- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tam dole v diskuzi, uvědomte si, že stát má taky něco s kapschem v tych branách a pro satelitní i SPZ(RZ) jsou potřeba nějaký brány.
já to vidím tak, že stát ze dne na den zruší mýtné a ať kapsch jde na pracák. A vlastně na tym ještě ušetří.
Jak se v určité době fa. Kapsch chovala zpupně, je důvod se mít před ní na pozoru. Normálně platí zákazník náš pán a ne naopak.
Proč pořád řeší Kapsch?Proč pořád hledají někoho,komu by provoz přihráli.Stačí založit firmu,vlastněnou státem.V Rakousku se stará o dálnice Asfinag a myslím,že to dělají dobře
Jenze to by pan ministr (a cela vlada s nim) musel prevzit zodpovednost a vzdat se uplatku. Jak je to realne, to snadno posoudi kazdy z nas pri pohledu na vysledky reditelovani pane Toka ve Skansce. (100MKc tunel, kartelove dohody s miliardovou pokutou,..)
Nějak mi přijde, že tento kamarád od Bureše je jenom tlučpusa.
Hlava plná nápadů, ale jakých...
To mi hlava nebere. Nekecá, maká. Ach, jo...
Podáme trestní oznámení. V roce 2016 bude věc promlčena.
Kolik za to dostal Simonovsky, KDU-CSL a vláda?
Ťokovi nezávidím.Převzal resort v pěkném rozkladu. Různé mafiánské spolky (Kapsch , ŠKODA Plzeň atd) rozkrádají tuto zemi a místo toho , aby nějak šel celý resort dál , tak se neustále řeší vypadávající kostlivci ze skříní.
Nechápu, proč se pořád omílá řešení á la Kapsch - satelitní mýtné by bylo mnohem levnější a jednodušší.
Přesně tak. Jestli Kapsch nenakulí dokumentaci do zítřka, udělal bych výběrko na jakékoli jiné řešení. Pokud možno bez Kapsch.
opět Bohůš ministr financí, vláda čssd u koryta, že by dělba financí mezi stranama?