Diskuze

Dráhy mohou přijít o 251 milionů, nevymáhaly po Škodě sankce za zpoždění

Pár týdnů poté, co v arbitráži se Škodou Transportation přišly České dráhy o víc než miliardu korun, hrozí státnímu dopravci kvůli vlakům od Škody další finanční šlamastyka. Tentokrát nejde o chybu Škody, ale Českých drah. Ty nechtěly pokuty za zpoždění dodávek lokomotiv, za což možná budou muset vrátit část dotací.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Klasika, dalsi krmelec ODS+CSSD. V podstate neexistuje (polo) statni podnik, ktery by takhle nefungoval. Diky, VK...Rv

0 0
možnosti

hmm dalsi akce tunelarske trojky, Sobotka, Bakala a Pokorny ? Ze po tom Babisovi noviny nejdou ? Asi hlavni kapo Babis potrebuje dotace a holt vzdy je neco za neco.

Sobotka umoznil nakrast miliardy a nic se opet nedeje ?

0 0
možnosti

Škodu vymáhat po majitelích Českých drah, způsobily obrovskou škodu.

0 1
možnosti

cekam osobni odpovednost, ale asi marne :-)

1 0
možnosti

To je zajímavé.

Vymáhat sankce za pozdní dodání je špatně (viz nedávné rozhodnutí ve věci lokomotiv řady 380).

Nevymáhat sankce za pozdní dodání je taky špatně (viz tento článek).

0 0
možnosti

Kdo byl tehdy, když se ta nevýhodná změna smlouvy dohodla, ministrem dopravy ?

0 0
možnosti

J50i35ř78í 42K42ü81h41r

5. 12. 2015 20:29

A kdo byl premiér? A kdo byl president, který premiéra jmenoval?

2 0
možnosti

P84e40t21r 92S48e60d62i42v33y

5. 12. 2015 16:56

Porad tvrdim, ze i prohrana arbitraz byla ze strany managementu CD se Skodou dopredu dohodnuta.  Na oko byt nepratele, ale ve skutecnosti nam jde o jedno.. o odkloneni penez ze statniho podniku...

2 1
možnosti

J95a30n 23F73i74s96c50h11e71r

5. 12. 2015 15:44

Soutěž na dodávky RegioPanterů platila za ukázku kreativity Českých drah, když chtěly vyjít vstříc plzeňské Škodě. U jednotek požadovaly šířku dveří 1 500 milimetrů, běžně se přitom používá o 100 mm méně. Do takto formulované zakázky se tak nakonec přihlásila jen Škoda. Což z hlediska ceny...

Mám rád české značky, ale Škoda je pro ČD velmi nevýhodný obchodní partner. Už kvůli tomu by jim ČD v ničem neměly vyjít vstříc. Bohužel je tomu naopak.

5 0
možnosti

A ostatní výrobci snad neumí vyrobit dveře široké 1 500 mm ? Co to je za nesmyslný argument ...

Leo Express zase chtěl jednokřídlé dveře, ačkoli ostatní soupravy od Stadlera mají dveře dvojité ... nikdo se nad tím nepodivuje ...

0 0
možnosti

R68o60m30a83n 68K43o20r55e17c

5. 12. 2015 14:54

Hádejte - kdo asi tak všechny tyto ztráty ČD zaplatí?

Každopádně, je fajn vědět, proč většina, která státní a dotované ČD k ničemu nepotřebuje, musí menšině ty mašinky do jejich městečka dotovat.

3 3
možnosti

Aha..jak myslite ze by vypadala silnicni doprava kdyby ta podle vas mensina zacala jezdit autama? Chtel bych videt ten kolaps treba v Praze kdyby jen polovina tech co jezdi do prace vlakem prijela autem.

4 2
možnosti

Čert ví, čí na čí straně je celý tento šlendrián. Ale něco mi říká, že pokud napříště podobné zakázky získá někdo jiný než Škoda Plzeň, proběhne to za úplně podobných podmínek, jen prostě pár tisíc plzněských spoluobčanů přijde o zakázky. Daně z příjmu se zaplatí v jiné zemi, stejně tak jako svoje mzdy utratí jejich inženýři a dělníci třeba v Německu nebo Rakousku nebo ve Švýcarsku. Stejně tak to bude s úplatky. Poměry u nás se stejně nezmění, rozčilovat se nad neprůhledném vlastnictví nemá smysl - vždyť se to týká většiny velkých zahraničních firem, které ovládají náš průmysl. Ano poté co si sami češi rozkradly ten svůj v 90-letech v rámci kupónové privatizace. Škodovka alespoň zůstala na domácí půdě...

1 1
možnosti