Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Emirates „nafoukly“ největší letadlo. Do airbusu natěsnají 615 lidí

Největší provozovatel největších osobních dopravních letadel na světě se stal i majitelem letadel s největším počtem sedaček v jednom letadle. Letecká společnost Emirates tak začne v jednom letadle létat až se 615 cestujícími.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B91o63h16u83m66i51l74a 59Z51a24c96h66o24v80á 1158344605142

asi nechteli desit cestujici, tak nemusi mit burky.

0/−3
18.11.2015 4:19

M35i73c57h72a35l 25M71i56l18l69e56r 9126162219502

hodne hloupa poznamka. Na chytrejsi ses nezmohla?

Je znamo, ze cestovani rozsiruje obzory i mysl. Doporucuji cestovat a treba se jednou podivat do Dubaje, abys poznala zivot v jinych zemich a pochopila proc letusky Emirates nejen nenosi burky, ale navic behem sluzby se na palube pohybuji prostovlase jako kazda jina civilizovana zena ze zapadu.

+1/0
18.11.2015 7:31

J86a20r95o82s43l49a69v 72S56e86v87e36r 6188556190475

Zrušení první třídy se u Emirates nedivím. Kdo má na jejich first class letenku, má dnes už zpravidla svoje letadlo. Mimochodem - naše aerotaxi vyjde také i kolem dvacky na km. Pravda, lidovka to není, ale pro těch "druhých deset tisíc" je to do 2-3 letových hodin také lepší, než byznys class. Co se mne týče dojedu do potřebných destinací na kole :-)

0/−1
17.11.2015 15:02

M16a88r33t91i91n 61K44o90z79á67k 4944930669887

Dvě až tři letové hodiny, tedy cca 1800 až 2700 kilometrů dojedete na kole? nebo to myslíte tak, že nikam nepotřebujete, takže vám stačí kolo? (Pak bych to samozřejmě chápal.)

0/0
17.11.2015 15:17

J93a22r89o55s73l93a93v 37S76e69v85e14r 6848256470365

Je zajímavé, PANE KOZÁKU, že našinec "v diskuzi" zpravidla nemluví k tématu, ale ohlodává kolegy. Ohlodávaje je, pak jako prvou řeší premisu, že je diskutér vůl (zde že by tvrdil, že ujede ty tisíce km na kole...). Jen málokdy je tak velkorysý, že připustí, že to dotyčný myslel "tam, kam já nyčko potřebuju jezdit, ...". Mnou viděno jste debatér na naše poměry vzácně velkorysý a já Vám děkuji :-)

To PAN CODR, ten se se mnou už nemaže: přestože explicite píši, že

(cit.: ...pro "finančně slabší" (roz. "druhých deset tisíc"a do dvou-tří letových hodin, vyjde aerotaxi ..." nasadí na mne nemilosrdnou Pravdu, že totiž :

(cit.: EKVIVALENTEM DÁLKOVÉ PRVNÍ TŘÍDY NENÍ aerotaxi!!!

NENÍ, PANE CODŘE, SVATÁ PRAVDA, NENÍ!!!

Málo platno, podezření, že bych mohl být vůl, tu je. 

A poté, co naznačí, "jak On ví, ..." skromně sdělí, že "jeden private jet řeší".

Šťastnou cestu, pane Codře!

:-)

P.S.: Doporučuji páně K. Čapkovu povídku: Alelidi :-P

0/0
18.11.2015 21:13

L44u47k62a59s 19C95o26d87r 6578942570611

Jenze v realu to takhle bohuzel nefunguje, protoze ekvivalentem dalkove prvni tridy (s cenou letenek kolem 100-200 tisic) neni turbovrtulove aerotaxi, ale private jet z kategorie "heavy", pokud tedy neni clovek masochista a nechce pri letu z Prahy na Maledivy trikrat az petkrat mezipristavat kvuli tankovani a tisnit se v male kabine. Cena charteru takovych letadel na vetsi vzdalenost se ale pohybuje v milionovych castkach, takze ten rozdil je pomerne znacny. 

Priskoky po Evrope jsou samozrejme neco jineho - tam se da v pripade private jetu z kategorie "light" nebo "very light" vejit do relativne solidnich castkek v rozmezi nizkych statisicu (v pripade turbovrtulovych stroju jeste mnohem levneji), a pokud cestuje vic lidi, je to financne opravdu zajimave. Ostatne sam zrovna jeden takovy charter private jetu resim pro svoji zimni dovolenou.

+1/0
18.11.2015 4:44

M90i63c80h73a77l 89M97i92l24l28e98r 9456532219612

uplne nepochopeni obsahu clanku.

Emirates zdaleka nema v umyslu rusit vsechny 1. tridy pres celou flotilu! Chce jen nechat NEKOLIK letadel ze sve velke objednavky A380 vybavit vetsim poctem sedadel v economy na ukor zruseni 1. tridy a casti business.

V Emirates nejsou hloupi a maji to dobre spocitane, na kterych linkach pasazeri pozaduji sluzby a pohodli vyssi urovne a naopak, kde 1. a business jsou vetsinou nevytizene a je takovy zajem o economy, ze museji presunovat economy pasazery do prazdnych sedadel v business tride. Rekl bych, ze to budou predevsim linky do/z destinaci odkud jezdi do Dubaje a UAE pracovni sily a mozna nekterych africkych statu. Tomu se rika dobre hospodarstvi.

+1/0
19.11.2015 5:02
Foto

M55i32c16h57a59l 75B41r41u60š56t14í38k 4845255731661

tak uz za 13 dni si let vyzkouzim na ceste do Thajska z Dubaje :-)

+1/0
17.11.2015 14:10

L25u97k45á75š 84O16m14á39č17k34a 5491424291296

A co my s tím? :-)

0/0
17.11.2015 23:35

B62o24h64u83m64i42l35a 88Z10a11c25h31o49v22á 1308854685182

good luck. Hlavne  doletet.

0/−1
18.11.2015 4:21

M98i53c42h30a55l 75M84i69l25l11e27r 9526502919972

dalsi hloupa poznamka. Ty jimi dnes nejak perlis.;-D

Kdo se boji, nesmi do lesa a kdo je po**routka, muze zkusit letani nahradit vlaky nebo lodi, kdyz ma cas.

0/0
18.11.2015 7:34

M41i36c51h24a30l 41M19i34l88l19e45r 9746692849632

pochybuji, ze bys na teto trase letel tou A380 bez 1. tridy.

Nejspis klasickou 3 tridni A380 Emirates , ktera ma kapacitu 489 pasazeru, nebo tri tridni B777, zalezi v kterou denni dobu sis vybral letet.

Pokud to navazuje na let z Prahy, odletal bys z Dubaje uprostred noci v A 380.

0/0
18.11.2015 7:41

K26a85r47e79l 34F30r75i29t92z 4191187788712

Jen aby se tato věc promítla do cen letenek...asi těžko, že?

0/0
17.11.2015 11:06

R20a86d81e58k 74J38a50n80a92t44a 9545866664432

Pokud to bude vyžadovat situace na trhu, tak promítne. Jako u všeho.

+2/0
17.11.2015 16:44

L18i41b45o39r 20F10i40l46á11k 3660125213733

A nestačily by místo sedaček madla na stojáka?

+2/0
17.11.2015 11:00

T20o60m31á31š 21Ž33i39t62n78ý 6311630261931

Jaký lákavý terč pro džihádisty...:-P

+2/−1
17.11.2015 10:00

P55e22t44r 91T13y35č46k62a 6415212619722

Je neuvěřitelné, že se to vůbec udrží ve vzduchu.

+1/0
16.11.2015 23:05

M77i68c70h78a49l 80M91i71l27l76e70r 9426222339752

hned se ukazalo na kritice uniformy letusek Emirates, kdo sedi za peci a necestuje, ale zato keca.;-D

Tihle " odbornici"  nevedi, ze behem letu se ten klobouk se salou odklada, letusky jsou prostovlase a pri servisu nosi jakousi "satovou zasteru" pres bluzu a sukni.

+8/0
16.11.2015 18:13

P43a14v54e61l 24S75o93b15o84t34k65a 5730984

jj, Saudští Šejkové se shlédli v pražském Metru ve špičce a prý už nikdy jinak cestovat nebudou  - že mezilidský kontakt je jim daleko milejší než samota soukromých letadel!

0/0
16.11.2015 17:22

R11a74d64e92k 25J24a27n71a40t49a 9235226124632

ti necestuji v Economy :-)

+2/0
16.11.2015 17:23

P38a87v43e62l 61S41o92b69o82t56k87a 5900244

jj, já vím, tohle je Economy Speciál pro transport ekonomických otroků z ciziny ;-D

+1/0
16.11.2015 17:40

M18i83r65o38s91l53a68v 88Z53i94k36m15u65n67d 6168592967948

A kolik by jich tam nafutrovali, kdyby se vyndaly všechny sedačky a sedělo na zemi .... dobré vědět z hlediska redistribuce běženců, aby to stálo co nejméně ....

+2/−1
16.11.2015 17:14

L60u46k86á47š 41K40m92e12n47t 5269177154810

34 palců rozteč se mi zdála vcelku malá. Tak jsem si zjistil, kolik má v ekonomy nastaveno Travel a ten je na 30,5 palcích, což je skoro 9 centimetrů :). Takže ta ekonomy u Emirates nakonec zase tak špatná nebude. Samozřejmě sedět v tom šest a více hodin nebude ideální, ale pořád lepší to zvěrstvo, když česká cestovka letí do Dominikány s Travelem v 737ce přes 15 hodin s mezipřistáním.

+2/0
16.11.2015 16:46

M46i36c33h13a63e56l 83K83o29n58e93č48n44ý 6472363559759

Letěli jsme s trevlem do Bangkoku a bolelo mě všechno . Jak sardinky.

0/0
17.11.2015 15:18

M35a62r32t58i92n 40K76o30z45á33k 4974980509317

Zvěrstvo? Záleží na prioritách. Pro mě je zase zvěrstvo to, že letenka s Emirates stojí dvojnásobek co s Travel Service. Jako bych z placu nešlo vymyslet asi sto způsobů jak vyhazovat peníze účelněji než takhle...

0/−1
17.11.2015 15:19

J71i46ř89í 53R68a38m43e13š 8956504210752

nasi to samy a zpatky si vzali bisnis tridu.

0/0
17.11.2015 23:29
Foto

J27i38r52i 91B94i55l75i90n50a 5808510597

A 380 je opravdu ticha. Ale nejvetsi komfort v economy jsem mel onehda na lince Vancouver - Seoul s Korean Air v B 777. Tolik mista na nohy jsem nevidel u zadne letecke spolecnosti.

+4/0
16.11.2015 16:33
Foto

O86t43a 91P35e42č21e59n85k30a 9175724769979

Korean Air maji vzdycky hodne mista. Letel jsem s nimi v 747 i A380. Maji i skvele jidlo vcetne korejskych. Zkratka je s nimi velmi příjemné cestovat.

+2/0
16.11.2015 17:28

J56a82r86o46s91l59a35v 18M81o63u58č91k91a 3407127528749

To ale asi nebude to letadlo s barem a sprchou jak propaguje pro Emirates Jennifer Aniston...;-D

0/−1
16.11.2015 15:25
Foto

J40i31r64i 48B93i80l94i51n76a 5638390607

Ano. V clanku se o tom pise.

+1/0
16.11.2015 16:30

L88u96k30a79s 25C96o97d92r 6138132880901

Otazka je, jak budou tuhle zvysenou kapacitu zvladat letiste (respektive jak velke fronty budou na imigrancnim kdyz vedle podobneho drobecka dorazi ve stejnou dobu k vedlejsimu gatu jeste 2x77W) a jak dlouho se bude podobna masina boardovat. V Japonsku se nas naboardovalo 565 cestujicich do Boeingu 747 za 17 minut (pocital jsem to se stopkama) ale nechci ani odhadovat, jak dlouho se bude usazovat 600 lidi treba na lince z Dubaje do Dhaky nebo do Karaci.

+6/0
16.11.2015 15:09
Foto

O33t77a 61P37e75č49e28n28k83a 9765424429559

Boarding v A380 muze probihat tremi vstupy zaroven, takze to probiha docela rychle. A imigracni je ve dvou patrech. Zazil jsem to např v Soulu.

+1/0
16.11.2015 17:25

L42u18k87a15s 50C50o81d71r 6788302740611

Davat za priklad Ietiste ICN je trochu nefer, protoze z velkych letist je spolecne s HKG a SIN nejlepsi na svete. V realu to bude vypadat tak, ze se budou vytvaret jeste vetsi bottlenecky nez doted hlavne na imigracnim a pak na ruznejch regionalne specifickejch mistech typu celni prohlidka / karantena / fronta na taxi (staci priletet vecer treba do jinak skvelyho SIN a ta fronta na taxik trva vyrazne dyl nez vsechny ostatni formality).

Jinak problem boardingu neni pocet vstupu, ale chlavne kulturni zvyklosti nastupujicich pasazeru. Proto jsem zamerne vybral destinace, kde je uz ted problem dostat v rozumnym case do masiny 200-300 lidi.

0/0
17.11.2015 12:44

M71a21r25t14i54n 81K36o27z75á56k 4694130439237

Pravda je, že i v hyperfrekventované Dubaji s tím už teď mají docela problémy.

0/0
17.11.2015 15:20
Foto

O11t23a 20P42e15č29e86n46k69a 9645884149979

Boarding je dle poctu cestujicich a casu odletu spočítán aby to casove vyslo. Proc je pro vas dulezite jak dlouho to trva? Nerozumim tomu, vzdyt vas nikdo nenutí stat ve frontě?

0/0
17.11.2015 20:33

T62o48m19á61š 98T41a62t23í77č16e12k 5780322600168

To je fakt. Můžu přijet na letiště včas, a ušetřit si tak ošoupaný kalhoty z kola nebo prošoupaný boty z pěškobusu. :-PR^

0/0
17.11.2015 21:07

L37u66k61a28s 12C17o36d80r 6578682860691

Fronta na boarding se nas frequent flyeru vetsinou netyka (mame priority boading navazany na FF status), problem se spis s temi vecmi, ktere na dobu trvani boardingu navazuji. Dam priklad z toho Japonska, kde byla tabulkova norma pro boarding 565 cestujicich do Boeingu 747 tusim 20 minut, coz znamenalo, ze se dalo bez zavazadla prijit k prepazce treba 40 minut pred odletem, a clovek se v pohode dostal na palubu. Opacny extrem jsou treba "neo-kolonialni" lety z Ciny do Afriky, kde je tabulkove na boarding 77W vycleneno 45 minut, ale v realu to trva spis hodinu a pul, nez se vsichni usadi a pochopi, ze dokud neprestanou delat bordel, tak se nikam nepoleti, takze nejen ze clovek musi prijit na letiste pomerne brzo, ale zaroven se prosvihne odletovy cas, coz v kombinaci s hodne agresivnimi MCT treba v Addis Abebe znamena dost velky stres pri prestupu.

0/0
18.11.2015 4:57

V42o83j73t55a 49P64r76o38s64e36c47k18y 6148120595869

tak dubaj- indie bude vzdy zajimava cesta EUV

0/0
16.11.2015 18:20

J44o13z39e35f 96B36e40v41i96l37a85q94u54a 9215379131391

Letušky sa mi vôbec nepáčia. Vidno im celú tvár;-€, a dokonca aj vlasy;-O!!

+5/−6
16.11.2015 14:44

P53a92v80e93l 41V56e39t66e82š77n72í39k 7245198975157

Tak při cestách na Nový Zéland používejte výhradně Slovenské aerolinie a máte klid.

+13/−1
16.11.2015 14:46

P93e23t65r 56V43i45n56t43r23l51í37k 3906424191

vždyť má pravdu, sedm let staré unifromy a na letušce vidíte jen obličej, aby to náhodou nepohoršilo araby...

+1/−4
16.11.2015 15:12

J25i19r15i 73G57a66z15d50a 8704823954394

nesmysl, letusky tam normalne litaj v bluze/kosili a sacka plus ty satky si berou az pred pristanim. rozhodne se je na co koukat;-)

+4/0
16.11.2015 16:55

M52i62c67h67a22l 75M95i48l44l43e89r 9736962589452

Letl jsi vubec nekdy s Emirates? Urcite ne.

Jinak bys vedel.,ze ten klobouk se salou maji jen na nastup/vystup/ vystupovani na sponzorskych a reklamnich akcich a cestu na/z letiste.

Behem letu nic na hlave nenosi. Hlavne ze mas co kecatRv

+5/0
16.11.2015 17:55

P46a97v42e86l 39R91a44t62h24o15u14s34k57ý 6190879711

To, že se nelíbej vám je celkem jedno. Ale až se znelíbí nějakému trochu méně umírněnému muslimovi, odnese to spousta nevinných.

0/0
19.11.2015 13:03

V93a73c47l15a13v 79V55a82v25r24a 3457704805747

Čím víc lidí pohromadě, tím vděčnější terč pro teroristy.

Jako WTC nebo fotbalové hřiště, ..

Já zas všechno nemusím.

+8/−9
16.11.2015 14:35

J10i60ř18í 69Š13t71ě49r18b10a 9603282157535

no nevím.. není nejjednodušší nastoupit do vlaku, metra či autobusu? to byl zatím snad jen madrid či londýn - proč se stresovat prohlídkami na letišti či před stadiónem.. případně nacpané náměstí, nějaká atrakce v zábavním parku apod..

0/0
16.11.2015 14:45

J71i71ř90í 34K55o27c78u32r20e39k 6425274865138

Tak jistě. Z no-go zóny vyjede ozbrojená kolona* na střeše auta M242 Bushmaster** a vyrazit na Love Parade.

*) vždyť jsme civilistům zakázali vlastnit zbraně, jaktože je mají?

**) vždyť jsme to říkali, zbraně legálně držené obyvateli pak zločinci kradou

0/0
16.11.2015 22:28

T24o76m97á91š 43Ž39i88t34n95ý 6111270671311

protože jednou petardou v metru sejmeš tak do 20 lidí. Ostatní budou jen více či méně potlučení. V letadle je to totálka.

0/0
17.11.2015 10:02

I15v51a61n 49S39t17e52c72h 8781557297960

Však on vás taky nikdo nenutí

0/0
16.11.2015 19:04

J79a34k89u65b 46R73o16u34s 3343220864202

Thyronxi, kde jsi byl??? Chyběly nám tady ty tvoje moudra!!!! ;-(

0/0
16.11.2015 19:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.