Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

EasyJet slaví 20 let: K úspěchu stačilo přemýšlet o dopravě jinak

Nízkonákladové letecké společnosti začínají ovládat leteckou přepravu. Za největší úspěch považují myšlenku, že z letadla udělají obyčejný dopravní prostředek. I přesto přebírají některé zvyklosti od klasických dopravců - například věrnostní programy. EasyJet slaví dvacet let existence, v Česku se stal největší zahraniční aerolinkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30a34n 47T43i76c13h91a57v39a 3433656587290

na cesty po Evrope jsou nizkonakladovky naprosto super a se zminovanyma EasyJet jsem spokojenej a letel bych s nima znovu

Evropa je mala a CR ma navic vyhodnou pozici, ze kamkoliv po Evrope nebude let snad nikdy trvat vic jak 3 hodiny, takze jidlo neni potreba, pripadne se da vzit svacina s sebou a piti je v letadle nekdy dokonce levnejsi, nez dole na letisti :-)

+1/0
16.11.2015 0:06

J74a37n 29S38l87a60d24k24y 8293817215948

To mi pripomina Leo Expres, nj kdyz tatik ma na rozdavani :-P

0/−3
15.11.2015 23:14

J38o86s14e75f 83R61i55c54h43t38e67r 9776165437933

Určitě oba borci měli díky zázemí mnohem jednodušší startovací pozici. Ale Steliosova firma šlape, a jak je mi Leoš nesympatickej, tak jeho firma pomalu snad začíná taky.

+2/0
15.11.2015 23:16

A94n18e60t98a 45M28a94l59á 6321620765

Diky bohu za low cost. Pri evropskem letu za 260kc opravdu preziju hodinu bez jidla

+5/0
15.11.2015 22:15

J33a91n 85J59e10m52e35l47k47a 1265860

No jo no, jen jisté společnosti párkrát již málem došlo palivo. A klouzavý mód u velkých dopravních letadel není zrovna nejpropracovanější.

0/−1
15.11.2015 23:18

J80o54s81e20f 13R85i46c69h51t31e53r 9666295157683

dej si prosimtě facku za ty nesmysly co žvaníš

+2/0
16.11.2015 0:04

J82a75n 76J43e36m81e22l17k38a 1625680

Můžeš být konkrétní?

+1/0
16.11.2015 20:46
Foto

A83l38a25n 51Ř68e95p77k17a 4375166

Není to takový Regiojet ve vzduchu? Samozřejme EasyJet je o pár let starší.

0/−3
15.11.2015 18:49

J27o35s24e19f 23R62i21c54h78t35e66r 9536415687593

tvoje baba je takovej Regiojet v ložnici

0/−1
15.11.2015 22:15

V70á14c88l15a67v 47P52a56v44l12í18k 9532980624564

gratulace. Zakladatel měl dostatečný kapitál a zázemí. Ale se svým nápadem a potenciálem naložil velmi solidně. Tuhle pověst, obchodní úspěch a marži mu může závidět i spousta "nenízkonákladových" přepravců (např. ČSA, sorry, že tam to jméno cpu tak napřímo)

+1/0
15.11.2015 18:49

D88a21n77i62e65l 49R61e33i23c28h11e61l 8599379113

Díky bohu za nízkonákladovky. Bude to znít jako klišé. Ale ony skutečně otevřely létání a tím pádem i svět široké mase občanů.

+14/−1
15.11.2015 17:29

J40o96s55e90f 96R91i87c11h68t67e74r 9776795177143

Přesně. Nafackoval bych všem, co ohrnujou nos nad Ryanairem a easyJetem. Nemusejí s něma lítat, ale všichni by jim měli líbat ruce, protože jen díky nim lítáme po evropě za pár stovek bez ohledu na aerolinku.

+4/0
15.11.2015 22:14

M18i21r91o31s45l54a74v 78K13o19n19e79č74n85ý 2665840925287

No taky to tak ale vypadá. Dříve opravdu létal někdo. Gentlemeni, zdvořilí cestující, slušnost. A dnes, díky letům za pár šupů (nehledě na to že pak stejně remcaj, že jídlo a určitý rozměry bagáže jsou mastně zpoplatněny): svoloč, neotesanci a rádobymanažeři, kteří si myslí, že když letí, že jsou mistři světa...

0/−1
15.11.2015 23:58

J42o70s21e97f 18R64i64c10h19t18e93r 9896705817263

taky bych byl radši kdybys zůstal doma

+2/−1
16.11.2015 0:04

M19i20r88o69s37l91a56v 64K27o51n80e87č21n23ý 2255120825807

já s tím nelétám, Richtre

0/0
18.11.2015 7:30

R59a46d45e92k 19D13o36l66e44ž44a66l 2839223480360

"Ve svých 28 letech se rozhodl proměnit leteckou dopravu.."

Váš jásavý tón musím poněkud zchladit, jednak už existoval Ryanair a hlavně, aerolinky Southwest tohle vymyslely už v sedmdesátých letech.

Ano, dá se souhlasit, že EasyJet byl jeden z prvních v Evropě. Ale citát výše je nesmysl.

+4/0
15.11.2015 17:27

J62a65k75u76b 25K65o36s 3856162920554

Ta tabulka s výsledky je zajímavá. Ze 4,5 mld obratu udělat 450 mld zisku je slušný výkon :-)

0/0
15.11.2015 16:03

P36e76t52r 86B93o16x21a19n 1211453800254

Tak v tom bude ten trik k uspechu ;-D

0/0
15.11.2015 16:11

D10u85š42a69n 56P21i97š43i 8383421600589

První sloupec (tržby) je v miliardách (mld), druhý sloupec (zisk) v milionech (mil). Je to v pořádku.

+1/0
15.11.2015 16:42

R56a49d35e67k 25D33o59l38e10ž62a76l 2599233560500

Teď už jo.

0/0
15.11.2015 17:10

F60r72a13n36t90i80š50e74k 90N81o94v78á73k 6171585276921

Ale i tak je to docela úctyhodné. mít čistý zisk 10% je velmi solidní.

+1/0
15.11.2015 19:11

J25a93n 39S53ů79r53a 4925873843512

Díky za upozornění na chybu. R^

+1/0
15.11.2015 22:29

J25i46ř18í 82K56o98c70u47r70e35k 6165694765168

Byznys klientela, ta co vlastní letadlo nevyužije pořád, používá plane-sharing. Máte podíl ve společnosti (ale nemusíte) a v ní třeba i vlastní letadlo. Ale to nemusí nutně costovat s vámi a vy v něm. Vy ho pronajímáte a vy si pronájímáte. Vždy máte k dispozici vhodnou kombinaci kapacita/dolet. A to šetří náklady.

+1/−2
15.11.2015 15:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.