- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na cesty po Evrope jsou nizkonakladovky naprosto super a se zminovanyma EasyJet jsem spokojenej a letel bych s nima znovu
Evropa je mala a CR ma navic vyhodnou pozici, ze kamkoliv po Evrope nebude let snad nikdy trvat vic jak 3 hodiny, takze jidlo neni potreba, pripadne se da vzit svacina s sebou a piti je v letadle nekdy dokonce levnejsi, nez dole na letisti :-)
To mi pripomina Leo Expres, nj kdyz tatik ma na rozdavani
Určitě oba borci měli díky zázemí mnohem jednodušší startovací pozici. Ale Steliosova firma šlape, a jak je mi Leoš nesympatickej, tak jeho firma pomalu snad začíná taky.
Diky bohu za low cost. Pri evropskem letu za 260kc opravdu preziju hodinu bez jidla
No jo no, jen jisté společnosti párkrát již málem došlo palivo. A klouzavý mód u velkých dopravních letadel není zrovna nejpropracovanější.
Není to takový Regiojet ve vzduchu? Samozřejme EasyJet je o pár let starší.
tvoje baba je takovej Regiojet v ložnici
gratulace. Zakladatel měl dostatečný kapitál a zázemí. Ale se svým nápadem a potenciálem naložil velmi solidně. Tuhle pověst, obchodní úspěch a marži mu může závidět i spousta "nenízkonákladových" přepravců (např. ČSA, sorry, že tam to jméno cpu tak napřímo)
Díky bohu za nízkonákladovky. Bude to znít jako klišé. Ale ony skutečně otevřely létání a tím pádem i svět široké mase občanů.
Přesně. Nafackoval bych všem, co ohrnujou nos nad Ryanairem a easyJetem. Nemusejí s něma lítat, ale všichni by jim měli líbat ruce, protože jen díky nim lítáme po evropě za pár stovek bez ohledu na aerolinku.
"Ve svých 28 letech se rozhodl proměnit leteckou dopravu.."
Váš jásavý tón musím poněkud zchladit, jednak už existoval Ryanair a hlavně, aerolinky Southwest tohle vymyslely už v sedmdesátých letech.
Ano, dá se souhlasit, že EasyJet byl jeden z prvních v Evropě. Ale citát výše je nesmysl.
Ta tabulka s výsledky je zajímavá. Ze 4,5 mld obratu udělat 450 mld zisku je slušný výkon
Byznys klientela, ta co vlastní letadlo nevyužije pořád, používá plane-sharing. Máte podíl ve společnosti (ale nemusíte) a v ní třeba i vlastní letadlo. Ale to nemusí nutně costovat s vámi a vy v něm. Vy ho pronajímáte a vy si pronájímáte. Vždy máte k dispozici vhodnou kombinaci kapacita/dolet. A to šetří náklady.