Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyšší daň Škodu odrazuje od dalších investic v Boleslavi, říká člen vedení

Aféra s emisemi u dieselových motorů neomezí investice, tvrdí v prvním rozhovoru od vypuknutí skandálu Dieselgate člen představenstva Škody Auto Bohdan Wojnar. Naopak se spíše obává o nedostatek techniků. Přesto věří, že firma má příležitost urychlit čtvrtou průmyslovou revoluci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M13i59r68o19s73l72a80v 74S76t25e17i13n16e62r 1505355788243

V Indii je opravdu problém s kantinou, muslimové se nemohou stravovat společně s hinduisty. Jídelny je proto lépe rozdělit. Dále se tam spotřebuje hodně čaje, ten se pije s mlékem, to je však v Indii velmi drahé. Indické oděvy, t.j. dhoti (kalhoty) a košile žádné knoflíky nemají, to by snad neměl být problém. Kabáty se nosí jenom kvůli klimatizaci, tu si Indové vytočí zpravidla na 17-18°C a pak je jim zima.

0/0
14.12.2015 7:45

R89o61m71a84n 26P86o59l94á94č50e92k 5576199295

Opět tendenční nadpis... V článku se jednoznačně uvádí, že jde o investice do města. Např. fotbal, veřejné prostory atd.Nikoli, že by Škoda nerostla jako firma v Boleslavi.

Prostě politik chce mít větší moc a mít větší balík se kterým si bude moc hrát...

+8/0
13.12.2015 20:53

P65a44v35e39l 50S39l35a72d42o37v93n29í39k 6917823137126

Asi v Mladé Boleslavi potřebují další nové lavičky. Proto ta zvýšená daň.

+2/0
13.12.2015 20:45
Foto

M23i45r33o88s74l26a28v 42S80t59e77i77n39e81r 1285165868463

Spíš židle v trafikách pro rodinné příslušníky?

0/0
14.12.2015 7:47

P71a36v20e84l 48F88a26r28a 9447897964571

A kolik je daň z nemovitostí třeba v Německu? Proti tomu je u nás pouhým zlomkem!

+4/−3
13.12.2015 20:33

D67a22v90i48d 78P22e85t40r 7900276170955

Daně z nemovitosti jsou u nás EXTRÉMNĚ  nízké a jestli firma jako Škoda auto s obrovským areálem platí pouhých 88 miliónů za rok a uvádí to jako důvod zvažování dalších investic, tak je to divné.

+3/−6
13.12.2015 19:55

R68i79c56h94a13r54d 75N23o51c54a21r 7755907375952

Pan Bohdan je ten co kaze vodu a pije vino. Ani dobry den mu neverit...kvuli jeho akcim typu rotace apod odeslo z tovarny spoustu schopnych lidi..tedy ohledne odrazeni od investic bych sotvaveril 10% informaci...on a odbory...ani za mak slusnosti vuci lidem...opet verejne dezinformace....klidne mi dejte ctenari minusove body ale realita je jinde.

+5/−1
13.12.2015 18:45

J44a71n 55B81a38r45t33o90n 1644852893122

Přesně popsané.

Rotace: vyberte si, buďto pěkně půjdete na jiné místo nebo vám to místo zrušíme...

Odjezdy do zahraničí: slíbíme všechno, hlavně nedělejte problémy a jeďte.

Návraty ze zahraničí: nemáme pro vás místo. Zkuste se ptát. Nechtěl byste si to v zahraničí prodloužit? Nechtěl byste tohle místo? Ono se sice asi za 4 měsíce zruší, ale to vám řekneme, až po návratu.

0/0
1.2.2016 17:08

R15o29s55t55i53s29l23a26v 68C41a31h24a 8885231830152

To je dalsi dan krome tech, co uz plati

0/0
13.12.2015 18:07

F22r11a24n56t51i25š51e68k 44L45o78s 2600443872906

Kecy a zase kecy, 88 Mio Kč je cca 3,1 Mio Euro, ať se podívá do Německa kolik se tam platí daň z nemovitosti při tak velkém areálu jako má Škodovka

+3/−8
13.12.2015 16:52

Z18d22e52n69ě92k 95H97a66n55z76l 1211366122494

Jedina tovarna co jede a je potřeba ji dojit dokud to jde.

+4/−1
13.12.2015 17:09

J40i91ř24í 60K27r77u63t70i42l 8609885771868

Ve Škoda MB je průměrná mzda 40.000 Kč.

Ve VW je průměrná mzda přes 100.000 Kč.

Stejná fabrika, stroje, normy, stejně kvalitní výrobky.

Kde být problém zaplatit?

+2/0
13.12.2015 19:54

M21i18c50h62a80l 80Š50e23v12č46í52k 8903196244

Akorát detail, že těch výrobků ve VW je násobně více a s větší přidanou hodnotou.

+1/−1
13.12.2015 21:28

J43i67ř79í 40K88r48u28t13i52l 8639105271198

VW má násobně více fabrik, strojů. 

Těžko si představit že své výstavní kousky, Golf, Passat, jejich výrobu rozdá svým satelitům a do své - německé výkladní skříně si dá šroub M8, chromovaný.

0/0
14.12.2015 8:12

J37i46ř78í 90K80r24u19t85i58l 8159245391558

Škoda měla loni zisk přes 18 miliard korun, každý den zisk 50 milionů. Necelé dva dny provozu a mají problémy zaplatit.

+5/−12
13.12.2015 16:48

M61i36c38h55a70l 69Š18e63v29č13í62k 8303106384

Kde jste slyšel, že mají problém zaplatit? Mají jen problém s tím, že jim politici suše oznámili, že zvedají daň ze dne na den o 100%.

+3/0
13.12.2015 21:21

J67i18ř64í 86K61r63u71t23i75l 8329545711758

Pokud poškrtáte nuly, tak je to to samé jako by jste měl v peněžence 1800 Kč a máte místo 44 Kč zaplatit 88 Kč.

Navíc máte jistotu že každý den se vám v bance připíše 50 Kč. Takže druhý den si doplníte peněženku výběrem 100 Kč na 1812 Kč. 

Kde být problém?

0/−1
14.12.2015 8:26

V10l37a84s62t64i10m43i86l 91S73m96o91l40k19a 4558179434255

Pane Krutile, zisk Škody auto po zdanění v roce 2014 nebyl 18 miliard Kč,

ale 11 miliard... Po seškrtání příslušného počtu nul byste tedy měl v mít v peněžence 11.000 Kč a porovnávat to se 44 Kč...

Ale řeknu vám - i s 11.000 Kč v peněžence by mě dost naštvalo, kdybych měl z ničeho nic v krámě za máslo platit dvojnásobek, jen proto, že se vedoucí v obchodě takhle rozhodl. Určitě bych se nejen zamýšlel nad tím, kam to povede dál, ale také bych se rozhlížel, jestli nebude lepší začít chodit nakupovat někam jinam.

+1/0
14.12.2015 10:17

J70i79ř84í 51K77r92u27t62i75l 8839485591158

Co se týká nul asi máte pravdu.

Co se týká peněženky, není to tak dávno kdy chleba stál 2,10 Kč, ''druhý den'' 10 Kč, kdy se vše skokově zdražilo. Myslím si že jsme všichni polkli

a zaplatili. S tím rozdílem že v tu dobu jsme měli všichni hluboko do kasy, na rozdíl od Škoda Mladá Boleslav dnes která vykazuje skokově zisky.

Údržba a provoz silnice stojí ročně kolem jednoho milionu korun, kolik má MB kilometrů silnic ve své správě 44 km?

Úsměvné.

0/0
15.12.2015 11:30

T10o98m92á18š 35M43u49s97i30l 5661516749435

jakou platí současnou daň? měli by platit tak jako každý jiný podnikatel v ČR!

+8/−2
13.12.2015 16:08

J67a93k31u53b 25Š15a42f17a83n90d90a 7585597911451

Proč? Obec si může stanovit koeficient podle kterého se vypočítává daň z nemovitosti. Zvýšená daň pro Škodu samozřejmě platí pro všechny majitele nemovitostí, včetně třeba bytů.

+4/0
13.12.2015 18:36

R11i33c59h48a42r68d 95N92o46c11a29r 7725937265502

Jde o zvyseneni dani z nemovitosti v MB. za co se dekuje primatorovi ktery nebydli v mb!!! Tedy skoda ma 100% narust dane...cca na 80 000 000 kc ....to same je podobne reseno pro boleslavaky...

+2/0
13.12.2015 18:47

T23o43m75á43š 34M33o40r31a67v42č27í97k 3257176113595

Ale zvolen byl, předpokládám tedy, že je v této funkci už jen do příštích voleb.

+1/0
13.12.2015 19:11

V17i13k42t73o71r 11N83á52r95o41ž48n89ý 3439772578

Kéž by

+1/0
13.12.2015 19:57

D81e25n67i21s 70H12u91m15l 4252705795846

Techniku je dost, techniku za skodovacky plat je malo. Jestlize v Praze dostanou o 50% vic, tak se nemuzou divit. Navic pote co prodali a zdrazili ubytovnu o 100%, tak to se do Boleslavi opravdu nikdo hrnout nebude.

+7/−4
13.12.2015 15:55

V45i50k53t31o89r 29N53á16r39o42ž69n62ý 3329552778

V Praze jednak není moc příležitostí pro techniky. A dále si troufám tvrdit , že platy pro techniky ve ŠKODA jsou velice solidní.

+4/−1
13.12.2015 16:08

D70e11n77i17s 81H39u53m76l 4592835905356

Ricardo, Porsche, MBTech a to pisu jen automobilovy prumysl.

0/0
13.12.2015 16:25

M92i24c96h27a13l 90Š25e48v12č52í20k 8573696884

Tam platí všem technikům 75-80tis?

0/0
13.12.2015 21:22

Z70d27e49n55ě15k 88H24a33n30z14l 1461626972554

Hlavně nikdo nechce makat

0/0
13.12.2015 17:07

P90a73v92e46l 97J93a60n90o41u24š65k70o16v16e75c 1283898309472

Nejsou sami, kdo platí daně.

0/0
13.12.2015 19:37

R92a67d36i36m 14P78o12l20á69š93e92k 9806493929699

Techniků zas tak málo není.

Stačí překonat nesmyslné personalistické předsudky o zaměstnávání starších lidí a přinutit tak firmy zaměstnat nezaměstnané techniky 50+ evidované na ÚP.

0/0
13.12.2015 15:29

P57e37t59r 72K59r74e38j79z84e34k 7889436

já si myslím,že na ÚP těch techniků 50+ moc nebude,lidí 50+ je tam dost ale bohužel nezaměstnatelní protože nesplnují požadavky pracovního trhu a to i mladší lidé co jsou v evidenci,s věkem to nemá co dělat,kdyby moje firma potřebovala technika,tak klidně vezmu i 60+.;-)[>-]

0/0
13.12.2015 17:05

J82i18ř57í 12P23l25a25v14s86k64ý 9460876671959

jak chcete prinutit firmy zamestnavat nekoho, koho zamestnavat z libovolnych duvodu nechteji ? a je uplne jedno, jestli tim duvodem jsou male deti, zvysene riziko nemocenske, nebo nestihani modernich technologii ...

0/0
13.12.2015 19:15

M83i89c96h48a43l 26Š76e46v58č48í67k 8263706714

Zrovna Škoda AUTO rozhodně žádnými předsudky ohledně věku netrpí, naopak zaměstnanci ve vyšším věku mají různé benefity a jsou speciálně chráněni.

+1/0
13.12.2015 21:27

P63e87t50r 12V25i44n28t12r21l90í78k 3646334871

Myslím, že lidé v Evropě to tak neřeší jak lidé v USA kteří médiím skočí na kdejaký špek, takže koupí VW i tak jak doposud

+2/−2
13.12.2015 14:06

M81a91r89t70i15n 62M90i47k82o46l90á72š66e46k 7580190433

Volkswagen si přivodil “emisní skandál”, protože nějakým nedopatřením po dlouhých letech lhaní někdo z Volkswagenu řekl pravdu. Ta měla spočívat v tom, že do aut namontovali něco, co rozeznalo probíhající test a upravilo nastavení auta tak, aby testem prošlo. Když test nebyl rozpoznán, automobil používal jiné nastavení, se kterým měl ale zase vyšší emise.

Nastala zlatá doba aktivistického měření emisí. Pozoruhodným výsledkem volkswagení aféry nepochybně je, že zelené NGO nalezly nemalé zalíbení v automobilech. Jejich členové, kteří všemožnými cestami demonstrovali a pravděpodobně i praktikovali lásku k jízdnímu kolu, najednou začali jevit zájem o to, co je z plechu a přišlo přímo od ďábla. Poptávka po aktivistickém měření emisí v posledních týdnech ohromně narostla, zejména pak o takové měření, které vyjde správně. Samozřejmě jde hlavně o přírodu a přírodě se pomůže nejlépe penězi, například poplatkem za neměření. Ne všichni výrobci automobilů to pochopili a našli ve svých rozpočtech dostatečně pružně peníze na podporu NGO projektů. Například Opel neprošel zeleným emisním testem, protože se lišily naměřené hodnoty, když se zadní kola točila a netočila. I Renault má problém. Nikdo dosud nebyl s to rozklíčovat, co to ty NGO vlastně měří, protože vzhledem k určitým specifikům spalovacích motorů se maximální, minimální, průměrné a normované hodnoty výrazně odlišují. NGO samy žádná surová data neuveřejňují a tak si z jejich analýz může každý vybrat, co potřebuje pro svoji fundraising show. Zelená média si berou maximální hodnoty a kvílí, že mnohonásobně překračují normované hodnoty.

Přesně jak jsme předpokládali, v Evropě se celý “skandál” peče zastudena. Evropské instituce v podstatě nereagovaly, sice činily nějaké “kroky”, ale ty byly spíše orálního charakteru. Různě vyzývaly koncern, aby něco udělal nebo něco nedělal, ten je ale má na praku a jeho reakce je v podstatě nijaká. Teorie “too big to fail” skutečně funguje. http://dfens-cz.com/volksfraud-iii-das-weltrohr/

+2/0
13.12.2015 13:50

M95i54c53h50a98e23l 44M72e32n76s80i78k 8151686770912

A jedním blbým odkazem na konci jsi to zabil :-/

0/0
13.12.2015 21:27

J87i63ř65í 57H96a21v17á79č26e15k 1143210513

Samozřejmě že omezí, už škrtli roomster!!Rv

0/−7
13.12.2015 13:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.