Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bosch vytvořil software k emisním podvodům, viní žaloba firmu v USA

Emisní skandál kolem automobilky Volkswagen se rozrůstá. Na dodavatele autodílů Robert Bosch v USA padají žaloby, které firmu viní z toho, že se podílela na manipulacích motorů při emisních testech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M47i72c36h87a90l 88N86o52v53á49k 7430279217164

Našel se viník.

0/0
2.12.2015 10:16

M48a29r90t64i23n 29M76i72k78o65l45á10š69e49k 7410160583

Volkswagen si přivodil "emisní skandál", protože nějakým nedopatřením po dlouhých letech lhaní někdo z Volkswagenu řekl pravdu. Ta měla spočívat v tom, že do aut namontovali něco, co rozeznalo probíhající test a upravilo nastavení auta tak, aby testem prošlo. Když test nebyl rozpoznán, automobil používal jiné nastavení, se kterým měl ale zase vyšší emise. Dělalo se to všechno proto, aby vozidlo vyhovělo různým systémům regulací.

Nastala zlatá doba aktivistického měření emisí. Pozoruhodným výsledkem volkswagení aféry nepochybně je, že zelené NGO nalezly nemalé zalíbení v automobilech. Jejich členové, kteří všemožnými cestami demonstrovali a pravděpodobně i praktikovali lásku k jízdnímu kolu, najednou začali jevit zájem o to, co je z plechu a přišlo přímo od ďábla. Poptávka po aktivistickém měření emisí v posledních týdnech ohromně narostla, zejména pak o takové měření, které vyjde správně. Samozřejmě jde hlavně o přírodu a přírodě se pomůže nejlépe penězi, například poplatkem za neměření. Ne všichni výrobci automobilů to pochopili a našli ve svých rozpočtech dostatečně pružně peníze na podporu NGO projektů. Například Opel neprošel zeleným emisním testem, protože se lišily naměřené hodnoty, když se zadní kola točila a netočila. I Renault  má problém. Nikdo dosud nebyl s to rozklíčovat, co to ty NGO vlastně měří, protože vzhledem k určitým specifikům spalovacích motorů se maximální, minimální, průměrné a normované hodnoty výrazně odlišují. NGO samy žádná surová data neuveřejňují a tak si z jejich analýz může každý vybrat, co potřebuje pro svoji fundraisingovou show. Zelená média si berou maximální hodnoty a kvílí, že mnohonásobně překračují normované hodnoty. Automobilky se odkazují na normované hodnoty. Takhle to může jít donekonečna. Hlavně se proboha nedotknout toho, že celý systém regulací emisí je nerealistický a obsahuje protichůdné požadavky.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015112904

+2/0
2.12.2015 9:57

P45a77t22r75i63k 24Z91a76b59r54a81n67s82k71y 1811409575433

blbost ve dojel na to ze c USA chtel prosadit diesly do osobaku.coz je nemožné.clean diesel je neco jako kvadratura kruhu, no prasklo to.jak proste…

0/0
5.12.2015 17:03

J46a57n 31S98m53e98t53a45n33a 2775682205794

Bude taky NSA zalovat programatory, kteri pro ne na objednavku podle zadani vytvorili spehovaci software? (analogie mi prijde stejna)

+3/−1
2.12.2015 9:22

M66i16c22h41a51l 76S51t63e96b25l50o 5539321194937

Celá ta pseudokauza je nesmysl a jde o hloupost.;-€

Bohužel Amíci jsou experti na to soudit se kvůli každému nesmyslu a vytřískat prachy ze všeho...hrozný;-O:-/Rv!!

+3/−3
2.12.2015 9:14

V59l47a75d49a 62S46i63m41o26n66i70k 3769153553385

A už našli původce popálenin od kelímku v Mekáči?

Neměli by rovnou žalovat potomky Rudolfa Diesela, ten je přece prapůvodcem celého problem, ne?

+5/−1
2.12.2015 8:52

O32n58d93r23a 30Z77d68r62a59h13a57l 4865910405131

A hledají kdo vyrábí střelný prach do náboje, který někoho zabije v kině?

+8/−1
2.12.2015 8:42

L80u10b27o55š 82O57b42r53u94č41a 6721554736641

no uz se tesim az americani najdou konkretniho programatora (pravdepodobne nekde v Indii) a pak ty penize budou chtit po nem :D :D :D

mimochodem, jsou to stejni americani, kteri se odmitaji pripojit ke Kjotskemu protokolu? podle meho skromneho nazoru u nich neni hnacim motorem vztah k ekologii, ale obecna zaliba k zalobam a bezpracnemu obohaceni.. proste svine

nerikam, ze to VW udelali nejlepe, ale na druhou stranu.. co je moc, to je prilis..

+14/−1
2.12.2015 8:09

L12i23b15o98r 64M98o82u81č54k14a 1478317255262

poto byl kjotsky protokol zrusen a bude nahrazen tim  parizskym

0/0
2.12.2015 8:50

L55u49b25o85š 72O62b16r67u29č28a 6621964286771

ke kteremu se USA s Cinou opet nepripoji.. takze asi tak.. a rozhodne nebyl zrusen kvuli priblblym americanum

+1/0
2.12.2015 8:59

L93u95b74o94š 20O30b16r18u26č23a 6451664486781

"USA Kjótský protokol podepsaly, ale odmítly jej ratifikovat s tím, že by poškodil jejich hospodářství"

takze asi tak k jejich farizejstvi.. budou vyrvavat neco o emisich a sami skodi po Cine nejvic.. to se mi na nich libi nejvice..

+3/0
2.12.2015 9:02

L85i21b55o28r 58M58o70u49č37k34a 1348587475552

proto byl kjotsky protokol zrusen a bude nahrazen tim  parizskym

0/0
2.12.2015 8:50

P73e88t23r 90S45t75e24j35s84k83a33l 3959488614536

Jen aby nebyl nahodou z Jihlavy

+1/0
2.12.2015 9:22

M50a90r61t42i10n 58K12a14r26á40s79e98k 9178833288758

No ja bych klidne veril ze jim vadi emise jedovatych latek, ktere jim jdou primo pod nos a dlouhodobe je travi, zatimco priviraji oci pred CO2, ktery jim v zasade nijak neskodi, i kdyz asi prispiva ke globalnim zmenam klimatu. Obecne americani resi skodlive emise u aut jeste prisneji nez evropa a taky mnohem dele (casto mely evropske automobilky s prodejem v US, kvuli emisim a prodavaly auta s hodne seskrcenym vykonem oproti evrope aby se do emisi vesly.

0/0
2.12.2015 11:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.