Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zrušení rychlostních silnic může vyjít až na 40 milionů. Vypadne mýto

Zrušení kategorie rychlostních silnic, které ministerstvo dopravy chystá od začátku příštího roku, bude stát až 40 milionů korun. Přestože většina silnic bude od ledna převedena mezi dálnice, tři úseky se změní na silnice první třídy, kde platí poloviční mýtné sazby pro kamiony a autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L24u76k76á57š 30V18a90ň71u93r95a 1175744833323

Nechapu, ze kamionum neudelaji myto vsude a na jinych silnicich dvojnasobne myto jak na dalnici. A nebo zakaz kamionu jezdit mesty. Jezdim obcas pres Ricany a je to samy kamion.

0/0
14.12.2015 19:35

L28u95k56á86š 75V41a62ň53u17r56a 1685164883243

Nechapu, ze kamionum neudelaji myto vsude a na jinych silnicich dvojnasobne myto jak na dalnici. A nebo zakaz kamionu jezdit mesty

0/0
14.12.2015 19:31

M11a35r39t15i45n 68M19u59s28i64l 4740921583571

Chybí mi v článku o dopravě vyjádření brněnského autobusového experta. Protože, když mu zlevní mýto na silnicích na kterých provozuje svoje linky, očekával bych úpravu jízdného směrem dolů. Jistě už od ledna bude Libe-Pha o pár korun levnější, že ? ;-D;-D;-D

0/0
3.12.2015 7:03

P44e43t51r 56B11e66z39s75t35a66r31o57s70t39i 2539576613731

Mýtné je rozdílné jen pro kamiony, autobusy bez ohledu na denní dobu, komunikaci a počet náprav platí 80 haléřů/km Euro 6 a korunu Euro 5, proti tomu na Slovensku to je 4x tolik...

+3/−1
2.12.2015 13:18

L30u24k39á41š 51V98a28ň25u25r39a 1815544613463

Mytne je v CR hodne nizke.

0/0
14.12.2015 19:36

M36i26c84h97a95l 50P51r24š30a51l77a 1943714937211

Co to tu melete? Je rozdíl jestli je to dálnice nebo silnice první třídy, taky je rozdíl jestli máte 2,3 nebo 4+ nápravy. A v pátek po 15hod je mýto taky dražší.

0/0
14.12.2015 20:58

P17e92t87r 88M48u35n37z98a72r 1135961979496

Podle toho co vím, tak melete vy. Od 2011(?) je mýto jednotné a sazby jsou dané pouze emisní třídou.

http://www.prodopravce.cz/upload/file/OI/Tarify%20pro%20busy_2011.pdf

0/0
15.12.2015 7:10

P92e18t60r 95M35u79n58z52a24r 1375281799286

Mluvíme o autobusech- http://www.prodopravce.cz/upload/file/OI/Tarify%20pro%20busy_2011.pdf

Takže jediné sazby jsou dané emisní třídou, jinak je vše jednotné.

0/0
15.12.2015 7:12

M68i77r13o24s65l10a31v 74Z73i25k60m12u82n51d 6638322727908

Tak se snad lze v rámci inflace zvyšovat mýtné, když se o výši inflace bude zvyšovat zločinecké odškodnění církví ....

0/0
2.12.2015 12:06

O13n61d61ř75e93j 24N78o31v68á95k 9227674989799

To, co dostanou církve za 30 (!!!) let, dostane Babiš za 6 let ... a fotvoltaika každý rok ....

0/0
2.12.2015 12:43

O38n52d98ř57e50j 29N88o69v79á68k 9737484829919

A od 2006 do 2014 dostal Babiš /Agrofert státní zakázky za 32 mld. Kč ...

Fakt nechápu, proč pořád tomhuhle národu leží v žaludku to, že se církvím vrací, co jim komunisti ukradli ..... když tady každý rok /dva / tři někdo dostává od státu to, co ty církve mají dostat za 30 let.

+1/0
2.12.2015 12:47

A21u23g57u31s49t 62F13o28r26m85á36n48e91k 6915199270226

Asi proto, že třeba já jsem církvi nic neukradl a nevidím důvod, proč bych měl něco platit. Kradli komunisti, tak ať platí komunisti a ne celá národ.

0/0
2.12.2015 12:51

O22n48d65ř87e13j 29N94o35v60á32k 9137814339339

Já jsem tomu sousedovi barák taky neukradl a nevím, proč by mu to stát měl vracet v restituci z mého společného státního majetku ...nechápu, proč dostávali v rámci restitucí finanční kompenzaci zemědělci za ukradený dobytek a stroje ... já jsem jim ty krávy ani traktory před lety taky neukradl ....

+2/0
2.12.2015 12:59

V93l66a38s12t78i36m42i97l 35W40a54i59c 8870433927977

Tak moment - a jakou rychlostí se bude na nové I/35 jezdit? To bude celý úsek od Ohrazenic až do Liberce devadesátka, takže Jablonec a Liberec přijdou o napojení na dálniční síť?

0/0
2.12.2015 11:30

M49i16l76o49š 57B62o56u52k28a31l 8473137363504

Normálně...130...;-D

0/0
2.12.2015 11:34

J63i62ř38í 82K16o53c66u41r86e24k 6405884255708

Údajně má být na tom směrově odděleném čtyřpruhu vážně těch 90. Rozum nad tím stojí, když ze dne na den je rychlost o 1/3 snížena jenom kvůli administrativnímu zařazení komunikace a zcela bez ohledu na technický stav komunikace.

0/0
2.12.2015 11:35

O30l74d27ř25i98c27h 33J77a50n77e72č16e32k 8459136393301

povoleno tam bude 110.

ano Jablonec a Liberec přijdou o napojení na dálniční síť - nicméně pokud tím myslíte to, že nepovede dálnice až na kraj města, tak Jablonec stejně nikdy napojen nebyl ;-)

osobně v tom nevidím problém, protože 130 se dá jet toliko pár kilometrů od ohrazenic, v těch zatáčkách kolem Hodkovic to je dost o hubu. takže snížení na 110 nikomu neublíží a lidi spíš budou rádi, že tam nemusí mít dálniční známku.

+5/0
2.12.2015 11:44

J64i58ř77í 77E97r17b69e22n 1543934226657

Přesně tak, kupovat si známku jen proto, abych si čtyřikrát do roka zajel do Liberce po kvalitnější silnici než je ta klikatice přes Bratříkov, to nebyla pro semilský okres dobrá alternativa.

0/0
3.12.2015 21:41

P23e86t29r 79N49e98c61h88a60n88i94c60k47ý 7903176178880

Přesně tak, tam to je nutnost, protože rozumná alternativa neexistuje. Zkuste žít v Hodkovicích bez známky

0/0
8.12.2015 21:01
Foto

M37i67c23h62a46l 88P21a52ř64í96z38e23k 8851773626741

Zvláštní je, že silnice první třídy mají poloviční tarif. Spíše bych zvýhodnil dálnice a ostatní silnice o 200% zvýšil. Ale co já vím, jsem jen obyčejný občan ;-)

+5/0
2.12.2015 11:23

J98a72n 78S64l45o20v89í18k 3279637510708

Je tím myšleno mýto na silnicích prvních tříd, kde nevede (zatím) dálnice. Třeba silnice 33 z Hradce do Jaroměře nebo 52 do Mikulova atd.. Těch prvních tříd je však zpoplatněno zanedbatelné minimum. Ano, pokud by byly zpoplatněny silnice, podél nichž dálnice vede, tak byste měl pravdu.

+1/0
2.12.2015 12:02

J58a97n 57H18e17j32d93a 4154266142744

Zabránit objíždění zpoplatněných úseků tranzitujícími kamiony by měla podle úřadu pomoci nová dodatková tabulka „Tranzit“. Zakazuje průjezd nákladním vozidlům, které konkrétní komunikaci nemusejí nutně použít pro dojezd do místa nakládky nebo vykládky zboží.

Takže stačí zastavit dojít si na jídlo a zase můžou jet kudy chtějí.;-D

+3/0
2.12.2015 11:17

J94i21ř71í 60K70o93c74u96r51e16k 6495944365198

Přesně tak. Otázkou je, zda se jim ta pauza vyplatí nebo ne a zda by se na dálnici vůbec najíst mohli.

Víte proč to objíždějí? Snaha ušetřit za cestu peníze i čas. Když jim to pořádně zdražíte, zdraží převážené zboží. Kupodivu. Pokud dopravu zpomalíte, bude taky dražší. Jel byste Vy každý den do práce dražší a zároveň pomalejší cestou?

0/0
2.12.2015 11:33

J78a74n 51S88l60o86v46í26k 3419867280868

Tak jednoduché to zase není. Řidič musí dokázat, proč do daného místa jede anebo co tam dělal. Takže potvrzený dodací list, pokud tam něco nakládal nebo nějaký příkaz jízdy, kam má pro co jet apod. Pokud mají čas, klidně si prověří jestli sedí nakládka s tachografem a v tom si moc řidičů vrtat nenechá :-). Samozřejmě, vše se dá ošulit.

0/0
2.12.2015 12:10

O48l14d67ř24i21c13h 50J74a31n56e37č86e95k 8139106583751

na značkách může být co chce - podstatné je, nakolik budou čeští policisté schopni a ochotni dodržování těchhle omezení vynucovat. a obávám se, že to žádná sláva nebude.

Rakušani se s kamiony nepářou, tranzitující řidiči si mimo dálnice netroufnou. čím to? že by tím, že v Rakousku tirácká lobby nemá šanci?

+1/0
2.12.2015 12:30

J75a46n 35S96l46o23v57í95k 3629207640798

Spíš to bude tím, že tam je každý kamion mimo dálnici podezřelý :-).

0/0
2.12.2015 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.