Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

RegioJet přikoupil lehátkové vozy, nasadí je na trasu do Košic

České dráhy získají na trase mezi Prahou a Košicemi konkurenci i v lůžkových a lehátkových vozech. K vozům pouze na sezení přidá ubytovací vagony v závěru roku i soukromý dopravce RegioJet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J18a11n 57H67o18r19a 6557871376

Když nakoupí od ÖBB ČD, jedná se o ojeté vozy, pokud tak učiní Jančurův RJ jedná se o vozy použité.....

....komu čest, tumu čest - že ano mistře  :-)

+2/0
28.11.2015 16:48

M30i21c77h32a33l 49P63a75s11t37o19r63e61k 4524520668978

Neříkali náhodou před vstupem na železnici něco o nových vagonech a Bůhví co ještě a zase kupuje ojetiny?

+4/0
26.11.2015 14:00

F58r95a97n59t24i94š64e33k 76V11a22n91ě50k 1317644247167

Nevím. Jestli to budou jen lehátka, tak to není žádný zázrak. Ale do lůžek by asi ekonomicky nešel.

0/0
26.11.2015 11:25
Foto

A18l42a89n 24Ř79e13p55k79a 4295836

Jen aby ty lůžkové vozy nebyly po pár měsících provozu odstaveny pro nějakou závadu jako ty jídelní, které už déle stojí než jezdí :D

+1/−1
25.11.2015 21:59

R14o52m53a34n 56S39t97o54n92e45k 1839623239281

co vím tak jídelní vozy jsou stažené preventivně dokud se nevyšetří vykolejení na výhybce v Bratislavě, ale možná se mílím?

0/0
25.11.2015 22:31

F35r35a88n49t79i45s14e42k 62M49r59z11e45n42a 3435895888269

Ja si naopak myslim, ze to je pouze zasterka. Logicky, odstavite drahe vozy na nekolik mesicu, jen proto, ze jeden nejak vykolejil? Co na nich chteji zkoumat, kdyz se jedna stale o stejne podvozky uz 40 let? Myslim si, ze jsou odstavene kvuli navyseni kapacity pri zarazeni bezneho vagonu.

0/0
25.11.2015 23:49

V33i80k83t29o31r 31K91o18š46k77a 4212880597779

Ty si taky zástěrka... ty vozy mají opravdu problém na podvozcích a RJ nemá na opravu. Jenže o tom  se mluvit nesmí...

+1/−1
26.11.2015 6:35

M43i44r30o44s29l91a66v 10Z57i77k62m14u54n20d 6358652917528

Jenže modrá konkurence má stejné vozy a problém není ...

+3/0
26.11.2015 17:00

F85r81a27n79t84i45s45e72k 25M97r60z84e21n40a 3575505648669

Tak to je pech, ze ma vadny zrovna ty restauracni a hned vsechny co koupil. Nejsem zeleznicar, ale myslim si, ze podvozky jsou na tech vagonech vsechny stejny - jen se lisi nadstavbou. S postelema je luzkovej, ze sedackama sedaci a se sporakem jidelni vuz. Takze tomu moc neverim. Kdyz se podivame ekonomicky, tak je to vagon s kapacitou, ktera se neda prodat. A vyrovna se zisk z gulase za 80kc zisku z bezne obsazeneho vagonu? Urcite ne, zvlast kdyz zluti hykaji blahem ve svem kupe nad kavou a vodou zdarma, kolackem za 9 a studenym rizkem v plastove krabicce. Nac jidelak? Jedine cemu verim je, ze nema na to, aby ty jidelaky prekopal na sedaky :-)

+1/0
26.11.2015 22:58
Foto

A31l54a40n 21Ř81e87p60k49a 4105386

To zas budou lidi nadšení z lůžek u Jančury i když u drah by si za ně nikdy nepřiplatili :D

+3/−2
25.11.2015 21:58

J64i90ř60í 67H24o16v44o48r52k77a 8527766582465

Z rakouského standardu budu nadšený. Bohužel donedávna košičáky jezdily u ČD ty největší "smradlavé" hnusy, které z principu od cestování odrazovaly.

P.S. Po Evropě mám naježděno lůžky/lehátky více, než většina české veřejnosti po ČR za rok...

+1/−2
26.11.2015 11:52

M73i86c25h21a42l 89P88a55s58t50o54r61e94k 4444270608578

Když vidím kolikrát ty lidi v těch nočních vlacích Praha-Ostrava-Slovensko tak se ani nedivím, že tam nasazují co tam nasazují.

+4/0
26.11.2015 14:03

L40i15b34o89r 36Z47a21v83ř81e75l 8659896951512

Tak zrovna lůžkové a lehatkové vagóny Zssk jsou na trase Praha-Košice na velmi  dobré úrovni a nabízí prověřenou kvalitu. !!

0/0
27.11.2015 9:50

M25i19r90e67k 14Z45á83v89o63d63n77ý 7742487350338

Celkem logický krok. Jezdit přes noc pouze bez lehátek/lůžek byla takový srandovní pokus. Takže toto udělal RJ dobře. Nicméně je sranda porovnávat výroky Jančury - "nechceme vozit vzduch v zbytečně mnoho vozech" a nyní chce mít prostě nejvíce vozů, ať s nimi někdo jezdí, nebo ne. Také říkaval, že je zbytečné konkurovat lehátkovými vozy, protože chce nalákal lidi z autobusů, kde i vlak bez lehátek / lůžek má výhodu. A zase otočil. Nebudeme zastavovat v nádražáckem městě Česká Třebová... netřeba dále komentovat.

+18/0
25.11.2015 17:48
Foto

M26i88c88h12a33l 89S80m23í28t23k38a 8844164173106

Proste si nevidi do huby a jeho tiskovy mluvci na idnesu JS mu tleska...

+15/0
25.11.2015 19:09

J61a18n 47S65v71e85t39l53i31k 8187419309239

Škoda že RJ nezastavuje v SNV, hned bych s ním jel. Přestup v Popradu na courák je nepohodlný.

0/0
25.11.2015 17:07

M65a84r89t63i30n 30Š28p96á89d 4502699271976

RJ vůbec nerad zastavuje... třeba Ústí nad Orlicí město mu vydrželo snad jenom rok.

+2/−1
25.11.2015 17:23

K30a12r65e79l 55Ř12e75h44á49č48e89k 9412280331642

Regiojet nerad zastavuje ze dvou důvodů: za prvé chce stále závodit s Pendolinem, už takhle na něj ztrácí z Prahy do Ostravy 20 minut a každým zastavením by se ten rozdíl zvětšil. Za druhé pokud by stavěl o něco více, točilo by se mu tam hodně lidí na krátké úseky a to by mu prodražovalo prémiové služby a stávalo by se že by prodal sedadlo jen na úsek např Ústí nad Orlicí - Česká Trebová a zbytek trasy by jelo nevyužité a to je ztráta peněz.

+10/0
25.11.2015 17:35

P79e51t45r 61K14u51b68í96č15e95k 8644913500256

Prostě náš "Národní dopravce" :-)

+14/−1
25.11.2015 17:39

M71i53r26e44k 53Z87á48v13o60d89n43ý 7102217100148

RJ určitě není konkurence pro Pendolino. To je vlastní třída, které už nekonkuruje nic. RJ se zaměřuje na stejný segment, jako IC/EC vlaky ČD a nyní i Leo Expres.

0/0
25.11.2015 17:45

V44l60a53d84i77m58í10r 19F51i93b43i49g60e30r 5284501591164

To je pak ale ať nekecá jakej je dopravce i lidi z menších měst na té jeho trati chtějí někam jezdit.

+1/0
25.11.2015 20:01

M47i44c51h34a48l 76P18a91s36t34o10r18e26k 4134650458248

On si ty krátké úseky umí ohlídat. Může klidně stát v Suchdolu a pak i ve Studénce a stejně nebudete moci koupit na tuto cestu jízdenku. Párkrát jsem se ze zvědavosti díval na volná místa Olomouc Ostrava Svinov a bylo třeba jen 5 volných míst a za 10 minut RJ přijel v Olomouci na nádraží a byl poloprázdný minimálně 100 míst volných. Má tam nastaveno pár míst pro kratší trasy aby někdo neřekl, že si vybírá a jinak přepravuje jen na delší vzdálenosti. On si prostě z té trati vyzobává jen to výnosné a dobré a ostatní hází ČD. A pak je napadá, že potřebují dotace atd.

0/0
26.11.2015 13:55

J62a64n 80V50a20l36o92u71c59h 6742387478930

Tak ono hlavně stavět v zastávce, kde jsou jen 2 průjezdné koleje je taky o kapacitě trati. Když se tam do nějakého taktu vecpou osobní vlaky, pak by v taktové "díře" v grafikonu musel jet i RJ a ta "díra" může být v čase, který by byl z hlediska tržeb velmi ztrátový (třeba vyjíždět z konečné 5 minut po konkurenci). Navíc nezastavoání v U/O-m je dáno také stavebními pracemi na "hlaváku" U/O a dále k Chocni, kdy jsou kilometry tratí před místem prací využívány pro "štosování" čekajících vlaků. Takže když si prostudujete grafikon, může v U/O-m pravidelně stavět i některé Pendolino;-D.

+2/0
25.11.2015 18:30

K18a95r10e59l 59Ř79e85h93á11č46e47k 9432160751692

Myšlenku máte dobrou, ale asi to ten důvod nebude, protože v Ústí už přestavba skončila.

+2/0
25.11.2015 19:17

K73a85r50e23l 35F29i20l33i56p 3508115290880

bohužel ta trať je naštouchlá i bez oprav. CCa 14 dnů zpět na trase OL Pha jsme čekali na IC Praha. Zpoždění z Pl nabral na cca 30 minut takže jsme odjížděli chvilku před časy RJ, SC a LE. Nevřil jsem jak to dispečeři vyřešili. IC Praha jelo po nesprávné koleji tedy vlevo a vpravo po správné nás předjížděl SC RJ, LE. Překvapila mne spíše kreativita dispečera který zřejmě využil prázdného časového úseku z Pha na Ol, každopádně nikdo nestál nečekal. Jinak je to, ale potvrzení toho jak je trat plná. Co mne vadí je to, že co dvě hodiny v půl hodinovém rozpětí jede SC, LE, RJ za sebou. Myslím, že by všem jak dopravcům tak i nám cestujícím prospělo to rozložit po cca 40 minutách.

0/0
25.11.2015 22:52

V69i67k36t96o64r 43K62o50š42k86a 4642710367289

Veř mi, že to nejde rozložit po 40min. Jediným způsobem by bylo vyškrtat nespočet vlaků. To se nebude líbit cestující veřejnosti a MD taky ne. Jedině komu by to prospělo by byla nákladní doprava, ta by vesele jezdila i přes den.

0/0
26.11.2015 6:38

T61o14m30á70š 33N42o90v34o22t41n32ý 8719331

RJ Praha - Košice a zpět v SNV zastavuje....

+1/0
25.11.2015 18:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.