- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Klasika, dalsi krmelec ODS+CSSD. V podstate neexistuje (polo) statni podnik, ktery by takhle nefungoval. Diky, VK...
hmm dalsi akce tunelarske trojky, Sobotka, Bakala a Pokorny ? Ze po tom Babisovi noviny nejdou ? Asi hlavni kapo Babis potrebuje dotace a holt vzdy je neco za neco.
Sobotka umoznil nakrast miliardy a nic se opet nedeje ?
Škodu vymáhat po majitelích Českých drah, způsobily obrovskou škodu.
cekam osobni odpovednost, ale asi marne :-)
To je zajímavé.
Vymáhat sankce za pozdní dodání je špatně (viz nedávné rozhodnutí ve věci lokomotiv řady 380).
Nevymáhat sankce za pozdní dodání je taky špatně (viz tento článek).
Kdo byl tehdy, když se ta nevýhodná změna smlouvy dohodla, ministrem dopravy ?
A kdo byl premiér? A kdo byl president, který premiéra jmenoval?
Porad tvrdim, ze i prohrana arbitraz byla ze strany managementu CD se Skodou dopredu dohodnuta. Na oko byt nepratele, ale ve skutecnosti nam jde o jedno.. o odkloneni penez ze statniho podniku...
Soutěž na dodávky RegioPanterů platila za ukázku kreativity Českých drah, když chtěly vyjít vstříc plzeňské Škodě. U jednotek požadovaly šířku dveří 1 500 milimetrů, běžně se přitom používá o 100 mm méně. Do takto formulované zakázky se tak nakonec přihlásila jen Škoda. Což z hlediska ceny...
Mám rád české značky, ale Škoda je pro ČD velmi nevýhodný obchodní partner. Už kvůli tomu by jim ČD v ničem neměly vyjít vstříc. Bohužel je tomu naopak.
A ostatní výrobci snad neumí vyrobit dveře široké 1 500 mm ? Co to je za nesmyslný argument ...
Leo Express zase chtěl jednokřídlé dveře, ačkoli ostatní soupravy od Stadlera mají dveře dvojité ... nikdo se nad tím nepodivuje ...
Hádejte - kdo asi tak všechny tyto ztráty ČD zaplatí?
Každopádně, je fajn vědět, proč většina, která státní a dotované ČD k ničemu nepotřebuje, musí menšině ty mašinky do jejich městečka dotovat.
Aha..jak myslite ze by vypadala silnicni doprava kdyby ta podle vas mensina zacala jezdit autama? Chtel bych videt ten kolaps treba v Praze kdyby jen polovina tech co jezdi do prace vlakem prijela autem.
Čert ví, čí na čí straně je celý tento šlendrián. Ale něco mi říká, že pokud napříště podobné zakázky získá někdo jiný než Škoda Plzeň, proběhne to za úplně podobných podmínek, jen prostě pár tisíc plzněských spoluobčanů přijde o zakázky. Daně z příjmu se zaplatí v jiné zemi, stejně tak jako svoje mzdy utratí jejich inženýři a dělníci třeba v Německu nebo Rakousku nebo ve Švýcarsku. Stejně tak to bude s úplatky. Poměry u nás se stejně nezmění, rozčilovat se nad neprůhledném vlastnictví nemá smysl - vždyť se to týká většiny velkých zahraničních firem, které ovládají náš průmysl. Ano poté co si sami češi rozkradly ten svůj v 90-letech v rámci kupónové privatizace. Škodovka alespoň zůstala na domácí půdě...