- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud cokoli nakupuju přes jakýkoli eshop, musím počítat s tím, že se cokoli může zadrhnout i když mají zboží opravdu skladem. Pokud má eshop vyspělý a aktualizovaný skladový systém, je toto riziko zmenšeno, nikoli eliminováno. Takže pokud na něco spěchám, nebo nechci čekat, tak si to jdu koupit do kamenného obchodu, kde je fyzický sklad a zboží si můžu prohlédnou a hned si to odvézt. Nechápu jak se někdo může divit, že při přesunu skladu u takového gigantu může dojít ke zpoždění.
Asi jsem jinej, ale nepochopím, jak někdo při tolika negativních ohlasech v tomto eshopu ještě nakupuje. A pak se diví, stěžuje si... a na co vlastně? Nestěžuje si více na svou hloupost či naivitu? Je více skutečně kvalitních eshopů, ale oni natruc půjdou na ten, který je dlouhodobě hodnocen negativně. Chjo :-(
Dlouhodobě je právě hodnocen celkem dobře , poslední dobou mají problémy.
A ja mel za to, ze firma, ktera prezije implementaci SAPu uz prezije vsechno :P a jak vidno asi ne :).
Furt prd, 17.11.2015 expedice zboží na prodejnu, asi tam ze skladu jsou pěšky. Volám na zákaznickou linku, jste 29 v pořadí, po pár minutách 27 v pořadí. Otřesné.
Zakazal jsem zene a pribuzenstvu cokoli na mall kupovat. Jejich dodaci lhuty i komunikace je otresna.
Navic od doby co maji stejneho majitele s Heurekou, tak tam cenzuruji negativni prispevky na mall. Nedivil bych se ze manipuluji i s hodnocenim mallu a s dobou dodaci lhuty.
Od mallu radeji dale. To nemuz skoncit dobre.
Zrušili mi 2 obj.,darky.Nekomunikuji. Zparchanteli.
Tak známá dnes...že čeká na pračku 14 dní, to by ještě skousla.OK, stěhují sklad. Ale když jasně uvede, že mají volat dvě hodiny před doručením, protože pracuje mimo Prahu, a týpek volá, že je před barákem . Tak mu řekla, at si dá kolečko, a že se uvidí za dvě hodiny. Další dotaz, potřebuju mít doma nějaký peníze? Dvakrát se ptala, dvakrát byla ujištěná, že "Ne, nic nepotřebujete." Přijeli, vynesli pračku, a prý, paninko tak 700- Kč . Krása střídá nádheru.
Dne 21.10. objednáno krmení pro psa zaplaceno 1300 nedodáno natřikrát, obj. zrušena, dosud nevráceny peníze.
A co byste chtěl? Krmení pro psa jste zaplatil a třeba je už dávno zkonzumováno psy, co hlídají sklad Mallu. Přečetl jste si řádně podmínky při objednávání? Třeba tam drobným písmem někde stojí, že přispíváte na krmení pro hlídací psy.
Ja som si kupoval čosi na mall.sk. Malo to byť v pondelok, dátum toho dňa bol napísaný aj na stránke objednávky ako Dátum doručenia: ... Keď som sa vo štvrtok po desiatkach minút čakania dovolal k operátorke, pobavili sme sa o tovare a nakoniec som sa jej spýtal, čo znamená ten "Dátum doručenia" na stránke objednávky. Odpoveď bola prekvapujúca i zábavná - ja to neviem, nie som špecialistka.
v neděli se rozbil vysavač, ta ksem sedl k netu, vybral co chcu, v Mallu špica cena, tak sem k tomu vzal ještě sáčky. Před tím nikdy problém, tak sem to jako jednu objednávku zaplatil. Ve středu došli samotný sáčky, ale vysavač stále ne. Jen chodí SMS a emali, že ho nemohli poslat. Jak to dopadne.
Máte sáčky za suprovou cenu ale na vysavač si ještě počkáte, nebo vám přijde jiný
Objednal jsem v nedeli a v pondeli to bylo na pobocce v Pardubicich...takze budto nekdo keca nebo jsem mel stesti....
...podívejte se na recenze lidí na heureka.cz. Poslední dobou je to masakr, ajk dostává mall špatná hodnocení. Něco na tom jistě bude.