- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechce se mi to hledat ale nepíše se náhodou 350tunových bez mezery? Protože mě to jinak docela zmátlo. Řekl bych 350 tunových = 350 * 1 a 350tunových = X * 350 resp. 8 * 350 v tomto případě.
Je to tak, přídavné jméno vytvořené za pomoci číslovky se píše zásadně bez mezery.
3tunový náklaďák, 2minutová pauza, 15letý školák, 2kilometrová kolona, 21procentní daň aj.
safra, to si takove transformatory neumime postavit sami??
Umíme, ale Italové je nabídli o pár milionů levněji než ETD (dříve Škoda) Plzeň, Co na tom, že doprava je stokrát delší vzdálenostně i časově...
V trafostanicích dochází k nezanedbatelným ztrátám.
Opravdu nevím jestli se to vyplatí? Proč nevyužít levnou německou elektřinu v době německého přebytku?
A zničit si kvůli tomu linku Přeštice-Kočín?
Pane autore, ověřte si název zdroje: EDV by asi mělo být EVD nebo také EVD-SPED.
Teda, kdyz slysim, ze je neco italske, takje to vzdy pocatek problemu. Neznam nic italskeho, co by fungovalo.
Pendolino, Ferrari, Maserati, Lamborghini, Zanussi, Ducati....
Protože se to nevejde do průjezdného profilu?
"Dopravu transformátorů není možné uskutečnit ani kdyby teplota klesla pod 20 stupňů" - Jak to tedy chteji dopravit, kdyz teplota klesa v noci pod 20 C i v lete?
Asi mysleli -20. Ale spíš by mě zajimalo, co se s tim transformatorem stane při tech vic jak 30 stupnich. Pochybuju, ze to pri provozu nepřesáhne, několikrát.
proc si sem nechame cpat nemecke likvidacni prebytky
pokud to nemec zaplati
tak treba ale tomu moc neverim ...
at si s vrtulemi sam udela blackout
Protože s připojením k evropské soustavě jsme se zavázali, že nebudem omezovat přetoky ze sousedních zemí. Pokud bychom prohlásili, že nejsme schopní poskytovat všechny služby na otevřeném trhu, tak jsme za to postižitelní.
Proč to nevozí autama nebo kamionem to by tu bylo za chvilicku
kolik muslimů ve francii je integrováno? 50%?