Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

EasyJet slaví 20 let: K úspěchu stačilo přemýšlet o dopravě jinak

Nízkonákladové letecké společnosti začínají ovládat leteckou přepravu. Za největší úspěch považují myšlenku, že z letadla udělají obyčejný dopravní prostředek. I přesto přebírají některé zvyklosti od klasických dopravců - například věrnostní programy. EasyJet slaví dvacet let existence, v Česku se stal největší zahraniční aerolinkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85a56n 82T68i28c74h58a59v89a 3163206397290

na cesty po Evrope jsou nizkonakladovky naprosto super a se zminovanyma EasyJet jsem spokojenej a letel bych s nima znovu

Evropa je mala a CR ma navic vyhodnou pozici, ze kamkoliv po Evrope nebude let snad nikdy trvat vic jak 3 hodiny, takze jidlo neni potreba, pripadne se da vzit svacina s sebou a piti je v letadle nekdy dokonce levnejsi, nez dole na letisti :-)

+1/0
16.11.2015 0:06

J94a30n 92S23l38a16d68k86y 8373887815528

To mi pripomina Leo Expres, nj kdyz tatik ma na rozdavani :-P

0/−3
15.11.2015 23:14

J80o15s10e32f 73R41i88c39h57t51e86r 9496895807223

Určitě oba borci měli díky zázemí mnohem jednodušší startovací pozici. Ale Steliosova firma šlape, a jak je mi Leoš nesympatickej, tak jeho firma pomalu snad začíná taky.

+2/0
15.11.2015 23:16

A24n30e33t57a 59M81a44l52á 6231180155

Diky bohu za low cost. Pri evropskem letu za 260kc opravdu preziju hodinu bez jidla

+5/0
15.11.2015 22:15

J30a66n 34J50e96m74e40l86k22a 1735360

No jo no, jen jisté společnosti párkrát již málem došlo palivo. A klouzavý mód u velkých dopravních letadel není zrovna nejpropracovanější.

0/−1
15.11.2015 23:18

J85o57s26e79f 80R76i18c80h12t42e25r 9906485627793

dej si prosimtě facku za ty nesmysly co žvaníš

+2/0
16.11.2015 0:04

J39a98n 17J38e91m91e27l52k73a 1635880

Můžeš být konkrétní?

+1/0
16.11.2015 20:46
Foto

A60l75a56n 61Ř76e16p85k37a 4715176

Není to takový Regiojet ve vzduchu? Samozřejme EasyJet je o pár let starší.

0/−3
15.11.2015 18:49

J76o77s14e36f 71R20i75c88h38t28e71r 9706665757323

tvoje baba je takovej Regiojet v ložnici

0/−1
15.11.2015 22:15

V58á30c81l18a42v 83P61a90v30l11í60k 9282350354384

gratulace. Zakladatel měl dostatečný kapitál a zázemí. Ale se svým nápadem a potenciálem naložil velmi solidně. Tuhle pověst, obchodní úspěch a marži mu může závidět i spousta "nenízkonákladových" přepravců (např. ČSA, sorry, že tam to jméno cpu tak napřímo)

+1/0
15.11.2015 18:49

D62a75n54i12e61l 94R80e66i81c26h38e23l 8559919283

Díky bohu za nízkonákladovky. Bude to znít jako klišé. Ale ony skutečně otevřely létání a tím pádem i svět široké mase občanů.

+14/−1
15.11.2015 17:29

J92o10s33e13f 56R34i77c94h87t55e85r 9566135747523

Přesně. Nafackoval bych všem, co ohrnujou nos nad Ryanairem a easyJetem. Nemusejí s něma lítat, ale všichni by jim měli líbat ruce, protože jen díky nim lítáme po evropě za pár stovek bez ohledu na aerolinku.

+4/0
15.11.2015 22:14

M83i49r60o75s52l26a67v 15K80o51n90e47č65n79ý 2285380685717

No taky to tak ale vypadá. Dříve opravdu létal někdo. Gentlemeni, zdvořilí cestující, slušnost. A dnes, díky letům za pár šupů (nehledě na to že pak stejně remcaj, že jídlo a určitý rozměry bagáže jsou mastně zpoplatněny): svoloč, neotesanci a rádobymanažeři, kteří si myslí, že když letí, že jsou mistři světa...

0/−1
15.11.2015 23:58

J36o11s37e24f 77R11i59c67h87t98e25r 9146915167233

taky bych byl radši kdybys zůstal doma

+2/−1
16.11.2015 0:04

M96i76r77o47s13l75a59v 86K29o81n21e18č67n97ý 2755590855237

já s tím nelétám, Richtre

0/0
18.11.2015 7:30

R30a11d46e38k 16D47o10l17e63ž26a51l 2119883440770

"Ve svých 28 letech se rozhodl proměnit leteckou dopravu.."

Váš jásavý tón musím poněkud zchladit, jednak už existoval Ryanair a hlavně, aerolinky Southwest tohle vymyslely už v sedmdesátých letech.

Ano, dá se souhlasit, že EasyJet byl jeden z prvních v Evropě. Ale citát výše je nesmysl.

+4/0
15.11.2015 17:27

J50a88k11u80b 35K91o22s 3496802540124

Ta tabulka s výsledky je zajímavá. Ze 4,5 mld obratu udělat 450 mld zisku je slušný výkon :-)

0/0
15.11.2015 16:03

P69e42t61r 90B37o22x12a83n 1891683840904

Tak v tom bude ten trik k uspechu ;-D

0/0
15.11.2015 16:11

D38u76š39a48n 58P17i85š40i 8463431670789

První sloupec (tržby) je v miliardách (mld), druhý sloupec (zisk) v milionech (mil). Je to v pořádku.

+1/0
15.11.2015 16:42

R95a94d34e93k 11D80o29l90e35ž46a14l 2489253350140

Teď už jo.

0/0
15.11.2015 17:10

F49r27a97n74t92i58š59e34k 50N85o43v14á62k 6501185686111

Ale i tak je to docela úctyhodné. mít čistý zisk 10% je velmi solidní.

+1/0
15.11.2015 19:11

J63a64n 95S13ů28r10a 4125693763582

Díky za upozornění na chybu. R^

+1/0
15.11.2015 22:29

J54i34ř38í 24K22o54c66u67r41e70k 6505184295718

Byznys klientela, ta co vlastní letadlo nevyužije pořád, používá plane-sharing. Máte podíl ve společnosti (ale nemusíte) a v ní třeba i vlastní letadlo. Ale to nemusí nutně costovat s vámi a vy v něm. Vy ho pronajímáte a vy si pronájímáte. Vždy máte k dispozici vhodnou kombinaci kapacita/dolet. A to šetří náklady.

+1/−2
15.11.2015 15:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.