- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V poslední době, když jedu za nafťákem si pořádně všímám, jak smrdí a čadí. Proto x krát denně přepínám na vnitřní okruh vzduchu. Nejvíce co tak pozoruji čadí staré passaty, fordy, ale i oktávky a samozřejmě náklaďáky (po nich by to mohli rovnou zametat). Jezdím na BA95 a asi ještě dlouho zůstanu.
Jaká manipulace, rozkládali EU zevnitř.
Manipulace jsou (logicky) stejne, ale chovani k zakaznikum bude rapidne jine
Vysvětlete mi někdo, proč chtějí odškodnění majitelé těch aut. Snad bychom to měli požadovat my ostatní, co jsme museli dýchat zvýšené množství spalin, ale oni, když jim kvůli tomu lépe jelo auto?
každý nárok se musí prokázat. A pochybuji, že majitelé prokáží nějakou škodu,když auto normálně jezdí, projde STK atd.
Ještě že jiné automobilky obešly fyzikální zákony a tohle se jich netýká.... Prostě smích tahle kauza :D
nic neobešly, dokonce i VW má nepodvodný motory, které limity splňují, což jaksi vyvrací domněnku, že by se to splnit nedalo, já třeba mám diesla euro 5 a neni v něm podvodnej program, ale je to trochu složitější a hlavně zbytečný rozebírat, nechápu ale lidi, kteří se snaží bagatelizovat podvody a nevadí jim, že je někdo obelhává
Já si na WV, nebo Škodováckém webu zadám WIN auta o ten mi řekne, že tam mám nebo nemám onen SW a tady někdo přišel na to, že VW podváděl. To je postřeh od novinářů co? A jak tak koukám, tak ti britský jsou stejný machři jako ti naši. Nebo, že by nebylo o čem psát?
Ostatně nepodvádí jen koncern VW. Když posadili Opel na stolici a rozjeli jí i zadní kola, tak emise taky vyběhly nahoru a překračovali limity.
Kdo by byl býval čekal, že auto vypustí více emisí ve vysoké rychlosti než nízké. Když jedu 80 a spotřebu mám 5 litrů a nebo jedu 150 a spotřebu mát 10 litrů, tak musím mít na kilometr 2x vyšší emise.
Zle ste to pochopil. Oni meranie spravili podľa normy, len auto predtým zblbli normálnou jazdou. Aspoň ja som to pochopil tak.
kdy se zacnou pozadovat nizsi emise napr.po tankerech ???
až začnou jezdit po městech a budeme ten jejich smrad dýchat
Prostě ty motory nejsou tak dobré, kdyby byli tak nemusí podvádět.
Motory dobré jsou, VW podváděl jen kvůli poměrně malému (méně než 5%) snížení spotřeby. Ale i to je jistá konkurenční výhoda ... a trh je krutý.
Bylo by zvláštní, kdyby VW dodával do USA a EU různý software. Takže výsledek není překvapivý.