- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mohla by to opět zpracovávat právnička paní Buzková, je šikovná a pracovitá.
Myslím, že si tyhle podrazy a urážky nechaly ČD líbit docela dlouho. Jsem rád, že se taky ozvaly.
Cenova politika LE je zcela spatne. Kdykoliv behem roku chci jet vlakem do Ostravy a zpet zvitezi cenove Regiojet. LE je tramvaj na spatnych kolejich, ktrera prodava predrazene jizdne.
ČD by neměly být otloukánkem proto, že jsou vlastněny státem, naopak stát by měl výrazně zvýhodňovat "své" dopravce podobně jako na Slovemsku. Pak by měly i rychlejší vlaky s příjemným personálem a dobrým vnitřním vybavenám.
To se Slovenskem se vám moc nepovedlo. Od 18. ledna přestává ŽSSK provozovat vlaky IC na trase Bratislava - Košice...
jestli tady činí někdo něco nekalého, tak jsou to čd s požehnáním státu...
aneb "Žádného kriminálního jednání jsme se nedopustili a ta částka taky nesouhlasí."
Kdyby tohle někdo řekl o RegioJetu tak by Jančura chtěl nejen omluvu ale 10 mega na usmířenou!!
to co se ČD požadujou se dá přežít a v tomle s nimi souhlasím..
Mladej "paštikář" jim šlápnul asi na kuří oko
Ne ne ne, v ČD žádní kriminálníci nejsou
a za ty předražené, pět let zpožděné lokomotivy, za které teď platí flastr, u nich také nikdo nemůže.
Tak za ty může především dodavatel. Ve sporu jde o především o zahraniční normy. Zákazník nemusí a ani nemůže znát všechny detaily ohledně norem. To by si mohly ČD rovnou vyrábět lokomotivy samy, kdyby to tak mělo být.
České dráhy - tak to potom ano.