Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po Volkswagenu už i Hyundai či Mazda. Němci prověřují další automobilky

Koncern Volkswagen nemusí být jediným, na koho se kvůli podváděním s emisemi bude ukazovat. Německý spolkový úřad pro motorová vozidla začal detailně zkoumat emise u padesáti modelů aut dalších značek, u kterých má podezření, že uváděné emise neodpovídají realitě. V hledáčku jsou například Mazda či Opel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M86i27c56h17a27l 93K15u21b55i89s 7533297101919

tento konkrétní článek má poutavý nadpis, který snad má nějak dávat do souvislostí problémy WV s hyundai nebo mazdou...přitom je v něm jen infomrace o tom, že se provádí testy, jejichž výsledky nejsou zveřejněny. no tak kde to jsme? proč nezněl nadpis " Po VW už i Opel a Peugeot"???? má to snad nějaký skrytý význam pane Sůro?

0/0
13.11.2015 12:43

M20i24l17o48š 13K34o92l75m77a26n 6856613937692

Je zajímavé, že se zpřísňují emisní limity u aut, ale o ostatní dopravní, nebo pracovní prostředky se spalovacími motory se nikdo nezajímá. Pominu lodní námořní dopravu, i lokomotiv už moc není, ale máme nad sebou letadla, která nemají žádné katalyzátory a palivo nepatří k nejkvalitnějším. 

Za příklad uvedu střed, nejmodernější Boing 737 Next Generation

 Spotřeba na 1000km/2600 litrů 

 cestovní rychlost 780km/hod.

 1 hodina letu/2028 litrů  za 24hod./ 101.400 litrů paliva

 nad ČR je ve vzduchu  takových větších, nebo menších letadel sále cca 50

padesát letadel spotřebuje za 24 hodin  5,070.000 litrů.

Takové množství paliva nad námi projde každý den přes motory, bez jakýchkoliv katalyzátorů a to nikomu nevadí.

+2/0
12.11.2015 15:17

M72i48r24e73k 13G61a91j86e77r 5671656399760

Spíše uveďte o emise kterých plynů vám jde. Potom produkci v průměru na jednoho pasažéra a 100 km. Takhle mě to nic neříká. A stejně nejvíce ušetří ten dopravní prostředek, který se nepohybuje. Celá příčina je tedy v celkové produkci a bohatnutí společnosti. Čím větší HDP na hlavu, tím více se vyprodukuje CO2.  Pokud jde o produkci NOx, tak v těch letových výškách kolem 10 km nám asi opravdu nevadí. Urychlují tam rozpad metanu.

0/0
12.11.2015 16:54

M71i68l39o69š 24K65o42l93m38a46n 6266273907922

Odpověděl by vám odborník, pokud možno takový, který se za celý svůj život zmohl na kolo z dědictví, já použil pouze dostupné informace z netu.  Takoví by se nejraději vrátili do pravěku a tam by našli čisté prostředí.

+1/0
12.11.2015 17:03

M50i78r89e40k 42G20a50j82e51r 5381556969390

Marně hledám smysl ve vašich větách.

0/0
12.11.2015 17:12

T28o36m38á80š 47C94h26r68a15s57t55n90ý 2781144391533

Za hodinu vyprodukuje B737 na pasažéra 12 fabií v emisích CO2 a 25 v NO2.

+1/0
12.11.2015 18:02

M85i36l86o43š 11K93o37l88m74a97n 6436953317842

Takže na jedna hodina letadel  CO2  je srovnatelná jako  cca 120.000 Fabií a na NO2 zhruba dvojnásobek. Pevných částic bude asi více u letadel.

O těchto číslech jsem ale diskutovat nechtěl. Chtěl jsem pouze upozornit na to, že se dopravním prostředkům měří dvojím metrem. Letadla, lodě, stavební stroje, lokomotivy... mají výjimku a smí zamořovat vzduch, auta nesmí.

0/0
12.11.2015 18:47

J87a41n 68Č67e13r75m12á18k 2440791943768

Zavřít všechny tyhle ancábly a lopaty z automobilek poslat na pracák..vyřešeno..

0/−3
12.11.2015 15:02

J81a72r42o84m51í41r 45Č53e96c52h 1293198947262

Provokatér. Asi bez mozku.Rv

0/0
25.11.2015 13:17

V42l11a91d71i96m82í72r 83K71o67n59e20č45n35ý 6765820288519

Samozrejme ze vsichni, co jsou v USA konkurenci. Potreba vsechny Evropske, Korejske, Japonske a jine znacky zdiskreditovat aby sly nahoru prodej americkych znacek. Dalo se to ocekavat.

+5/0
12.11.2015 14:49

Z18d88e69n26ě90k 31H98a27n29z68l 1111676412214

Teď už se stoho Tok s Mladkem zblázni

0/0
12.11.2015 14:46

Z25d55e75n39ě83k 90H19a97n40z76l 1701706872284

A do servisu půjdem všichni

0/0
12.11.2015 14:26

F27r22a21n98t54i17š33e46k 36K71o95p10e42c85k24ý 6695299470895

Zloděj křičí: Chyťte zloděje!!! :-)

+2/0
12.11.2015 14:11

Z74d47e54n59ě76k 78H23a12n98z89l 1391496302594

Vždyť je to v pořádku.

0/0
12.11.2015 14:27

I21v97o 12U55r88b68á86n13e91k 2196487667

Neodpovídající emise je jedna věc, montáž podvodného SW snad druhá, ne?

+4/0
12.11.2015 14:06

Z86d90e75n21ě25k 16H51a33n96z52l 1791676612324

Škodliviny to fouka stejně tak co

0/0
12.11.2015 14:28

J75a92n 30N46o46v41á55k 8790816747250

Právě že nefouká, jinak by tam VW ten podvodný SW nedával.

0/−1
12.11.2015 14:55

Z67d72e57n31ě87k 44Z62a49j37í21č36e21k 2323782248435

Ten SW mají téměř všechny automobilky.. Jen u VW se aktivuje při měření emisi a u ostatních se mel aktivovat při běžném provozu...

0/0
12.11.2015 14:58

Z77d36e23n55ě31k 87Z37a45j21í19č70e72k 2123342418215

Resp. I v běžné provozu...

0/0
12.11.2015 14:59

M93a46r10t47i78n 74K74a63r45á15s21e93k 9638663198238

To jo no, na druhou stranu zase o co je horsi auto s podvodnym SW, kdyz v realnem provozu je na tom stjene jako auto bez podvoneho SW.

+2/0
12.11.2015 14:29

Z66d27e22n11ě55k 60H69a45n83z30l 1841766342904

Výsledek je stejný

0/0
12.11.2015 14:31

Z75d35e85n93ě98k 38Z42a24j94í98č60e47k 2903852828265

Ti kterým byl namontovan podvodny SW, tak jsou na tom lip... Auto jim "cmoudi " stejně, ale diky tomu, ze SW nebránil v omezování motoru, měli pravděpodobně vyšší výkon a nižší spotřebu... To znamená ze se díky Vw tezilo min ropy a ergo šetřil paradoxne jak životní prostředí tak zákazníkovi peněženku..;-D

+1/0
12.11.2015 14:51

P51a56v52e60l 59N44o16v28á19k 5473847394118

no t ak čekal jsem kdy se to stane o). Jistě jako odveta bude pošramotit největší dodavatele do usa. Logické. Nějaké ovzduší mají úplně všichni na háku. Modlou této doby jsou jen a jen  peníze a výkon.

0/0
12.11.2015 13:58

P93e54t89r 86S20t23e44j68s77k71a19l 3839348134276

"Mezi zkoumanými modely není žádný model Škoda Auto, který je přitom nejsilnější zahraniční značkou na německém trhu."

Skoda ma motory TDI od VW vcetne SW, tak je zbytecne ji testovat, kdyz VW uz usvedcen byl a priznal se a taky potvrdil, ze tyto motory jsou u kazde koncernove znacky

+5/0
12.11.2015 13:45

R12a94d22e77k 59Š11a14r43l30á80k 6401269890786

říkám to od začátku. Bylo dost zvláštní, že se toho hned ostatní automobilky nechytly. Až se zjistí, že to takto provádějí všichni, přepíšou se normy a bude zase klid...

+2/0
12.11.2015 13:43

J75a89k89u56b 83V92a14l15e57š 8140756687803

Jste naivní. Dá se pokuta, a zruší homologace ;-D

0/0
12.11.2015 14:09

R82a78d79e51k 74Š19a13r11l17á52k 6721619510916

Je pravda, že většinou to nakonec padne až dolu, protože ho*no létat neumí ;-D No uvidíme, jak si s tím poradí zákonodárci

0/0
12.11.2015 14:17

J50o55s65e39f 82A27n77t97o95š 2296932772296

Nesplinitelné ekologické limity EU, vedou k podvádění. Jenom si to nechtějí odpovědní lidé přiznat. Situace bude stejná u všech značek. Mě osobně jsou nějaké podvody tohoto typu úplně ukradené. Hlavně, že to jede.

+2/−1
12.11.2015 13:40

K33a96r89e63l 72N83o41v32o60t51n10y 6879511799755

Od zacatku bylo naivni myslet si,  ze v tom jede pouze VW. Na to byly ostatni automobilky podezrele potichu. No a nemecka vlada to rozhrabla ve stylu "kdyz VW, tak vsichni". Myslim, ze se jeste dockame "veselych" informaci. ;-D

+4/0
12.11.2015 13:23

T74o81m 47K82l31í51č21n63í12k 5470454855625

No jo, pořádek muší bejt. Hlavně aby to nebylo sousedovi z Boleslavi líto...

+2/0
12.11.2015 13:09

P15e79t83r 31M80a41r82š76á19l61e19k 9875672604289

No, jedou všichni. VW má problém především v USA, kde jsou stejně přísné limity na emise benzínu i nafty. A jedině VW byl tak drzý, že tam diesely začal prosazovat. Ostatní měli soudnost.

+5/0
12.11.2015 13:05

B94ě24l38a 93H74o96r31á30k47o55v93á 1978812859350

Nejlepší na tom všem je, že přesně definované zkoušky jsou absolutně špatně nastavené, když neodpovídaj realitě!

+4/0
12.11.2015 12:57

B61ě35l47a 55H68o55r70á25k65o70v48á 1928962719840

Co udělá auto, když padne do toho nastavení na silnici? Pojede jen s kopce? Rozjede se na křižovatce? Když ano, tak kde je problém? Já vidím problém v neustálém vymejšlení překážek plynulého provozu, aby se pak mohlo nadávat jak čouděj popojíždějící auta pod okny...

+1/0
12.11.2015 13:11

D73e42n82i60s 45W16i32t17z91k86u 3173571629837

co udělá? nabourá, protože musí mít otevřenou kapotu a nesmí točit volantem

0/0
12.11.2015 13:33

M34i46c83h93a33l 35T56o62m30i14n58s49k53ý 9221375147574

Zaplatí to vždycky nakonec zákazník

EURvRvRv

0/0
12.11.2015 12:43

D38e32n74i69s 30W65i97t34z89k54u 3123391639817

údaje stále falšujeme, ať nám zůstane aspoň BMW

0/0
12.11.2015 12:30

Z47d22e61n80ě46k 11H18a13n47z59l 1271786622554

Zustane nám tak jízdní kolo

0/0
12.11.2015 14:32
Foto

M85a66r77t94i63n 82K58o29k40e19š 3648264281940

Vrtěti psem? :-)

0/0
12.11.2015 12:19

P98e44t11r 60V89i50n76t11r41l59í55k 3676564301

mám nápad, rozmontujeme každé auto na světě a každému co najdeme problém napaříme miliardové pokuty, nebude se nám krásně žít v nové ekonomické automobilové krizi? lidi si už stejně zvykli... nač ekonomický růst...

0/−1
12.11.2015 12:14

P29e36t20r 13H85o45f78m14a87n33n 6449984975870

No, kdyby by nekdo nabidnul cisty vzduch za -20% z prijmu, tak dlouho vahat nebudu.

A je to pravda. Nac ekonomicky rust?

0/0
12.11.2015 12:43

M91i31c71h80a84l 88T17o48m24i25n27s71k14ý 9191645467444

Vymyšlená pohádka za 20% mzdy ?

+1/0
12.11.2015 12:46

P17e25t12r 98H20o81f53m22a41n59n 6299404225370

Nerikam, ze 'vyresenim dieselgate' bude (vyrazne) cistsi vzduch. Jen rikam, ze bych radeji volil cistsi vzduch nez penize. Nic vice, nic mene.

+1/0
12.11.2015 13:00

J55o50s77e23f 48A37n83t85o70š 2406222872956

Ovšem nakonec by to byl stejný podvod jako s emisemi z aut.

+1/0
12.11.2015 13:42

Z87d68e72n73ě94k 33H85a98n91z82l 1841926212894

Mám za to že si dávají peníze na pokuty už všichni

0/0
12.11.2015 14:33

P36e72t56r 57V28i82n12t89r26l63í40k 3506964171

Ovšem reálně to poškodí jen WV protože se píše víceméně jen o nich... Problém je, že ostatní to sice zaplatí ale prodej jim neklesne, takže to oslabí německou a českou ekonomiku... tu českou dost výrazně

0/−1
12.11.2015 21:06

T33o38m41á67š 97K93n57a34i72f85l 6553450887500

To jim to trvalo docela dlouho...

+2/0
12.11.2015 12:11

M55a58r94t37i54n 25Š92t58ě97p82á63n68e22k 3847773553201

Ale ne. To neni mozne;-D

+6/0
12.11.2015 11:51

M64a81r88t91i67n 53Š53t35ě23p95á77n47e83k 3707723473221

Jo a jak ze to bude s temi nizkoemisnimi zonami, ktere chteji nase pomazane hlavy zavest v Praze? Budou tam smet elektrovozy a MHD?:-)

0/0
12.11.2015 11:52

J48i70n14d44ř23i51c90h 39P79o43d83r43á34z45s49k94ý 6395458805175

ani ty ne, neboť i elektřina (respektive její výroba) generuje odpad, který má vliv na životní prostředí..

Takže hezky zase pěšky ;-D

+1/0
12.11.2015 12:38

M61a62r90t51i83n 29Š12t96ě79p59á98n92e95k 3747713383841

To jo, ale nekde jinde:-)

0/0
12.11.2015 13:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.