Diskuze

Piškotová kauza má dohru, Opavia musí jasně označit sušenky z ciziny

Opavia bude muset přeznačit sušenky, které nevyrábí v Česku. Firmě to nařídila Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Na obalech piškotů, sušenek Bebe nebo Zlatých koleček musí být uvedená skutečná země původu. Firma však bude mít na přeznačení dost času, opatření začne platit až od dubna příštího roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte někdo recept, jak si vyrobit doma piškoty vlastnoručně? Díky za info

0 0
možnosti
PP

Všichni tady machrujete, jak je nekupujete. Ale až budou ve vašem hyper super marketu v akci "za polovic" , tak koupíte hnedle 4 pytlíky.;-D

1 0
možnosti
TV

možná Vy. Podle sebe soudím tebe?:-)

0 0
možnosti
PH

P38e33t37r 11H41r96a55b19á59k

25. 11. 2015 11:13

Co takhle to prostě nekupovat. vše od Opavie, nebo rovnou od Mondelezu? At zmiznou z ČR. Na co šáhli, to zničili. Jsou to likvidátoři, nic jiného.

1 0
možnosti
AP

Co se stane, dame tam vyrobeno v EU a je po vsem

1 0
možnosti
JR

Opavie, Opavie . . . kam se to řítíš  . . .;-(

1 0
možnosti
JC

Co mě asi nejvíce mrzí, jak do všeho pridavaji palmový olej který s jakoukoliv tradiční recepturou nemá nic společného. Bohužel je jedno zdali se jedná o Mondelez, Nestlé či jiného výrobce.

7 0
možnosti
MB

Ale vždyť je všechno řádně značeno - Opavia. To (dávno) není česká značka a prakticky všechno, co produkuje je podřadný kvality. A to nikoliv omylem, ale záměrně.

2 0
možnosti
JN

J35a66n 79N61ě17m28e51c

25. 11. 2015 0:21

Náš domácí pes to nechtěl žrát a zahradní fena se piškotem dusila, div nevypustila duši, chuděra, takže piškoty letěly do kontejneru.

0 0
možnosti
AB

O tom převedení výroby do Polska jsem netušil, po delší době jsem si koupil Fidorku a přišla mi "jiná". Nevíte, taky Polsko?

1 0
možnosti
GK

Koukněte, zda je ve složení palmový tuk, všechno, kde tenhle tuk je, tak má takovou pachuť a často je mi po tom blbě.

2 0
možnosti
PD

P67e41t12r 40D72l30o67u30h89ý

24. 11. 2015 22:43

Jediné řešení je bojkotovat výrobky Mondelez, případně jim pravidelně posílat "poděkování" za zničení značky Opavia na adresu zakaznickyservis@mdlz.com Snad jednou pochopí, že "vorat" s lidmi jde jen v omezené míře.

4 0
možnosti
PD

P60e26t71r 71D93l27o18u46h98ý

24. 11. 2015 23:25

... jen pro doplnění. Pokud jim pošlete "poděkování", neodpoví. Nicméně za cca. 14 dní přijde dotazník "Jak jste byli spokojeni se službami zákaznického servisu?". První otázka: "Jak rychle jste obdržel odpověď z našeho zákaznického střediska?" Možnosti jsou od "obratem" po "několik dnů". Možnost "neodpověděli jsme" chybí. Druhá otázka. "Jak jste byl spokojený s naší odpovědí?" Možnost "neodpověděli jsme" zase chybí. Atd., následují podobné otázky. Nicméně výběr jedné možnosti je povinný, jinak se nic neodešle. Takže chcete-li odeslat reakci, musíte vybírat z možností, které nejsou pravda. Pravděpodobně proto, aby management mohl dostat zprávu "zákazníci jsou spokojeni", protože to vyplývá z našich dotazníků. Ovšem drobný detail, že nelze vybrat možnost "kašleme na vás z vysoka", to už se tak nějak zamlčí.

4 0
možnosti