Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vošický Hyundai vytáhl nahoru, teď jihokorejskou automobilku sráží

Manažer Vladimír Vošický dokázal jihokorejskou automobilku Hyundai dostat na druhé místo na tuzemském trhu. Růst značky postavil na vymezování se proti Škodě Auto. Nyní ovšem po vzpouře dealerů značky čelí i obvinění, že chtěl po jednom z prodejců úplatek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L60u52k85á65š 78S68l95a62n68i54n50a 1491543683271

https://www.facebook.com/vladimireodstup/posts/1494633707533522

0/0
3.12.2015 19:09

D81a72n65i90e74l 23A11l95t83m94a23n 3787936358

Zajímalo by mě, kolik procent vozů Hyundai prodaných v ČR se vyrábí opravdu v Nošovicích. Nevíte to někdo? Podle dostupného počtu prodaných modelů a vyráběných modelů jsem to odhadl na 50-60%.

0/0
29.11.2015 15:45

P60e71t49r 48B18u56r22i70a12n 6207333204963

ježiš to je vůl

+1/0
26.11.2015 20:02

J90i89n12d86ř45i95c13h 71Š84k47o90p73e10k 4585551120695

přepisy té komunikace to jen potvrzují

0/0
27.11.2015 7:44

E64d89a 11H37a17n82s 5107102466229

Domnívám se, že pan Vošický měl za dřívější úspěšné roky v Hyundai domluven success prémii zhruba v rozmezí 3 - 5 mil. Kč za rok, vedle toho ještě běžný plat odhadem cca 1,8 mil. Kč/year. Ono proč ne, pan Vošický přinesl firmě ohromné zisky a velký růst v minulých letech. Domnívám se, že bez tvrdé práce ale nelze pokračovat v těchto ziscích i nadále. Na odměnu se lehce zvyká, ale když vymysleli tyto záporné prémie a dorovnávání nesmyslů, tak to je cesta v Evropě do pekel. V Německu, Švýcarsku by toto nebylo průchodné a domnívám se, že by firma byla i trestně stíhána za vydírání nebo nekalé praktiky vůči svým obchodním partnerům - dealerům. U nás na východě je to trošku něco jiného, ale přesto je to už přes čáru. Možná by podobný styl šel uplatnit někde v rákosí mezi křováky, ten styl ale do Evropy nepatří. Nechápe li to firma Huyndai a nejde o pana Vošického ale o ty jelita v centrále, pak by měla fima zvážit odchod z Evropského teritoria, kterému nerozumí. Sám jsem o voze Hyundai uvažoval, ale nemám zájem chodit nakupovat někam, kde se na mně budou tvářit kdovíjak nebo budou prodejci nějak v křeči, zda na mě vydělají nebo ne. Za své peníze se chci pobavit s prodejcem zdravě ve stylu rovný s rovným a ne řešit přenesené problémy vedení firmy, která si to neumí interně vyřešit.

+1/0
26.11.2015 0:23
Foto

O14n20d70ř54e66j 63F26i20a16l80a 9189770811909

Pokud si myslíte, že bere v základu 1,8 mio, tak si zase já myslím, že se hodně pletete ;-D;-D;-D Takový plat na takovou pozici by byl výsměch

0/0
26.11.2015 7:06

J63a74n 33S58o73u18k96u66p 1674424556435

1.8/rok, to berou ředitelé v dodavatelských firmách v okolí, to číslo vynásobte minimálně třemi a stále se bavíme o základu, který nikdy sám o sobě nemá.

0/0
26.11.2015 14:33

Š18t68e82f17a11n 85F98r82i97č60a 7242928333206

Ty peníze bych za to nedal. Ale je to věc každého.

0/0
25.11.2015 22:20

R82o47m49a31n 60P86o17l20á73č42e58k 5516369385

Hyundai dojel na segment kam se zaměřil... Cílová skupina řidičů co zrovna měnili Felicie a první Fabie za nová auta se poměrně rychle vyčerpala a  tím novým autem budou jezdit dalších 10 let bez nutnosti koupě nového...

Za to Škoda má hodně dobře podchycené firemní segment, kde auta co 4 roky kupují nové... Možná i častěji...

+7/0
25.11.2015 21:50

I24g47n52á37c 98M32r54k57v37i98č79k31a 2778972919125

R^

0/0
25.11.2015 21:56

M60a39r34t63i34n 58K26a46r80á68s36e97k 9948503578598

Mo otazka jestli ji vytahl nahoru on, nebo obri reklama v podobe zavodu hyundai v CR spolu se zasadni promenou aut od hyundaie.

+15/0
25.11.2015 21:42

R59a69d68o60s18l85a93v 11K64l35a20u50d50a 5394188184282

Přesně tak. Tenhle člověk se jen svezl.   Jinak konkurenci uráží jedině primitiv. Inteligentní manager mluví jen produktech své firmy.

+8/0
25.11.2015 22:34

P70e81t28r26a 71M14a64l30á 7151558401945

Nechápu, jak můžou úspěch značky připisovat jednomu manažerovi??? Já si myslím, že to bude spíše tím, že se ty auta od základu změnily a "zevropštěly".

Nebýt těch debilních reklam, možná by byla daleko úspěšnější

+18/0
25.11.2015 21:35

I56g61n86á50c 29M71r18k39v40i92č73k45a 2338982979485

R^R^

0/0
25.11.2015 21:57

J75i94ř51í 59S28c78h33w67a38c42h 8868654138406

tak Hyundai nevytáhl nahoru Vošický a už vůbec ne ty vymezující se reklamy. Dokázala to především nabídka. Kvalita sice nic extra, zvláště v určitých detailech, ale nabídka výbavy za určitý peníz patří cca posledních 5 let vždy k nadprůměru. Takže poměr cena/"výkon" je dost dobrá a pro lidi, neoplývající nadbytkem financí, či co nechtějí do auta dávat moc peněz, lákavá.

+3/0
25.11.2015 20:38

T12o40m63á15š 17M72a33c98e31j66k10a 6771862767177

Hyundai jsem bral jako každou jinou značku, ale po té reklamní kampani bych si jejich auto nekoupil ani kdyby to byla sebelepší nabídka.

+12/0
25.11.2015 20:11

J82i92ř72í 15T26e53p20r 4137790765765

Co tam řešili ti policajti? Nepovolenou demostraci nebo zákaz parkování?

0/0
25.11.2015 19:57

K37r28y22š86t83o51f 36L10a89n43í81k 1279900345245

znacku v cesku dostalo nahoru predevsim to, ze se zde jeji produkty zacaly vyrabet, takze i cvicena opice by mela minimalne stejne vysledky, staci toto v reklame zduraznit a kdyby to hyundai delal mene konfrontacnim zpusobem, mohl na tom byt jeste lepe.

+10/0
25.11.2015 19:50

M76a73r84t59i49n 91S55l60a54b49ý 7244607859854

Vošický by se dal charakterizovat názvem jednoho filmu - Ještě větší blbec, než jsme doufali

+9/0
25.11.2015 19:21

D91a36v82i37d 39P45e14t85r 7430826570515

Manažeři, kteří jsou workoholici jsou nutní pro rozjezd firmy, pak ale začnou být nebezpeční pro samotnou firmu a je třeba je vyměnit za lidi, kteří dokážou "řídit stabilitu". Ono je těžké se zbavit někoho, kdo přinesl firmě miliardy, ale je to nutné (takže např. dát mu velké odstupné).

+6/−1
25.11.2015 18:58

T86o85m73á10š 74B80u79r11a 1769456

Souhlas. Je dle mne pouze jen otázkou času, než si vedení firmy uvědomí neudržitelnost pozice tohoto svého (polovičního) šéfa marketingu v ČR a zareaguje. Svoji roli mohou sice sehrát dosud pozitivní ekonomické výsledky páně Vošického, ovšem v budoucnu to asi zafunguje jak píšete: pan Vošický není totiž vhodnou osobností pro stabilní dlouhodobé udržení dosažené úrovně ekonomických parametrů.

0/0
25.11.2015 19:36

P28e29t37r 84T80y66č66k46a 6685892509232

No podle tech internich vyjadreni na adresu Skody je to jeste vetsi hnup nez jsem si myslel.

+32/0
25.11.2015 18:58

P97e17t97r 88H61o88r19á89k 1399113119974

Hlouposti tohoto člověka si nebylo možno nevšimnout.

+6/0
25.11.2015 18:56

J15a69n 86H54r73z42a79n 9834198560173

Blbost. Vosicky zadnou znacku nikam nevytahl Rv Hyundai vytahli nahoru nove modely aut. Vosicky byl od zacatku brzdou ! Stejne jako u Fordu :-/

+31/0
25.11.2015 18:55

J62i10ř53í 63J46u28ř96i23c67a 2108723871

Už vidím tu reklamu: Spokojená rodinka na přechodu pro chodce, střih na zoufalý výraz řidiče marně drtícího brzdový pedál, pak zatmívačka do černé se zvukem nárazu a bílý nápis-HYUNDAI NEZASTAVÍŠ!!! :-)

+19/0
25.11.2015 18:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.