Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

RegioJet přikoupil lehátkové vozy, nasadí je na trasu do Košic

České dráhy získají na trase mezi Prahou a Košicemi konkurenci i v lůžkových a lehátkových vozech. K vozům pouze na sezení přidá ubytovací vagony v závěru roku i soukromý dopravce RegioJet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J16a70n 79H86o81r88a 6887831486

Když nakoupí od ÖBB ČD, jedná se o ojeté vozy, pokud tak učiní Jančurův RJ jedná se o vozy použité.....

....komu čest, tumu čest - že ano mistře  :-)

+2/0
28.11.2015 16:48

M88i28c41h79a33l 59P74a40s42t79o51r93e72k 4324560268688

Neříkali náhodou před vstupem na železnici něco o nových vagonech a Bůhví co ještě a zase kupuje ojetiny?

+4/0
26.11.2015 14:00

F78r36a31n95t67i55š79e35k 13V89a64n40ě76k 1557344957587

Nevím. Jestli to budou jen lehátka, tak to není žádný zázrak. Ale do lůžek by asi ekonomicky nešel.

0/0
26.11.2015 11:25

A23l25a50n 22Ř26e74p75k86a 4485246

Jen aby ty lůžkové vozy nebyly po pár měsících provozu odstaveny pro nějakou závadu jako ty jídelní, které už déle stojí než jezdí :D

+1/−1
25.11.2015 21:59

R73o57m59a54n 20S18t54o67n91e26k 1929183919381

co vím tak jídelní vozy jsou stažené preventivně dokud se nevyšetří vykolejení na výhybce v Bratislavě, ale možná se mílím?

0/0
25.11.2015 22:31

F88r68a28n97t83i18s82e91k 80M57r81z44e10n93a 3125495818809

Ja si naopak myslim, ze to je pouze zasterka. Logicky, odstavite drahe vozy na nekolik mesicu, jen proto, ze jeden nejak vykolejil? Co na nich chteji zkoumat, kdyz se jedna stale o stejne podvozky uz 40 let? Myslim si, ze jsou odstavene kvuli navyseni kapacity pri zarazeni bezneho vagonu.

0/0
25.11.2015 23:49

V93i97k30t80o91r 81K20o71š83k39a 4412860657839

Ty si taky zástěrka... ty vozy mají opravdu problém na podvozcích a RJ nemá na opravu. Jenže o tom  se mluvit nesmí...

+1/−1
26.11.2015 6:35

M35i80r92o27s89l67a13v 56Z43i26k74m25u54n25d 6158142857218

Jenže modrá konkurence má stejné vozy a problém není ...

+3/0
26.11.2015 17:00

F32r93a87n21t45i17s57e55k 24M53r76z95e35n95a 3315105508819

Tak to je pech, ze ma vadny zrovna ty restauracni a hned vsechny co koupil. Nejsem zeleznicar, ale myslim si, ze podvozky jsou na tech vagonech vsechny stejny - jen se lisi nadstavbou. S postelema je luzkovej, ze sedackama sedaci a se sporakem jidelni vuz. Takze tomu moc neverim. Kdyz se podivame ekonomicky, tak je to vagon s kapacitou, ktera se neda prodat. A vyrovna se zisk z gulase za 80kc zisku z bezne obsazeneho vagonu? Urcite ne, zvlast kdyz zluti hykaji blahem ve svem kupe nad kavou a vodou zdarma, kolackem za 9 a studenym rizkem v plastove krabicce. Nac jidelak? Jedine cemu verim je, ze nema na to, aby ty jidelaky prekopal na sedaky :-)

+1/0
26.11.2015 22:58

A13l43a45n 35Ř46e76p32k14a 4365766

To zas budou lidi nadšení z lůžek u Jančury i když u drah by si za ně nikdy nepřiplatili :D

+3/−2
25.11.2015 21:58

J75i15ř85í 71H17o46v97o54r48k27a 8337466132465

Z rakouského standardu budu nadšený. Bohužel donedávna košičáky jezdily u ČD ty největší "smradlavé" hnusy, které z principu od cestování odrazovaly.

P.S. Po Evropě mám naježděno lůžky/lehátky více, než většina české veřejnosti po ČR za rok...

+1/−2
26.11.2015 11:52

M90i17c30h46a93l 73P73a71s22t70o67r60e73k 4544710838848

Když vidím kolikrát ty lidi v těch nočních vlacích Praha-Ostrava-Slovensko tak se ani nedivím, že tam nasazují co tam nasazují.

+4/0
26.11.2015 14:03

L68i41b52o69r 51Z46a39v96ř80e57l 8139766131772

Tak zrovna lůžkové a lehatkové vagóny Zssk jsou na trase Praha-Košice na velmi  dobré úrovni a nabízí prověřenou kvalitu. !!

0/0
27.11.2015 9:50

M66i52r38e14k 10Z81á57v39o63d63n14ý 7462347960628

Celkem logický krok. Jezdit přes noc pouze bez lehátek/lůžek byla takový srandovní pokus. Takže toto udělal RJ dobře. Nicméně je sranda porovnávat výroky Jančury - "nechceme vozit vzduch v zbytečně mnoho vozech" a nyní chce mít prostě nejvíce vozů, ať s nimi někdo jezdí, nebo ne. Také říkaval, že je zbytečné konkurovat lehátkovými vozy, protože chce nalákal lidi z autobusů, kde i vlak bez lehátek / lůžek má výhodu. A zase otočil. Nebudeme zastavovat v nádražáckem městě Česká Třebová... netřeba dále komentovat.

+18/0
25.11.2015 17:48
Foto

M74i24c69h78a84l 79S76m60í10t60k20a 8484874903966

Proste si nevidi do huby a jeho tiskovy mluvci na idnesu JS mu tleska...

+15/0
25.11.2015 19:09

J70a93n 54S28v39e55t73l71i23k 8537309149379

Škoda že RJ nezastavuje v SNV, hned bych s ním jel. Přestup v Popradu na courák je nepohodlný.

0/0
25.11.2015 17:07

M16a44r54t83i64n 81Š20p77á27d 4962359261666

RJ vůbec nerad zastavuje... třeba Ústí nad Orlicí město mu vydrželo snad jenom rok.

+2/−1
25.11.2015 17:23

K91a28r64e21l 90Ř60e68h69á18č85e16k 9782320891602

Regiojet nerad zastavuje ze dvou důvodů: za prvé chce stále závodit s Pendolinem, už takhle na něj ztrácí z Prahy do Ostravy 20 minut a každým zastavením by se ten rozdíl zvětšil. Za druhé pokud by stavěl o něco více, točilo by se mu tam hodně lidí na krátké úseky a to by mu prodražovalo prémiové služby a stávalo by se že by prodal sedadlo jen na úsek např Ústí nad Orlicí - Česká Trebová a zbytek trasy by jelo nevyužité a to je ztráta peněz.

+10/0
25.11.2015 17:35

P70e48t74r 57K73u42b16í25č94e37k 8384203720986

Prostě náš "Národní dopravce" :-)

+14/−1
25.11.2015 17:39

M44i76r87e35k 21Z89á62v79o62d83n60ý 7942517980658

RJ určitě není konkurence pro Pendolino. To je vlastní třída, které už nekonkuruje nic. RJ se zaměřuje na stejný segment, jako IC/EC vlaky ČD a nyní i Leo Expres.

0/0
25.11.2015 17:45

V31l92a14d21i70m13í69r 33F92i20b50i95g89e36r 5114281601344

To je pak ale ať nekecá jakej je dopravce i lidi z menších měst na té jeho trati chtějí někam jezdit.

+1/0
25.11.2015 20:01

M91i30c59h94a87l 69P20a96s85t87o78r16e73k 4764830328908

On si ty krátké úseky umí ohlídat. Může klidně stát v Suchdolu a pak i ve Studénce a stejně nebudete moci koupit na tuto cestu jízdenku. Párkrát jsem se ze zvědavosti díval na volná místa Olomouc Ostrava Svinov a bylo třeba jen 5 volných míst a za 10 minut RJ přijel v Olomouci na nádraží a byl poloprázdný minimálně 100 míst volných. Má tam nastaveno pár míst pro kratší trasy aby někdo neřekl, že si vybírá a jinak přepravuje jen na delší vzdálenosti. On si prostě z té trati vyzobává jen to výnosné a dobré a ostatní hází ČD. A pak je napadá, že potřebují dotace atd.

0/0
26.11.2015 13:55

J25a66n 17V13a75l50o65u47c39h 6302627608610

Tak ono hlavně stavět v zastávce, kde jsou jen 2 průjezdné koleje je taky o kapacitě trati. Když se tam do nějakého taktu vecpou osobní vlaky, pak by v taktové "díře" v grafikonu musel jet i RJ a ta "díra" může být v čase, který by byl z hlediska tržeb velmi ztrátový (třeba vyjíždět z konečné 5 minut po konkurenci). Navíc nezastavoání v U/O-m je dáno také stavebními pracemi na "hlaváku" U/O a dále k Chocni, kdy jsou kilometry tratí před místem prací využívány pro "štosování" čekajících vlaků. Takže když si prostudujete grafikon, může v U/O-m pravidelně stavět i některé Pendolino;-D.

+2/0
25.11.2015 18:30

K12a59r67e74l 90Ř14e76h61á81č16e35k 9822330621582

Myšlenku máte dobrou, ale asi to ten důvod nebude, protože v Ústí už přestavba skončila.

+2/0
25.11.2015 19:17

K26a36r27e14l 74F69i92l24i84p 3828365810290

bohužel ta trať je naštouchlá i bez oprav. CCa 14 dnů zpět na trase OL Pha jsme čekali na IC Praha. Zpoždění z Pl nabral na cca 30 minut takže jsme odjížděli chvilku před časy RJ, SC a LE. Nevřil jsem jak to dispečeři vyřešili. IC Praha jelo po nesprávné koleji tedy vlevo a vpravo po správné nás předjížděl SC RJ, LE. Překvapila mne spíše kreativita dispečera který zřejmě využil prázdného časového úseku z Pha na Ol, každopádně nikdo nestál nečekal. Jinak je to, ale potvrzení toho jak je trat plná. Co mne vadí je to, že co dvě hodiny v půl hodinovém rozpětí jede SC, LE, RJ za sebou. Myslím, že by všem jak dopravcům tak i nám cestujícím prospělo to rozložit po cca 40 minutách.

0/0
25.11.2015 22:52

V73i35k18t58o94r 35K29o14š24k69a 4982320507839

Veř mi, že to nejde rozložit po 40min. Jediným způsobem by bylo vyškrtat nespočet vlaků. To se nebude líbit cestující veřejnosti a MD taky ne. Jedině komu by to prospělo by byla nákladní doprava, ta by vesele jezdila i přes den.

0/0
26.11.2015 6:38

T89o82m82á49š 27N34o39v29o34t55n91ý 8669461

RJ Praha - Košice a zpět v SNV zastavuje....

+1/0
25.11.2015 18:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.