Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chyby v údajích o CO2 jsou mnohem menší, než se předpokládalo, říká VW

Nesrovnalosti u emisí oxidu uhličitého (CO2) německého koncernu Volkswagen se mají týkat mnohem menšího počtu vozů, než se původně předpokládalo. Podle automobilky údaje o emisích chybně hlásilo 36 tisíc vozů, nikoli 800 tisíc, jak uvedla v listopadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J77i85ř34í 20K72o69c67u66r33e82k 6335734965308

Tentokrát u měření nepili CocaColu, ale kafe?

0/0
9.12.2015 17:38

P37e98t16e19r 32M98o79l48n28á24r 8525784212169

CO2 ? hm,doteraz bol problém v NOX , to znamená že VW odr***al aj v hodnotách CO2 ;-D

+1/0
9.12.2015 17:09

E97d97u51a52r55d 63B42l90a76z11e33k 1853330225575

Ne, to znamená bulvár iDNES ... ;-€

+1/0
9.12.2015 22:08

E17d51u60a73r48d 81B40l23a24z26e36k 1813580705815

R^ Ale co chcete po mladych pisalcich v bulvaru;-D

0/0
9.12.2015 17:01

E41d61u63a68r67d 81B40l76a19z63e38k 1593970825325

heeej iDNES ! Jste si jisti tim CO2!? Nemelo byt CO a NO!? CO2 je neskodny a je i v sodovkach a colach a pivu a vinu  ;-)

+1/0
9.12.2015 16:59

E97d86u32a41r76d 63B77l39a38z74e83k 1833350255735

dodatek: a potrebuji jej i rostliny!!!

+1/0
9.12.2015 17:00

P14a71v18e44l 49S69o26b65o39t27k40a 5410954

jj, ve skutečnosti to nebyl žádný velký podvod, ale jen takový malý podvůdeček.

0/0
9.12.2015 16:56

P44e87t83r 57H90e25l38l14e49r 5813176144114

Zatím je to informace jak od Ransdorfa, tak bych se moc neradoval.

+1/0
9.12.2015 15:47

M32i87c84h83a56e24l 12K15o91n29e25č58n23ý 6162423579159

Teď jsme zjistili, že bez toho podvodného prográmku je to vlastně o 100% nižší než s ním;-D

0/0
9.12.2015 15:25

Z11d45e66n42ě51k 54I27v92á67n95e21k 4333325630146

Můžete být třeba Euro100 a na výfukovém systému můžete mít třeba 20 filtrů a egr ventilu ale stejně tato paráda k ničemu. Je to z důvodu, že si různí šetřílci kupují diesely na pojížďky po městech, ještě hůř, nekupují nové ale jeté vysoko objemove vozy ( protože podle některých objem turbem nenahradíš, prý radši starší ale ověřené, které si opraví, než za ty prachy co za to vrazí celkově radši nové). U kterých těmito nízkými nájezdy odrovnají tyto filtry pevných částic dřív, než na dálnici, kam tyto vozy patří, je jim tyto filtry proti srsti měnit a tak ho nechají za úplatu znefunkčnit a přeprogramovat jednotku, to samé chiptuning. Ještě nedávno snad všechny motoristické časopisy a weby vydávali články o tom, jak je upravit starší diesly na přepálený olej. Dokud budou existovat úplatní technici na STK , nic se nezmění. Krom škodolibosti hateru VW, jejichž vozy dělají to samé.

+1/0
9.12.2015 15:09

P43e26t80r 41P81o82s12p37í35š13i24l 4728344446846

Až budou mít i benzínová auta filtry pevných částic, tak vlastně všechna auta budou určena pro dálnice a ve městech bude prázdno. Už se těším.

0/0
10.12.2015 6:53
Foto

J82a79r97o48m45í49r 70Č58e77c70h 1913258597122

Nad limitní hodnoty vykazují všichni výrobci. Současným ekonormam není dost dobře možné vyhovět. Výrobci automobilů by se pokud si tyto normy nechaly nadiktovat,měli více soustředit na alternativní paliva,pak by nemuseli podvádět.:-)

+1/0
9.12.2015 14:58

M78i82c37h25a80l 41P42a73v60l73á12t 9723193634279

A nebylo by lepsi se soustredit na to, aby Erosajuz nevydaval iracionalni normy? V praxi by to prineslo vic uzitku nez blbnuti s alternativnimi palivy, o ktere ze zcela zjevnych duvodu neni prilis zajem (i pres nesmysly na poli zcela neopodstatnenych danovych ulev).

0/0
9.12.2015 16:24

T78o29m81á18š 84F25u22k 2840851246427

A bude se tutlat......

0/−6
9.12.2015 14:57

P83e48t19r 48H65a32v10l58í52n 6746981909927

A jedná se určitě o CO2? Mám takový pocit, že na CO2 není pro automobily žádný limit a měří se jen CO.

0/0
9.12.2015 14:57

E12d20u32a16r95d 74B35l85a52z79e58k 1873830395435

ano nejedna se ani o jedno (CO2 je navic v napojich a potrebuji jej roszljny!)  ale o HC nebo HO a o reklamu i negativni i lziva je ucina...

0/0
9.12.2015 17:04

I88v93a95n 23P81l96á92č32e34k 9938514121

Ono se to nakonec všechno nějak "rozumně" vysvětlí.

Lítá v tom přeci neuvěřitelný balík prachů ;-)

+1/−1
9.12.2015 14:53

P24e65t87r 28S86e36d79i96v62y 6197268195597

Akcie nakupuji jen makleri, kteri se vproblematice neorientuji. Od zacatku totiz neslo o Co2, ale o skutecnost, ze se podvadelo a hlavne o Nox :-)  Ale dobra snaha managementu vytahnout akcie nahoru pred koncem roku. Budou preci bonusy!  ;-)8-o8-o

+1/−2
9.12.2015 14:39
Foto

J38a88r13o88m30í64r 36Č87e20c64h 1563618267932

Pokud se domnívate že makléři nakupují akcije bez znalostí problému,pak se míli te.Po Americké bublině na na trhu v roce 2008 už takové hlouposti nedělají.

+2/0
9.12.2015 15:03

M98i78c84h37a63l 92S59e69m96r34á92d 3312186857759

A co prostě a jednoduše zveřejnit fakt, že stávající limity lze bez dodatečných redukčních zařízení splnit jedině za předpokladu, že spotřeba bude kolem litru na km?

Mimochodem, úplně stejnou aféru by bylo možno spustit i u přeplňovaných benzínů... větší tlaky, více NOx... 

Prostě ekofašisti by měli přizpůsobit požadavky dostupným technologiím...

+5/−1
9.12.2015 14:36

J34o72s83e45f 84Š91e92m13e12l68í66k 7629911590197

Možná si ve VW nechali změřit pár kousků jiných značek. Takže teď to bude všichni nebi nikdo.

+6/0
9.12.2015 14:31
Foto

J36a11r91o36m11í22r 34Č54e32c58h 1893408647202

To je také spravedlivé. Proč jen VW když s tím kouzlení všichni.

+5/0
9.12.2015 15:05

M67a22r78e59k 63H47r79u20b75y 6347102941768

Nebylo by namisto predpokladu lepsi to spocitat? ;-)

+1/0
9.12.2015 14:24

M25a70r11t11i10n 59M69i33k10o94l16á72š51e78k 7490350543

Chyby v údajích o CO2 jsou mnohem menší, než se předpokládalo, říká VW

tak určitě...;-D

+1/−5
9.12.2015 14:16
Foto

T53o37m82á45š 88D89v17o97ř54á79k 7985596767901

Už jim nějak votrnulo, že:-)

+1/−2
9.12.2015 13:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.