Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyšší daň Škodu odrazuje od dalších investic v Boleslavi, říká člen vedení

Aféra s emisemi u dieselových motorů neomezí investice, tvrdí v prvním rozhovoru od vypuknutí skandálu Dieselgate člen představenstva Škody Auto Bohdan Wojnar. Naopak se spíše obává o nedostatek techniků. Přesto věří, že firma má příležitost urychlit čtvrtou průmyslovou revoluci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M81i10r98o38s38l54a68v 49S92t55e40i16n84e27r 6638934193535

V Indii je opravdu problém s kantinou, muslimové se nemohou stravovat společně s hinduisty. Jídelny je proto lépe rozdělit. Dále se tam spotřebuje hodně čaje, ten se pije s mlékem, to je však v Indii velmi drahé. Indické oděvy, t.j. dhoti (kalhoty) a košile žádné knoflíky nemají, to by snad neměl být problém. Kabáty se nosí jenom kvůli klimatizaci, tu si Indové vytočí zpravidla na 17-18°C a pak je jim zima.

0/0
14.12.2015 7:45

R55o83m27a40n 64P87o80l74á47č29e28k 5906759695

Opět tendenční nadpis... V článku se jednoznačně uvádí, že jde o investice do města. Např. fotbal, veřejné prostory atd.Nikoli, že by Škoda nerostla jako firma v Boleslavi.

Prostě politik chce mít větší moc a mít větší balík se kterým si bude moc hrát...

+8/0
13.12.2015 20:53

P37a33v71e19l 62S85l50a33d16o56v35n45í33k 6417603347706

Asi v Mladé Boleslavi potřebují další nové lavičky. Proto ta zvýšená daň.

+2/0
13.12.2015 20:45
Foto

M65i73r78o26s97l71a50v 44S20t56e63i16n49e31r 6118794693775

Spíš židle v trafikách pro rodinné příslušníky?

0/0
14.12.2015 7:47

P61a54v53e41l 32F13a31r77a 9697147284631

A kolik je daň z nemovitostí třeba v Německu? Proti tomu je u nás pouhým zlomkem!

+4/−3
13.12.2015 20:33

D49a24v23i57d 62P27e95t52r 7390606300735

Daně z nemovitosti jsou u nás EXTRÉMNĚ  nízké a jestli firma jako Škoda auto s obrovským areálem platí pouhých 88 miliónů za rok a uvádí to jako důvod zvažování dalších investic, tak je to divné.

+3/−6
13.12.2015 19:55

R51i38c86h26a65r35d 34N65o63c62a98r 7785277345502

Pan Bohdan je ten co kaze vodu a pije vino. Ani dobry den mu neverit...kvuli jeho akcim typu rotace apod odeslo z tovarny spoustu schopnych lidi..tedy ohledne odrazeni od investic bych sotvaveril 10% informaci...on a odbory...ani za mak slusnosti vuci lidem...opet verejne dezinformace....klidne mi dejte ctenari minusove body ale realita je jinde.

+5/−1
13.12.2015 18:45

J75a94n 29B12a46r26t56o17n 1494912913672

Přesně popsané.

Rotace: vyberte si, buďto pěkně půjdete na jiné místo nebo vám to místo zrušíme...

Odjezdy do zahraničí: slíbíme všechno, hlavně nedělejte problémy a jeďte.

Návraty ze zahraničí: nemáme pro vás místo. Zkuste se ptát. Nechtěl byste si to v zahraničí prodloužit? Nechtěl byste tohle místo? Ono se sice asi za 4 měsíce zruší, ale to vám řekneme, až po návratu.

0/0
1.2.2016 17:08

R83o82s26t48i10s34l78a88v 92C25a14h21a 8435791620102

To je dalsi dan krome tech, co uz plati

0/0
13.12.2015 18:07

F86r24a44n40t37i75š30e57k 19L58o82s 2570943312476

Kecy a zase kecy, 88 Mio Kč je cca 3,1 Mio Euro, ať se podívá do Německa kolik se tam platí daň z nemovitosti při tak velkém areálu jako má Škodovka

+3/−8
13.12.2015 16:52

Z72d66e49n81ě47k 23H98a53n47z44l 1571596892174

Jedina tovarna co jede a je potřeba ji dojit dokud to jde.

+4/−1
13.12.2015 17:09

J63i56ř30í 34K57r61u40t18i62l 2680394500508

Ve Škoda MB je průměrná mzda 40.000 Kč.

Ve VW je průměrná mzda přes 100.000 Kč.

Stejná fabrika, stroje, normy, stejně kvalitní výrobky.

Kde být problém zaplatit?

+2/0
13.12.2015 19:54

M31i93c71h77a79l 48Š75e39v79č61í72k 8253906914

Akorát detail, že těch výrobků ve VW je násobně více a s větší přidanou hodnotou.

+1/−1
13.12.2015 21:28

J91i28ř69í 66K11r90u27t93i48l 2110224750218

VW má násobně více fabrik, strojů. 

Těžko si představit že své výstavní kousky, Golf, Passat, jejich výrobu rozdá svým satelitům a do své - německé výkladní skříně si dá šroub M8, chromovaný.

0/0
14.12.2015 8:12

J36i41ř29í 78K82r57u12t26i50l 2840814200688

Škoda měla loni zisk přes 18 miliard korun, každý den zisk 50 milionů. Necelé dva dny provozu a mají problémy zaplatit.

+5/−12
13.12.2015 16:48

M90i35c83h93a56l 19Š65e68v47č88í92k 8113386594

Kde jste slyšel, že mají problém zaplatit? Mají jen problém s tím, že jim politici suše oznámili, že zvedají daň ze dne na den o 100%.

+3/0
13.12.2015 21:21

J33i37ř54í 70K65r13u36t49i97l 2590824880678

Pokud poškrtáte nuly, tak je to to samé jako by jste měl v peněžence 1800 Kč a máte místo 44 Kč zaplatit 88 Kč.

Navíc máte jistotu že každý den se vám v bance připíše 50 Kč. Takže druhý den si doplníte peněženku výběrem 100 Kč na 1812 Kč. 

Kde být problém?

0/−1
14.12.2015 8:26

V88l75a51s42t87i56m41i98l 90S19m54o53l13k20a 4528889514365

Pane Krutile, zisk Škody auto po zdanění v roce 2014 nebyl 18 miliard Kč,

ale 11 miliard... Po seškrtání příslušného počtu nul byste tedy měl v mít v peněžence 11.000 Kč a porovnávat to se 44 Kč...

Ale řeknu vám - i s 11.000 Kč v peněžence by mě dost naštvalo, kdybych měl z ničeho nic v krámě za máslo platit dvojnásobek, jen proto, že se vedoucí v obchodě takhle rozhodl. Určitě bych se nejen zamýšlel nad tím, kam to povede dál, ale také bych se rozhlížel, jestli nebude lepší začít chodit nakupovat někam jinam.

+1/0
14.12.2015 10:17

J76i54ř96í 77K88r94u24t25i16l 2420514370338

Co se týká nul asi máte pravdu.

Co se týká peněženky, není to tak dávno kdy chleba stál 2,10 Kč, ''druhý den'' 10 Kč, kdy se vše skokově zdražilo. Myslím si že jsme všichni polkli

a zaplatili. S tím rozdílem že v tu dobu jsme měli všichni hluboko do kasy, na rozdíl od Škoda Mladá Boleslav dnes která vykazuje skokově zisky.

Údržba a provoz silnice stojí ročně kolem jednoho milionu korun, kolik má MB kilometrů silnic ve své správě 44 km?

Úsměvné.

0/0
15.12.2015 11:30

T20o66m51á76š 92M94u56s14i54l 5961606429275

jakou platí současnou daň? měli by platit tak jako každý jiný podnikatel v ČR!

+8/−2
13.12.2015 16:08

J10a26k61u92b 83Š59a55f33a15n44d69a 7205867561281

Proč? Obec si může stanovit koeficient podle kterého se vypočítává daň z nemovitosti. Zvýšená daň pro Škodu samozřejmě platí pro všechny majitele nemovitostí, včetně třeba bytů.

+4/0
13.12.2015 18:36

R71i49c97h57a62r85d 43N85o61c42a58r 7925947315322

Jde o zvyseneni dani z nemovitosti v MB. za co se dekuje primatorovi ktery nebydli v mb!!! Tedy skoda ma 100% narust dane...cca na 80 000 000 kc ....to same je podobne reseno pro boleslavaky...

+2/0
13.12.2015 18:47

T57o46m44á70š 93M96o62r22a58v90č80í10k 3147326803655

Ale zvolen byl, předpokládám tedy, že je v této funkci už jen do příštích voleb.

+1/0
13.12.2015 19:11

V15i48k37t42o14r 97N12á78r41o66ž40n10ý 3599342658

Kéž by

+1/0
13.12.2015 19:57

D60e11n82i86s 32H74u25m61l 4312185375496

Techniku je dost, techniku za skodovacky plat je malo. Jestlize v Praze dostanou o 50% vic, tak se nemuzou divit. Navic pote co prodali a zdrazili ubytovnu o 100%, tak to se do Boleslavi opravdu nikdo hrnout nebude.

+7/−4
13.12.2015 15:55

V65i81k84t38o63r 79N76á53r54o67ž88n27ý 3599432658

V Praze jednak není moc příležitostí pro techniky. A dále si troufám tvrdit , že platy pro techniky ve ŠKODA jsou velice solidní.

+4/−1
13.12.2015 16:08

D39e36n65i62s 61H33u34m30l 4972315455576

Ricardo, Porsche, MBTech a to pisu jen automobilovy prumysl.

0/0
13.12.2015 16:25

M89i89c85h15a33l 76Š57e46v96č55í38k 8753306824

Tam platí všem technikům 75-80tis?

0/0
13.12.2015 21:22

Z80d21e91n22ě65k 37H88a19n84z34l 1641556742264

Hlavně nikdo nechce makat

0/0
13.12.2015 17:07

P40a60v85e17l 27J31a85n63o68u61š64k49o11v96e68c 1833978889412

Nejsou sami, kdo platí daně.

0/0
13.12.2015 19:37

R52a23d37i85m 65P18o68l80á14š60e49k 9776123419159

Techniků zas tak málo není.

Stačí překonat nesmyslné personalistické předsudky o zaměstnávání starších lidí a přinutit tak firmy zaměstnat nezaměstnané techniky 50+ evidované na ÚP.

0/0
13.12.2015 15:29

P45e68t31r 58K98r96e27j51z40e56k 7259356

já si myslím,že na ÚP těch techniků 50+ moc nebude,lidí 50+ je tam dost ale bohužel nezaměstnatelní protože nesplnují požadavky pracovního trhu a to i mladší lidé co jsou v evidenci,s věkem to nemá co dělat,kdyby moje firma potřebovala technika,tak klidně vezmu i 60+.;-)[>-]

0/0
13.12.2015 17:05

J91i50ř10í 35P74l23a94v72s26k33ý 9100506191619

jak chcete prinutit firmy zamestnavat nekoho, koho zamestnavat z libovolnych duvodu nechteji ? a je uplne jedno, jestli tim duvodem jsou male deti, zvysene riziko nemocenske, nebo nestihani modernich technologii ...

0/0
13.12.2015 19:15

M14i58c18h21a86l 47Š69e90v32č25í76k 8403426804

Zrovna Škoda AUTO rozhodně žádnými předsudky ohledně věku netrpí, naopak zaměstnanci ve vyšším věku mají různé benefity a jsou speciálně chráněni.

+1/0
13.12.2015 21:27

P35e71t96r 38V50i81n76t39r14l34í73k 3636164671

Myslím, že lidé v Evropě to tak neřeší jak lidé v USA kteří médiím skočí na kdejaký špek, takže koupí VW i tak jak doposud

+2/−2
13.12.2015 14:06

M88a21r67t79i48n 46M91i67k43o28l69á76š65e11k 7270840583

Volkswagen si přivodil “emisní skandál”, protože nějakým nedopatřením po dlouhých letech lhaní někdo z Volkswagenu řekl pravdu. Ta měla spočívat v tom, že do aut namontovali něco, co rozeznalo probíhající test a upravilo nastavení auta tak, aby testem prošlo. Když test nebyl rozpoznán, automobil používal jiné nastavení, se kterým měl ale zase vyšší emise.

Nastala zlatá doba aktivistického měření emisí. Pozoruhodným výsledkem volkswagení aféry nepochybně je, že zelené NGO nalezly nemalé zalíbení v automobilech. Jejich členové, kteří všemožnými cestami demonstrovali a pravděpodobně i praktikovali lásku k jízdnímu kolu, najednou začali jevit zájem o to, co je z plechu a přišlo přímo od ďábla. Poptávka po aktivistickém měření emisí v posledních týdnech ohromně narostla, zejména pak o takové měření, které vyjde správně. Samozřejmě jde hlavně o přírodu a přírodě se pomůže nejlépe penězi, například poplatkem za neměření. Ne všichni výrobci automobilů to pochopili a našli ve svých rozpočtech dostatečně pružně peníze na podporu NGO projektů. Například Opel neprošel zeleným emisním testem, protože se lišily naměřené hodnoty, když se zadní kola točila a netočila. I Renault má problém. Nikdo dosud nebyl s to rozklíčovat, co to ty NGO vlastně měří, protože vzhledem k určitým specifikům spalovacích motorů se maximální, minimální, průměrné a normované hodnoty výrazně odlišují. NGO samy žádná surová data neuveřejňují a tak si z jejich analýz může každý vybrat, co potřebuje pro svoji fundraising show. Zelená média si berou maximální hodnoty a kvílí, že mnohonásobně překračují normované hodnoty.

Přesně jak jsme předpokládali, v Evropě se celý “skandál” peče zastudena. Evropské instituce v podstatě nereagovaly, sice činily nějaké “kroky”, ale ty byly spíše orálního charakteru. Různě vyzývaly koncern, aby něco udělal nebo něco nedělal, ten je ale má na praku a jeho reakce je v podstatě nijaká. Teorie “too big to fail” skutečně funguje. http://dfens-cz.com/volksfraud-iii-das-weltrohr/

+2/0
13.12.2015 13:50

M44i80c24h47a54e36l 70M10e36n84s74i54k 8821466320402

A jedním blbým odkazem na konci jsi to zabil :-/

0/0
13.12.2015 21:27

J12i11ř20í 56H96a90v95á88č66e37k 1773680723

Samozřejmě že omezí, už škrtli roomster!!Rv

0/−7
13.12.2015 13:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.