Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Emirates „nafoukly“ největší letadlo. Do airbusu natěsnají 615 lidí

Největší provozovatel největších osobních dopravních letadel na světě se stal i majitelem letadel s největším počtem sedaček v jednom letadle. Letecká společnost Emirates tak začne v jednom letadle létat až se 615 cestujícími.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B92o83h39u96m88i61l90a 77Z75a38c10h96o76v96á 1738774515352

asi nechteli desit cestujici, tak nemusi mit burky.

0/−3
18.11.2015 4:19

M78i84c26h44a76l 75M71i79l38l18e61r 9656932569932

hodne hloupa poznamka. Na chytrejsi ses nezmohla?

Je znamo, ze cestovani rozsiruje obzory i mysl. Doporucuji cestovat a treba se jednou podivat do Dubaje, abys poznala zivot v jinych zemich a pochopila proc letusky Emirates nejen nenosi burky, ale navic behem sluzby se na palube pohybuji prostovlase jako kazda jina civilizovana zena ze zapadu.

+1/0
18.11.2015 7:31

J25a62r61o81s43l71a22v 86S58e66v78e91r 6388896780535

Zrušení první třídy se u Emirates nedivím. Kdo má na jejich first class letenku, má dnes už zpravidla svoje letadlo. Mimochodem - naše aerotaxi vyjde také i kolem dvacky na km. Pravda, lidovka to není, ale pro těch "druhých deset tisíc" je to do 2-3 letových hodin také lepší, než byznys class. Co se mne týče dojedu do potřebných destinací na kole :-)

0/−1
17.11.2015 15:02

M62a84r25t56i11n 37K26o17z67á26k 4594530399227

Dvě až tři letové hodiny, tedy cca 1800 až 2700 kilometrů dojedete na kole? nebo to myslíte tak, že nikam nepotřebujete, takže vám stačí kolo? (Pak bych to samozřejmě chápal.)

0/0
17.11.2015 15:17

J80a81r16o81s23l44a90v 43S79e23v90e35r 6588656830465

Je zajímavé, PANE KOZÁKU, že našinec "v diskuzi" zpravidla nemluví k tématu, ale ohlodává kolegy. Ohlodávaje je, pak jako prvou řeší premisu, že je diskutér vůl (zde že by tvrdil, že ujede ty tisíce km na kole...). Jen málokdy je tak velkorysý, že připustí, že to dotyčný myslel "tam, kam já nyčko potřebuju jezdit, ...". Mnou viděno jste debatér na naše poměry vzácně velkorysý a já Vám děkuji :-)

To PAN CODR, ten se se mnou už nemaže: přestože explicite píši, že

(cit.: ...pro "finančně slabší" (roz. "druhých deset tisíc"a do dvou-tří letových hodin, vyjde aerotaxi ..." nasadí na mne nemilosrdnou Pravdu, že totiž :

(cit.: EKVIVALENTEM DÁLKOVÉ PRVNÍ TŘÍDY NENÍ aerotaxi!!!

NENÍ, PANE CODŘE, SVATÁ PRAVDA, NENÍ!!!

Málo platno, podezření, že bych mohl být vůl, tu je. 

A poté, co naznačí, "jak On ví, ..." skromně sdělí, že "jeden private jet řeší".

Šťastnou cestu, pane Codře!

:-)

P.S.: Doporučuji páně K. Čapkovu povídku: Alelidi :-P

0/0
18.11.2015 21:13

L81u11k84a54s 75C49o47d55r 6668982550931

Jenze v realu to takhle bohuzel nefunguje, protoze ekvivalentem dalkove prvni tridy (s cenou letenek kolem 100-200 tisic) neni turbovrtulove aerotaxi, ale private jet z kategorie "heavy", pokud tedy neni clovek masochista a nechce pri letu z Prahy na Maledivy trikrat az petkrat mezipristavat kvuli tankovani a tisnit se v male kabine. Cena charteru takovych letadel na vetsi vzdalenost se ale pohybuje v milionovych castkach, takze ten rozdil je pomerne znacny. 

Priskoky po Evrope jsou samozrejme neco jineho - tam se da v pripade private jetu z kategorie "light" nebo "very light" vejit do relativne solidnich castkek v rozmezi nizkych statisicu (v pripade turbovrtulovych stroju jeste mnohem levneji), a pokud cestuje vic lidi, je to financne opravdu zajimave. Ostatne sam zrovna jeden takovy charter private jetu resim pro svoji zimni dovolenou.

+1/0
18.11.2015 4:44

M65i82c28h82a74l 76M84i71l19l25e54r 9876192829712

uplne nepochopeni obsahu clanku.

Emirates zdaleka nema v umyslu rusit vsechny 1. tridy pres celou flotilu! Chce jen nechat NEKOLIK letadel ze sve velke objednavky A380 vybavit vetsim poctem sedadel v economy na ukor zruseni 1. tridy a casti business.

V Emirates nejsou hloupi a maji to dobre spocitane, na kterych linkach pasazeri pozaduji sluzby a pohodli vyssi urovne a naopak, kde 1. a business jsou vetsinou nevytizene a je takovy zajem o economy, ze museji presunovat economy pasazery do prazdnych sedadel v business tride. Rekl bych, ze to budou predevsim linky do/z destinaci odkud jezdi do Dubaje a UAE pracovni sily a mozna nekterych africkych statu. Tomu se rika dobre hospodarstvi.

+1/0
19.11.2015 5:02
Foto

M41i69c85h25a74l 97B62r71u43š35t49í82k 4675505341601

tak uz za 13 dni si let vyzkouzim na ceste do Thajska z Dubaje :-)

+1/0
17.11.2015 14:10

L18u30k30á13š 42O58m32á36č56k14a 5621584311416

A co my s tím? :-)

0/0
17.11.2015 23:35

B70o76h76u66m47i58l12a 97Z35a57c56h26o31v53á 1258804425832

good luck. Hlavne  doletet.

0/−1
18.11.2015 4:21

M52i40c19h22a26l 24M70i47l74l32e59r 9276492719172

dalsi hloupa poznamka. Ty jimi dnes nejak perlis.;-D

Kdo se boji, nesmi do lesa a kdo je po**routka, muze zkusit letani nahradit vlaky nebo lodi, kdyz ma cas.

0/0
18.11.2015 7:34

M55i36c28h10a48l 58M47i19l93l71e55r 9266362779212

pochybuji, ze bys na teto trase letel tou A380 bez 1. tridy.

Nejspis klasickou 3 tridni A380 Emirates , ktera ma kapacitu 489 pasazeru, nebo tri tridni B777, zalezi v kterou denni dobu sis vybral letet.

Pokud to navazuje na let z Prahy, odletal bys z Dubaje uprostred noci v A 380.

0/0
18.11.2015 7:41

K75a71r77e15l 90F31r94i54t62z 4151287728362

Jen aby se tato věc promítla do cen letenek...asi těžko, že?

0/0
17.11.2015 11:06

R52a80d85e85k 49J69a94n35a24t42a 9825466424462

Pokud to bude vyžadovat situace na trhu, tak promítne. Jako u všeho.

+2/0
17.11.2015 16:44

L47i65b98o86r 91F35i97l59á80k 3210585503213

A nestačily by místo sedaček madla na stojáka?

+2/0
17.11.2015 11:00

T11o73m22á81š 75Ž31i94t37n17ý 6851160551411

Jaký lákavý terč pro džihádisty...:-P

+2/−1
17.11.2015 10:00

P52e96t42r 87T41y72č54k82a 6385542749222

Je neuvěřitelné, že se to vůbec udrží ve vzduchu.

+1/0
16.11.2015 23:05

M92i73c75h71a69l 37M44i37l67l31e22r 9426662609502

hned se ukazalo na kritice uniformy letusek Emirates, kdo sedi za peci a necestuje, ale zato keca.;-D

Tihle " odbornici"  nevedi, ze behem letu se ten klobouk se salou odklada, letusky jsou prostovlase a pri servisu nosi jakousi "satovou zasteru" pres bluzu a sukni.

+8/0
16.11.2015 18:13

P15a38v61e59l 52S55o49b38o65t71k48a 5480134

jj, Saudští Šejkové se shlédli v pražském Metru ve špičce a prý už nikdy jinak cestovat nebudou  - že mezilidský kontakt je jim daleko milejší než samota soukromých letadel!

0/0
16.11.2015 17:22

R66a81d56e97k 98J87a12n55a33t67a 9795506784872

ti necestuji v Economy :-)

+2/0
16.11.2015 17:23

P19a39v64e75l 36S89o66b25o31t78k11a 5280724

jj, já vím, tohle je Economy Speciál pro transport ekonomických otroků z ciziny ;-D

+1/0
16.11.2015 17:40

M64i17r14o32s30l33a77v 55Z20i32k22m53u64n15d 6278462577218

A kolik by jich tam nafutrovali, kdyby se vyndaly všechny sedačky a sedělo na zemi .... dobré vědět z hlediska redistribuce běženců, aby to stálo co nejméně ....

+2/−1
16.11.2015 17:14

L80u64k46á19š 72K88m44e57n80t 5869457124550

34 palců rozteč se mi zdála vcelku malá. Tak jsem si zjistil, kolik má v ekonomy nastaveno Travel a ten je na 30,5 palcích, což je skoro 9 centimetrů :). Takže ta ekonomy u Emirates nakonec zase tak špatná nebude. Samozřejmě sedět v tom šest a více hodin nebude ideální, ale pořád lepší to zvěrstvo, když česká cestovka letí do Dominikány s Travelem v 737ce přes 15 hodin s mezipřistáním.

+2/0
16.11.2015 16:46

M79i36c33h93a50e10l 46K55o72n32e76č86n27ý 6202213319729

Letěli jsme s trevlem do Bangkoku a bolelo mě všechno . Jak sardinky.

0/0
17.11.2015 15:18

M30a67r20t97i45n 81K62o90z28á68k 4734490459417

Zvěrstvo? Záleží na prioritách. Pro mě je zase zvěrstvo to, že letenka s Emirates stojí dvojnásobek co s Travel Service. Jako bych z placu nešlo vymyslet asi sto způsobů jak vyhazovat peníze účelněji než takhle...

0/−1
17.11.2015 15:19

J52i64ř52í 85R30a69m63e27š 8106124470572

nasi to samy a zpatky si vzali bisnis tridu.

0/0
17.11.2015 23:29
Foto

J86i58r91i 61B76i23l84i60n29a 5348140197

A 380 je opravdu ticha. Ale nejvetsi komfort v economy jsem mel onehda na lince Vancouver - Seoul s Korean Air v B 777. Tolik mista na nohy jsem nevidel u zadne letecke spolecnosti.

+4/0
16.11.2015 16:33
Foto

O96t72a 41P74e80č35e96n19k40a 9795224439409

Korean Air maji vzdycky hodne mista. Letel jsem s nimi v 747 i A380. Maji i skvele jidlo vcetne korejskych. Zkratka je s nimi velmi příjemné cestovat.

+2/0
16.11.2015 17:28

J89a50r66o54s29l64a71v 50M58o32u70č38k50a 3557887878269

To ale asi nebude to letadlo s barem a sprchou jak propaguje pro Emirates Jennifer Aniston...;-D

0/−1
16.11.2015 15:25
Foto

J16i47r54i 54B22i87l94i81n90a 5128910167

Ano. V clanku se o tom pise.

+1/0
16.11.2015 16:30

L76u74k24a60s 71C35o56d40r 6408632620621

Otazka je, jak budou tuhle zvysenou kapacitu zvladat letiste (respektive jak velke fronty budou na imigrancnim kdyz vedle podobneho drobecka dorazi ve stejnou dobu k vedlejsimu gatu jeste 2x77W) a jak dlouho se bude podobna masina boardovat. V Japonsku se nas naboardovalo 565 cestujicich do Boeingu 747 za 17 minut (pocital jsem to se stopkama) ale nechci ani odhadovat, jak dlouho se bude usazovat 600 lidi treba na lince z Dubaje do Dhaky nebo do Karaci.

+6/0
16.11.2015 15:09
Foto

O60t74a 12P13e33č35e46n18k92a 9335414669889

Boarding v A380 muze probihat tremi vstupy zaroven, takze to probiha docela rychle. A imigracni je ve dvou patrech. Zazil jsem to např v Soulu.

+1/0
16.11.2015 17:25

L28u12k55a83s 62C27o72d64r 6728822170191

Davat za priklad Ietiste ICN je trochu nefer, protoze z velkych letist je spolecne s HKG a SIN nejlepsi na svete. V realu to bude vypadat tak, ze se budou vytvaret jeste vetsi bottlenecky nez doted hlavne na imigracnim a pak na ruznejch regionalne specifickejch mistech typu celni prohlidka / karantena / fronta na taxi (staci priletet vecer treba do jinak skvelyho SIN a ta fronta na taxik trva vyrazne dyl nez vsechny ostatni formality).

Jinak problem boardingu neni pocet vstupu, ale chlavne kulturni zvyklosti nastupujicich pasazeru. Proto jsem zamerne vybral destinace, kde je uz ted problem dostat v rozumnym case do masiny 200-300 lidi.

0/0
17.11.2015 12:44

M66a25r98t58i56n 61K53o83z93á78k 4194830709567

Pravda je, že i v hyperfrekventované Dubaji s tím už teď mají docela problémy.

0/0
17.11.2015 15:20
Foto

O54t92a 97P82e44č17e35n42k68a 9795714769239

Boarding je dle poctu cestujicich a casu odletu spočítán aby to casove vyslo. Proc je pro vas dulezite jak dlouho to trva? Nerozumim tomu, vzdyt vas nikdo nenutí stat ve frontě?

0/0
17.11.2015 20:33

T90o96m89á76š 66T92a46t18í36č86e61k 5410792560728

To je fakt. Můžu přijet na letiště včas, a ušetřit si tak ošoupaný kalhoty z kola nebo prošoupaný boty z pěškobusu. :-PR^

0/0
17.11.2015 21:07

L20u18k27a83s 37C17o33d73r 6818372750811

Fronta na boarding se nas frequent flyeru vetsinou netyka (mame priority boading navazany na FF status), problem se spis s temi vecmi, ktere na dobu trvani boardingu navazuji. Dam priklad z toho Japonska, kde byla tabulkova norma pro boarding 565 cestujicich do Boeingu 747 tusim 20 minut, coz znamenalo, ze se dalo bez zavazadla prijit k prepazce treba 40 minut pred odletem, a clovek se v pohode dostal na palubu. Opacny extrem jsou treba "neo-kolonialni" lety z Ciny do Afriky, kde je tabulkove na boarding 77W vycleneno 45 minut, ale v realu to trva spis hodinu a pul, nez se vsichni usadi a pochopi, ze dokud neprestanou delat bordel, tak se nikam nepoleti, takze nejen ze clovek musi prijit na letiste pomerne brzo, ale zaroven se prosvihne odletovy cas, coz v kombinaci s hodne agresivnimi MCT treba v Addis Abebe znamena dost velky stres pri prestupu.

0/0
18.11.2015 4:57

V75o96j44t36a 80P43r69o56s93e27c21k25y 6478620295669

tak dubaj- indie bude vzdy zajimava cesta EUV

0/0
16.11.2015 18:20

J41o66z13e87f 44B25e34v51i94l44a68q89u26a 9245619101841

Letušky sa mi vôbec nepáčia. Vidno im celú tvár;-€, a dokonca aj vlasy;-O!!

+5/−6
16.11.2015 14:44

P15a28v70e32l 62V55e97t91e78š31n17í49k 7905178785497

Tak při cestách na Nový Zéland používejte výhradně Slovenské aerolinie a máte klid.

+13/−1
16.11.2015 14:46

P34e88t26r 42V71i72n36t28r97l19í45k 3216684281

vždyť má pravdu, sedm let staré unifromy a na letušce vidíte jen obličej, aby to náhodou nepohoršilo araby...

+1/−4
16.11.2015 15:12

J75i93r34i 18G92a74z27d90a 8294393704924

nesmysl, letusky tam normalne litaj v bluze/kosili a sacka plus ty satky si berou az pred pristanim. rozhodne se je na co koukat;-)

+4/0
16.11.2015 16:55

M80i42c87h87a76l 21M98i25l51l49e18r 9826752649922

Letl jsi vubec nekdy s Emirates? Urcite ne.

Jinak bys vedel.,ze ten klobouk se salou maji jen na nastup/vystup/ vystupovani na sponzorskych a reklamnich akcich a cestu na/z letiste.

Behem letu nic na hlave nenosi. Hlavne ze mas co kecatRv

+5/0
16.11.2015 17:55

P53a44v95e31l 56R18a31t14h64o20u67s48k78ý 6880159591

To, že se nelíbej vám je celkem jedno. Ale až se znelíbí nějakému trochu méně umírněnému muslimovi, odnese to spousta nevinných.

0/0
19.11.2015 13:03

V55a48c90l40a47v 39V31a96v45r95a 3277774675217

Čím víc lidí pohromadě, tím vděčnější terč pro teroristy.

Jako WTC nebo fotbalové hřiště, ..

Já zas všechno nemusím.

+8/−9
16.11.2015 14:35

J58i53ř98í 30Š81t93ě97r81b62a 9713752777775

no nevím.. není nejjednodušší nastoupit do vlaku, metra či autobusu? to byl zatím snad jen madrid či londýn - proč se stresovat prohlídkami na letišti či před stadiónem.. případně nacpané náměstí, nějaká atrakce v zábavním parku apod..

0/0
16.11.2015 14:45

J29i38ř42í 19K19o91c92u69r90e44k 6265634325468

Tak jistě. Z no-go zóny vyjede ozbrojená kolona* na střeše auta M242 Bushmaster** a vyrazit na Love Parade.

*) vždyť jsme civilistům zakázali vlastnit zbraně, jaktože je mají?

**) vždyť jsme to říkali, zbraně legálně držené obyvateli pak zločinci kradou

0/0
16.11.2015 22:28

T59o34m39á39š 63Ž92i15t66n68ý 6271950931161

protože jednou petardou v metru sejmeš tak do 20 lidí. Ostatní budou jen více či méně potlučení. V letadle je to totálka.

0/0
17.11.2015 10:02

I76v91a75n 25S61t69e20c91h 8641357857340

Však on vás taky nikdo nenutí

0/0
16.11.2015 19:04

J83a96k29u23b 36R45o97u45s 3433720524332

Thyronxi, kde jsi byl??? Chyběly nám tady ty tvoje moudra!!!! ;-(

0/0
16.11.2015 19:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.