ?

+1/0
12.11.2015 12:46

P18e47t85r 68H81o80f58m68a70n55n 6359114385690

Nerikam, ze 'vyresenim dieselgate' bude (vyrazne) cistsi vzduch. Jen rikam, ze bych radeji volil cistsi vzduch nez penize. Nic vice, nic mene.

+1/0
12.11.2015 13:00

J29o38s12e14f 82A44n61t92o93š 2626282152976

Ovšem nakonec by to byl stejný podvod jako s emisemi z aut.

+1/0
12.11.2015 13:42

Z17d97e43n79ě31k 13H23a75n22z70l 1171166262464

Mám za to že si dávají peníze na pokuty už všichni

0/0
12.11.2015 14:33

P16e57t51r 62V10i87n80t83r75l49í77k 3946504151

Ovšem reálně to poškodí jen WV protože se píše víceméně jen o nich... Problém je, že ostatní to sice zaplatí ale prodej jim neklesne, takže to oslabí německou a českou ekonomiku... tu českou dost výrazně

0/−1
12.11.2015 21:06

T34o13m33á74š 86K27n40a62i71f47l 6363670587470

To jim to trvalo docela dlouho...

+2/0
12.11.2015 12:11

M26a24r35t90i22n 36Š55t76ě57p55á70n63e45k 3167203623951

Ale ne. To neni mozne;-D

+6/0
12.11.2015 11:51

M54a62r45t80i71n 65Š82t12ě92p70á28n39e20k 3987383493531

Jo a jak ze to bude s temi nizkoemisnimi zonami, ktere chteji nase pomazane hlavy zavest v Praze? Budou tam smet elektrovozy a MHD?:-)

0/0
12.11.2015 11:52

J26i27n11d61ř79i24c23h 21P76o76d97r39á70z69s98k35ý 6405268145615

ani ty ne, neboť i elektřina (respektive její výroba) generuje odpad, který má vliv na životní prostředí..

Takže hezky zase pěšky ;-D

+1/0
12.11.2015 12:38

M91a62r78t54i29n 55Š52t53ě82p85á37n40e53k 3467773693181

To jo, ale nekde jinde:-)

0/0
12.11.2015 13:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.