- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
CS Cargo,které nejvíce okrádalo řidiče teď brečí,že mají nedostatek řidičů,až dají základ min 25000 hrubého,plus plné diety a budou proplácet přesčasy,práce o svátcích atd,navíc slušné jednání,tak možná nebudou mít nouzi o řidiče(v podstatě se to vztahuje na min 75% firem v CZ).Jezdím jako "profík" 30let,ale vím bezpečně,že kdybych byl bez práce,tak CS Cargo je ta POSLEDNÍ firma,kam bych se šel ucházet o práci!!!!!Vadí mi,že některé firmy na to peníze nemají a jiné ne,jak to je možné?
Na to, že by to mělo být pro čtenáře jsou odpovědi moc rozsáhlé a některé i zavádějící, každopádně jsem rad za autobus, práce v kravate , teple a nikde se nehonim a nic nekurtuju a co mi dají, to mám na vyplatnici, takže v případě zdravotního problému si muzu dovolit marodit... Ukazte mi jednu firmu, která provozuje kamiony, kde má řidič vše na pásce, nikoliv 10 hrubého a obálka....
Uvádět diety jako součást platu je nestydatost. Jenže pak by ten plat vypadal trochu jinak, třeba tak, že pokladní v Lidlu je na tom líp ;-)
Velká Beitánie, 9 let za volantem, plat HODINOVÝ! - 10,- GBP/h základ (8 hod) přesčas 15,- GBP/h nad 8h. Soboty celé přesčasové a neděle za double! Tedy 20,- GBP/hod. Nocka v kamionu 25,- GBP. Plat za říjen 2015 po odečtu daní a pojištění 3.126,- GBP. Teď mi někdo řekněte důvod k návratu do ČR.
A anglický bohorovný klid - k nezaplacení!
No, test je jednoduchý, jen u jedné otázky mají špatně odpověď, zřejmě jej sestavoval někdo, který o práci, resp. výbavě kamionu moc neví.
Zajímalo by mě, proč všechny novinové servery tlumočí řeči kohokoliv z Česmadu když se píše o nedostatku řidičů a jejich podmínkách. Česmad je organizace dopravců, ne řidičů, a ano, hlavní členové mají velký nedostatek řidičů, drtivá většina jich přiznává plat cca 12500-15000 kč hrubého, což není ani 100 kč na hodinu práce, která vyžaduje celkem vysoké nasazení a vzdělanost v oboru. Upozorním všechny, plat řidiče kamionu není 35-40tisíc korun, řidič má většinou přiznanou mzdu cca 10-12tis čistého, zbytek peněz je stravné na které má ze zákona nárok. Takovou mzdu bere skoro v každém podniku vrátný, a ne člověk který má zodpovědnost za vozidlo v hodnotě 2 milionů, náklad za cca 5 milionů, a také za všechny lidi které potká na cestě. Protože řídí 40t kolos, který udělá paseku z každého domku do kterého vletí.
Jakmile se zvýší ceny za dopravu, dopravci budou mít peníze na to aby dali příslušný plat + stravné dle zákona, tak bude i dostatek řidičů. Resp. on jich není nedostatek, řidičů je dost, ale nechtějí vykonávat práci za takovýto směšný peníz.
Ruku na srdce, kdo z vás by si vzal zodpovědnost jako řidič kamionu, za 70 kč na hodinu práce???
Tak se pak nemůže nikdo divit, že to nechce nikdo dělat. V německu je uzákoněná minimální mzda 8,5Eur na hodinu, pročpak to není u nás? Se západem se naši politici neustále srovnávají, tak kdy se srovná i toto?
Tohle je zase zoufalý pokus ČESMRADU nalákat nové řidiče?
Když už chcete dělat nějaký kvíz alespoň si nastudujte správné odpovědi a né ty nesmysly.
Fajn tema. Na strankach D-Fense ted vysla treti cast povidani o ridicich kamionu. Zjevne od nekoho kdo vi o cem mluvi. Cte se to uplne naramne.
1. cast: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015051702
2. cast:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015080903
3. cast: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015111501
d-fens Tyhle stránky už dávno nejsou to co bývaly. Primitvní žumpa.
Polsko, Slovensko, Madarsko ..stejný systém a podobná výplata...německý plat a život v CZ ... guláš s pivem za 4 eura u nás a v D za 10 ... porovnávejte porovnatelné
pokud jste cca 25 dní z měsíce někde v německu, francii, belgii a buhví kde jinde, tak si guláš s pivem za 4 eura nekoupíte. Jooo pokud řidič jezdí kolem komína po česku a spí doma - ok, je tu levněji ale proč má německý řidič jezdící kolečko po německu 2x větší plat než český řidič jezdící kolečko po německu? Navíc ten němec spí v posteli, ten český v autě...
řidiči kamiónů ... buď běžte makat na pás jako nás hromada a nebo věčně nebrečte nad svým výdělkem... místo, aby jste měli trochu hrdosti tak je to v každé diskuzi zaplevelené stejně o vašich mzdách. Polovina z Vás má exekuce a je vděčná za to, že to je ve formě diet a nešáhne vám na to exekutor. Jen u nás letos odešlo z tohoto důvodu dělat 5 lidí řidiče právě z důvodu exekutorů. S dietami dnes se pohybujete kolem 30 tisíc a více ( stačí zavolat na každou větší firmu) a na páse máte kolem 17 tisíc. Ubrečené stádo furt dokola.
Tak nebrečte na pásu za 17 000,-Kč , naučte se řídit velký auto,nařízení 561,manipulaci s elektronickým tacho,předpisy států EU,včetně rozložení vah na nápravy a kurtování,příjměte odpovědnost jako chlap a jděte do prostředí kde se za každou chybu platí zdravím nebo i životy,přestaňte se ulejvat na pásu kde jediná odpovědnost za chyby je kus v bedně zmetků a jděte dělat řidiče kamionuA jinak,víte že exekuce mají lidi na pásu,policisti,prodavačky,dispečeři,vojáci,autobusáci atd...
Málo platí tak ať se nediví. Navíc do platu se započítávají diety což je protizákonné. Plat je plat a diety jsou diety. Slyšel jsem jednoho chytrolína z dopravní společnosti který tam prezentoval plat 35 000 Kč a vtom i diety. Za to jim nikdo jezdit nebude