Diskuze

Chyby v údajích o CO2 jsou mnohem menší, než se předpokládalo, říká VW

Nesrovnalosti u emisí oxidu uhličitého (CO2) německého koncernu Volkswagen se mají týkat mnohem menšího počtu vozů, než se původně předpokládalo. Podle automobilky údaje o emisích chybně hlásilo 36 tisíc vozů, nikoli 800 tisíc, jak uvedla v listopadu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Tentokrát u měření nepili CocaColu, ale kafe?

0 0
možnosti
PM

CO2 ? hm,doteraz bol problém v NOX , to znamená že VW odr***al aj v hodnotách CO2 ;-D

1 0
možnosti
EB

Ne, to znamená bulvár iDNES ... ;-€

1 0
možnosti
EB

R^ Ale co chcete po mladych pisalcich v bulvaru;-D

0 0
možnosti
EB

heeej iDNES ! Jste si jisti tim CO2!? Nemelo byt CO a NO!? CO2 je neskodny a je i v sodovkach a colach a pivu a vinu  ;-)

1 0
možnosti
EB

dodatek: a potrebuji jej i rostliny!!!

1 0
možnosti
PS

jj, ve skutečnosti to nebyl žádný velký podvod, ale jen takový malý podvůdeček.

0 0
možnosti
PH

P57e30t80r 73H12e51l44l74e37r

9. 12. 2015 15:47

Zatím je to informace jak od Ransdorfa, tak bych se moc neradoval.

1 0
možnosti
MK

Teď jsme zjistili, že bez toho podvodného prográmku je to vlastně o 100% nižší než s ním;-D

0 0
možnosti
ZI

Můžete být třeba Euro100 a na výfukovém systému můžete mít třeba 20 filtrů a egr ventilu ale stejně tato paráda k ničemu. Je to z důvodu, že si různí šetřílci kupují diesely na pojížďky po městech, ještě hůř, nekupují nové ale jeté vysoko objemove vozy ( protože podle některých objem turbem nenahradíš, prý radši starší ale ověřené, které si opraví, než za ty prachy co za to vrazí celkově radši nové). U kterých těmito nízkými nájezdy odrovnají tyto filtry pevných částic dřív, než na dálnici, kam tyto vozy patří, je jim tyto filtry proti srsti měnit a tak ho nechají za úplatu znefunkčnit a přeprogramovat jednotku, to samé chiptuning. Ještě nedávno snad všechny motoristické časopisy a weby vydávali články o tom, jak je upravit starší diesly na přepálený olej. Dokud budou existovat úplatní technici na STK , nic se nezmění. Krom škodolibosti hateru VW, jejichž vozy dělají to samé.

1 0
možnosti
PP

Až budou mít i benzínová auta filtry pevných částic, tak vlastně všechna auta budou určena pro dálnice a ve městech bude prázdno. Už se těším.

0 0
možnosti

Nad limitní hodnoty vykazují všichni výrobci. Současným ekonormam není dost dobře možné vyhovět. Výrobci automobilů by se pokud si tyto normy nechaly nadiktovat,měli více soustředit na alternativní paliva,pak by nemuseli podvádět.:-)

1 0
možnosti
MP

A nebylo by lepsi se soustredit na to, aby Erosajuz nevydaval iracionalni normy? V praxi by to prineslo vic uzitku nez blbnuti s alternativnimi palivy, o ktere ze zcela zjevnych duvodu neni prilis zajem (i pres nesmysly na poli zcela neopodstatnenych danovych ulev).

0 0
možnosti
TF

T64o71m33á85š 72F67u55k

9. 12. 2015 14:57

A bude se tutlat......

0 6
možnosti