Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chyby v údajích o CO2 jsou mnohem menší, než se předpokládalo, říká VW

Nesrovnalosti u emisí oxidu uhličitého (CO2) německého koncernu Volkswagen se mají týkat mnohem menšího počtu vozů, než se původně předpokládalo. Podle automobilky údaje o emisích chybně hlásilo 36 tisíc vozů, nikoli 800 tisíc, jak uvedla v listopadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64i28ř50í 38K71o52c52u64r48e33k 6145894545548

Tentokrát u měření nepili CocaColu, ale kafe?

0/0
9.12.2015 17:38

P59e41t93e39r 26M98o37l82n75á85r 8565414502509

CO2 ? hm,doteraz bol problém v NOX , to znamená že VW odr***al aj v hodnotách CO2 ;-D

+1/0
9.12.2015 17:09

E97d49u43a70r74d 48B32l31a80z42e54k 1213270485745

Ne, to znamená bulvár iDNES ... ;-€

+1/0
9.12.2015 22:08

E90d12u87a46r26d 75B56l47a28z50e95k 1683360455735

R^ Ale co chcete po mladych pisalcich v bulvaru;-D

0/0
9.12.2015 17:01

E52d25u21a12r24d 49B82l70a29z79e15k 1363200225965

heeej iDNES ! Jste si jisti tim CO2!? Nemelo byt CO a NO!? CO2 je neskodny a je i v sodovkach a colach a pivu a vinu  ;-)

+1/0
9.12.2015 16:59

E71d86u20a43r11d 93B54l52a13z33e32k 1913940515345

dodatek: a potrebuji jej i rostliny!!!

+1/0
9.12.2015 17:00

P51a63v93e45l 67S11o95b15o46t60k50a 5280264

jj, ve skutečnosti to nebyl žádný velký podvod, ale jen takový malý podvůdeček.

0/0
9.12.2015 16:56

P27e46t69r 30H37e16l52l34e80r 5263116724574

Zatím je to informace jak od Ransdorfa, tak bych se moc neradoval.

+1/0
9.12.2015 15:47

M70i67c97h89a27e90l 74K76o54n63e72č25n75ý 6382693909149

Teď jsme zjistili, že bez toho podvodného prográmku je to vlastně o 100% nižší než s ním;-D

0/0
9.12.2015 15:25

Z96d49e53n36ě36k 85I86v61á71n67e44k 4803275810766

Můžete být třeba Euro100 a na výfukovém systému můžete mít třeba 20 filtrů a egr ventilu ale stejně tato paráda k ničemu. Je to z důvodu, že si různí šetřílci kupují diesely na pojížďky po městech, ještě hůř, nekupují nové ale jeté vysoko objemove vozy ( protože podle některých objem turbem nenahradíš, prý radši starší ale ověřené, které si opraví, než za ty prachy co za to vrazí celkově radši nové). U kterých těmito nízkými nájezdy odrovnají tyto filtry pevných částic dřív, než na dálnici, kam tyto vozy patří, je jim tyto filtry proti srsti měnit a tak ho nechají za úplatu znefunkčnit a přeprogramovat jednotku, to samé chiptuning. Ještě nedávno snad všechny motoristické časopisy a weby vydávali články o tom, jak je upravit starší diesly na přepálený olej. Dokud budou existovat úplatní technici na STK , nic se nezmění. Krom škodolibosti hateru VW, jejichž vozy dělají to samé.

+1/0
9.12.2015 15:09

P44e93t52r 35P47o47s69p32í36š50i50l 4908164566216

Až budou mít i benzínová auta filtry pevných částic, tak vlastně všechna auta budou určena pro dálnice a ve městech bude prázdno. Už se těším.

0/0
10.12.2015 6:53

J39a24r63o89m22í13r 33Č14e43c41h 1223138657282

Nad limitní hodnoty vykazují všichni výrobci. Současným ekonormam není dost dobře možné vyhovět. Výrobci automobilů by se pokud si tyto normy nechaly nadiktovat,měli více soustředit na alternativní paliva,pak by nemuseli podvádět.:-)

+1/0
9.12.2015 14:58

M17i41c73h46a90l 48P41a44v26l65á65t 9593793314989

A nebylo by lepsi se soustredit na to, aby Erosajuz nevydaval iracionalni normy? V praxi by to prineslo vic uzitku nez blbnuti s alternativnimi palivy, o ktere ze zcela zjevnych duvodu neni prilis zajem (i pres nesmysly na poli zcela neopodstatnenych danovych ulev).

0/0
9.12.2015 16:24

T84o44m94á55š 24F55u15k 2660621906647

A bude se tutlat......

0/−6
9.12.2015 14:57

P41e70t48r 90H15a35v66l66í17n 6436181269697

A jedná se určitě o CO2? Mám takový pocit, že na CO2 není pro automobily žádný limit a měří se jen CO.

0/0
9.12.2015 14:57

E65d72u97a78r47d 34B55l53a52z82e44k 1563760175205

ano nejedna se ani o jedno (CO2 je navic v napojich a potrebuji jej roszljny!)  ale o HC nebo HO a o reklamu i negativni i lziva je ucina...

0/0
9.12.2015 17:04

I13v60a36n 17P83l98á82č98e72k 9778734601

Ono se to nakonec všechno nějak "rozumně" vysvětlí.

Lítá v tom přeci neuvěřitelný balík prachů ;-)

+1/−1
9.12.2015 14:53

P33e23t63r 90S50e36d77i85v58y 6827168865247

Akcie nakupuji jen makleri, kteri se vproblematice neorientuji. Od zacatku totiz neslo o Co2, ale o skutecnost, ze se podvadelo a hlavne o Nox :-)  Ale dobra snaha managementu vytahnout akcie nahoru pred koncem roku. Budou preci bonusy!  ;-)8-o8-o

+1/−2
9.12.2015 14:39

J66a18r87o27m65í55r 58Č58e58c55h 1143818817192

Pokud se domnívate že makléři nakupují akcije bez znalostí problému,pak se míli te.Po Americké bublině na na trhu v roce 2008 už takové hlouposti nedělají.

+2/0
9.12.2015 15:03

M84i66c88h98a16l 68S59e94m29r39á28d 3532156497389

A co prostě a jednoduše zveřejnit fakt, že stávající limity lze bez dodatečných redukčních zařízení splnit jedině za předpokladu, že spotřeba bude kolem litru na km?

Mimochodem, úplně stejnou aféru by bylo možno spustit i u přeplňovaných benzínů... větší tlaky, více NOx... 

Prostě ekofašisti by měli přizpůsobit požadavky dostupným technologiím...

+5/−1
9.12.2015 14:36

J34o54s77e30f 30Š68e41m74e21l55í22k 7289111740637

Možná si ve VW nechali změřit pár kousků jiných značek. Takže teď to bude všichni nebi nikdo.

+6/0
9.12.2015 14:31

J17a86r68o54m68í10r 91Č93e16c79h 1553168237672

To je také spravedlivé. Proč jen VW když s tím kouzlení všichni.

+5/0
9.12.2015 15:05

M87a46r12e53k 18H29r31u58b14y 6607872261348

Nebylo by namisto predpokladu lepsi to spocitat? ;-)

+1/0
9.12.2015 14:24

M24a86r60t56i41n 93M54i74k20o66l46á94š68e33k 7610830233

Chyby v údajích o CO2 jsou mnohem menší, než se předpokládalo, říká VW

tak určitě...;-D

+1/−5
9.12.2015 14:16
Foto

T49o23m34á60š 52D66v74o25ř57á66k 7435856377641

Už jim nějak votrnulo, že:-)

+1/−2
9.12.2015 13:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.