Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zrušení rychlostních silnic může vyjít až na 40 milionů. Vypadne mýto

Zrušení kategorie rychlostních silnic, které ministerstvo dopravy chystá od začátku příštího roku, bude stát až 40 milionů korun. Přestože většina silnic bude od ledna převedena mezi dálnice, tři úseky se změní na silnice první třídy, kde platí poloviční mýtné sazby pro kamiony a autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L39u77k81á55š 63V38a51ň98u58r51a 1695884813133

Nechapu, ze kamionum neudelaji myto vsude a na jinych silnicich dvojnasobne myto jak na dalnici. A nebo zakaz kamionu jezdit mesty. Jezdim obcas pres Ricany a je to samy kamion.

0/0
14.12.2015 19:35

L31u25k48á58š 49V92a80ň62u78r16a 1345384793333

Nechapu, ze kamionum neudelaji myto vsude a na jinych silnicich dvojnasobne myto jak na dalnici. A nebo zakaz kamionu jezdit mesty

0/0
14.12.2015 19:31

M13a21r70t51i58n 95M86u49s80i20l 4280441583501

Chybí mi v článku o dopravě vyjádření brněnského autobusového experta. Protože, když mu zlevní mýto na silnicích na kterých provozuje svoje linky, očekával bych úpravu jízdného směrem dolů. Jistě už od ledna bude Libe-Pha o pár korun levnější, že ? ;-D;-D;-D

0/0
3.12.2015 7:03

P95e60t87r 92B86e77z46s52t96a46r92o81s93t59i 2709566263831

Mýtné je rozdílné jen pro kamiony, autobusy bez ohledu na denní dobu, komunikaci a počet náprav platí 80 haléřů/km Euro 6 a korunu Euro 5, proti tomu na Slovensku to je 4x tolik...

+3/−1
2.12.2015 13:18

L14u47k87á87š 98V20a92ň94u62r49a 1145294243903

Mytne je v CR hodne nizke.

0/0
14.12.2015 19:36

M52i83c11h89a22l 46P60r43š80a16l73a 1763694637451

Co to tu melete? Je rozdíl jestli je to dálnice nebo silnice první třídy, taky je rozdíl jestli máte 2,3 nebo 4+ nápravy. A v pátek po 15hod je mýto taky dražší.

0/0
14.12.2015 20:58

P25e91t63r 36M24u95n69z62a96r 1505941979336

Podle toho co vím, tak melete vy. Od 2011(?) je mýto jednotné a sazby jsou dané pouze emisní třídou.

http://www.prodopravce.cz/upload/file/OI/Tarify%20pro%20busy_2011.pdf

0/0
15.12.2015 7:10

P37e41t32r 82M55u50n97z92a69r 1585191659506

Mluvíme o autobusech- http://www.prodopravce.cz/upload/file/OI/Tarify%20pro%20busy_2011.pdf

Takže jediné sazby jsou dané emisní třídou, jinak je vše jednotné.

0/0
15.12.2015 7:12

M32i41r23o20s39l55a57v 79Z69i85k76m15u27n30d 6898862607948

Tak se snad lze v rámci inflace zvyšovat mýtné, když se o výši inflace bude zvyšovat zločinecké odškodnění církví ....

0/0
2.12.2015 12:06

O24n22d32ř11e58j 33N28o35v70á70k 9757664819969

To, co dostanou církve za 30 (!!!) let, dostane Babiš za 6 let ... a fotvoltaika každý rok ....

0/0
2.12.2015 12:43

O85n90d63ř56e51j 67N93o46v27á63k 9517634269649

A od 2006 do 2014 dostal Babiš /Agrofert státní zakázky za 32 mld. Kč ...

Fakt nechápu, proč pořád tomhuhle národu leží v žaludku to, že se církvím vrací, co jim komunisti ukradli ..... když tady každý rok /dva / tři někdo dostává od státu to, co ty církve mají dostat za 30 let.

+1/0
2.12.2015 12:47

A35u60g21u42s73t 43F95o43r48m72á18n94e83k 6675849800226

Asi proto, že třeba já jsem církvi nic neukradl a nevidím důvod, proč bych měl něco platit. Kradli komunisti, tak ať platí komunisti a ne celá národ.

0/0
2.12.2015 12:51

O86n87d90ř24e62j 72N47o29v65á57k 9957584799469

Já jsem tomu sousedovi barák taky neukradl a nevím, proč by mu to stát měl vracet v restituci z mého společného státního majetku ...nechápu, proč dostávali v rámci restitucí finanční kompenzaci zemědělci za ukradený dobytek a stroje ... já jsem jim ty krávy ani traktory před lety taky neukradl ....

+2/0
2.12.2015 12:59

V41l67a91s74t59i38m12i33l 84W63a46i27c 8550603667987

Tak moment - a jakou rychlostí se bude na nové I/35 jezdit? To bude celý úsek od Ohrazenic až do Liberce devadesátka, takže Jablonec a Liberec přijdou o napojení na dálniční síť?

0/0
2.12.2015 11:30

M19i64l15o75š 63B71o12u11k61a22l 8903757253464

Normálně...130...;-D

0/0
2.12.2015 11:34

J47i62ř11í 40K49o12c19u17r55e78k 6885114345548

Údajně má být na tom směrově odděleném čtyřpruhu vážně těch 90. Rozum nad tím stojí, když ze dne na den je rychlost o 1/3 snížena jenom kvůli administrativnímu zařazení komunikace a zcela bez ohledu na technický stav komunikace.

0/0
2.12.2015 11:35

O95l17d21ř80i29c56h 92J90a82n26e74č39e66k 8399616673611

povoleno tam bude 110.

ano Jablonec a Liberec přijdou o napojení na dálniční síť - nicméně pokud tím myslíte to, že nepovede dálnice až na kraj města, tak Jablonec stejně nikdy napojen nebyl ;-)

osobně v tom nevidím problém, protože 130 se dá jet toliko pár kilometrů od ohrazenic, v těch zatáčkách kolem Hodkovic to je dost o hubu. takže snížení na 110 nikomu neublíží a lidi spíš budou rádi, že tam nemusí mít dálniční známku.

+5/0
2.12.2015 11:44

J85i85ř47í 10E44r86b15e58n 1563914626857

Přesně tak, kupovat si známku jen proto, abych si čtyřikrát do roka zajel do Liberce po kvalitnější silnici než je ta klikatice přes Bratříkov, to nebyla pro semilský okres dobrá alternativa.

0/0
3.12.2015 21:41

P39e27t16r 92N49e41c71h29a32n54i63c45k36ý 7113826718570

Přesně tak, tam to je nutnost, protože rozumná alternativa neexistuje. Zkuste žít v Hodkovicích bez známky

0/0
8.12.2015 21:01
Foto

M48i92c92h12a63l 33P19a19ř11í62z33e37k 8921163746191

Zvláštní je, že silnice první třídy mají poloviční tarif. Spíše bych zvýhodnil dálnice a ostatní silnice o 200% zvýšil. Ale co já vím, jsem jen obyčejný občan ;-)

+5/0
2.12.2015 11:23

J22a20n 15S17l96o91v85í17k 3449357250798

Je tím myšleno mýto na silnicích prvních tříd, kde nevede (zatím) dálnice. Třeba silnice 33 z Hradce do Jaroměře nebo 52 do Mikulova atd.. Těch prvních tříd je však zpoplatněno zanedbatelné minimum. Ano, pokud by byly zpoplatněny silnice, podél nichž dálnice vede, tak byste měl pravdu.

+1/0
2.12.2015 12:02

J58a79n 76H19e81j37d52a 4604396712784

Zabránit objíždění zpoplatněných úseků tranzitujícími kamiony by měla podle úřadu pomoci nová dodatková tabulka „Tranzit“. Zakazuje průjezd nákladním vozidlům, které konkrétní komunikaci nemusejí nutně použít pro dojezd do místa nakládky nebo vykládky zboží.

Takže stačí zastavit dojít si na jídlo a zase můžou jet kudy chtějí.;-D

+3/0
2.12.2015 11:17

J68i11ř33í 78K76o34c83u34r24e62k 6985804485368

Přesně tak. Otázkou je, zda se jim ta pauza vyplatí nebo ne a zda by se na dálnici vůbec najíst mohli.

Víte proč to objíždějí? Snaha ušetřit za cestu peníze i čas. Když jim to pořádně zdražíte, zdraží převážené zboží. Kupodivu. Pokud dopravu zpomalíte, bude taky dražší. Jel byste Vy každý den do práce dražší a zároveň pomalejší cestou?

0/0
2.12.2015 11:33

J80a13n 22S61l16o47v60í38k 3159387170228

Tak jednoduché to zase není. Řidič musí dokázat, proč do daného místa jede anebo co tam dělal. Takže potvrzený dodací list, pokud tam něco nakládal nebo nějaký příkaz jízdy, kam má pro co jet apod. Pokud mají čas, klidně si prověří jestli sedí nakládka s tachografem a v tom si moc řidičů vrtat nenechá :-). Samozřejmě, vše se dá ošulit.

0/0
2.12.2015 12:10

O13l70d98ř18i62c50h 40J46a16n72e22č18e81k 8599116113271

na značkách může být co chce - podstatné je, nakolik budou čeští policisté schopni a ochotni dodržování těchhle omezení vynucovat. a obávám se, že to žádná sláva nebude.

Rakušani se s kamiony nepářou, tranzitující řidiči si mimo dálnice netroufnou. čím to? že by tím, že v Rakousku tirácká lobby nemá šanci?

+1/0
2.12.2015 12:30

J54a77n 40S50l38o78v25í90k 3539917200508

Spíš to bude tím, že tam je každý kamion mimo dálnici podezřelý :-).

0/0
2.12.2015 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.