Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vošický Hyundai vytáhl nahoru, teď jihokorejskou automobilku sráží

Manažer Vladimír Vošický dokázal jihokorejskou automobilku Hyundai dostat na druhé místo na tuzemském trhu. Růst značky postavil na vymezování se proti Škodě Auto. Nyní ovšem po vzpouře dealerů značky čelí i obvinění, že chtěl po jednom z prodejců úplatek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L38u56k28á40š 76S47l97a91n31i98n45a 1501723143151

https://www.facebook.com/vladimireodstup/posts/1494633707533522

0/0
3.12.2015 19:09

D92a80n80i10e75l 49A38l35t82m72a26n 3957866348

Zajímalo by mě, kolik procent vozů Hyundai prodaných v ČR se vyrábí opravdu v Nošovicích. Nevíte to někdo? Podle dostupného počtu prodaných modelů a vyráběných modelů jsem to odhadl na 50-60%.

0/0
29.11.2015 15:45

P16e35t33r 18B85u91r68i20a29n 6987523944873

ježiš to je vůl

+1/0
26.11.2015 20:02

J83i45n69d39ř87i21c48h 16Š59k81o23p74e62k 4335631460585

přepisy té komunikace to jen potvrzují

0/0
27.11.2015 7:44

E75d71a 57H62a94n26s 5717332766269

Domnívám se, že pan Vošický měl za dřívější úspěšné roky v Hyundai domluven success prémii zhruba v rozmezí 3 - 5 mil. Kč za rok, vedle toho ještě běžný plat odhadem cca 1,8 mil. Kč/year. Ono proč ne, pan Vošický přinesl firmě ohromné zisky a velký růst v minulých letech. Domnívám se, že bez tvrdé práce ale nelze pokračovat v těchto ziscích i nadále. Na odměnu se lehce zvyká, ale když vymysleli tyto záporné prémie a dorovnávání nesmyslů, tak to je cesta v Evropě do pekel. V Německu, Švýcarsku by toto nebylo průchodné a domnívám se, že by firma byla i trestně stíhána za vydírání nebo nekalé praktiky vůči svým obchodním partnerům - dealerům. U nás na východě je to trošku něco jiného, ale přesto je to už přes čáru. Možná by podobný styl šel uplatnit někde v rákosí mezi křováky, ten styl ale do Evropy nepatří. Nechápe li to firma Huyndai a nejde o pana Vošického ale o ty jelita v centrále, pak by měla fima zvážit odchod z Evropského teritoria, kterému nerozumí. Sám jsem o voze Hyundai uvažoval, ale nemám zájem chodit nakupovat někam, kde se na mně budou tvářit kdovíjak nebo budou prodejci nějak v křeči, zda na mě vydělají nebo ne. Za své peníze se chci pobavit s prodejcem zdravě ve stylu rovný s rovným a ne řešit přenesené problémy vedení firmy, která si to neumí interně vyřešit.

+1/0
26.11.2015 0:23
Foto

O79n85d55ř57e91j 88F57i69a25l63a 9739730101989

Pokud si myslíte, že bere v základu 1,8 mio, tak si zase já myslím, že se hodně pletete ;-D;-D;-D Takový plat na takovou pozici by byl výsměch

0/0
26.11.2015 7:06

J49a69n 64S93o29u74k52u61p 1594474856765

1.8/rok, to berou ředitelé v dodavatelských firmách v okolí, to číslo vynásobte minimálně třemi a stále se bavíme o základu, který nikdy sám o sobě nemá.

0/0
26.11.2015 14:33

Š42t64e29f97a20n 62F26r62i85č20a 7432198883976

Ty peníze bych za to nedal. Ale je to věc každého.

0/0
25.11.2015 22:20

R45o52m76a89n 11P82o82l10á91č79e61k 5976599755

Hyundai dojel na segment kam se zaměřil... Cílová skupina řidičů co zrovna měnili Felicie a první Fabie za nová auta se poměrně rychle vyčerpala a  tím novým autem budou jezdit dalších 10 let bez nutnosti koupě nového...

Za to Škoda má hodně dobře podchycené firemní segment, kde auta co 4 roky kupují nové... Možná i častěji...

+7/0
25.11.2015 21:50

I27g39n25á90c 63M72r23k14v17i64č26k86a 2968662449305

R^

0/0
25.11.2015 21:56

M71a53r40t12i22n 66K51a26r37á95s77e96k 9218523178198

Mo otazka jestli ji vytahl nahoru on, nebo obri reklama v podobe zavodu hyundai v CR spolu se zasadni promenou aut od hyundaie.

+15/0
25.11.2015 21:42

R78a43d61o92s39l81a20v 39K31l27a22u60d98a 5474208684942

Přesně tak. Tenhle člověk se jen svezl.   Jinak konkurenci uráží jedině primitiv. Inteligentní manager mluví jen produktech své firmy.

+8/0
25.11.2015 22:34

P83e25t44r20a 61M19a82l19á 7531468321695

Nechápu, jak můžou úspěch značky připisovat jednomu manažerovi??? Já si myslím, že to bude spíše tím, že se ty auta od základu změnily a "zevropštěly".

Nebýt těch debilních reklam, možná by byla daleko úspěšnější

+18/0
25.11.2015 21:35

I11g46n65á48c 87M89r28k69v33i76č63k44a 2608682599735

R^R^

0/0
25.11.2015 21:57

J21i43ř27í 66S55c78h97w90a18c71h 8688744658186

tak Hyundai nevytáhl nahoru Vošický a už vůbec ne ty vymezující se reklamy. Dokázala to především nabídka. Kvalita sice nic extra, zvláště v určitých detailech, ale nabídka výbavy za určitý peníz patří cca posledních 5 let vždy k nadprůměru. Takže poměr cena/"výkon" je dost dobrá a pro lidi, neoplývající nadbytkem financí, či co nechtějí do auta dávat moc peněz, lákavá.

+3/0
25.11.2015 20:38

T24o46m98á76š 22M44a13c17e61j24k50a 6661582287767

Hyundai jsem bral jako každou jinou značku, ale po té reklamní kampani bych si jejich auto nekoupil ani kdyby to byla sebelepší nabídka.

+12/0
25.11.2015 20:11

J55i30ř42í 49T58e42p88r 4127700105505

Co tam řešili ti policajti? Nepovolenou demostraci nebo zákaz parkování?

0/0
25.11.2015 19:57

K72r53y14š70t33o72f 89L34a85n55í71k 1919930925645

znacku v cesku dostalo nahoru predevsim to, ze se zde jeji produkty zacaly vyrabet, takze i cvicena opice by mela minimalne stejne vysledky, staci toto v reklame zduraznit a kdyby to hyundai delal mene konfrontacnim zpusobem, mohl na tom byt jeste lepe.

+10/0
25.11.2015 19:50

M96a96r27t88i42n 44S94l83a55b56ý 7284177179894

Vošický by se dal charakterizovat názvem jednoho filmu - Ještě větší blbec, než jsme doufali

+9/0
25.11.2015 19:21

D47a89v78i44d 72P84e70t27r 7590536490255

Manažeři, kteří jsou workoholici jsou nutní pro rozjezd firmy, pak ale začnou být nebezpeční pro samotnou firmu a je třeba je vyměnit za lidi, kteří dokážou "řídit stabilitu". Ono je těžké se zbavit někoho, kdo přinesl firmě miliardy, ale je to nutné (takže např. dát mu velké odstupné).

+6/−1
25.11.2015 18:58

T84o73m72á84š 95B69u59r34a 4562426394

Souhlas. Je dle mne pouze jen otázkou času, než si vedení firmy uvědomí neudržitelnost pozice tohoto svého (polovičního) šéfa marketingu v ČR a zareaguje. Svoji roli mohou sice sehrát dosud pozitivní ekonomické výsledky páně Vošického, ovšem v budoucnu to asi zafunguje jak píšete: pan Vošický není totiž vhodnou osobností pro stabilní dlouhodobé udržení dosažené úrovně ekonomických parametrů.

0/0
25.11.2015 19:36

P78e16t56r 17T56y16č53k43a 6395542399112

No podle tech internich vyjadreni na adresu Skody je to jeste vetsi hnup nez jsem si myslel.

+32/0
25.11.2015 18:58

P10e25t73r 85H85o74r58á16k 1489543699584

Hlouposti tohoto člověka si nebylo možno nevšimnout.

+6/0
25.11.2015 18:56

J34a65n 95H13r78z90a31n 9254748150813

Blbost. Vosicky zadnou znacku nikam nevytahl Rv Hyundai vytahli nahoru nove modely aut. Vosicky byl od zacatku brzdou ! Stejne jako u Fordu :-/

+31/0
25.11.2015 18:55

J73i23ř60í 24J83u29ř73i42c67a 2768273651

Už vidím tu reklamu: Spokojená rodinka na přechodu pro chodce, střih na zoufalý výraz řidiče marně drtícího brzdový pedál, pak zatmívačka do černé se zvukem nárazu a bílý nápis-HYUNDAI NEZASTAVÍŠ!!! :-)

+19/0
25.11.2015 18:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.