Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po Volkswagenu už i Hyundai či Mazda. Němci prověřují další automobilky

Koncern Volkswagen nemusí být jediným, na koho se kvůli podváděním s emisemi bude ukazovat. Německý spolkový úřad pro motorová vozidla začal detailně zkoumat emise u padesáti modelů aut dalších značek, u kterých má podezření, že uváděné emise neodpovídají realitě. V hledáčku jsou například Mazda či Opel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91i83c79h71a31l 24K48u77b94i39s 7253447391119

tento konkrétní článek má poutavý nadpis, který snad má nějak dávat do souvislostí problémy WV s hyundai nebo mazdou...přitom je v něm jen infomrace o tom, že se provádí testy, jejichž výsledky nejsou zveřejněny. no tak kde to jsme? proč nezněl nadpis " Po VW už i Opel a Peugeot"???? má to snad nějaký skrytý význam pane Sůro?

0/0
13.11.2015 12:43

M31i62l20o14š 26K65o48l70m72a74n 6296313357302

Je zajímavé, že se zpřísňují emisní limity u aut, ale o ostatní dopravní, nebo pracovní prostředky se spalovacími motory se nikdo nezajímá. Pominu lodní námořní dopravu, i lokomotiv už moc není, ale máme nad sebou letadla, která nemají žádné katalyzátory a palivo nepatří k nejkvalitnějším. 

Za příklad uvedu střed, nejmodernější Boing 737 Next Generation

 Spotřeba na 1000km/2600 litrů 

 cestovní rychlost 780km/hod.

 1 hodina letu/2028 litrů  za 24hod./ 101.400 litrů paliva

 nad ČR je ve vzduchu  takových větších, nebo menších letadel sále cca 50

padesát letadel spotřebuje za 24 hodin  5,070.000 litrů.

Takové množství paliva nad námi projde každý den přes motory, bez jakýchkoliv katalyzátorů a to nikomu nevadí.

+2/0
12.11.2015 15:17

M98i48r63e55k 31G65a50j67e32r 5501356189240

Spíše uveďte o emise kterých plynů vám jde. Potom produkci v průměru na jednoho pasažéra a 100 km. Takhle mě to nic neříká. A stejně nejvíce ušetří ten dopravní prostředek, který se nepohybuje. Celá příčina je tedy v celkové produkci a bohatnutí společnosti. Čím větší HDP na hlavu, tím více se vyprodukuje CO2.  Pokud jde o produkci NOx, tak v těch letových výškách kolem 10 km nám asi opravdu nevadí. Urychlují tam rozpad metanu.

0/0
12.11.2015 16:54

M81i22l11o17š 39K77o35l45m19a98n 6556933277522

Odpověděl by vám odborník, pokud možno takový, který se za celý svůj život zmohl na kolo z dědictví, já použil pouze dostupné informace z netu.  Takoví by se nejraději vrátili do pravěku a tam by našli čisté prostředí.

+1/0
12.11.2015 17:03

M73i87r14e69k 39G75a68j70e82r 5971646819600

Marně hledám smysl ve vašich větách.

0/0
12.11.2015 17:12

T21o16m53á18š 49C13h44r30a98s80t88n48ý 2181604141223

Za hodinu vyprodukuje B737 na pasažéra 12 fabií v emisích CO2 a 25 v NO2.

+1/0
12.11.2015 18:02

M75i78l27o80š 94K41o55l20m38a13n 6526563277192

Takže na jedna hodina letadel  CO2  je srovnatelná jako  cca 120.000 Fabií a na NO2 zhruba dvojnásobek. Pevných částic bude asi více u letadel.

O těchto číslech jsem ale diskutovat nechtěl. Chtěl jsem pouze upozornit na to, že se dopravním prostředkům měří dvojím metrem. Letadla, lodě, stavební stroje, lokomotivy... mají výjimku a smí zamořovat vzduch, auta nesmí.

0/0
12.11.2015 18:47

J76a15n 82Č20e98r65m47á10k 2340181763868

Zavřít všechny tyhle ancábly a lopaty z automobilek poslat na pracák..vyřešeno..

0/−3
12.11.2015 15:02
Foto

J44a88r13o77m47í49r 11Č29e49c54h 1783598427782

Provokatér. Asi bez mozku.Rv

0/0
25.11.2015 13:17

V13l88a26d28i70m13í76r 92K23o19n41e27č56n85ý 6635670388939

Samozrejme ze vsichni, co jsou v USA konkurenci. Potreba vsechny Evropske, Korejske, Japonske a jine znacky zdiskreditovat aby sly nahoru prodej americkych znacek. Dalo se to ocekavat.

+5/0
12.11.2015 14:49

Z23d49e78n79ě69k 62H50a37n60z14l 1591656862104

Teď už se stoho Tok s Mladkem zblázni

0/0
12.11.2015 14:46

Z49d46e15n86ě70k 62H72a85n35z83l 1331396692124

A do servisu půjdem všichni

0/0
12.11.2015 14:26

F91r14a83n33t20i18š33e28k 62K77o43p51e72c43k57ý 6325409770195

Zloděj křičí: Chyťte zloděje!!! :-)

+2/0
12.11.2015 14:11

Z61d50e75n17ě38k 34H82a86n47z93l 1391626952964

Vždyť je to v pořádku.

0/0
12.11.2015 14:27

I14v78o 47U53r39b84á77n75e79k 2746847117

Neodpovídající emise je jedna věc, montáž podvodného SW snad druhá, ne?

+4/0
12.11.2015 14:06

Z24d47e13n16ě22k 39H22a19n85z64l 1321136852524

Škodliviny to fouka stejně tak co

0/0
12.11.2015 14:28

J28a26n 87N14o96v29á39k 8730986237380

Právě že nefouká, jinak by tam VW ten podvodný SW nedával.

0/−1
12.11.2015 14:55

Z17d38e16n98ě11k 13Z79a62j83í71č30e62k 2563272828585

Ten SW mají téměř všechny automobilky.. Jen u VW se aktivuje při měření emisi a u ostatních se mel aktivovat při běžném provozu...

0/0
12.11.2015 14:58

Z51d55e46n61ě35k 62Z76a31j69í52č70e64k 2423372138285

Resp. I v běžné provozu...

0/0
12.11.2015 14:59

M39a78r55t73i30n 81K53a90r55á86s70e40k 9808573738368

To jo no, na druhou stranu zase o co je horsi auto s podvodnym SW, kdyz v realnem provozu je na tom stjene jako auto bez podvoneho SW.

+2/0
12.11.2015 14:29

Z34d17e97n69ě37k 44H98a52n93z87l 1611196552304

Výsledek je stejný

0/0
12.11.2015 14:31

Z64d16e47n18ě84k 70Z74a75j78í94č62e55k 2253422868465

Ti kterým byl namontovan podvodny SW, tak jsou na tom lip... Auto jim "cmoudi " stejně, ale diky tomu, ze SW nebránil v omezování motoru, měli pravděpodobně vyšší výkon a nižší spotřebu... To znamená ze se díky Vw tezilo min ropy a ergo šetřil paradoxne jak životní prostředí tak zákazníkovi peněženku..;-D

+1/0
12.11.2015 14:51

P70a26v60e34l 73N44o53v65á48k 5973777854858

no t ak čekal jsem kdy se to stane o). Jistě jako odveta bude pošramotit největší dodavatele do usa. Logické. Nějaké ovzduší mají úplně všichni na háku. Modlou této doby jsou jen a jen  peníze a výkon.

0/0
12.11.2015 13:58

P68e70t90r 26S87t20e76j39s55k52a15l 3169778594326

"Mezi zkoumanými modely není žádný model Škoda Auto, který je přitom nejsilnější zahraniční značkou na německém trhu."

Skoda ma motory TDI od VW vcetne SW, tak je zbytecne ji testovat, kdyz VW uz usvedcen byl a priznal se a taky potvrdil, ze tyto motory jsou u kazde koncernove znacky

+5/0
12.11.2015 13:45

R46a71d64e54k 77Š21a69r90l45á22k 6101149480536

říkám to od začátku. Bylo dost zvláštní, že se toho hned ostatní automobilky nechytly. Až se zjistí, že to takto provádějí všichni, přepíšou se normy a bude zase klid...

+2/0
12.11.2015 13:43

J85a54k82u76b 81V23a15l49e67š 8150396477333

Jste naivní. Dá se pokuta, a zruší homologace ;-D

0/0
12.11.2015 14:09

R53a35d25e17k 68Š39a85r98l97á85k 6481299620306

Je pravda, že většinou to nakonec padne až dolu, protože ho*no létat neumí ;-D No uvidíme, jak si s tím poradí zákonodárci

0/0
12.11.2015 14:17

J54o10s66e33f 70A88n26t86o28š 2466772442776

Nesplinitelné ekologické limity EU, vedou k podvádění. Jenom si to nechtějí odpovědní lidé přiznat. Situace bude stejná u všech značek. Mě osobně jsou nějaké podvody tohoto typu úplně ukradené. Hlavně, že to jede.

+2/−1
12.11.2015 13:40

K87a74r13e36l 21N36o39v78o84t49n76y 6229771859295

Od zacatku bylo naivni myslet si,  ze v tom jede pouze VW. Na to byly ostatni automobilky podezrele potichu. No a nemecka vlada to rozhrabla ve stylu "kdyz VW, tak vsichni". Myslim, ze se jeste dockame "veselych" informaci. ;-D

+4/0
12.11.2015 13:23

T66o42m 31K58l12í54č96n20í69k 5110294605955

No jo, pořádek muší bejt. Hlavně aby to nebylo sousedovi z Boleslavi líto...

+2/0
12.11.2015 13:09

P15e79t89r 94M23a71r13š30á88l47e74k 9635952914299

No, jedou všichni. VW má problém především v USA, kde jsou stejně přísné limity na emise benzínu i nafty. A jedině VW byl tak drzý, že tam diesely začal prosazovat. Ostatní měli soudnost.

+5/0
12.11.2015 13:05

B52ě65l45a 58H11o94r31á39k19o87v75á 1388392789280

Nejlepší na tom všem je, že přesně definované zkoušky jsou absolutně špatně nastavené, když neodpovídaj realitě!

+4/0
12.11.2015 12:57

B27ě95l26a 35H48o85r46á59k74o76v94á 1568932169610

Co udělá auto, když padne do toho nastavení na silnici? Pojede jen s kopce? Rozjede se na křižovatce? Když ano, tak kde je problém? Já vidím problém v neustálém vymejšlení překážek plynulého provozu, aby se pak mohlo nadávat jak čouděj popojíždějící auta pod okny...

+1/0
12.11.2015 13:11

D64e69n58i10s 82W50i79t16z47k42u 3733501709957

co udělá? nabourá, protože musí mít otevřenou kapotu a nesmí točit volantem

0/0
12.11.2015 13:33

M27i58c22h51a30l 54T43o62m93i69n76s60k21ý 9241855417654

Zaplatí to vždycky nakonec zákazník

EURvRvRv

0/0
12.11.2015 12:43

D22e74n54i41s 48W13i85t33z15k98u 3833541379647

údaje stále falšujeme, ať nám zůstane aspoň BMW

0/0
12.11.2015 12:30

Z75d50e85n15ě57k 17H78a38n17z26l 1221766652224

Zustane nám tak jízdní kolo

0/0
12.11.2015 14:32
Foto

M39a56r19t40i81n 60K83o36k71e85š 3208194651960

Vrtěti psem? :-)

0/0
12.11.2015 12:19

P44e78t48r 41V22i84n70t37r80l83í58k 3486824671

mám nápad, rozmontujeme každé auto na světě a každému co najdeme problém napaříme miliardové pokuty, nebude se nám krásně žít v nové ekonomické automobilové krizi? lidi si už stejně zvykli... nač ekonomický růst...

0/−1
12.11.2015 12:14

P46e72t93r 57H89o52f72m76a79n48n 6789104945470

No, kdyby by nekdo nabidnul cisty vzduch za -20% z prijmu, tak dlouho vahat nebudu.

A je to pravda. Nac ekonomicky rust?

0/0
12.11.2015 12:43

M80i88c72h47a72l 45T53o36m67i29n38s56k32ý 9211115687434

Vymyšlená pohádka za 20% mzdy ?

+1/0
12.11.2015 12:46

P66e48t71r 91H13o89f53m36a75n64n 6419464915370

Nerikam, ze 'vyresenim dieselgate' bude (vyrazne) cistsi vzduch. Jen rikam, ze bych radeji volil cistsi vzduch nez penize. Nic vice, nic mene.

+1/0
12.11.2015 13:00

J92o94s89e55f 35A92n45t35o38š 2606942492646

Ovšem nakonec by to byl stejný podvod jako s emisemi z aut.

+1/0
12.11.2015 13:42

Z79d44e43n55ě74k 58H77a98n28z21l 1951806222894

Mám za to že si dávají peníze na pokuty už všichni

0/0
12.11.2015 14:33

P54e80t55r 58V47i18n83t33r19l71í16k 3906324431

Ovšem reálně to poškodí jen WV protože se píše víceméně jen o nich... Problém je, že ostatní to sice zaplatí ale prodej jim neklesne, takže to oslabí německou a českou ekonomiku... tu českou dost výrazně

0/−1
12.11.2015 21:06

T50o66m66á23š 95K73n60a66i97f98l 6283230837550

To jim to trvalo docela dlouho...

+2/0
12.11.2015 12:11

M12a88r89t60i65n 70Š94t73ě54p87á56n51e97k 3887723303331

Ale ne. To neni mozne;-D

+6/0
12.11.2015 11:51

M39a50r94t43i66n 52Š58t20ě26p71á75n96e13k 3817323503341

Jo a jak ze to bude s temi nizkoemisnimi zonami, ktere chteji nase pomazane hlavy zavest v Praze? Budou tam smet elektrovozy a MHD?:-)

0/0
12.11.2015 11:52

J66i91n69d71ř62i34c27h 75P21o77d65r53á75z71s93k76ý 6755878725885

ani ty ne, neboť i elektřina (respektive její výroba) generuje odpad, který má vliv na životní prostředí..

Takže hezky zase pěšky ;-D

+1/0
12.11.2015 12:38

M29a76r51t16i33n 11Š73t31ě80p59á60n76e25k 3777673553731

To jo, ale nekde jinde:-)

0/0
12.11.2015 13:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.