Diskuze

Stát chce dotovat plynové stanice. Firmy je přitom staví i bez podpory

Ministerstvo průmyslu a obchodu chce začít dotovat výstavbu dalších plnících stanic na stlačený zemní plyn (CNG) do aut. Dosud se jich u nás přitom postavilo už sto bez jakékoliv státní podpory. Úřad má v plánu tři sta dalších.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OS

A helemese, on je v tom ještě jeden háček. V tom materiálu je taky návrh na zavedení silniční daně pro všechna vozidla. Takže klasika-zdaníme vás a pak to rozdáme spřáteleným firmám.

0 0
možnosti
JF

J29a13n 35F28r81o56l43í28k

26. 11. 2015 16:26

Když si vzpomenu, že RWE postavila v Brně-Slatině plničku proti autobusovým garážím (MHD) a pro nezájem ji zase zrušila (dnes tam stojí Lídl) tak bych z toho našeho hospodaření zvracel.

0 0
možnosti
JZ

Stát je blbec DOTACE dotovat sou.firmu je hloupost nad hloupost jako ve všem,pokud si postaví záleží jen na něm za jakou cenu bude prodej(zisk) stát je hňup.

0 0
možnosti
MP

Nerozumím smyslu přechodu na plyn , pokud plyn bude stát stejně jako nyní benzín !

Pokud se vláda zaváže omezujícím zákonem ,že nezavede spotřební daň na tyto produkty

...potom to bude mít smysl, jinak je to z bláta do louže ;-€

2 0
možnosti
ZH

Pořád se vyplatí LPG

0 0
možnosti
MP

Zatím, ale já těm politikům něják nevěřím.....protože ,když se z alternativy stane hlavní proud...Stát bude přicházet o nemalé peníze a co potom bude následovat !!!.......to si jednoduše domysleme!!

1 0
možnosti
ZH
RK

Mládek a celá ta jeho parta kolem Sobotky má asi pocit, že dotace rostou na stromě a oni je jenom sklízí.

Pánové ministři, abyste mohli jednotlivcům dotovat jejich podnikání, musíte další podnikatele a zaměstnance nejdřív okrást o jejich peníze.

1 0
možnosti
KK

1. Jak je uvedeno v článku, počet plniček CNG je dostatečný, ALE pouze k počtu registrovaných aut, který je zatím samozřejmě nízký. Stát chce, aby plynových aut jezdilo mnohem, mnohem více, aby například vytlačily evidentně neekologické diesely. Zkuste provozovat CNG auto v menším městě. Vážně si takové auto pořídíte, když budete muset dojíždět desítky kilometrů na nejbližší pumpu? Zkuste i léta zavedený LPG načepovat na kterémkoliv hlavním tahu o půlnoci. Pokud nemáte přesné informace, o těch pár nonstop výjimkách, tak nemáte šanci a co teprve CNG.  2. Stávající provozovatelé proti dalším plničkám brojí, protože to pro ně může znamenat konkurenci a tím omezení vlastních zisků.

Skutečný průlom nastane, až budou moci být plynové auta zcela bez benzinových nádrží. Dvojí palivový systém to neúměrně prodražuje.

4 1
možnosti
MV

Sám píšete, že všechny současná auta mají dvojí palivový systém. Tak k čemu je nutné mít CNG stanici na každém rohu? Když mi dojde CNG přepnu na naftu a dojedu kam potřebuji. Je ekonomický nesmysl stavět stanici v každé vesnici u které si někdo natankuje jednou za rok. A velkou otázkou je, zdali je toto vlastně budoucnost automobilismu, abychom až nasypeme další desítky miliard do plnících stanic nezjistili, že je již nikdo k ničemu nepotřebuje. A pokud se kolem motá ČSSD se svými experty jako je Mládek či Gajdůšková (nestorka solárního průšvihu), tak bych si tipnul, že se schyluje k dalšímu průšvihu.

2 0
možnosti
MD

Spíš je potřeba rozšířit nabídku aut na CNG.

1 0
možnosti
JK

Je jich docela dost. Si myslím. VW, Fiat, Opel, Audi, Škoda... A myslím, že s ohledem na rozšířující síť pump se bude zvyšovat i nabídka aut.

1 0
možnosti
PM

Panebože jen NE dotace!

Tím se jen zvýhodní šíbři, co teď postaví další plyn.stanici, aby mohli převálcovat současné plyn.stanice které si o dotacích mohly nechat jen zdát. Díky dotaci budou mít nové stanice nefér konkurenční výhodu. A až ty původní krachnou, nové dotované zvýší ceny.

2 0
možnosti