Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bosch vytvořil software k emisním podvodům, viní žaloba firmu v USA

Emisní skandál kolem automobilky Volkswagen se rozrůstá. Na dodavatele autodílů Robert Bosch v USA padají žaloby, které firmu viní z toho, že se podílela na manipulacích motorů při emisních testech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M93i38c28h23a32l 20N79o30v90á58k 7570769467844

Našel se viník.

0/0
2.12.2015 10:16

M40a59r96t71i51n 90M50i53k11o91l38á15š21e58k 7480250163

Volkswagen si přivodil "emisní skandál", protože nějakým nedopatřením po dlouhých letech lhaní někdo z Volkswagenu řekl pravdu. Ta měla spočívat v tom, že do aut namontovali něco, co rozeznalo probíhající test a upravilo nastavení auta tak, aby testem prošlo. Když test nebyl rozpoznán, automobil používal jiné nastavení, se kterým měl ale zase vyšší emise. Dělalo se to všechno proto, aby vozidlo vyhovělo různým systémům regulací.

Nastala zlatá doba aktivistického měření emisí. Pozoruhodným výsledkem volkswagení aféry nepochybně je, že zelené NGO nalezly nemalé zalíbení v automobilech. Jejich členové, kteří všemožnými cestami demonstrovali a pravděpodobně i praktikovali lásku k jízdnímu kolu, najednou začali jevit zájem o to, co je z plechu a přišlo přímo od ďábla. Poptávka po aktivistickém měření emisí v posledních týdnech ohromně narostla, zejména pak o takové měření, které vyjde správně. Samozřejmě jde hlavně o přírodu a přírodě se pomůže nejlépe penězi, například poplatkem za neměření. Ne všichni výrobci automobilů to pochopili a našli ve svých rozpočtech dostatečně pružně peníze na podporu NGO projektů. Například Opel neprošel zeleným emisním testem, protože se lišily naměřené hodnoty, když se zadní kola točila a netočila. I Renault  má problém. Nikdo dosud nebyl s to rozklíčovat, co to ty NGO vlastně měří, protože vzhledem k určitým specifikům spalovacích motorů se maximální, minimální, průměrné a normované hodnoty výrazně odlišují. NGO samy žádná surová data neuveřejňují a tak si z jejich analýz může každý vybrat, co potřebuje pro svoji fundraisingovou show. Zelená média si berou maximální hodnoty a kvílí, že mnohonásobně překračují normované hodnoty. Automobilky se odkazují na normované hodnoty. Takhle to může jít donekonečna. Hlavně se proboha nedotknout toho, že celý systém regulací emisí je nerealistický a obsahuje protichůdné požadavky.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015112904

+2/0
2.12.2015 9:57

P89a50t41r36i26k 78Z33a36b19r89a10n56s12k62y 1241179385953

blbost ve dojel na to ze c USA chtel prosadit diesly do osobaku.coz je nemožné.clean diesel je neco jako kvadratura kruhu, no prasklo to.jak proste…

0/0
5.12.2015 17:03

J36a73n 95S76m77e86t50a36n35a 2835272985304

Bude taky NSA zalovat programatory, kteri pro ne na objednavku podle zadani vytvorili spehovaci software? (analogie mi prijde stejna)

+3/−1
2.12.2015 9:22

M80i75c52h66a36l 14S57t24e79b73l45o 5419101504957

Celá ta pseudokauza je nesmysl a jde o hloupost.;-€

Bohužel Amíci jsou experti na to soudit se kvůli každému nesmyslu a vytřískat prachy ze všeho...hrozný;-O:-/Rv!!

+3/−3
2.12.2015 9:14

V98l39a24d97a 82S62i21m50o19n23i71k 3549853883535

A už našli původce popálenin od kelímku v Mekáči?

Neměli by rovnou žalovat potomky Rudolfa Diesela, ten je přece prapůvodcem celého problem, ne?

+5/−1
2.12.2015 8:52

O48n19d20r68a 28Z80d58r94a87h12a79l 4815560105601

A hledají kdo vyrábí střelný prach do náboje, který někoho zabije v kině?

+8/−1
2.12.2015 8:42

L45u77b45o54š 37O95b69r28u26č67a 6681344426531

no uz se tesim az americani najdou konkretniho programatora (pravdepodobne nekde v Indii) a pak ty penize budou chtit po nem :D :D :D

mimochodem, jsou to stejni americani, kteri se odmitaji pripojit ke Kjotskemu protokolu? podle meho skromneho nazoru u nich neni hnacim motorem vztah k ekologii, ale obecna zaliba k zalobam a bezpracnemu obohaceni.. proste svine

nerikam, ze to VW udelali nejlepe, ale na druhou stranu.. co je moc, to je prilis..

+14/−1
2.12.2015 8:09

L63i59b71o35r 36M35o35u31č41k32a 1248497435362

poto byl kjotsky protokol zrusen a bude nahrazen tim  parizskym

0/0
2.12.2015 8:50

L94u12b79o64š 50O58b77r93u19č41a 6601564776891

ke kteremu se USA s Cinou opet nepripoji.. takze asi tak.. a rozhodne nebyl zrusen kvuli priblblym americanum

+1/0
2.12.2015 8:59

L92u10b58o56š 26O50b33r51u17č55a 6301744346231

"USA Kjótský protokol podepsaly, ale odmítly jej ratifikovat s tím, že by poškodil jejich hospodářství"

takze asi tak k jejich farizejstvi.. budou vyrvavat neco o emisich a sami skodi po Cine nejvic.. to se mi na nich libi nejvice..

+3/0
2.12.2015 9:02

L45i22b39o86r 61M43o32u24č86k14a 1838837755692

proto byl kjotsky protokol zrusen a bude nahrazen tim  parizskym

0/0
2.12.2015 8:50

P50e39t73r 78S56t45e38j40s73k67a33l 3919138524946

Jen aby nebyl nahodou z Jihlavy

+1/0
2.12.2015 9:22

M33a44r74t34i63n 57K95a12r73á94s44e66k 9788223538728

No ja bych klidne veril ze jim vadi emise jedovatych latek, ktere jim jdou primo pod nos a dlouhodobe je travi, zatimco priviraji oci pred CO2, ktery jim v zasade nijak neskodi, i kdyz asi prispiva ke globalnim zmenam klimatu. Obecne americani resi skodlive emise u aut jeste prisneji nez evropa a taky mnohem dele (casto mely evropske automobilky s prodejem v US, kvuli emisim a prodavaly auta s hodne seskrcenym vykonem oproti evrope aby se do emisi vesly.

0/0
2.12.2015 11:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.