Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Emirates „nafoukly“ největší letadlo. Do airbusu natěsnají 615 lidí

Největší provozovatel největších osobních dopravních letadel na světě se stal i majitelem letadel s největším počtem sedaček v jednom letadle. Letecká společnost Emirates tak začne v jednom letadle létat až se 615 cestujícími.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B44o29h24u23m61i42l74a 85Z46a97c21h38o21v30á 1518604855972

asi nechteli desit cestujici, tak nemusi mit burky.

0/−3
18.11.2015 4:19

M72i25c32h32a82l 62M55i69l22l40e94r 9426352429672

hodne hloupa poznamka. Na chytrejsi ses nezmohla?

Je znamo, ze cestovani rozsiruje obzory i mysl. Doporucuji cestovat a treba se jednou podivat do Dubaje, abys poznala zivot v jinych zemich a pochopila proc letusky Emirates nejen nenosi burky, ale navic behem sluzby se na palube pohybuji prostovlase jako kazda jina civilizovana zena ze zapadu.

+1/0
18.11.2015 7:31

J60a82r21o63s97l12a24v 46S39e32v36e74r 6618106620795

Zrušení první třídy se u Emirates nedivím. Kdo má na jejich first class letenku, má dnes už zpravidla svoje letadlo. Mimochodem - naše aerotaxi vyjde také i kolem dvacky na km. Pravda, lidovka to není, ale pro těch "druhých deset tisíc" je to do 2-3 letových hodin také lepší, než byznys class. Co se mne týče dojedu do potřebných destinací na kole :-)

0/−1
17.11.2015 15:02

M86a56r70t13i91n 90K77o79z28á26k 4344670269957

Dvě až tři letové hodiny, tedy cca 1800 až 2700 kilometrů dojedete na kole? nebo to myslíte tak, že nikam nepotřebujete, takže vám stačí kolo? (Pak bych to samozřejmě chápal.)

0/0
17.11.2015 15:17

J85a87r83o10s12l85a95v 74S23e17v85e52r 6398296940595

Je zajímavé, PANE KOZÁKU, že našinec "v diskuzi" zpravidla nemluví k tématu, ale ohlodává kolegy. Ohlodávaje je, pak jako prvou řeší premisu, že je diskutér vůl (zde že by tvrdil, že ujede ty tisíce km na kole...). Jen málokdy je tak velkorysý, že připustí, že to dotyčný myslel "tam, kam já nyčko potřebuju jezdit, ...". Mnou viděno jste debatér na naše poměry vzácně velkorysý a já Vám děkuji :-)

To PAN CODR, ten se se mnou už nemaže: přestože explicite píši, že

(cit.: ...pro "finančně slabší" (roz. "druhých deset tisíc"a do dvou-tří letových hodin, vyjde aerotaxi ..." nasadí na mne nemilosrdnou Pravdu, že totiž :

(cit.: EKVIVALENTEM DÁLKOVÉ PRVNÍ TŘÍDY NENÍ aerotaxi!!!

NENÍ, PANE CODŘE, SVATÁ PRAVDA, NENÍ!!!

Málo platno, podezření, že bych mohl být vůl, tu je. 

A poté, co naznačí, "jak On ví, ..." skromně sdělí, že "jeden private jet řeší".

Šťastnou cestu, pane Codře!

:-)

P.S.: Doporučuji páně K. Čapkovu povídku: Alelidi :-P

0/0
18.11.2015 21:13

L39u41k62a61s 29C41o72d36r 6508592160211

Jenze v realu to takhle bohuzel nefunguje, protoze ekvivalentem dalkove prvni tridy (s cenou letenek kolem 100-200 tisic) neni turbovrtulove aerotaxi, ale private jet z kategorie "heavy", pokud tedy neni clovek masochista a nechce pri letu z Prahy na Maledivy trikrat az petkrat mezipristavat kvuli tankovani a tisnit se v male kabine. Cena charteru takovych letadel na vetsi vzdalenost se ale pohybuje v milionovych castkach, takze ten rozdil je pomerne znacny. 

Priskoky po Evrope jsou samozrejme neco jineho - tam se da v pripade private jetu z kategorie "light" nebo "very light" vejit do relativne solidnich castkek v rozmezi nizkych statisicu (v pripade turbovrtulovych stroju jeste mnohem levneji), a pokud cestuje vic lidi, je to financne opravdu zajimave. Ostatne sam zrovna jeden takovy charter private jetu resim pro svoji zimni dovolenou.

+1/0
18.11.2015 4:44

M46i65c21h16a12l 17M44i14l76l91e88r 9216332119602

uplne nepochopeni obsahu clanku.

Emirates zdaleka nema v umyslu rusit vsechny 1. tridy pres celou flotilu! Chce jen nechat NEKOLIK letadel ze sve velke objednavky A380 vybavit vetsim poctem sedadel v economy na ukor zruseni 1. tridy a casti business.

V Emirates nejsou hloupi a maji to dobre spocitane, na kterych linkach pasazeri pozaduji sluzby a pohodli vyssi urovne a naopak, kde 1. a business jsou vetsinou nevytizene a je takovy zajem o economy, ze museji presunovat economy pasazery do prazdnych sedadel v business tride. Rekl bych, ze to budou predevsim linky do/z destinaci odkud jezdi do Dubaje a UAE pracovni sily a mozna nekterych africkych statu. Tomu se rika dobre hospodarstvi.

+1/0
19.11.2015 5:02

M94i88c83h14a34l 50B98r30u73š38t83í42k 4335675511361

tak uz za 13 dni si let vyzkouzim na ceste do Thajska z Dubaje :-)

+1/0
17.11.2015 14:10

L75u44k45á68š 12O70m29á41č32k27a 5861254341646

A co my s tím? :-)

0/0
17.11.2015 23:35

B69o72h18u18m71i75l55a 69Z32a16c21h24o22v84á 1378774595702

good luck. Hlavne  doletet.

0/−1
18.11.2015 4:21

M52i34c46h84a57l 65M24i35l86l22e83r 9926282819432

dalsi hloupa poznamka. Ty jimi dnes nejak perlis.;-D

Kdo se boji, nesmi do lesa a kdo je po**routka, muze zkusit letani nahradit vlaky nebo lodi, kdyz ma cas.

0/0
18.11.2015 7:34

M58i13c29h72a60l 59M43i64l98l88e74r 9466952599152

pochybuji, ze bys na teto trase letel tou A380 bez 1. tridy.

Nejspis klasickou 3 tridni A380 Emirates , ktera ma kapacitu 489 pasazeru, nebo tri tridni B777, zalezi v kterou denni dobu sis vybral letet.

Pokud to navazuje na let z Prahy, odletal bys z Dubaje uprostred noci v A 380.

0/0
18.11.2015 7:41

K29a46r88e18l 64F62r22i45t35z 4331607158602

Jen aby se tato věc promítla do cen letenek...asi těžko, že?

0/0
17.11.2015 11:06

R29a82d19e31k 28J95a39n51a78t74a 9405976904742

Pokud to bude vyžadovat situace na trhu, tak promítne. Jako u všeho.

+2/0
17.11.2015 16:44

L34i33b70o65r 48F28i69l18á18k 3570615253303

A nestačily by místo sedaček madla na stojáka?

+2/0
17.11.2015 11:00

T70o83m85á82š 89Ž69i84t84n66ý 6111320791301

Jaký lákavý terč pro džihádisty...:-P

+2/−1
17.11.2015 10:00

P37e38t98r 78T32y86č91k51a 6765342189982

Je neuvěřitelné, že se to vůbec udrží ve vzduchu.

+1/0
16.11.2015 23:05

M93i64c31h14a42l 93M29i62l77l75e36r 9796692399642

hned se ukazalo na kritice uniformy letusek Emirates, kdo sedi za peci a necestuje, ale zato keca.;-D

Tihle " odbornici"  nevedi, ze behem letu se ten klobouk se salou odklada, letusky jsou prostovlase a pri servisu nosi jakousi "satovou zasteru" pres bluzu a sukni.

+8/0
16.11.2015 18:13

P37a24v49e48l 13S63o25b47o49t80k79a 5570814

jj, Saudští Šejkové se shlédli v pražském Metru ve špičce a prý už nikdy jinak cestovat nebudou  - že mezilidský kontakt je jim daleko milejší než samota soukromých letadel!

0/0
16.11.2015 17:22

R91a43d77e42k 18J57a80n70a90t29a 9455956894852

ti necestuji v Economy :-)

+2/0
16.11.2015 17:23

P11a73v59e32l 52S51o26b62o86t49k20a 5680604

jj, já vím, tohle je Economy Speciál pro transport ekonomických otroků z ciziny ;-D

+1/0
16.11.2015 17:40

M89i10r15o65s92l23a49v 15Z94i82k92m12u37n30d 6168552537588

A kolik by jich tam nafutrovali, kdyby se vyndaly všechny sedačky a sedělo na zemi .... dobré vědět z hlediska redistribuce běženců, aby to stálo co nejméně ....

+2/−1
16.11.2015 17:14

L28u67k67á35š 60K47m16e29n35t 5399507264250

34 palců rozteč se mi zdála vcelku malá. Tak jsem si zjistil, kolik má v ekonomy nastaveno Travel a ten je na 30,5 palcích, což je skoro 9 centimetrů :). Takže ta ekonomy u Emirates nakonec zase tak špatná nebude. Samozřejmě sedět v tom šest a více hodin nebude ideální, ale pořád lepší to zvěrstvo, když česká cestovka letí do Dominikány s Travelem v 737ce přes 15 hodin s mezipřistáním.

+2/0
16.11.2015 16:46

M55i68c47h22a20e10l 29K39o39n95e72č60n68ý 6642483589499

Letěli jsme s trevlem do Bangkoku a bolelo mě všechno . Jak sardinky.

0/0
17.11.2015 15:18

M88a42r79t93i66n 19K41o31z42á78k 4144540169307

Zvěrstvo? Záleží na prioritách. Pro mě je zase zvěrstvo to, že letenka s Emirates stojí dvojnásobek co s Travel Service. Jako bych z placu nešlo vymyslet asi sto způsobů jak vyhazovat peníze účelněji než takhle...

0/−1
17.11.2015 15:19

J65i42ř76í 85R80a60m68e42š 8426574980372

nasi to samy a zpatky si vzali bisnis tridu.

0/0
17.11.2015 23:29
Foto

J37i39r87i 85B46i63l85i79n10a 5368820747

A 380 je opravdu ticha. Ale nejvetsi komfort v economy jsem mel onehda na lince Vancouver - Seoul s Korean Air v B 777. Tolik mista na nohy jsem nevidel u zadne letecke spolecnosti.

+4/0
16.11.2015 16:33
Foto

O74t80a 13P77e78č85e60n34k51a 9665404889989

Korean Air maji vzdycky hodne mista. Letel jsem s nimi v 747 i A380. Maji i skvele jidlo vcetne korejskych. Zkratka je s nimi velmi příjemné cestovat.

+2/0
16.11.2015 17:28

J15a81r63o18s80l20a61v 33M60o42u92č15k49a 3267677688659

To ale asi nebude to letadlo s barem a sprchou jak propaguje pro Emirates Jennifer Aniston...;-D

0/−1
16.11.2015 15:25
Foto

J84i42r49i 13B15i85l87i38n64a 5788220767

Ano. V clanku se o tom pise.

+1/0
16.11.2015 16:30

L12u86k31a55s 57C64o79d96r 6468282110631

Otazka je, jak budou tuhle zvysenou kapacitu zvladat letiste (respektive jak velke fronty budou na imigrancnim kdyz vedle podobneho drobecka dorazi ve stejnou dobu k vedlejsimu gatu jeste 2x77W) a jak dlouho se bude podobna masina boardovat. V Japonsku se nas naboardovalo 565 cestujicich do Boeingu 747 za 17 minut (pocital jsem to se stopkama) ale nechci ani odhadovat, jak dlouho se bude usazovat 600 lidi treba na lince z Dubaje do Dhaky nebo do Karaci.

+6/0
16.11.2015 15:09
Foto

O23t56a 52P44e85č80e21n18k82a 9965744949239

Boarding v A380 muze probihat tremi vstupy zaroven, takze to probiha docela rychle. A imigracni je ve dvou patrech. Zazil jsem to např v Soulu.

+1/0
16.11.2015 17:25

L72u42k59a12s 93C32o32d67r 6818302250121

Davat za priklad Ietiste ICN je trochu nefer, protoze z velkych letist je spolecne s HKG a SIN nejlepsi na svete. V realu to bude vypadat tak, ze se budou vytvaret jeste vetsi bottlenecky nez doted hlavne na imigracnim a pak na ruznejch regionalne specifickejch mistech typu celni prohlidka / karantena / fronta na taxi (staci priletet vecer treba do jinak skvelyho SIN a ta fronta na taxik trva vyrazne dyl nez vsechny ostatni formality).

Jinak problem boardingu neni pocet vstupu, ale chlavne kulturni zvyklosti nastupujicich pasazeru. Proto jsem zamerne vybral destinace, kde je uz ted problem dostat v rozumnym case do masiny 200-300 lidi.

0/0
17.11.2015 12:44

M61a94r22t21i10n 23K86o95z31á12k 4514720409857

Pravda je, že i v hyperfrekventované Dubaji s tím už teď mají docela problémy.

0/0
17.11.2015 15:20
Foto

O29t92a 40P65e93č14e34n79k61a 9505174649859

Boarding je dle poctu cestujicich a casu odletu spočítán aby to casove vyslo. Proc je pro vas dulezite jak dlouho to trva? Nerozumim tomu, vzdyt vas nikdo nenutí stat ve frontě?

0/0
17.11.2015 20:33

T26o16m41á89š 87T70a24t69í77č58e22k 5690842730818

To je fakt. Můžu přijet na letiště včas, a ušetřit si tak ošoupaný kalhoty z kola nebo prošoupaný boty z pěškobusu. :-PR^

0/0
17.11.2015 21:07

L36u75k20a57s 60C31o90d45r 6488872880591

Fronta na boarding se nas frequent flyeru vetsinou netyka (mame priority boading navazany na FF status), problem se spis s temi vecmi, ktere na dobu trvani boardingu navazuji. Dam priklad z toho Japonska, kde byla tabulkova norma pro boarding 565 cestujicich do Boeingu 747 tusim 20 minut, coz znamenalo, ze se dalo bez zavazadla prijit k prepazce treba 40 minut pred odletem, a clovek se v pohode dostal na palubu. Opacny extrem jsou treba "neo-kolonialni" lety z Ciny do Afriky, kde je tabulkove na boarding 77W vycleneno 45 minut, ale v realu to trva spis hodinu a pul, nez se vsichni usadi a pochopi, ze dokud neprestanou delat bordel, tak se nikam nepoleti, takze nejen ze clovek musi prijit na letiste pomerne brzo, ale zaroven se prosvihne odletovy cas, coz v kombinaci s hodne agresivnimi MCT treba v Addis Abebe znamena dost velky stres pri prestupu.

0/0
18.11.2015 4:57

V18o56j70t41a 58P58r16o32s19e15c94k19y 6818510255149

tak dubaj- indie bude vzdy zajimava cesta EUV

0/0
16.11.2015 18:20

J33o61z16e80f 44B48e16v79i24l40a53q38u65a 9845499531491

Letušky sa mi vôbec nepáčia. Vidno im celú tvár;-€, a dokonca aj vlasy;-O!!

+5/−6
16.11.2015 14:44

P81a34v19e69l 12V51e37t35e24š75n13í66k 7155628505487

Tak při cestách na Nový Zéland používejte výhradně Slovenské aerolinie a máte klid.

+13/−1
16.11.2015 14:46

P49e30t43r 64V36i53n37t22r32l35í78k 3446744771

vždyť má pravdu, sedm let staré unifromy a na letušce vidíte jen obličej, aby to náhodou nepohoršilo araby...

+1/−4
16.11.2015 15:12

J79i49r19i 69G37a12z43d78a 8234913144384

nesmysl, letusky tam normalne litaj v bluze/kosili a sacka plus ty satky si berou az pred pristanim. rozhodne se je na co koukat;-)

+4/0
16.11.2015 16:55

M16i22c90h14a20l 73M48i75l24l45e10r 9336152269972

Letl jsi vubec nekdy s Emirates? Urcite ne.

Jinak bys vedel.,ze ten klobouk se salou maji jen na nastup/vystup/ vystupovani na sponzorskych a reklamnich akcich a cestu na/z letiste.

Behem letu nic na hlave nenosi. Hlavne ze mas co kecatRv

+5/0
16.11.2015 17:55

P65a41v88e29l 12R56a79t10h35o85u65s52k79ý 6200469861

To, že se nelíbej vám je celkem jedno. Ale až se znelíbí nějakému trochu méně umírněnému muslimovi, odnese to spousta nevinných.

0/0
19.11.2015 13:03

V63a50c44l48a97v 16V19a43v74r33a 3117394145347

Čím víc lidí pohromadě, tím vděčnější terč pro teroristy.

Jako WTC nebo fotbalové hřiště, ..

Já zas všechno nemusím.

+8/−9
16.11.2015 14:35

J72i69ř14í 95Š26t80ě57r59b25a 9193132657215

no nevím.. není nejjednodušší nastoupit do vlaku, metra či autobusu? to byl zatím snad jen madrid či londýn - proč se stresovat prohlídkami na letišti či před stadiónem.. případně nacpané náměstí, nějaká atrakce v zábavním parku apod..

0/0
16.11.2015 14:45

J13i84ř86í 81K33o43c35u62r46e51k 6755624265438

Tak jistě. Z no-go zóny vyjede ozbrojená kolona* na střeše auta M242 Bushmaster** a vyrazit na Love Parade.

*) vždyť jsme civilistům zakázali vlastnit zbraně, jaktože je mají?

**) vždyť jsme to říkali, zbraně legálně držené obyvateli pak zločinci kradou

0/0
16.11.2015 22:28

T81o20m68á80š 55Ž98i94t81n41ý 6781200161501

protože jednou petardou v metru sejmeš tak do 20 lidí. Ostatní budou jen více či méně potlučení. V letadle je to totálka.

0/0
17.11.2015 10:02

I69v81a92n 83S33t87e13c52h 8311707487230

Však on vás taky nikdo nenutí

0/0
16.11.2015 19:04

J56a79k89u47b 16R67o54u49s 3283400254422

Thyronxi, kde jsi byl??? Chyběly nám tady ty tvoje moudra!!!! ;-(

0/0
16.11.2015 19:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.