Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vošický Hyundai vytáhl nahoru, teď jihokorejskou automobilku sráží

Manažer Vladimír Vošický dokázal jihokorejskou automobilku Hyundai dostat na druhé místo na tuzemském trhu. Růst značky postavil na vymezování se proti Škodě Auto. Nyní ovšem po vzpouře dealerů značky čelí i obvinění, že chtěl po jednom z prodejců úplatek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L20u18k72á53š 62S52l92a68n28i49n52a 1681183623101

https://www.facebook.com/vladimireodstup/posts/1494633707533522

0/0
3.12.2015 19:09

D38a12n71i66e95l 81A17l27t67m80a11n 3577956428

Zajímalo by mě, kolik procent vozů Hyundai prodaných v ČR se vyrábí opravdu v Nošovicích. Nevíte to někdo? Podle dostupného počtu prodaných modelů a vyráběných modelů jsem to odhadl na 50-60%.

0/0
29.11.2015 15:45

P53e64t68r 94B78u58r41i44a38n 6987353384413

ježiš to je vůl

+1/0
26.11.2015 20:02

J79i34n11d28ř66i21c46h 95Š75k14o55p53e55k 4125891150715

přepisy té komunikace to jen potvrzují

0/0
27.11.2015 7:44

E61d94a 95H36a74n83s 5827732396149

Domnívám se, že pan Vošický měl za dřívější úspěšné roky v Hyundai domluven success prémii zhruba v rozmezí 3 - 5 mil. Kč za rok, vedle toho ještě běžný plat odhadem cca 1,8 mil. Kč/year. Ono proč ne, pan Vošický přinesl firmě ohromné zisky a velký růst v minulých letech. Domnívám se, že bez tvrdé práce ale nelze pokračovat v těchto ziscích i nadále. Na odměnu se lehce zvyká, ale když vymysleli tyto záporné prémie a dorovnávání nesmyslů, tak to je cesta v Evropě do pekel. V Německu, Švýcarsku by toto nebylo průchodné a domnívám se, že by firma byla i trestně stíhána za vydírání nebo nekalé praktiky vůči svým obchodním partnerům - dealerům. U nás na východě je to trošku něco jiného, ale přesto je to už přes čáru. Možná by podobný styl šel uplatnit někde v rákosí mezi křováky, ten styl ale do Evropy nepatří. Nechápe li to firma Huyndai a nejde o pana Vošického ale o ty jelita v centrále, pak by měla fima zvážit odchod z Evropského teritoria, kterému nerozumí. Sám jsem o voze Hyundai uvažoval, ale nemám zájem chodit nakupovat někam, kde se na mně budou tvářit kdovíjak nebo budou prodejci nějak v křeči, zda na mě vydělají nebo ne. Za své peníze se chci pobavit s prodejcem zdravě ve stylu rovný s rovným a ne řešit přenesené problémy vedení firmy, která si to neumí interně vyřešit.

+1/0
26.11.2015 0:23
Foto

O67n92d72ř71e41j 67F50i37a91l65a 9619430461589

Pokud si myslíte, že bere v základu 1,8 mio, tak si zase já myslím, že se hodně pletete ;-D;-D;-D Takový plat na takovou pozici by byl výsměch

0/0
26.11.2015 7:06

J24a84n 14S74o96u48k19u27p 1584474896965

1.8/rok, to berou ředitelé v dodavatelských firmách v okolí, to číslo vynásobte minimálně třemi a stále se bavíme o základu, který nikdy sám o sobě nemá.

0/0
26.11.2015 14:33

Š33t69e31f16a57n 26F63r17i33č11a 7352458313526

Ty peníze bych za to nedal. Ale je to věc každého.

0/0
25.11.2015 22:20

R47o17m16a39n 79P42o73l27á98č65e28k 5806539895

Hyundai dojel na segment kam se zaměřil... Cílová skupina řidičů co zrovna měnili Felicie a první Fabie za nová auta se poměrně rychle vyčerpala a  tím novým autem budou jezdit dalších 10 let bez nutnosti koupě nového...

Za to Škoda má hodně dobře podchycené firemní segment, kde auta co 4 roky kupují nové... Možná i častěji...

+7/0
25.11.2015 21:50

I55g29n80á93c 24M17r25k57v32i30č58k61a 2488942189225

R^

0/0
25.11.2015 21:56

M59a68r52t54i10n 12K21a28r66á56s32e15k 9698653878768

Mo otazka jestli ji vytahl nahoru on, nebo obri reklama v podobe zavodu hyundai v CR spolu se zasadni promenou aut od hyundaie.

+15/0
25.11.2015 21:42

R72a73d60o13s30l41a31v 23K36l89a83u85d80a 5284938784192

Přesně tak. Tenhle člověk se jen svezl.   Jinak konkurenci uráží jedině primitiv. Inteligentní manager mluví jen produktech své firmy.

+8/0
25.11.2015 22:34

P86e15t59r37a 97M88a52l18á 7611368661835

Nechápu, jak můžou úspěch značky připisovat jednomu manažerovi??? Já si myslím, že to bude spíše tím, že se ty auta od základu změnily a "zevropštěly".

Nebýt těch debilních reklam, možná by byla daleko úspěšnější

+18/0
25.11.2015 21:35

I19g86n66á41c 81M87r73k43v14i91č28k46a 2388282209285

R^R^

0/0
25.11.2015 21:57

J34i47ř48í 62S53c95h82w60a38c48h 8748844178946

tak Hyundai nevytáhl nahoru Vošický a už vůbec ne ty vymezující se reklamy. Dokázala to především nabídka. Kvalita sice nic extra, zvláště v určitých detailech, ale nabídka výbavy za určitý peníz patří cca posledních 5 let vždy k nadprůměru. Takže poměr cena/"výkon" je dost dobrá a pro lidi, neoplývající nadbytkem financí, či co nechtějí do auta dávat moc peněz, lákavá.

+3/0
25.11.2015 20:38

T67o14m64á39š 26M12a26c53e97j40k30a 6441152947867

Hyundai jsem bral jako každou jinou značku, ale po té reklamní kampani bych si jejich auto nekoupil ani kdyby to byla sebelepší nabídka.

+12/0
25.11.2015 20:11

J22i98ř79í 77T34e82p24r 4877140405235

Co tam řešili ti policajti? Nepovolenou demostraci nebo zákaz parkování?

0/0
25.11.2015 19:57

K14r16y13š42t23o87f 35L19a33n23í81k 1989110185115

znacku v cesku dostalo nahoru predevsim to, ze se zde jeji produkty zacaly vyrabet, takze i cvicena opice by mela minimalne stejne vysledky, staci toto v reklame zduraznit a kdyby to hyundai delal mene konfrontacnim zpusobem, mohl na tom byt jeste lepe.

+10/0
25.11.2015 19:50

M80a48r18t41i19n 90S87l72a25b49ý 7944177829214

Vošický by se dal charakterizovat názvem jednoho filmu - Ještě větší blbec, než jsme doufali

+9/0
25.11.2015 19:21

D53a26v60i97d 12P97e20t49r 7640266410185

Manažeři, kteří jsou workoholici jsou nutní pro rozjezd firmy, pak ale začnou být nebezpeční pro samotnou firmu a je třeba je vyměnit za lidi, kteří dokážou "řídit stabilitu". Ono je těžké se zbavit někoho, kdo přinesl firmě miliardy, ale je to nutné (takže např. dát mu velké odstupné).

+6/−1
25.11.2015 18:58

T94o70m72á40š 98B77u69r32a 4122746794

Souhlas. Je dle mne pouze jen otázkou času, než si vedení firmy uvědomí neudržitelnost pozice tohoto svého (polovičního) šéfa marketingu v ČR a zareaguje. Svoji roli mohou sice sehrát dosud pozitivní ekonomické výsledky páně Vošického, ovšem v budoucnu to asi zafunguje jak píšete: pan Vošický není totiž vhodnou osobností pro stabilní dlouhodobé udržení dosažené úrovně ekonomických parametrů.

0/0
25.11.2015 19:36

P71e30t32r 25T42y87č92k28a 6805522969792

No podle tech internich vyjadreni na adresu Skody je to jeste vetsi hnup nez jsem si myslel.

+32/0
25.11.2015 18:58

P96e31t10r 98H19o90r40á82k 1909983119944

Hlouposti tohoto člověka si nebylo možno nevšimnout.

+6/0
25.11.2015 18:56

J27a10n 84H49r26z46a60n 9194778450873

Blbost. Vosicky zadnou znacku nikam nevytahl Rv Hyundai vytahli nahoru nove modely aut. Vosicky byl od zacatku brzdou ! Stejne jako u Fordu :-/

+31/0
25.11.2015 18:55

J77i79ř81í 77J61u71ř97i60c64a 2978893741

Už vidím tu reklamu: Spokojená rodinka na přechodu pro chodce, střih na zoufalý výraz řidiče marně drtícího brzdový pedál, pak zatmívačka do černé se zvukem nárazu a bílý nápis-HYUNDAI NEZASTAVÍŠ!!! :-)

+19/0
25.11.2015 18:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.