- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechapu, ze kamionum neudelaji myto vsude a na jinych silnicich dvojnasobne myto jak na dalnici. A nebo zakaz kamionu jezdit mesty. Jezdim obcas pres Ricany a je to samy kamion.
Nechapu, ze kamionum neudelaji myto vsude a na jinych silnicich dvojnasobne myto jak na dalnici. A nebo zakaz kamionu jezdit mesty
Chybí mi v článku o dopravě vyjádření brněnského autobusového experta. Protože, když mu zlevní mýto na silnicích na kterých provozuje svoje linky, očekával bych úpravu jízdného směrem dolů. Jistě už od ledna bude Libe-Pha o pár korun levnější, že ?
Mýtné je rozdílné jen pro kamiony, autobusy bez ohledu na denní dobu, komunikaci a počet náprav platí 80 haléřů/km Euro 6 a korunu Euro 5, proti tomu na Slovensku to je 4x tolik...
Tak se snad lze v rámci inflace zvyšovat mýtné, když se o výši inflace bude zvyšovat zločinecké odškodnění církví ....
To, co dostanou církve za 30 (!!!) let, dostane Babiš za 6 let ... a fotvoltaika každý rok ....
Tak moment - a jakou rychlostí se bude na nové I/35 jezdit? To bude celý úsek od Ohrazenic až do Liberce devadesátka, takže Jablonec a Liberec přijdou o napojení na dálniční síť?
Zvláštní je, že silnice první třídy mají poloviční tarif. Spíše bych zvýhodnil dálnice a ostatní silnice o 200% zvýšil. Ale co já vím, jsem jen obyčejný občan
Je tím myšleno mýto na silnicích prvních tříd, kde nevede (zatím) dálnice. Třeba silnice 33 z Hradce do Jaroměře nebo 52 do Mikulova atd.. Těch prvních tříd je však zpoplatněno zanedbatelné minimum. Ano, pokud by byly zpoplatněny silnice, podél nichž dálnice vede, tak byste měl pravdu.
Zabránit objíždění zpoplatněných úseků tranzitujícími kamiony by měla podle úřadu pomoci nová dodatková tabulka „Tranzit“. Zakazuje průjezd nákladním vozidlům, které konkrétní komunikaci nemusejí nutně použít pro dojezd do místa nakládky nebo vykládky zboží.
Takže stačí zastavit dojít si na jídlo a zase můžou jet kudy chtějí.
Přesně tak. Otázkou je, zda se jim ta pauza vyplatí nebo ne a zda by se na dálnici vůbec najíst mohli.
Víte proč to objíždějí? Snaha ušetřit za cestu peníze i čas. Když jim to pořádně zdražíte, zdraží převážené zboží. Kupodivu. Pokud dopravu zpomalíte, bude taky dražší. Jel byste Vy každý den do práce dražší a zároveň pomalejší cestou?