Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RegioJet přikoupil lehátkové vozy, nasadí je na trasu do Košic

České dráhy získají na trase mezi Prahou a Košicemi konkurenci i v lůžkových a lehátkových vozech. K vozům pouze na sezení přidá ubytovací vagony v závěru roku i soukromý dopravce RegioJet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31a67n 29H80o82r13a 6607941986

Když nakoupí od ÖBB ČD, jedná se o ojeté vozy, pokud tak učiní Jančurův RJ jedná se o vozy použité.....

....komu čest, tumu čest - že ano mistře  :-)

+2/0
28.11.2015 16:48

M73i54c60h20a81l 58P95a66s19t26o65r96e72k 4274380158808

Neříkali náhodou před vstupem na železnici něco o nových vagonech a Bůhví co ještě a zase kupuje ojetiny?

+4/0
26.11.2015 14:00

F14r76a49n30t39i79š39e84k 43V76a94n94ě29k 1467324907847

Nevím. Jestli to budou jen lehátka, tak to není žádný zázrak. Ale do lůžek by asi ekonomicky nešel.

0/0
26.11.2015 11:25
Foto

A25l38a28n 46Ř33e55p71k66a 4135546

Jen aby ty lůžkové vozy nebyly po pár měsících provozu odstaveny pro nějakou závadu jako ty jídelní, které už déle stojí než jezdí :D

+1/−1
25.11.2015 21:59

R92o58m50a90n 74S12t97o83n55e78k 1439743309341

co vím tak jídelní vozy jsou stažené preventivně dokud se nevyšetří vykolejení na výhybce v Bratislavě, ale možná se mílím?

0/0
25.11.2015 22:31

F48r81a10n70t88i79s42e15k 86M21r23z75e62n67a 3525925588729

Ja si naopak myslim, ze to je pouze zasterka. Logicky, odstavite drahe vozy na nekolik mesicu, jen proto, ze jeden nejak vykolejil? Co na nich chteji zkoumat, kdyz se jedna stale o stejne podvozky uz 40 let? Myslim si, ze jsou odstavene kvuli navyseni kapacity pri zarazeni bezneho vagonu.

0/0
25.11.2015 23:49

V75i83k90t84o36r 14K29o27š47k48a 4452150717499

Ty si taky zástěrka... ty vozy mají opravdu problém na podvozcích a RJ nemá na opravu. Jenže o tom  se mluvit nesmí...

+1/−1
26.11.2015 6:35

M45i43r63o55s95l50a70v 42Z93i69k80m48u72n66d 6688702117488

Jenže modrá konkurence má stejné vozy a problém není ...

+3/0
26.11.2015 17:00

F57r94a52n71t13i23s96e35k 30M77r17z17e82n84a 3115505718599

Tak to je pech, ze ma vadny zrovna ty restauracni a hned vsechny co koupil. Nejsem zeleznicar, ale myslim si, ze podvozky jsou na tech vagonech vsechny stejny - jen se lisi nadstavbou. S postelema je luzkovej, ze sedackama sedaci a se sporakem jidelni vuz. Takze tomu moc neverim. Kdyz se podivame ekonomicky, tak je to vagon s kapacitou, ktera se neda prodat. A vyrovna se zisk z gulase za 80kc zisku z bezne obsazeneho vagonu? Urcite ne, zvlast kdyz zluti hykaji blahem ve svem kupe nad kavou a vodou zdarma, kolackem za 9 a studenym rizkem v plastove krabicce. Nac jidelak? Jedine cemu verim je, ze nema na to, aby ty jidelaky prekopal na sedaky :-)

+1/0
26.11.2015 22:58
Foto

A42l94a57n 58Ř15e90p27k28a 4885886

To zas budou lidi nadšení z lůžek u Jančury i když u drah by si za ně nikdy nepřiplatili :D

+3/−2
25.11.2015 21:58

J15i41ř79í 68H39o23v71o73r56k73a 8407506572705

Z rakouského standardu budu nadšený. Bohužel donedávna košičáky jezdily u ČD ty největší "smradlavé" hnusy, které z principu od cestování odrazovaly.

P.S. Po Evropě mám naježděno lůžky/lehátky více, než většina české veřejnosti po ČR za rok...

+1/−2
26.11.2015 11:52

M30i91c35h86a85l 95P47a31s94t19o37r15e89k 4984890608548

Když vidím kolikrát ty lidi v těch nočních vlacích Praha-Ostrava-Slovensko tak se ani nedivím, že tam nasazují co tam nasazují.

+4/0
26.11.2015 14:03

L84i33b17o30r 87Z97a47v76ř69e23l 8369936971282

Tak zrovna lůžkové a lehatkové vagóny Zssk jsou na trase Praha-Košice na velmi  dobré úrovni a nabízí prověřenou kvalitu. !!

0/0
27.11.2015 9:50

M91i46r86e37k 22Z64á39v41o92d51n82ý 7462697410338

Celkem logický krok. Jezdit přes noc pouze bez lehátek/lůžek byla takový srandovní pokus. Takže toto udělal RJ dobře. Nicméně je sranda porovnávat výroky Jančury - "nechceme vozit vzduch v zbytečně mnoho vozech" a nyní chce mít prostě nejvíce vozů, ať s nimi někdo jezdí, nebo ne. Také říkaval, že je zbytečné konkurovat lehátkovými vozy, protože chce nalákal lidi z autobusů, kde i vlak bez lehátek / lůžek má výhodu. A zase otočil. Nebudeme zastavovat v nádražáckem městě Česká Třebová... netřeba dále komentovat.

+18/0
25.11.2015 17:48
Foto

M32i71c83h94a28l 55S26m50í49t42k93a 8874204253826

Proste si nevidi do huby a jeho tiskovy mluvci na idnesu JS mu tleska...

+15/0
25.11.2015 19:09

J20a36n 95S89v44e67t13l70i76k 8947249529399

Škoda že RJ nezastavuje v SNV, hned bych s ním jel. Přestup v Popradu na courák je nepohodlný.

0/0
25.11.2015 17:07

M64a46r50t37i15n 52Š47p50á52d 4982789721756

RJ vůbec nerad zastavuje... třeba Ústí nad Orlicí město mu vydrželo snad jenom rok.

+2/−1
25.11.2015 17:23

K95a47r93e28l 76Ř29e26h20á41č55e49k 9792950651292

Regiojet nerad zastavuje ze dvou důvodů: za prvé chce stále závodit s Pendolinem, už takhle na něj ztrácí z Prahy do Ostravy 20 minut a každým zastavením by se ten rozdíl zvětšil. Za druhé pokud by stavěl o něco více, točilo by se mu tam hodně lidí na krátké úseky a to by mu prodražovalo prémiové služby a stávalo by se že by prodal sedadlo jen na úsek např Ústí nad Orlicí - Česká Trebová a zbytek trasy by jelo nevyužité a to je ztráta peněz.

+10/0
25.11.2015 17:35

P11e17t98r 14K13u85b84í12č90e65k 8814663770416

Prostě náš "Národní dopravce" :-)

+14/−1
25.11.2015 17:39

M66i37r26e26k 68Z71á65v75o57d28n94ý 7362297330908

RJ určitě není konkurence pro Pendolino. To je vlastní třída, které už nekonkuruje nic. RJ se zaměřuje na stejný segment, jako IC/EC vlaky ČD a nyní i Leo Expres.

0/0
25.11.2015 17:45

V10l57a18d86i28m49í44r 10F74i69b88i20g44e13r 5614941611484

To je pak ale ať nekecá jakej je dopravce i lidi z menších měst na té jeho trati chtějí někam jezdit.

+1/0
25.11.2015 20:01

M62i37c92h62a34l 59P80a19s76t66o61r21e90k 4184730798588

On si ty krátké úseky umí ohlídat. Může klidně stát v Suchdolu a pak i ve Studénce a stejně nebudete moci koupit na tuto cestu jízdenku. Párkrát jsem se ze zvědavosti díval na volná místa Olomouc Ostrava Svinov a bylo třeba jen 5 volných míst a za 10 minut RJ přijel v Olomouci na nádraží a byl poloprázdný minimálně 100 míst volných. Má tam nastaveno pár míst pro kratší trasy aby někdo neřekl, že si vybírá a jinak přepravuje jen na delší vzdálenosti. On si prostě z té trati vyzobává jen to výnosné a dobré a ostatní hází ČD. A pak je napadá, že potřebují dotace atd.

0/0
26.11.2015 13:55

J32a37n 51V56a79l60o30u72c94h 6322427868500

Tak ono hlavně stavět v zastávce, kde jsou jen 2 průjezdné koleje je taky o kapacitě trati. Když se tam do nějakého taktu vecpou osobní vlaky, pak by v taktové "díře" v grafikonu musel jet i RJ a ta "díra" může být v čase, který by byl z hlediska tržeb velmi ztrátový (třeba vyjíždět z konečné 5 minut po konkurenci). Navíc nezastavoání v U/O-m je dáno také stavebními pracemi na "hlaváku" U/O a dále k Chocni, kdy jsou kilometry tratí před místem prací využívány pro "štosování" čekajících vlaků. Takže když si prostudujete grafikon, může v U/O-m pravidelně stavět i některé Pendolino;-D.

+2/0
25.11.2015 18:30

K58a72r76e93l 80Ř92e64h25á84č28e65k 9922310571332

Myšlenku máte dobrou, ale asi to ten důvod nebude, protože v Ústí už přestavba skončila.

+2/0
25.11.2015 19:17

K21a53r31e81l 88F84i51l89i81p 3168565420420

bohužel ta trať je naštouchlá i bez oprav. CCa 14 dnů zpět na trase OL Pha jsme čekali na IC Praha. Zpoždění z Pl nabral na cca 30 minut takže jsme odjížděli chvilku před časy RJ, SC a LE. Nevřil jsem jak to dispečeři vyřešili. IC Praha jelo po nesprávné koleji tedy vlevo a vpravo po správné nás předjížděl SC RJ, LE. Překvapila mne spíše kreativita dispečera který zřejmě využil prázdného časového úseku z Pha na Ol, každopádně nikdo nestál nečekal. Jinak je to, ale potvrzení toho jak je trat plná. Co mne vadí je to, že co dvě hodiny v půl hodinovém rozpětí jede SC, LE, RJ za sebou. Myslím, že by všem jak dopravcům tak i nám cestujícím prospělo to rozložit po cca 40 minutách.

0/0
25.11.2015 22:52

V60i63k57t75o88r 25K13o48š23k23a 4912850937769

Veř mi, že to nejde rozložit po 40min. Jediným způsobem by bylo vyškrtat nespočet vlaků. To se nebude líbit cestující veřejnosti a MD taky ne. Jedině komu by to prospělo by byla nákladní doprava, ta by vesele jezdila i přes den.

0/0
26.11.2015 6:38

T46o18m84á62š 57N12o96v61o50t11n59ý 8979651

RJ Praha - Košice a zpět v SNV zastavuje....

+1/0
25.11.2015 18:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.