- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Šok už byl jak číňané koupili Volvo! Tatře držím pěsti a jen tak dál! Kéž by se zase jednou Tatra pustila do osobáků, ale to je asi utopie...
To se mi líbí a fandím, konečně žádní veksláci s podílama ale majitelé co si jsou vědomi toho, že budují něco na delší dobu a co má a bude mít hodnotu a uživí je dlouhé roky a uživí i celý region. A né hned při prvním úspěchu shrábnout prachy.
Vše mohlo být jinak, Tatru chtěl Mercedes, Pithardova vláda to měla připravené, jenže účetní Klaus ji dal do zlodějské kupónovky, mohla na tom být jako Škoda v MB
chtěl .. za jakých podmínek? Jako Renault Škodovku, aby z toho byla jen montovna? Když už spekulujete, podávejte komplexnější informace...
Moc vám fandím! Babička u vás pracovala od války až do důchodu. Strýc jezdil Dakar s panem Lopraisem. Tatra si opravdu zaslouží být čistě Česká značka s tradicí. Nedovolte, aby se stalo to, co se značkou ETA. Díky.
nj, ale už je pozdě.
Když se podíváš, kolik českých výrobků má v sobě klasická, civilní verze Tatry, tak to moc veselé číslo není
Držím Tatře palce a doufám, že nehodlá přesouvat ať už firmu nebo výrobu do Číny
No jeste, ze se jeste obcas najdou samci s koulema na pravem miste. Cinanum neprodat ani paratko!
Nepsalo se tu před lety,že to to začali managovat amerikání a Tatra potom šla do ztráty?
jo, také o Tatru tímto způsobem vedení "amerikáni" přišli v exekuční dražbě, kde ji koupili tito dva pánové. A od té doby ji úspěšně vedou ...
Kdo si pamatuje, že TATRA prodávala 10000 až 15000 nákladních aut ročně?
Ano, pamatuji, pamatuji také, že Tatra má někde na Sibiři pomník jako spolehlivý dříč do nepohody. Pamatuji také, jak Tatru převzalo americké krizové vedení a jak Tatra pod tímto vedením šla do kytek, stejně jako letecký průmysl, rovněž pod americkým vedením.
Cinanum jde jen o technologii, patenty, ochranne znamky ... NEPRODAVAT