Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RegioJet přikoupil lehátkové vozy, nasadí je na trasu do Košic

České dráhy získají na trase mezi Prahou a Košicemi konkurenci i v lůžkových a lehátkových vozech. K vozům pouze na sezení přidá ubytovací vagony v závěru roku i soukromý dopravce RegioJet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a76n 15H65o34r31a 6237701666

Když nakoupí od ÖBB ČD, jedná se o ojeté vozy, pokud tak učiní Jančurův RJ jedná se o vozy použité.....

....komu čest, tumu čest - že ano mistře  :-)

+2/0
28.11.2015 16:48

M16i39c27h67a75l 10P16a33s55t23o32r29e94k 4914210708808

Neříkali náhodou před vstupem na železnici něco o nových vagonech a Bůhví co ještě a zase kupuje ojetiny?

+4/0
26.11.2015 14:00

F80r84a62n69t11i21š53e12k 68V47a58n40ě75k 1357684337937

Nevím. Jestli to budou jen lehátka, tak to není žádný zázrak. Ale do lůžek by asi ekonomicky nešel.

0/0
26.11.2015 11:25
Foto

A88l12a60n 33Ř73e84p67k42a 4125196

Jen aby ty lůžkové vozy nebyly po pár měsících provozu odstaveny pro nějakou závadu jako ty jídelní, které už déle stojí než jezdí :D

+1/−1
25.11.2015 21:59

R79o38m29a83n 92S94t53o50n37e17k 1959153289731

co vím tak jídelní vozy jsou stažené preventivně dokud se nevyšetří vykolejení na výhybce v Bratislavě, ale možná se mílím?

0/0
25.11.2015 22:31

F64r16a62n56t91i78s86e62k 94M11r13z19e20n56a 3175105948379

Ja si naopak myslim, ze to je pouze zasterka. Logicky, odstavite drahe vozy na nekolik mesicu, jen proto, ze jeden nejak vykolejil? Co na nich chteji zkoumat, kdyz se jedna stale o stejne podvozky uz 40 let? Myslim si, ze jsou odstavene kvuli navyseni kapacity pri zarazeni bezneho vagonu.

0/0
25.11.2015 23:49

V97i12k72t73o49r 62K65o45š31k84a 4412250967829

Ty si taky zástěrka... ty vozy mají opravdu problém na podvozcích a RJ nemá na opravu. Jenže o tom  se mluvit nesmí...

+1/−1
26.11.2015 6:35

M83i85r68o66s32l20a49v 32Z31i26k42m27u80n82d 6838962427378

Jenže modrá konkurence má stejné vozy a problém není ...

+3/0
26.11.2015 17:00

F22r68a17n26t10i89s66e98k 90M56r56z11e31n79a 3135295358339

Tak to je pech, ze ma vadny zrovna ty restauracni a hned vsechny co koupil. Nejsem zeleznicar, ale myslim si, ze podvozky jsou na tech vagonech vsechny stejny - jen se lisi nadstavbou. S postelema je luzkovej, ze sedackama sedaci a se sporakem jidelni vuz. Takze tomu moc neverim. Kdyz se podivame ekonomicky, tak je to vagon s kapacitou, ktera se neda prodat. A vyrovna se zisk z gulase za 80kc zisku z bezne obsazeneho vagonu? Urcite ne, zvlast kdyz zluti hykaji blahem ve svem kupe nad kavou a vodou zdarma, kolackem za 9 a studenym rizkem v plastove krabicce. Nac jidelak? Jedine cemu verim je, ze nema na to, aby ty jidelaky prekopal na sedaky :-)

+1/0
26.11.2015 22:58
Foto

A87l49a76n 83Ř86e75p79k56a 4415316

To zas budou lidi nadšení z lůžek u Jančury i když u drah by si za ně nikdy nepřiplatili :D

+3/−2
25.11.2015 21:58

J80i81ř60í 34H52o13v13o38r75k66a 8847776102335

Z rakouského standardu budu nadšený. Bohužel donedávna košičáky jezdily u ČD ty největší "smradlavé" hnusy, které z principu od cestování odrazovaly.

P.S. Po Evropě mám naježděno lůžky/lehátky více, než většina české veřejnosti po ČR za rok...

+1/−2
26.11.2015 11:52

M29i91c74h30a93l 62P24a61s57t60o18r92e59k 4374800418458

Když vidím kolikrát ty lidi v těch nočních vlacích Praha-Ostrava-Slovensko tak se ani nedivím, že tam nasazují co tam nasazují.

+4/0
26.11.2015 14:03

L53i57b44o27r 18Z95a32v58ř27e75l 8749536671472

Tak zrovna lůžkové a lehatkové vagóny Zssk jsou na trase Praha-Košice na velmi  dobré úrovni a nabízí prověřenou kvalitu. !!

0/0
27.11.2015 9:50

M19i49r53e64k 93Z10á58v61o78d17n29ý 7332107260588

Celkem logický krok. Jezdit přes noc pouze bez lehátek/lůžek byla takový srandovní pokus. Takže toto udělal RJ dobře. Nicméně je sranda porovnávat výroky Jančury - "nechceme vozit vzduch v zbytečně mnoho vozech" a nyní chce mít prostě nejvíce vozů, ať s nimi někdo jezdí, nebo ne. Také říkaval, že je zbytečné konkurovat lehátkovými vozy, protože chce nalákal lidi z autobusů, kde i vlak bez lehátek / lůžek má výhodu. A zase otočil. Nebudeme zastavovat v nádražáckem městě Česká Třebová... netřeba dále komentovat.

+18/0
25.11.2015 17:48
Foto

M53i74c56h44a30l 41S29m64í15t20k95a 8524714763856

Proste si nevidi do huby a jeho tiskovy mluvci na idnesu JS mu tleska...

+15/0
25.11.2015 19:09

J49a17n 88S22v98e53t15l71i86k 8407869919789

Škoda že RJ nezastavuje v SNV, hned bych s ním jel. Přestup v Popradu na courák je nepohodlný.

0/0
25.11.2015 17:07

M37a96r84t95i16n 98Š73p10á27d 4192469161886

RJ vůbec nerad zastavuje... třeba Ústí nad Orlicí město mu vydrželo snad jenom rok.

+2/−1
25.11.2015 17:23

K56a86r84e92l 66Ř22e44h86á26č15e47k 9132690131432

Regiojet nerad zastavuje ze dvou důvodů: za prvé chce stále závodit s Pendolinem, už takhle na něj ztrácí z Prahy do Ostravy 20 minut a každým zastavením by se ten rozdíl zvětšil. Za druhé pokud by stavěl o něco více, točilo by se mu tam hodně lidí na krátké úseky a to by mu prodražovalo prémiové služby a stávalo by se že by prodal sedadlo jen na úsek např Ústí nad Orlicí - Česká Trebová a zbytek trasy by jelo nevyužité a to je ztráta peněz.

+10/0
25.11.2015 17:35

P48e50t36r 17K35u10b46í71č12e84k 8324973520156

Prostě náš "Národní dopravce" :-)

+14/−1
25.11.2015 17:39

M19i68r66e26k 88Z82á98v17o85d69n84ý 7492187880928

RJ určitě není konkurence pro Pendolino. To je vlastní třída, které už nekonkuruje nic. RJ se zaměřuje na stejný segment, jako IC/EC vlaky ČD a nyní i Leo Expres.

0/0
25.11.2015 17:45

V36l96a56d15i13m66í48r 56F41i29b96i20g24e81r 5184441231914

To je pak ale ať nekecá jakej je dopravce i lidi z menších měst na té jeho trati chtějí někam jezdit.

+1/0
25.11.2015 20:01

M81i17c46h79a85l 79P29a43s41t64o65r31e84k 4914570778748

On si ty krátké úseky umí ohlídat. Může klidně stát v Suchdolu a pak i ve Studénce a stejně nebudete moci koupit na tuto cestu jízdenku. Párkrát jsem se ze zvědavosti díval na volná místa Olomouc Ostrava Svinov a bylo třeba jen 5 volných míst a za 10 minut RJ přijel v Olomouci na nádraží a byl poloprázdný minimálně 100 míst volných. Má tam nastaveno pár míst pro kratší trasy aby někdo neřekl, že si vybírá a jinak přepravuje jen na delší vzdálenosti. On si prostě z té trati vyzobává jen to výnosné a dobré a ostatní hází ČD. A pak je napadá, že potřebují dotace atd.

0/0
26.11.2015 13:55

J86a74n 91V48a47l70o21u35c95h 6912727848340

Tak ono hlavně stavět v zastávce, kde jsou jen 2 průjezdné koleje je taky o kapacitě trati. Když se tam do nějakého taktu vecpou osobní vlaky, pak by v taktové "díře" v grafikonu musel jet i RJ a ta "díra" může být v čase, který by byl z hlediska tržeb velmi ztrátový (třeba vyjíždět z konečné 5 minut po konkurenci). Navíc nezastavoání v U/O-m je dáno také stavebními pracemi na "hlaváku" U/O a dále k Chocni, kdy jsou kilometry tratí před místem prací využívány pro "štosování" čekajících vlaků. Takže když si prostudujete grafikon, může v U/O-m pravidelně stavět i některé Pendolino;-D.

+2/0
25.11.2015 18:30

K77a34r71e57l 36Ř80e56h56á20č75e84k 9682350821892

Myšlenku máte dobrou, ale asi to ten důvod nebude, protože v Ústí už přestavba skončila.

+2/0
25.11.2015 19:17

K19a44r15e61l 45F16i30l69i30p 3528435460340

bohužel ta trať je naštouchlá i bez oprav. CCa 14 dnů zpět na trase OL Pha jsme čekali na IC Praha. Zpoždění z Pl nabral na cca 30 minut takže jsme odjížděli chvilku před časy RJ, SC a LE. Nevřil jsem jak to dispečeři vyřešili. IC Praha jelo po nesprávné koleji tedy vlevo a vpravo po správné nás předjížděl SC RJ, LE. Překvapila mne spíše kreativita dispečera který zřejmě využil prázdného časového úseku z Pha na Ol, každopádně nikdo nestál nečekal. Jinak je to, ale potvrzení toho jak je trat plná. Co mne vadí je to, že co dvě hodiny v půl hodinovém rozpětí jede SC, LE, RJ za sebou. Myslím, že by všem jak dopravcům tak i nám cestujícím prospělo to rozložit po cca 40 minutách.

0/0
25.11.2015 22:52

V54i88k87t55o58r 16K86o41š59k36a 4652750307289

Veř mi, že to nejde rozložit po 40min. Jediným způsobem by bylo vyškrtat nespočet vlaků. To se nebude líbit cestující veřejnosti a MD taky ne. Jedině komu by to prospělo by byla nákladní doprava, ta by vesele jezdila i přes den.

0/0
26.11.2015 6:38

T76o97m17á79š 22N86o30v26o61t85n21ý 8489281

RJ Praha - Košice a zpět v SNV zastavuje....

+1/0
25.11.2015 18:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.