- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Novodobý hon na čarodějnice. Stačí říct, že pokutu zaplatí daňový poplatník a ze Škody je najednou největší gauner na světě.
Vždyť je to ta hodná domácí firma, co dává čechům práci, takže si zaslouží dostávat zakázky za miliardy téméř automaticky. Tak holt dostanou ještě miliardu navíc, až tu bude další sporna zakázka od ČD pro ŠT, na vše se zapomene a zase se tu bude obhajovat A jak to dopadne bylo jasný, neznám případ, kdy bylo rozhodčím soudem rozhodnutu ve prospěch zákazníka.
Jsem zvědav jak na tento spor budou reagovat stávající i potencionální zákazníci Škody T......
Jen tak mimochodem pro adoranty Taurusu: Vite, ze Siemensovi jejich predrazeny vyvoj pred dvaceti lety kompletne zaplatily OBB? A to pritom Taurusy vychazeji koncepcne ze ctvrtstoleti starych ES64, zatimco skodovacka 109E je kompletne nova konstrukce!
A hlavne v tej dobe neexistoval žiadny Taurus, ktorý by mohol ísť do Prahy, ten bol rovnako ako 109e iba na papieri.
To je problém ministerstva dopravy že souhlasilo s řešením sporu rozhodci. To že rozhodci jsou součástí mafie je jedna věc, druhá věc je zodpovědnost úředníků a ministra dopravy že s takovou smlouvou souhlasili a podepsali. Pokud je ministr debil tak stát bude platit. Stejně jako Sobotka podepsal smlouvu na prodej OKD bez toho že by tomu rozuměl. Prostě debilů plná státní správa
Nějak vám uniklo, že se píše rok 2015 ... do objednávek lokomotiv mluvilo (lokomotivy pro ČSD objednávalo) tehdejší FMD před rokem 1990 ... Ministři dopravy a jejich "služebníci" smlouvy ohledně lokomotiv pro ČD a rozhodců pro případné spory dnes nesepisují ...
Je zajimave, kolik je zde v diskuzi ruznych nazoru. (mimochodem, to je dobre, mame svobodu slova)
Zajimave je take, ze, troufam si rici, nikdo ze zde diskutujicich nikdy nevidel (a nejspis asi ani nikdy neuvidi) smlouvu, kterou obe strany podepsaly. Tu smlouvu, kde je i zminena rozhodci dolozka. A take asi nejspis nebudeme nikdy znat presne podminky dodavky lokomotiv, penalizace dodavatele atd.
Mozna byla chyba CD nezaplatit za dodane stroje, mozna mely CD zkusit uplatnit a vymahat penale az nasledne soudne. Ale co ja vim, kdyz jsem tu smlouvu necetl.
Proste vsechno je to jenom mlaceni prazdne slamy.
..a teď mi, soudruzi odboráři, tedy samozřejmě až poté, co dáte mínus za svou jedinou ČDpravdu, vysvětlete, v čem jsou ty ČD stále tak nepostradatelné a naprosto nenahraditelné, dokonalé a nejlepší..
A co s tou zakázkou mají odbory společného?
Do Německa nesmí, protože Němci mají svůj SIEMENS a dělaj problémy... Říkejte si co chcete, ale radši budu mít ČESKÉ lokomotivy o pětinu dražší než aby nám to vyráběli Němci!
Na těch loko je český tak jedině stěrač.škoda je kyperská společnost ne česká a 380 mohu-li hovořit z vlastní zkušenosti předražený krám i bez arbitráže.
Nazorna ukazka, kdy je stat ve stretu zajmu. Stat ma hajit zajmy obcanu, ne resit ziskovost firmy - kdyby stat Ceske drahy uz davno prodal, tak by se tento tunel nekonal...
A kdo má tolik peněz, aby si ČD koupil a proč by to vůbec dělal ...
Vždycky, když se něco vyvíjí nově, tak je to nejdražší a postupně se zlevňuje, na tom nevidím nic divného. A pokud chtěli ČD novinku, musí za ní zaplatit.
V normalnim trznim prostredi vyhlasi firma bankrot, pripadne ji koupi jina firma. U nas se jako obvykle naleji do firmy penize ze statniho rozpoctu...