Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

EasyJet slaví 20 let: K úspěchu stačilo přemýšlet o dopravě jinak

Nízkonákladové letecké společnosti začínají ovládat leteckou přepravu. Za největší úspěch považují myšlenku, že z letadla udělají obyčejný dopravní prostředek. I přesto přebírají některé zvyklosti od klasických dopravců - například věrnostní programy. EasyJet slaví dvacet let existence, v Česku se stal největší zahraniční aerolinkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J51a76n 78T10i51c95h47a78v89a 3153896727910

na cesty po Evrope jsou nizkonakladovky naprosto super a se zminovanyma EasyJet jsem spokojenej a letel bych s nima znovu

Evropa je mala a CR ma navic vyhodnou pozici, ze kamkoliv po Evrope nebude let snad nikdy trvat vic jak 3 hodiny, takze jidlo neni potreba, pripadne se da vzit svacina s sebou a piti je v letadle nekdy dokonce levnejsi, nez dole na letisti :-)

+1/0
16.11.2015 0:06

J15a59n 81S39l72a21d23k62y 8493657445158

To mi pripomina Leo Expres, nj kdyz tatik ma na rozdavani :-P

0/−3
15.11.2015 23:14

J41o54s43e42f 35R42i48c53h32t68e51r 9196625497943

Určitě oba borci měli díky zázemí mnohem jednodušší startovací pozici. Ale Steliosova firma šlape, a jak je mi Leoš nesympatickej, tak jeho firma pomalu snad začíná taky.

+2/0
15.11.2015 23:16

A19n71e28t25a 48M62a25l82á 6571790765

Diky bohu za low cost. Pri evropskem letu za 260kc opravdu preziju hodinu bez jidla

+5/0
15.11.2015 22:15

J74a37n 54J65e29m73e95l62k81a 1495820

No jo no, jen jisté společnosti párkrát již málem došlo palivo. A klouzavý mód u velkých dopravních letadel není zrovna nejpropracovanější.

0/−1
15.11.2015 23:18

J67o71s52e36f 49R28i84c17h57t61e24r 9856535717863

dej si prosimtě facku za ty nesmysly co žvaníš

+2/0
16.11.2015 0:04

J59a49n 61J15e22m67e80l51k12a 1675280

Můžeš být konkrétní?

+1/0
16.11.2015 20:46
Foto

A18l93a76n 46Ř69e87p68k42a 4415946

Není to takový Regiojet ve vzduchu? Samozřejme EasyJet je o pár let starší.

0/−3
15.11.2015 18:49

J52o40s31e40f 57R89i30c96h13t15e87r 9516895937883

tvoje baba je takovej Regiojet v ložnici

0/−1
15.11.2015 22:15

V43á96c76l93a98v 90P11a33v80l10í75k 9222790244534

gratulace. Zakladatel měl dostatečný kapitál a zázemí. Ale se svým nápadem a potenciálem naložil velmi solidně. Tuhle pověst, obchodní úspěch a marži mu může závidět i spousta "nenízkonákladových" přepravců (např. ČSA, sorry, že tam to jméno cpu tak napřímo)

+1/0
15.11.2015 18:49

D96a83n39i55e64l 96R31e83i81c20h89e30l 8159639233

Díky bohu za nízkonákladovky. Bude to znít jako klišé. Ale ony skutečně otevřely létání a tím pádem i svět široké mase občanů.

+14/−1
15.11.2015 17:29

J30o52s86e52f 80R54i71c64h46t94e61r 9386975587563

Přesně. Nafackoval bych všem, co ohrnujou nos nad Ryanairem a easyJetem. Nemusejí s něma lítat, ale všichni by jim měli líbat ruce, protože jen díky nim lítáme po evropě za pár stovek bez ohledu na aerolinku.

+4/0
15.11.2015 22:14

M24i18r27o88s60l89a67v 60K48o34n45e74č92n21ý 2885110795277

No taky to tak ale vypadá. Dříve opravdu létal někdo. Gentlemeni, zdvořilí cestující, slušnost. A dnes, díky letům za pár šupů (nehledě na to že pak stejně remcaj, že jídlo a určitý rozměry bagáže jsou mastně zpoplatněny): svoloč, neotesanci a rádobymanažeři, kteří si myslí, že když letí, že jsou mistři světa...

0/−1
15.11.2015 23:58

J26o86s55e68f 91R71i72c52h22t73e19r 9686455917853

taky bych byl radši kdybys zůstal doma

+2/−1
16.11.2015 0:04

M33i62r75o22s87l74a61v 39K83o36n13e55č18n95ý 2715340155597

já s tím nelétám, Richtre

0/0
18.11.2015 7:30

R58a79d41e69k 67D48o34l26e87ž47a55l 2859383640100

"Ve svých 28 letech se rozhodl proměnit leteckou dopravu.."

Váš jásavý tón musím poněkud zchladit, jednak už existoval Ryanair a hlavně, aerolinky Southwest tohle vymyslely už v sedmdesátých letech.

Ano, dá se souhlasit, že EasyJet byl jeden z prvních v Evropě. Ale citát výše je nesmysl.

+4/0
15.11.2015 17:27

J82a17k87u36b 34K66o38s 3506342250844

Ta tabulka s výsledky je zajímavá. Ze 4,5 mld obratu udělat 450 mld zisku je slušný výkon :-)

0/0
15.11.2015 16:03

P65e67t26r 43B25o12x83a63n 1841433150904

Tak v tom bude ten trik k uspechu ;-D

0/0
15.11.2015 16:11

D91u17š73a63n 58P72i91š38i 8493741900189

První sloupec (tržby) je v miliardách (mld), druhý sloupec (zisk) v milionech (mil). Je to v pořádku.

+1/0
15.11.2015 16:42

R23a64d46e77k 35D90o50l89e45ž52a63l 2679573710140

Teď už jo.

0/0
15.11.2015 17:10

F39r82a54n11t25i48š11e95k 44N26o92v74á91k 6611325556251

Ale i tak je to docela úctyhodné. mít čistý zisk 10% je velmi solidní.

+1/0
15.11.2015 19:11

J92a35n 35S11ů47r46a 4845593513632

Díky za upozornění na chybu. R^

+1/0
15.11.2015 22:29

J10i56ř64í 20K94o10c10u87r97e65k 6295884915748

Byznys klientela, ta co vlastní letadlo nevyužije pořád, používá plane-sharing. Máte podíl ve společnosti (ale nemusíte) a v ní třeba i vlastní letadlo. Ale to nemusí nutně costovat s vámi a vy v něm. Vy ho pronajímáte a vy si pronájímáte. Vždy máte k dispozici vhodnou kombinaci kapacita/dolet. A to šetří náklady.

+1/−2
15.11.2015 15:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.