Diskuze

Vošický Hyundai vytáhl nahoru, teď jihokorejskou automobilku sráží

Manažer Vladimír Vošický dokázal jihokorejskou automobilku Hyundai dostat na druhé místo na tuzemském trhu. Růst značky postavil na vymezování se proti Škodě Auto. Nyní ovšem po vzpouře dealerů značky čelí i obvinění, že chtěl po jednom z prodejců úplatek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímalo by mě, kolik procent vozů Hyundai prodaných v ČR se vyrábí opravdu v Nošovicích. Nevíte to někdo? Podle dostupného počtu prodaných modelů a vyráběných modelů jsem to odhadl na 50-60%.

0 0
možnosti

P98e28t93r 50B41u62r12i11a67n

26. 11. 2015 20:02

ježiš to je vůl

1 0
možnosti

přepisy té komunikace to jen potvrzují

0 0
možnosti

E43d13a 20H81a45n49s

26. 11. 2015 0:23

Domnívám se, že pan Vošický měl za dřívější úspěšné roky v Hyundai domluven success prémii zhruba v rozmezí 3 - 5 mil. Kč za rok, vedle toho ještě běžný plat odhadem cca 1,8 mil. Kč/year. Ono proč ne, pan Vošický přinesl firmě ohromné zisky a velký růst v minulých letech. Domnívám se, že bez tvrdé práce ale nelze pokračovat v těchto ziscích i nadále. Na odměnu se lehce zvyká, ale když vymysleli tyto záporné prémie a dorovnávání nesmyslů, tak to je cesta v Evropě do pekel. V Německu, Švýcarsku by toto nebylo průchodné a domnívám se, že by firma byla i trestně stíhána za vydírání nebo nekalé praktiky vůči svým obchodním partnerům - dealerům. U nás na východě je to trošku něco jiného, ale přesto je to už přes čáru. Možná by podobný styl šel uplatnit někde v rákosí mezi křováky, ten styl ale do Evropy nepatří. Nechápe li to firma Huyndai a nejde o pana Vošického ale o ty jelita v centrále, pak by měla fima zvážit odchod z Evropského teritoria, kterému nerozumí. Sám jsem o voze Hyundai uvažoval, ale nemám zájem chodit nakupovat někam, kde se na mně budou tvářit kdovíjak nebo budou prodejci nějak v křeči, zda na mě vydělají nebo ne. Za své peníze se chci pobavit s prodejcem zdravě ve stylu rovný s rovným a ne řešit přenesené problémy vedení firmy, která si to neumí interně vyřešit.

1 0
možnosti
Foto

Pokud si myslíte, že bere v základu 1,8 mio, tak si zase já myslím, že se hodně pletete ;-D;-D;-D Takový plat na takovou pozici by byl výsměch

0 0
možnosti

Ty peníze bych za to nedal. Ale je to věc každého.

0 0
možnosti

Hyundai dojel na segment kam se zaměřil... Cílová skupina řidičů co zrovna měnili Felicie a první Fabie za nová auta se poměrně rychle vyčerpala a  tím novým autem budou jezdit dalších 10 let bez nutnosti koupě nového...

Za to Škoda má hodně dobře podchycené firemní segment, kde auta co 4 roky kupují nové... Možná i častěji...

7 0
možnosti

Mo otazka jestli ji vytahl nahoru on, nebo obri reklama v podobe zavodu hyundai v CR spolu se zasadni promenou aut od hyundaie.

15 0
možnosti

Přesně tak. Tenhle člověk se jen svezl.   Jinak konkurenci uráží jedině primitiv. Inteligentní manager mluví jen produktech své firmy.

8 0
možnosti

P57e55t59r89a 39M85a58l39á

25. 11. 2015 21:35

Nechápu, jak můžou úspěch značky připisovat jednomu manažerovi??? Já si myslím, že to bude spíše tím, že se ty auta od základu změnily a "zevropštěly".

Nebýt těch debilních reklam, možná by byla daleko úspěšnější

18 0
možnosti

tak Hyundai nevytáhl nahoru Vošický a už vůbec ne ty vymezující se reklamy. Dokázala to především nabídka. Kvalita sice nic extra, zvláště v určitých detailech, ale nabídka výbavy za určitý peníz patří cca posledních 5 let vždy k nadprůměru. Takže poměr cena/"výkon" je dost dobrá a pro lidi, neoplývající nadbytkem financí, či co nechtějí do auta dávat moc peněz, lákavá.

3 0
možnosti

Hyundai jsem bral jako každou jinou značku, ale po té reklamní kampani bych si jejich auto nekoupil ani kdyby to byla sebelepší nabídka.

12 0
možnosti