- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tentokrát u měření nepili CocaColu, ale kafe?
CO2 ? hm,doteraz bol problém v NOX , to znamená že VW odr***al aj v hodnotách CO2
Ale co chcete po mladych pisalcich v bulvaru
heeej iDNES ! Jste si jisti tim CO2!? Nemelo byt CO a NO!? CO2 je neskodny a je i v sodovkach a colach a pivu a vinu ;-)
dodatek: a potrebuji jej i rostliny!!!
jj, ve skutečnosti to nebyl žádný velký podvod, ale jen takový malý podvůdeček.
Zatím je to informace jak od Ransdorfa, tak bych se moc neradoval.
Teď jsme zjistili, že bez toho podvodného prográmku je to vlastně o 100% nižší než s ním
Můžete být třeba Euro100 a na výfukovém systému můžete mít třeba 20 filtrů a egr ventilu ale stejně tato paráda k ničemu. Je to z důvodu, že si různí šetřílci kupují diesely na pojížďky po městech, ještě hůř, nekupují nové ale jeté vysoko objemove vozy ( protože podle některých objem turbem nenahradíš, prý radši starší ale ověřené, které si opraví, než za ty prachy co za to vrazí celkově radši nové). U kterých těmito nízkými nájezdy odrovnají tyto filtry pevných částic dřív, než na dálnici, kam tyto vozy patří, je jim tyto filtry proti srsti měnit a tak ho nechají za úplatu znefunkčnit a přeprogramovat jednotku, to samé chiptuning. Ještě nedávno snad všechny motoristické časopisy a weby vydávali články o tom, jak je upravit starší diesly na přepálený olej. Dokud budou existovat úplatní technici na STK , nic se nezmění. Krom škodolibosti hateru VW, jejichž vozy dělají to samé.
Až budou mít i benzínová auta filtry pevných částic, tak vlastně všechna auta budou určena pro dálnice a ve městech bude prázdno. Už se těším.
Nad limitní hodnoty vykazují všichni výrobci. Současným ekonormam není dost dobře možné vyhovět. Výrobci automobilů by se pokud si tyto normy nechaly nadiktovat,měli více soustředit na alternativní paliva,pak by nemuseli podvádět.
A nebylo by lepsi se soustredit na to, aby Erosajuz nevydaval iracionalni normy? V praxi by to prineslo vic uzitku nez blbnuti s alternativnimi palivy, o ktere ze zcela zjevnych duvodu neni prilis zajem (i pres nesmysly na poli zcela neopodstatnenych danovych ulev).