Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

EasyJet slaví 20 let: K úspěchu stačilo přemýšlet o dopravě jinak

Nízkonákladové letecké společnosti začínají ovládat leteckou přepravu. Za největší úspěch považují myšlenku, že z letadla udělají obyčejný dopravní prostředek. I přesto přebírají některé zvyklosti od klasických dopravců - například věrnostní programy. EasyJet slaví dvacet let existence, v Česku se stal největší zahraniční aerolinkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98a44n 10T81i36c15h33a73v84a 3253756877570

na cesty po Evrope jsou nizkonakladovky naprosto super a se zminovanyma EasyJet jsem spokojenej a letel bych s nima znovu

Evropa je mala a CR ma navic vyhodnou pozici, ze kamkoliv po Evrope nebude let snad nikdy trvat vic jak 3 hodiny, takze jidlo neni potreba, pripadne se da vzit svacina s sebou a piti je v letadle nekdy dokonce levnejsi, nez dole na letisti :-)

+1/0
16.11.2015 0:06

J13a70n 73S44l62a12d54k37y 8893337155478

To mi pripomina Leo Expres, nj kdyz tatik ma na rozdavani :-P

0/−3
15.11.2015 23:14

J76o24s75e17f 67R37i81c25h56t75e54r 9156565217603

Určitě oba borci měli díky zázemí mnohem jednodušší startovací pozici. Ale Steliosova firma šlape, a jak je mi Leoš nesympatickej, tak jeho firma pomalu snad začíná taky.

+2/0
15.11.2015 23:16

A14n59e68t29a 83M24a87l25á 6481720585

Diky bohu za low cost. Pri evropskem letu za 260kc opravdu preziju hodinu bez jidla

+5/0
15.11.2015 22:15

J17a69n 38J61e32m30e34l73k67a 1775500

No jo no, jen jisté společnosti párkrát již málem došlo palivo. A klouzavý mód u velkých dopravních letadel není zrovna nejpropracovanější.

0/−1
15.11.2015 23:18

J58o37s49e30f 81R11i90c20h68t84e92r 9816695227123

dej si prosimtě facku za ty nesmysly co žvaníš

+2/0
16.11.2015 0:04

J17a65n 73J28e17m15e78l15k14a 1615900

Můžeš být konkrétní?

+1/0
16.11.2015 20:46

A81l17a76n 64Ř97e82p20k83a 4765676

Není to takový Regiojet ve vzduchu? Samozřejme EasyJet je o pár let starší.

0/−3
15.11.2015 18:49

J38o73s55e12f 32R66i13c45h14t61e72r 9876135237283

tvoje baba je takovej Regiojet v ložnici

0/−1
15.11.2015 22:15

V94á61c72l88a66v 55P41a52v27l13í17k 9982840174354

gratulace. Zakladatel měl dostatečný kapitál a zázemí. Ale se svým nápadem a potenciálem naložil velmi solidně. Tuhle pověst, obchodní úspěch a marži mu může závidět i spousta "nenízkonákladových" přepravců (např. ČSA, sorry, že tam to jméno cpu tak napřímo)

+1/0
15.11.2015 18:49

D53a95n66i98e84l 97R70e81i12c53h16e27l 8119479723

Díky bohu za nízkonákladovky. Bude to znít jako klišé. Ale ony skutečně otevřely létání a tím pádem i svět široké mase občanů.

+14/−1
15.11.2015 17:29

J14o75s40e37f 78R40i59c63h30t73e69r 9936955237163

Přesně. Nafackoval bych všem, co ohrnujou nos nad Ryanairem a easyJetem. Nemusejí s něma lítat, ale všichni by jim měli líbat ruce, protože jen díky nim lítáme po evropě za pár stovek bez ohledu na aerolinku.

+4/0
15.11.2015 22:14

M53i56r71o32s31l95a14v 87K84o63n13e96č76n42ý 2985780365987

No taky to tak ale vypadá. Dříve opravdu létal někdo. Gentlemeni, zdvořilí cestující, slušnost. A dnes, díky letům za pár šupů (nehledě na to že pak stejně remcaj, že jídlo a určitý rozměry bagáže jsou mastně zpoplatněny): svoloč, neotesanci a rádobymanažeři, kteří si myslí, že když letí, že jsou mistři světa...

0/−1
15.11.2015 23:58

J20o41s35e47f 68R91i91c19h90t50e53r 9266475347893

taky bych byl radši kdybys zůstal doma

+2/−1
16.11.2015 0:04

M84i81r10o88s87l63a27v 23K96o55n44e91č23n93ý 2695740165257

já s tím nelétám, Richtre

0/0
18.11.2015 7:30

R34a20d37e60k 47D79o81l77e78ž66a62l 2949773310960

"Ve svých 28 letech se rozhodl proměnit leteckou dopravu.."

Váš jásavý tón musím poněkud zchladit, jednak už existoval Ryanair a hlavně, aerolinky Southwest tohle vymyslely už v sedmdesátých letech.

Ano, dá se souhlasit, že EasyJet byl jeden z prvních v Evropě. Ale citát výše je nesmysl.

+4/0
15.11.2015 17:27

J86a54k45u60b 22K11o52s 3756482210534

Ta tabulka s výsledky je zajímavá. Ze 4,5 mld obratu udělat 450 mld zisku je slušný výkon :-)

0/0
15.11.2015 16:03

P98e26t84r 92B65o40x25a64n 1981543170164

Tak v tom bude ten trik k uspechu ;-D

0/0
15.11.2015 16:11

D12u42š35a91n 84P95i26š19i 8103971400109

První sloupec (tržby) je v miliardách (mld), druhý sloupec (zisk) v milionech (mil). Je to v pořádku.

+1/0
15.11.2015 16:42

R91a26d98e66k 13D80o20l21e75ž53a24l 2519613240670

Teď už jo.

0/0
15.11.2015 17:10

F18r86a70n28t64i61š61e59k 64N94o91v51á76k 6181205606821

Ale i tak je to docela úctyhodné. mít čistý zisk 10% je velmi solidní.

+1/0
15.11.2015 19:11

J27a27n 89S84ů29r14a 4885543393652

Díky za upozornění na chybu. R^

+1/0
15.11.2015 22:29

J53i87ř73í 27K14o23c76u61r57e48k 6475754145108

Byznys klientela, ta co vlastní letadlo nevyužije pořád, používá plane-sharing. Máte podíl ve společnosti (ale nemusíte) a v ní třeba i vlastní letadlo. Ale to nemusí nutně costovat s vámi a vy v něm. Vy ho pronajímáte a vy si pronájímáte. Vždy máte k dispozici vhodnou kombinaci kapacita/dolet. A to šetří náklady.

+1/−2
15.11.2015 15:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.