- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak aspoň někdo zůstal v tomhle soudný, když už ČD musely do tohodle nesmyslnýho a předem prohranýho sporu jít...
Já nevím, ale stojí jim ty peníze za to si nasrat největšího zákazníka, který jim za posledních 10 let udělal kšefty za 20 miliard? Teďka už ty vztahy nemusí být tak dobré a ČD se bude poohlížet jinde.
No samozřejmě, že si nechce Škodovka nasrat ČD. Škodovka nechtěla žádnou arbitráž, chtěla se dohodnout (a to hned několikrát), ČD chtěly arbitráž za každou cenu (a je třeba říct, že nebyly v právu, což se potvrdilo).
Špatná pověst se šíří rychlostí blesku. Ta vyhraná arbitráž je Pyrrhovo vítězství.
Väčšina zákazníkov Škody sú verejný obstarávatelia a tam niečo také nehrá rolu, proste si firma vymáha svoje práva zo zmluvy, to sa nemôže žiadnej firme uprieť.
Z pohledu zákazníka mám pocit, že když si něco objednám a nedostanu to ve smluvě dohodnutém termínu tak zboží nemusím převzít ani zaplatit. A to že se změnily zákony tak ať si ŠKODA vyřeší s EU nebo ČR.
Fakt nechápu za co mají ČD platit... za to že dostali objednávku pozdě ?
Ale pokud to převezmu, tak to doplatit musím.
To je zajímavé, tohle se dá vyložit různě, např. ŠKODA se není zcela jistá oprávněností té "inflační doložky" vymyšlené rozhodci, potřebuje nutně peníze a tak nabízí slevu na něco, na co nemá nárok ...
A nebo ... třeba, že Škoda je ráda, že ji někdo dal za pravdu, ale přeci jenom si uvědomuje nutnost udržovat dobré vztahy s ČD a tak nabízí ústupek, který už nabízela několikrát před arbitráží.
Být v pozici Českých drah, tak už nikdy nejsem jejich zákazník.
Na lokomotivách škoda trpím již 27 let a řada 380?To je jako citroen-překoná Vaše představy,velký šmejd za nehorázné peníze.