Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bosch vytvořil software k emisním podvodům, viní žaloba firmu v USA

Emisní skandál kolem automobilky Volkswagen se rozrůstá. Na dodavatele autodílů Robert Bosch v USA padají žaloby, které firmu viní z toho, že se podílela na manipulacích motorů při emisních testech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34i63c92h13a73l 83N24o78v89á63k 7100569867904

Našel se viník.

0/0
2.12.2015 10:16

M93a95r26t73i10n 56M88i65k20o48l71á41š50e47k 7660500553

Volkswagen si přivodil "emisní skandál", protože nějakým nedopatřením po dlouhých letech lhaní někdo z Volkswagenu řekl pravdu. Ta měla spočívat v tom, že do aut namontovali něco, co rozeznalo probíhající test a upravilo nastavení auta tak, aby testem prošlo. Když test nebyl rozpoznán, automobil používal jiné nastavení, se kterým měl ale zase vyšší emise. Dělalo se to všechno proto, aby vozidlo vyhovělo různým systémům regulací.

Nastala zlatá doba aktivistického měření emisí. Pozoruhodným výsledkem volkswagení aféry nepochybně je, že zelené NGO nalezly nemalé zalíbení v automobilech. Jejich členové, kteří všemožnými cestami demonstrovali a pravděpodobně i praktikovali lásku k jízdnímu kolu, najednou začali jevit zájem o to, co je z plechu a přišlo přímo od ďábla. Poptávka po aktivistickém měření emisí v posledních týdnech ohromně narostla, zejména pak o takové měření, které vyjde správně. Samozřejmě jde hlavně o přírodu a přírodě se pomůže nejlépe penězi, například poplatkem za neměření. Ne všichni výrobci automobilů to pochopili a našli ve svých rozpočtech dostatečně pružně peníze na podporu NGO projektů. Například Opel neprošel zeleným emisním testem, protože se lišily naměřené hodnoty, když se zadní kola točila a netočila. I Renault  má problém. Nikdo dosud nebyl s to rozklíčovat, co to ty NGO vlastně měří, protože vzhledem k určitým specifikům spalovacích motorů se maximální, minimální, průměrné a normované hodnoty výrazně odlišují. NGO samy žádná surová data neuveřejňují a tak si z jejich analýz může každý vybrat, co potřebuje pro svoji fundraisingovou show. Zelená média si berou maximální hodnoty a kvílí, že mnohonásobně překračují normované hodnoty. Automobilky se odkazují na normované hodnoty. Takhle to může jít donekonečna. Hlavně se proboha nedotknout toho, že celý systém regulací emisí je nerealistický a obsahuje protichůdné požadavky.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015112904

+2/0
2.12.2015 9:57

P55a15t12r58i89k 10Z17a87b53r15a20n52s44k74y 1191709165983

blbost ve dojel na to ze c USA chtel prosadit diesly do osobaku.coz je nemožné.clean diesel je neco jako kvadratura kruhu, no prasklo to.jak proste…

0/0
5.12.2015 17:03

J31a12n 82S60m10e16t67a53n53a 2415412425754

Bude taky NSA zalovat programatory, kteri pro ne na objednavku podle zadani vytvorili spehovaci software? (analogie mi prijde stejna)

+3/−1
2.12.2015 9:22

M21i48c17h53a51l 84S42t14e95b19l85o 5559511784237

Celá ta pseudokauza je nesmysl a jde o hloupost.;-€

Bohužel Amíci jsou experti na to soudit se kvůli každému nesmyslu a vytřískat prachy ze všeho...hrozný;-O:-/Rv!!

+3/−3
2.12.2015 9:14

V74l73a62d69a 43S48i45m47o72n94i14k 3949893463555

A už našli původce popálenin od kelímku v Mekáči?

Neměli by rovnou žalovat potomky Rudolfa Diesela, ten je přece prapůvodcem celého problem, ne?

+5/−1
2.12.2015 8:52

O75n55d21r38a 98Z13d36r30a66h85a72l 4935350925961

A hledají kdo vyrábí střelný prach do náboje, který někoho zabije v kině?

+8/−1
2.12.2015 8:42

L15u57b37o54š 77O79b78r71u98č37a 6751104446581

no uz se tesim az americani najdou konkretniho programatora (pravdepodobne nekde v Indii) a pak ty penize budou chtit po nem :D :D :D

mimochodem, jsou to stejni americani, kteri se odmitaji pripojit ke Kjotskemu protokolu? podle meho skromneho nazoru u nich neni hnacim motorem vztah k ekologii, ale obecna zaliba k zalobam a bezpracnemu obohaceni.. proste svine

nerikam, ze to VW udelali nejlepe, ale na druhou stranu.. co je moc, to je prilis..

+14/−1
2.12.2015 8:09

L47i89b52o66r 49M42o39u43č23k79a 1198487525942

poto byl kjotsky protokol zrusen a bude nahrazen tim  parizskym

0/0
2.12.2015 8:50

L83u69b53o19š 54O75b88r55u66č44a 6681754966831

ke kteremu se USA s Cinou opet nepripoji.. takze asi tak.. a rozhodne nebyl zrusen kvuli priblblym americanum

+1/0
2.12.2015 8:59

L22u10b32o13š 91O70b28r95u30č37a 6851594666701

"USA Kjótský protokol podepsaly, ale odmítly jej ratifikovat s tím, že by poškodil jejich hospodářství"

takze asi tak k jejich farizejstvi.. budou vyrvavat neco o emisich a sami skodi po Cine nejvic.. to se mi na nich libi nejvice..

+3/0
2.12.2015 9:02

L44i57b45o38r 36M82o86u38č83k65a 1558687695902

proto byl kjotsky protokol zrusen a bude nahrazen tim  parizskym

0/0
2.12.2015 8:50

P32e17t97r 73S45t55e31j23s56k15a55l 3819758874496

Jen aby nebyl nahodou z Jihlavy

+1/0
2.12.2015 9:22

M26a33r93t18i28n 21K19a97r39á48s23e95k 9828263668568

No ja bych klidne veril ze jim vadi emise jedovatych latek, ktere jim jdou primo pod nos a dlouhodobe je travi, zatimco priviraji oci pred CO2, ktery jim v zasade nijak neskodi, i kdyz asi prispiva ke globalnim zmenam klimatu. Obecne americani resi skodlive emise u aut jeste prisneji nez evropa a taky mnohem dele (casto mely evropske automobilky s prodejem v US, kvuli emisim a prodavaly auta s hodne seskrcenym vykonem oproti evrope aby se do emisi vesly.

0/0
2.12.2015 11:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.