Diskuze

Jedna práce nestačí. Strojvůdci jsou muži se dvěma směnami denně

Mnozí tuzemští strojvedoucí zneužívají chybějícího dohledu a přivydělávají si prací u konkurence v době, kdy by měli mít bezpečnostní přestávku. Zaměstnavatelé takové melouchaření často zakazují, systém, který by řidiče vlaků kontroloval, však neexistuje. České dráhy naléhají na Drážní úřad, aby nevyhovující stav napravil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P15a28v95e32l 22R27a45c14e63k

30. 11. 2015 10:37

Samozřejmě je to zodpovědná práce. Ale 33 000,- zrovna také není málo.

Hovořil jsem v Olomouci s lidmi od dráhy. Sami řekli: kdyby nás tu byla v kancelářích polovina, ještě by se někteří dloubali v nose. 

Propustit a podělit zisk.

0 0
možnosti

V článku jsou bludy. Neexistuje nic takového jako bezpečnostní přestávka. Zákoník práce definuje pracovní dobu, a přestávku mezi směnami. Bezpečnostní přestávku zákoník práce nezná.

0 0
možnosti

Minimalne jeden z těch dvou zaměstnavatelů to musí vědět, že maká jinde a nemá odpočinek. A presto ho nechá jezdit?

1 0
možnosti

Jasně , protože nikoho jiného k dipozici nemá...

0 0
možnosti

Většina tady  chce jen kritizovat a především vidět svoje zájmy, :-/ a přitom by stačilo odstranit příčinu neboli nízký plat strojvedoucích ;-)R^R^R^

4 1
možnosti
Foto

no a protože příčina odstranit nejde, peníze na stromech nerostou a dráha je nemá a když něco nemá, tak to nemůže nikomu dát, tak nezbývá než kritizovat a vidět svoje zájmy

0 2
možnosti

J66i21ř44í 23H97u28č51k63o

29. 11. 2015 14:59

Toto je diskriminace profesionálních řidičů v přímém přenosu!!!

1 0
možnosti

E78v80a 45P88á64n35e29k

29. 11. 2015 14:24

No,ruku na srdce,kdo dnes nemá bezne ještě vedlejší pracovni poměr nebo jinou práci či privydelek. U tohoto povolání je to však na pováženou. Asi by to chtělo spíše zapatrat po příčinách než hned kontrolovat a postihovat.

2 0
možnosti

... třeba já... a řekl bych, že většina lidí...

0 0
možnosti

Problém se dá vyřešit i v rámci existujících informačních systémů po jejich doplnění o další údaje o jízdě vlaku ... a čuchací server bude porovnávat číslo strojvůdcovské licence vydané Drážním úřadem (nebo registrované) a tím na jakém vlaku (vlaku určitého dopravce) se číslo licence objeví ... a když se totéž číslo licence objeví u více dopravců, tak lze zjistit, jak to bylo s jeho odpočinkem nebo souhlasem zaměstnavatele ... strojvedoucí zaměstnaní "agenturou" mohou jezdit pro více dopravců, ale tohle se dá všechno v databázi ošetřit ...

2 0
možnosti

D75a14v66i65d 66G12a58j97d70a

29. 11. 2015 12:42

Sice ano,technicky řešitelné...ale jedno velké ale....Firmy a to včetně státních mají totální nedostatek strojvedoucích,jejich propuštěním nic nevyřeší,naopak.

1 0
možnosti

Kolik bere takový obyčejný fíra, který jezdí pro ČD?

1 0
možnosti

D56a81v44i29d 82G97a52j24d10a

29. 11. 2015 12:03

Nedokážu říct za ČD ,ale když jsem chtěl jít jezdit ke Cargu,tak mně bylo řečeno,že je to různé,ale ať počítám 22-25 000.V tomto rozsahu.

2 0
možnosti

A kdo jim zabrání, aby v bezpečnostní pauze třeba nepracovali od počítače? Nikdo. Výkřik do tmy. Je to vždycky na uvážení každého strojvůdce.

Souhlasím, že je to hazard s lidskými životy... Ale jestli má někdo nápad, jak omezit i práci mimo směnu (ať už ve volném čase jezdí pro jinou firmu a nebo píše html)...

5 0
možnosti

Kdo zabrani programatorovi programovat v jinem jazyce? Sice asi krom spatne zapsaneho radku ve VisualBasic a vyskakujiciho chyboveho hlaseni asi moc vazneho nestane, jde o to ze pokud se zabyvam nejakym oborem tak se snazim pracovat i v tom oboru, programator klidne muze pracovat bez jakychkoliv velkych skod pokud bude mlcet i pro deset firem, lekar muze pracovat pro 4 nemocnice a neni nejak hlidany, ucitelka taktez, to same i prodavacka. Ale ridici nemuzou nesmeji prekrocit stanovene hodiny.

Jinak je to to same jako by jsem tvrdil ze kdyz je nedostatek ridicu tak programatori muzou skocit za volant a odvest naklad. Ridicak mate tak proc ne. Asi by jste to nesel delat.

0 0
možnosti

Ve hře je spousta problémů, Málokterý vlak u nákladní dopravy dojede do cíle dle grafikonu. Někde ho zadrbou na pár hodin a nastává problém, fíra má splněnou časovou normu. Co teď, je třeba ho vystřídat, někdo tam musí dojet, vše se dá přepočítat na peníze. Co vím tak u soukromých dopravců se na toto až tak nehledí, u "národního" dopravce ano. Konkurence je přínos, ale ne ve všem.

11 0
možnosti

Tohle se deje na silnicich porad fira si lehne a bude spat tak jako ridic kamionu. Nebo se to da udelat i jinak, kdyz se nestiha preprava a nedojel bych tam, tak se prehodi lokomotiva s firou ktery jeste muze jet a ten co nemuze jet vezme jinaci vlak zpatky, tohle je jenom logistika jak to udelat. Ted uz je jenom otazka jestli tohle nekdo bude chtit delat a jak to bude ohodnoceno.

2 0
možnosti