- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Máte někdo recept, jak si vyrobit doma piškoty vlastnoručně? Díky za info
Všichni tady machrujete, jak je nekupujete. Ale až budou ve vašem hyper super marketu v akci "za polovic" , tak koupíte hnedle 4 pytlíky.
Co takhle to prostě nekupovat. vše od Opavie, nebo rovnou od Mondelezu? At zmiznou z ČR. Na co šáhli, to zničili. Jsou to likvidátoři, nic jiného.
Co se stane, dame tam vyrobeno v EU a je po vsem
Opavie, Opavie . . . kam se to řítíš . . .
Co mě asi nejvíce mrzí, jak do všeho pridavaji palmový olej který s jakoukoliv tradiční recepturou nemá nic společného. Bohužel je jedno zdali se jedná o Mondelez, Nestlé či jiného výrobce.
Ale vždyť je všechno řádně značeno - Opavia. To (dávno) není česká značka a prakticky všechno, co produkuje je podřadný kvality. A to nikoliv omylem, ale záměrně.
Náš domácí pes to nechtěl žrát a zahradní fena se piškotem dusila, div nevypustila duši, chuděra, takže piškoty letěly do kontejneru.
O tom převedení výroby do Polska jsem netušil, po delší době jsem si koupil Fidorku a přišla mi "jiná". Nevíte, taky Polsko?
Koukněte, zda je ve složení palmový tuk, všechno, kde tenhle tuk je, tak má takovou pachuť a často je mi po tom blbě.
Jediné řešení je bojkotovat výrobky Mondelez, případně jim pravidelně posílat "poděkování" za zničení značky Opavia na adresu zakaznickyservis@mdlz.com Snad jednou pochopí, že "vorat" s lidmi jde jen v omezené míře.
... jen pro doplnění. Pokud jim pošlete "poděkování", neodpoví. Nicméně za cca. 14 dní přijde dotazník "Jak jste byli spokojeni se službami zákaznického servisu?". První otázka: "Jak rychle jste obdržel odpověď z našeho zákaznického střediska?" Možnosti jsou od "obratem" po "několik dnů". Možnost "neodpověděli jsme" chybí. Druhá otázka. "Jak jste byl spokojený s naší odpovědí?" Možnost "neodpověděli jsme" zase chybí. Atd., následují podobné otázky. Nicméně výběr jedné možnosti je povinný, jinak se nic neodešle. Takže chcete-li odeslat reakci, musíte vybírat z možností, které nejsou pravda. Pravděpodobně proto, aby management mohl dostat zprávu "zákazníci jsou spokojeni", protože to vyplývá z našich dotazníků. Ovšem drobný detail, že nelze vybrat možnost "kašleme na vás z vysoka", to už se tak nějak zamlčí.