Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zrušení rychlostních silnic může vyjít až na 40 milionů. Vypadne mýto

Zrušení kategorie rychlostních silnic, které ministerstvo dopravy chystá od začátku příštího roku, bude stát až 40 milionů korun. Přestože většina silnic bude od ledna převedena mezi dálnice, tři úseky se změní na silnice první třídy, kde platí poloviční mýtné sazby pro kamiony a autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L63u92k72á26š 97V91a97ň65u51r43a 1305684683493

Nechapu, ze kamionum neudelaji myto vsude a na jinych silnicich dvojnasobne myto jak na dalnici. A nebo zakaz kamionu jezdit mesty. Jezdim obcas pres Ricany a je to samy kamion.

0/0
14.12.2015 19:35

L41u92k68á71š 23V57a85ň41u22r31a 1565354853283

Nechapu, ze kamionum neudelaji myto vsude a na jinych silnicich dvojnasobne myto jak na dalnici. A nebo zakaz kamionu jezdit mesty

0/0
14.12.2015 19:31

M52a86r82t41i32n 66M75u67s37i88l 4830611123721

Chybí mi v článku o dopravě vyjádření brněnského autobusového experta. Protože, když mu zlevní mýto na silnicích na kterých provozuje svoje linky, očekával bych úpravu jízdného směrem dolů. Jistě už od ledna bude Libe-Pha o pár korun levnější, že ? ;-D;-D;-D

0/0
3.12.2015 7:03

P58e77t77r 82B44e31z12s52t46a54r84o78s76t51i 2709256893211

Mýtné je rozdílné jen pro kamiony, autobusy bez ohledu na denní dobu, komunikaci a počet náprav platí 80 haléřů/km Euro 6 a korunu Euro 5, proti tomu na Slovensku to je 4x tolik...

+3/−1
2.12.2015 13:18

L72u54k77á68š 11V96a11ň91u81r13a 1135834203213

Mytne je v CR hodne nizke.

0/0
14.12.2015 19:36

M83i37c63h44a47l 21P14r83š75a16l41a 1973624557251

Co to tu melete? Je rozdíl jestli je to dálnice nebo silnice první třídy, taky je rozdíl jestli máte 2,3 nebo 4+ nápravy. A v pátek po 15hod je mýto taky dražší.

0/0
14.12.2015 20:58

P14e51t46r 77M20u16n33z14a57r 1795751899626

Podle toho co vím, tak melete vy. Od 2011(?) je mýto jednotné a sazby jsou dané pouze emisní třídou.

http://www.prodopravce.cz/upload/file/OI/Tarify%20pro%20busy_2011.pdf

0/0
15.12.2015 7:10

P27e97t67r 36M42u10n51z22a17r 1325141859366

Mluvíme o autobusech- http://www.prodopravce.cz/upload/file/OI/Tarify%20pro%20busy_2011.pdf

Takže jediné sazby jsou dané emisní třídou, jinak je vše jednotné.

0/0
15.12.2015 7:12

M96i48r45o70s47l51a84v 87Z39i66k34m72u14n87d 6798792827678

Tak se snad lze v rámci inflace zvyšovat mýtné, když se o výši inflace bude zvyšovat zločinecké odškodnění církví ....

0/0
2.12.2015 12:06

O56n58d85ř85e17j 79N97o96v21á42k 9187804479599

To, co dostanou církve za 30 (!!!) let, dostane Babiš za 6 let ... a fotvoltaika každý rok ....

0/0
2.12.2015 12:43

O51n23d66ř86e43j 19N37o90v12á32k 9607724939329

A od 2006 do 2014 dostal Babiš /Agrofert státní zakázky za 32 mld. Kč ...

Fakt nechápu, proč pořád tomhuhle národu leží v žaludku to, že se církvím vrací, co jim komunisti ukradli ..... když tady každý rok /dva / tři někdo dostává od státu to, co ty církve mají dostat za 30 let.

+1/0
2.12.2015 12:47

A54u29g70u39s48t 75F55o10r50m89á68n47e72k 6365199760166

Asi proto, že třeba já jsem církvi nic neukradl a nevidím důvod, proč bych měl něco platit. Kradli komunisti, tak ať platí komunisti a ne celá národ.

0/0
2.12.2015 12:51

O91n16d82ř59e46j 10N46o69v54á76k 9547354349229

Já jsem tomu sousedovi barák taky neukradl a nevím, proč by mu to stát měl vracet v restituci z mého společného státního majetku ...nechápu, proč dostávali v rámci restitucí finanční kompenzaci zemědělci za ukradený dobytek a stroje ... já jsem jim ty krávy ani traktory před lety taky neukradl ....

+2/0
2.12.2015 12:59

V23l56a53s77t49i13m68i15l 90W59a11i32c 8970493697817

Tak moment - a jakou rychlostí se bude na nové I/35 jezdit? To bude celý úsek od Ohrazenic až do Liberce devadesátka, takže Jablonec a Liberec přijdou o napojení na dálniční síť?

0/0
2.12.2015 11:30

M28i23l94o40š 53B88o43u84k53a82l 8103837713304

Normálně...130...;-D

0/0
2.12.2015 11:34

J29i74ř37í 76K21o92c94u86r15e17k 6115104565818

Údajně má být na tom směrově odděleném čtyřpruhu vážně těch 90. Rozum nad tím stojí, když ze dne na den je rychlost o 1/3 snížena jenom kvůli administrativnímu zařazení komunikace a zcela bez ohledu na technický stav komunikace.

0/0
2.12.2015 11:35

O36l48d60ř75i87c36h 62J58a94n79e32č78e71k 8989946483291

povoleno tam bude 110.

ano Jablonec a Liberec přijdou o napojení na dálniční síť - nicméně pokud tím myslíte to, že nepovede dálnice až na kraj města, tak Jablonec stejně nikdy napojen nebyl ;-)

osobně v tom nevidím problém, protože 130 se dá jet toliko pár kilometrů od ohrazenic, v těch zatáčkách kolem Hodkovic to je dost o hubu. takže snížení na 110 nikomu neublíží a lidi spíš budou rádi, že tam nemusí mít dálniční známku.

+5/0
2.12.2015 11:44

J95i83ř71í 83E72r55b85e55n 1743934236167

Přesně tak, kupovat si známku jen proto, abych si čtyřikrát do roka zajel do Liberce po kvalitnější silnici než je ta klikatice přes Bratříkov, to nebyla pro semilský okres dobrá alternativa.

0/0
3.12.2015 21:41

P93e39t96r 17N16e46c92h16a22n56i19c71k34ý 7933146968490

Přesně tak, tam to je nutnost, protože rozumná alternativa neexistuje. Zkuste žít v Hodkovicích bez známky

0/0
8.12.2015 21:01
Foto

M93i98c48h85a21l 26P38a71ř18í80z61e15k 8101923236561

Zvláštní je, že silnice první třídy mají poloviční tarif. Spíše bych zvýhodnil dálnice a ostatní silnice o 200% zvýšil. Ale co já vím, jsem jen obyčejný občan ;-)

+5/0
2.12.2015 11:23

J63a64n 82S25l72o34v16í87k 3369717850228

Je tím myšleno mýto na silnicích prvních tříd, kde nevede (zatím) dálnice. Třeba silnice 33 z Hradce do Jaroměře nebo 52 do Mikulova atd.. Těch prvních tříd je však zpoplatněno zanedbatelné minimum. Ano, pokud by byly zpoplatněny silnice, podél nichž dálnice vede, tak byste měl pravdu.

+1/0
2.12.2015 12:02

J46a89n 67H58e46j60d74a 4554366932774

Zabránit objíždění zpoplatněných úseků tranzitujícími kamiony by měla podle úřadu pomoci nová dodatková tabulka „Tranzit“. Zakazuje průjezd nákladním vozidlům, které konkrétní komunikaci nemusejí nutně použít pro dojezd do místa nakládky nebo vykládky zboží.

Takže stačí zastavit dojít si na jídlo a zase můžou jet kudy chtějí.;-D

+3/0
2.12.2015 11:17

J11i35ř97í 35K84o86c15u28r43e62k 6175694215888

Přesně tak. Otázkou je, zda se jim ta pauza vyplatí nebo ne a zda by se na dálnici vůbec najíst mohli.

Víte proč to objíždějí? Snaha ušetřit za cestu peníze i čas. Když jim to pořádně zdražíte, zdraží převážené zboží. Kupodivu. Pokud dopravu zpomalíte, bude taky dražší. Jel byste Vy každý den do práce dražší a zároveň pomalejší cestou?

0/0
2.12.2015 11:33

J34a25n 87S21l21o24v34í13k 3919817490318

Tak jednoduché to zase není. Řidič musí dokázat, proč do daného místa jede anebo co tam dělal. Takže potvrzený dodací list, pokud tam něco nakládal nebo nějaký příkaz jízdy, kam má pro co jet apod. Pokud mají čas, klidně si prověří jestli sedí nakládka s tachografem a v tom si moc řidičů vrtat nenechá :-). Samozřejmě, vše se dá ošulit.

0/0
2.12.2015 12:10

O25l54d35ř46i85c61h 85J63a56n26e46č48e28k 8829176373331

na značkách může být co chce - podstatné je, nakolik budou čeští policisté schopni a ochotni dodržování těchhle omezení vynucovat. a obávám se, že to žádná sláva nebude.

Rakušani se s kamiony nepářou, tranzitující řidiči si mimo dálnice netroufnou. čím to? že by tím, že v Rakousku tirácká lobby nemá šanci?

+1/0
2.12.2015 12:30

J15a75n 77S78l34o30v72í63k 3439227690748

Spíš to bude tím, že tam je každý kamion mimo dálnici podezřelý :-).

0/0
2.12.2015 13:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.