Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chyby v údajích o CO2 jsou mnohem menší, než se předpokládalo, říká VW

Nesrovnalosti u emisí oxidu uhličitého (CO2) německého koncernu Volkswagen se mají týkat mnohem menšího počtu vozů, než se původně předpokládalo. Podle automobilky údaje o emisích chybně hlásilo 36 tisíc vozů, nikoli 800 tisíc, jak uvedla v listopadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J18i31ř85í 63K16o42c32u98r90e41k 6305464675208

Tentokrát u měření nepili CocaColu, ale kafe?

0/0
9.12.2015 17:38

P38e89t11e83r 40M50o41l23n88á26r 8945434862409

CO2 ? hm,doteraz bol problém v NOX , to znamená že VW odr***al aj v hodnotách CO2 ;-D

+1/0
9.12.2015 17:09

E13d64u71a58r36d 39B92l86a47z86e95k 1143790635865

Ne, to znamená bulvár iDNES ... ;-€

+1/0
9.12.2015 22:08

E24d66u62a49r62d 69B58l77a72z11e73k 1413690685715

R^ Ale co chcete po mladych pisalcich v bulvaru;-D

0/0
9.12.2015 17:01

E54d90u95a36r68d 70B19l37a27z51e51k 1233870365695

heeej iDNES ! Jste si jisti tim CO2!? Nemelo byt CO a NO!? CO2 je neskodny a je i v sodovkach a colach a pivu a vinu  ;-)

+1/0
9.12.2015 16:59

E77d36u74a59r41d 92B34l69a54z86e97k 1563350655975

dodatek: a potrebuji jej i rostliny!!!

+1/0
9.12.2015 17:00

P54a77v28e33l 59S87o66b60o55t94k53a 5220444

jj, ve skutečnosti to nebyl žádný velký podvod, ale jen takový malý podvůdeček.

0/0
9.12.2015 16:56

P28e16t63r 84H74e40l95l67e66r 5203376774304

Zatím je to informace jak od Ransdorfa, tak bych se moc neradoval.

+1/0
9.12.2015 15:47

M30i51c48h70a23e82l 71K29o95n73e94č63n75ý 6812203759289

Teď jsme zjistili, že bez toho podvodného prográmku je to vlastně o 100% nižší než s ním;-D

0/0
9.12.2015 15:25

Z63d86e80n88ě51k 47I32v22á80n94e69k 4393875660906

Můžete být třeba Euro100 a na výfukovém systému můžete mít třeba 20 filtrů a egr ventilu ale stejně tato paráda k ničemu. Je to z důvodu, že si různí šetřílci kupují diesely na pojížďky po městech, ještě hůř, nekupují nové ale jeté vysoko objemove vozy ( protože podle některých objem turbem nenahradíš, prý radši starší ale ověřené, které si opraví, než za ty prachy co za to vrazí celkově radši nové). U kterých těmito nízkými nájezdy odrovnají tyto filtry pevných částic dřív, než na dálnici, kam tyto vozy patří, je jim tyto filtry proti srsti měnit a tak ho nechají za úplatu znefunkčnit a přeprogramovat jednotku, to samé chiptuning. Ještě nedávno snad všechny motoristické časopisy a weby vydávali články o tom, jak je upravit starší diesly na přepálený olej. Dokud budou existovat úplatní technici na STK , nic se nezmění. Krom škodolibosti hateru VW, jejichž vozy dělají to samé.

+1/0
9.12.2015 15:09

P54e39t67r 25P21o83s80p69í49š25i31l 4418684316986

Až budou mít i benzínová auta filtry pevných částic, tak vlastně všechna auta budou určena pro dálnice a ve městech bude prázdno. Už se těším.

0/0
10.12.2015 6:53

J58a84r91o47m55í49r 96Č40e78c13h 1253578417872

Nad limitní hodnoty vykazují všichni výrobci. Současným ekonormam není dost dobře možné vyhovět. Výrobci automobilů by se pokud si tyto normy nechaly nadiktovat,měli více soustředit na alternativní paliva,pak by nemuseli podvádět.:-)

+1/0
9.12.2015 14:58

M11i89c18h16a13l 18P45a24v94l64á44t 9823273404739

A nebylo by lepsi se soustredit na to, aby Erosajuz nevydaval iracionalni normy? V praxi by to prineslo vic uzitku nez blbnuti s alternativnimi palivy, o ktere ze zcela zjevnych duvodu neni prilis zajem (i pres nesmysly na poli zcela neopodstatnenych danovych ulev).

0/0
9.12.2015 16:24

T29o16m63á90š 81F45u83k 2460491216517

A bude se tutlat......

0/−6
9.12.2015 14:57

P57e98t87r 21H94a36v48l80í47n 6356231349647

A jedná se určitě o CO2? Mám takový pocit, že na CO2 není pro automobily žádný limit a měří se jen CO.

0/0
9.12.2015 14:57

E22d62u44a88r37d 13B72l31a65z66e58k 1963610655595

ano nejedna se ani o jedno (CO2 je navic v napojich a potrebuji jej roszljny!)  ale o HC nebo HO a o reklamu i negativni i lziva je ucina...

0/0
9.12.2015 17:04

I27v52a67n 94P61l60á46č35e83k 9688184431

Ono se to nakonec všechno nějak "rozumně" vysvětlí.

Lítá v tom přeci neuvěřitelný balík prachů ;-)

+1/−1
9.12.2015 14:53

P92e47t16r 80S98e78d29i11v94y 6197468475297

Akcie nakupuji jen makleri, kteri se vproblematice neorientuji. Od zacatku totiz neslo o Co2, ale o skutecnost, ze se podvadelo a hlavne o Nox :-)  Ale dobra snaha managementu vytahnout akcie nahoru pred koncem roku. Budou preci bonusy!  ;-)8-o8-o

+1/−2
9.12.2015 14:39

J91a41r39o23m42í69r 88Č38e30c82h 1543398127612

Pokud se domnívate že makléři nakupují akcije bez znalostí problému,pak se míli te.Po Americké bublině na na trhu v roce 2008 už takové hlouposti nedělají.

+2/0
9.12.2015 15:03

M25i19c15h67a94l 38S85e72m28r52á25d 3612866407509

A co prostě a jednoduše zveřejnit fakt, že stávající limity lze bez dodatečných redukčních zařízení splnit jedině za předpokladu, že spotřeba bude kolem litru na km?

Mimochodem, úplně stejnou aféru by bylo možno spustit i u přeplňovaných benzínů... větší tlaky, více NOx... 

Prostě ekofašisti by měli přizpůsobit požadavky dostupným technologiím...

+5/−1
9.12.2015 14:36

J31o42s31e56f 42Š67e15m94e69l35í47k 7549161710647

Možná si ve VW nechali změřit pár kousků jiných značek. Takže teď to bude všichni nebi nikdo.

+6/0
9.12.2015 14:31

J60a51r96o26m13í91r 89Č50e51c18h 1423298237862

To je také spravedlivé. Proč jen VW když s tím kouzlení všichni.

+5/0
9.12.2015 15:05

M97a80r81e57k 86H98r49u33b81y 6687922201238

Nebylo by namisto predpokladu lepsi to spocitat? ;-)

+1/0
9.12.2015 14:24

M44a41r56t83i78n 11M62i91k73o64l70á36š58e41k 7910790473

Chyby v údajích o CO2 jsou mnohem menší, než se předpokládalo, říká VW

tak určitě...;-D

+1/−5
9.12.2015 14:16
Foto

T98o48m91á18š 71D54v65o95ř28á72k 7255366687371

Už jim nějak votrnulo, že:-)

+1/−2
9.12.2015 13:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.