Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyšší daň Škodu odrazuje od dalších investic v Boleslavi, říká člen vedení

Aféra s emisemi u dieselových motorů neomezí investice, tvrdí v prvním rozhovoru od vypuknutí skandálu Dieselgate člen představenstva Škody Auto Bohdan Wojnar. Naopak se spíše obává o nedostatek techniků. Přesto věří, že firma má příležitost urychlit čtvrtou průmyslovou revoluci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M97i64r49o52s43l45a24v 51S55t77e54i69n49e68r 6218984663105

V Indii je opravdu problém s kantinou, muslimové se nemohou stravovat společně s hinduisty. Jídelny je proto lépe rozdělit. Dále se tam spotřebuje hodně čaje, ten se pije s mlékem, to je však v Indii velmi drahé. Indické oděvy, t.j. dhoti (kalhoty) a košile žádné knoflíky nemají, to by snad neměl být problém. Kabáty se nosí jenom kvůli klimatizaci, tu si Indové vytočí zpravidla na 17-18°C a pak je jim zima.

0/0
14.12.2015 7:45

R98o93m85a49n 76P70o66l75á61č34e54k 5376949875

Opět tendenční nadpis... V článku se jednoznačně uvádí, že jde o investice do města. Např. fotbal, veřejné prostory atd.Nikoli, že by Škoda nerostla jako firma v Boleslavi.

Prostě politik chce mít větší moc a mít větší balík se kterým si bude moc hrát...

+8/0
13.12.2015 20:53

P81a50v40e14l 52S13l62a12d62o51v64n37í46k 6917953757156

Asi v Mladé Boleslavi potřebují další nové lavičky. Proto ta zvýšená daň.

+2/0
13.12.2015 20:45
Foto

M23i78r67o33s89l41a58v 86S78t85e67i83n88e96r 6288814663875

Spíš židle v trafikách pro rodinné příslušníky?

0/0
14.12.2015 7:47

P98a37v16e56l 62F47a96r41a 9437837494341

A kolik je daň z nemovitostí třeba v Německu? Proti tomu je u nás pouhým zlomkem!

+4/−3
13.12.2015 20:33

D74a79v85i28d 41P57e37t63r 7910186810275

Daně z nemovitosti jsou u nás EXTRÉMNĚ  nízké a jestli firma jako Škoda auto s obrovským areálem platí pouhých 88 miliónů za rok a uvádí to jako důvod zvažování dalších investic, tak je to divné.

+3/−6
13.12.2015 19:55

R73i27c94h28a72r54d 46N54o79c13a95r 7485987655252

Pan Bohdan je ten co kaze vodu a pije vino. Ani dobry den mu neverit...kvuli jeho akcim typu rotace apod odeslo z tovarny spoustu schopnych lidi..tedy ohledne odrazeni od investic bych sotvaveril 10% informaci...on a odbory...ani za mak slusnosti vuci lidem...opet verejne dezinformace....klidne mi dejte ctenari minusove body ale realita je jinde.

+5/−1
13.12.2015 18:45

J29a36n 57B96a73r47t54o20n 1864962703642

Přesně popsané.

Rotace: vyberte si, buďto pěkně půjdete na jiné místo nebo vám to místo zrušíme...

Odjezdy do zahraničí: slíbíme všechno, hlavně nedělejte problémy a jeďte.

Návraty ze zahraničí: nemáme pro vás místo. Zkuste se ptát. Nechtěl byste si to v zahraničí prodloužit? Nechtěl byste tohle místo? Ono se sice asi za 4 měsíce zruší, ale to vám řekneme, až po návratu.

0/0
1.2.2016 17:08

R13o95s89t54i87s82l45a52v 78C68a88h47a 8935531700822

To je dalsi dan krome tech, co uz plati

0/0
13.12.2015 18:07

F47r29a74n41t17i36š44e21k 18L78o29s 2170173302116

Kecy a zase kecy, 88 Mio Kč je cca 3,1 Mio Euro, ať se podívá do Německa kolik se tam platí daň z nemovitosti při tak velkém areálu jako má Škodovka

+3/−8
13.12.2015 16:52

Z89d38e47n75ě61k 77H46a18n63z37l 1441576662984

Jedina tovarna co jede a je potřeba ji dojit dokud to jde.

+4/−1
13.12.2015 17:09

J71i94ř76í 63K76r53u18t90i60l 2400784550138

Ve Škoda MB je průměrná mzda 40.000 Kč.

Ve VW je průměrná mzda přes 100.000 Kč.

Stejná fabrika, stroje, normy, stejně kvalitní výrobky.

Kde být problém zaplatit?

+2/0
13.12.2015 19:54

M81i36c28h67a14l 69Š59e98v46č61í10k 8553376554

Akorát detail, že těch výrobků ve VW je násobně více a s větší přidanou hodnotou.

+1/−1
13.12.2015 21:28

J11i29ř52í 41K98r30u18t63i56l 2320844360168

VW má násobně více fabrik, strojů. 

Těžko si představit že své výstavní kousky, Golf, Passat, jejich výrobu rozdá svým satelitům a do své - německé výkladní skříně si dá šroub M8, chromovaný.

0/0
14.12.2015 8:12

J42i97ř77í 17K95r15u74t64i81l 2440694400878

Škoda měla loni zisk přes 18 miliard korun, každý den zisk 50 milionů. Necelé dva dny provozu a mají problémy zaplatit.

+5/−12
13.12.2015 16:48

M16i10c35h43a76l 17Š48e96v16č71í18k 8973796344

Kde jste slyšel, že mají problém zaplatit? Mají jen problém s tím, že jim politici suše oznámili, že zvedají daň ze dne na den o 100%.

+3/0
13.12.2015 21:21

J94i27ř78í 95K81r76u63t26i11l 2680544130498

Pokud poškrtáte nuly, tak je to to samé jako by jste měl v peněžence 1800 Kč a máte místo 44 Kč zaplatit 88 Kč.

Navíc máte jistotu že každý den se vám v bance připíše 50 Kč. Takže druhý den si doplníte peněženku výběrem 100 Kč na 1812 Kč. 

Kde být problém?

0/−1
14.12.2015 8:26

V62l90a29s84t81i11m21i23l 17S38m23o55l76k86a 4188369354695

Pane Krutile, zisk Škody auto po zdanění v roce 2014 nebyl 18 miliard Kč,

ale 11 miliard... Po seškrtání příslušného počtu nul byste tedy měl v mít v peněžence 11.000 Kč a porovnávat to se 44 Kč...

Ale řeknu vám - i s 11.000 Kč v peněžence by mě dost naštvalo, kdybych měl z ničeho nic v krámě za máslo platit dvojnásobek, jen proto, že se vedoucí v obchodě takhle rozhodl. Určitě bych se nejen zamýšlel nad tím, kam to povede dál, ale také bych se rozhlížel, jestli nebude lepší začít chodit nakupovat někam jinam.

+1/0
14.12.2015 10:17

J18i26ř80í 79K46r12u47t86i62l 2330894980658

Co se týká nul asi máte pravdu.

Co se týká peněženky, není to tak dávno kdy chleba stál 2,10 Kč, ''druhý den'' 10 Kč, kdy se vše skokově zdražilo. Myslím si že jsme všichni polkli

a zaplatili. S tím rozdílem že v tu dobu jsme měli všichni hluboko do kasy, na rozdíl od Škoda Mladá Boleslav dnes která vykazuje skokově zisky.

Údržba a provoz silnice stojí ročně kolem jednoho milionu korun, kolik má MB kilometrů silnic ve své správě 44 km?

Úsměvné.

0/0
15.12.2015 11:30

T88o72m67á85š 16M86u86s35i96l 5671206869885

jakou platí současnou daň? měli by platit tak jako každý jiný podnikatel v ČR!

+8/−2
13.12.2015 16:08

J64a50k14u88b 55Š89a74f98a45n86d68a 7815537261461

Proč? Obec si může stanovit koeficient podle kterého se vypočítává daň z nemovitosti. Zvýšená daň pro Škodu samozřejmě platí pro všechny majitele nemovitostí, včetně třeba bytů.

+4/0
13.12.2015 18:36

R94i47c86h33a18r71d 34N81o19c11a11r 7495487435202

Jde o zvyseneni dani z nemovitosti v MB. za co se dekuje primatorovi ktery nebydli v mb!!! Tedy skoda ma 100% narust dane...cca na 80 000 000 kc ....to same je podobne reseno pro boleslavaky...

+2/0
13.12.2015 18:47

T57o69m91á57š 46M96o81r72a76v98č33í66k 3527856973135

Ale zvolen byl, předpokládám tedy, že je v této funkci už jen do příštích voleb.

+1/0
13.12.2015 19:11

V62i69k49t39o58r 80N85á78r26o40ž67n94ý 3879542508

Kéž by

+1/0
13.12.2015 19:57

D36e64n35i38s 98H88u94m78l 4492225745196

Techniku je dost, techniku za skodovacky plat je malo. Jestlize v Praze dostanou o 50% vic, tak se nemuzou divit. Navic pote co prodali a zdrazili ubytovnu o 100%, tak to se do Boleslavi opravdu nikdo hrnout nebude.

+7/−4
13.12.2015 15:55

V34i83k14t80o95r 21N97á48r78o97ž13n61ý 3769822238

V Praze jednak není moc příležitostí pro techniky. A dále si troufám tvrdit , že platy pro techniky ve ŠKODA jsou velice solidní.

+4/−1
13.12.2015 16:08

D40e16n38i86s 84H32u58m96l 4122275565986

Ricardo, Porsche, MBTech a to pisu jen automobilovy prumysl.

0/0
13.12.2015 16:25

M23i66c89h10a27l 83Š70e61v93č22í58k 8703826884

Tam platí všem technikům 75-80tis?

0/0
13.12.2015 21:22

Z16d70e37n60ě72k 60H25a75n63z72l 1201346882864

Hlavně nikdo nechce makat

0/0
13.12.2015 17:07

P74a85v11e63l 49J21a83n80o88u96š85k77o16v30e28c 1283568669132

Nejsou sami, kdo platí daně.

0/0
13.12.2015 19:37

R94a26d87i68m 51P53o94l82á46š12e27k 9886913939839

Techniků zas tak málo není.

Stačí překonat nesmyslné personalistické předsudky o zaměstnávání starších lidí a přinutit tak firmy zaměstnat nezaměstnané techniky 50+ evidované na ÚP.

0/0
13.12.2015 15:29

P86e18t20r 94K31r71e14j34z81e40k 7739946

já si myslím,že na ÚP těch techniků 50+ moc nebude,lidí 50+ je tam dost ale bohužel nezaměstnatelní protože nesplnují požadavky pracovního trhu a to i mladší lidé co jsou v evidenci,s věkem to nemá co dělat,kdyby moje firma potřebovala technika,tak klidně vezmu i 60+.;-)[>-]

0/0
13.12.2015 17:05

J54i93ř56í 45P25l53a30v93s69k85ý 9260596201539

jak chcete prinutit firmy zamestnavat nekoho, koho zamestnavat z libovolnych duvodu nechteji ? a je uplne jedno, jestli tim duvodem jsou male deti, zvysene riziko nemocenske, nebo nestihani modernich technologii ...

0/0
13.12.2015 19:15

M38i46c77h70a18l 92Š82e32v43č20í18k 8613456414

Zrovna Škoda AUTO rozhodně žádnými předsudky ohledně věku netrpí, naopak zaměstnanci ve vyšším věku mají různé benefity a jsou speciálně chráněni.

+1/0
13.12.2015 21:27

P89e90t16r 38V76i57n49t87r89l66í11k 3456714981

Myslím, že lidé v Evropě to tak neřeší jak lidé v USA kteří médiím skočí na kdejaký špek, takže koupí VW i tak jak doposud

+2/−2
13.12.2015 14:06

M23a10r90t60i83n 76M43i67k55o20l31á79š21e32k 7600460373

Volkswagen si přivodil “emisní skandál”, protože nějakým nedopatřením po dlouhých letech lhaní někdo z Volkswagenu řekl pravdu. Ta měla spočívat v tom, že do aut namontovali něco, co rozeznalo probíhající test a upravilo nastavení auta tak, aby testem prošlo. Když test nebyl rozpoznán, automobil používal jiné nastavení, se kterým měl ale zase vyšší emise.

Nastala zlatá doba aktivistického měření emisí. Pozoruhodným výsledkem volkswagení aféry nepochybně je, že zelené NGO nalezly nemalé zalíbení v automobilech. Jejich členové, kteří všemožnými cestami demonstrovali a pravděpodobně i praktikovali lásku k jízdnímu kolu, najednou začali jevit zájem o to, co je z plechu a přišlo přímo od ďábla. Poptávka po aktivistickém měření emisí v posledních týdnech ohromně narostla, zejména pak o takové měření, které vyjde správně. Samozřejmě jde hlavně o přírodu a přírodě se pomůže nejlépe penězi, například poplatkem za neměření. Ne všichni výrobci automobilů to pochopili a našli ve svých rozpočtech dostatečně pružně peníze na podporu NGO projektů. Například Opel neprošel zeleným emisním testem, protože se lišily naměřené hodnoty, když se zadní kola točila a netočila. I Renault má problém. Nikdo dosud nebyl s to rozklíčovat, co to ty NGO vlastně měří, protože vzhledem k určitým specifikům spalovacích motorů se maximální, minimální, průměrné a normované hodnoty výrazně odlišují. NGO samy žádná surová data neuveřejňují a tak si z jejich analýz může každý vybrat, co potřebuje pro svoji fundraising show. Zelená média si berou maximální hodnoty a kvílí, že mnohonásobně překračují normované hodnoty.

Přesně jak jsme předpokládali, v Evropě se celý “skandál” peče zastudena. Evropské instituce v podstatě nereagovaly, sice činily nějaké “kroky”, ale ty byly spíše orálního charakteru. Různě vyzývaly koncern, aby něco udělal nebo něco nedělal, ten je ale má na praku a jeho reakce je v podstatě nijaká. Teorie “too big to fail” skutečně funguje. http://dfens-cz.com/volksfraud-iii-das-weltrohr/

+2/0
13.12.2015 13:50

M63i18c88h13a77e79l 86M81e61n13s49i56k 8211686710312

A jedním blbým odkazem na konci jsi to zabil :-/

0/0
13.12.2015 21:27

J82i18ř42í 28H57a76v67á97č32e45k 1943160963

Samozřejmě že omezí, už škrtli roomster!!Rv

0/−7
13.12.2015 13:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.