Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dárky do Vánoc doručí většina e-shopů. Někde je vyzvednete na Štědrý den

Vánoční dárky objednané online do šesti dnů před začátkem Vánoc doručí včas skoro všechny internetové obchody. Vybrané zboží však musí být na skladě. Záleží také na výběru dopravce nebo na způsobu platby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42i44ř61í 61N28o82v12á80k 3423859448836

Nejlepší je, že dost E-shopů negarantuje dodání do Vánoc při odeslání Českou poštou a doporučují jiného dopravce.

+1/0
12.12.2015 13:33

T67o24m47a56s 72N19o39v81o23t94n10y 1731364286895

No ještě si pamatuju dva roky zpátky, jak PPL přijelo s autama na náměstí a kdo si nepřišel pro balík, měl smůlu. Naopak pošta už tento týden tu byla 2x s balíkem po 18h. Největší průšvih letos bude Uloženka a Zásilkovna, to se klidně s kýmkoliv vsadím.

0/0
12.12.2015 14:18

J68i29ř67í 42N33o37v25á10k 3533669718736

To jste nadšený, že k vám pošťák přijede 2x za týden? K nám do firmy jezdí DPD i PPL i 2x denně. ;-D

0/−1
12.12.2015 14:50

J16a46r96o41s47l19a12v 55K59o15m41o41ň 1130914634271

tak mě měla PPL dovézt balík ve čtvrtek. Odpoledne zavolal, že mu nejede auto a tak musí čekat na odtahovku. Pochopím. Ale co nepochopím, že druhý den ten balík nechá u cizích lidí v obci, neinformuje mne o tom telefonátem ani SMSkou a já čekám doma celý den jak blbec a balík nikde. Nakonec se dovím z netu ze stránek PPL, že balík je doručený, s cizím jménem. Takže jsem zaplatil balík za 3tis a má ho někdo jiný. Tomu říkáte služba???? Pošta aspoň nechá balík na poště, nebo u sousedů a informuje mne. Ale tohle je vrchol. Navíc místní pošťák mne zná a tak si to ani nedovolí. Ovšem PPL to je tedy jiný kafe. Nehledě na to, že se ani neobtěžovali za víc než 24h odpovědět na stížnost na mail.

+1/0
12.12.2015 17:30

P23a54v91e42l 60B49u78r53d27a 3847898268957

Zbytek si přečtete na heurece a pochopíte

0/0
12.12.2015 13:14

P50a40v19e75l 77B91u71r20d48a 3507688948867

Každému je měřeno jiným metrem, jinak by při 88% již teď NEMĚLI MÍT dle podmínek pro Ověřeno zákazníky tento certifikát! Cituji "Zároveň pro získání certifikátu potřebuje e‑shop minimálně 90% doporučení za posledních 90 dní. Poté, pokud ve sledovaném období procento doporučení klesne na 88 % a méně, je e‑shopu certifikát automaticky odebrán.". Kromě toho, zboží uvedené skladem (i teď stále "skladem") nedošlo, peníze vráceny po téměř měsíci, ale co je nejhorší, že mail pro hodnocení obchodu nedošel, což opět zavání podvodem, protože podle podmínek Ověřeno... musí obchod poslat data VŠECH objednávek do Heuréky (tedy nejen těch pocházejících proklikem z Heureka) a ta pak pošle po určitém dnu Dotazník a ten nedošel, ostatně není to poprvé, ale v Mallu již naposled a nikdy více.

0/0
12.12.2015 13:13

J85o75s65e50f 29K78o44m82e49n14d87a 3279569304557

Hodnocení ale lze dát i bez dotazníku.

0/0
12.12.2015 13:53

P79a44v95e78l 92B79u80r23d68a 3307648518937

stejný dotaz jsem položila samotné Heuréce před několika dny: 7. 12. 14:50 Dobrý den, 

udivuje mě, že ještě minulý týden internetový shop MALL neměl označení Garance nákupu, dnes k mému překvapení jej má a přitom dnes kleslo doporučení zákazníků na 88%. Jak je to jen možné? A v podmínkách máte uvedeno že - cituji: "Zároveň pro získání certifikátu potřebuje e‑shop minimálně 90% doporučení za posledních 90 dní. Poté, pokud ve sledovaném období procento doporučení klesne na 88 % a méně, je e‑shopu certifikát automaticky odebrán." Sleduji hodnocení obchodu MALL během posledního měsíce, protože sama mám s tímto obchodem velmi špatnou zkušenost vzniklou před pár dny a který ještě není dořešen. Problém spočívá v ignoraci potřeb zákazníků, nekomunikaci, oddalování řešení atd. Stačí, když se také povídáte na reakce v recenzích obchodu. Všimla jsem si jenom znínky na internetu, že v říjnu změnila firma MALL majitele a od té doby značně narost počet nespokojených zákazníků. Je tedy možné, že portál Heuréka již není nestranný a má skryté vazby s firmou MALL? Raději si nic nechci domýšlet (ani zjišťovat - vím, že to jde - např. na webu ARES, Obchodním rejstříku atd.), ale to co se nyní děje, to je až zarážejí

a jejich odpověď:Markéta Švecová, 8. 12. 19:46 

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. 

Kvalitu eshopů si hlídáme. Je pravdou, že u obchodu Mall.cz se nějaké problémy objevovaly, a to především s dobou vyřízení objednávek. Z toho důvodu byl také obchod z programu Garance nákupu na nějakou dobu vyřazen. Situaci sledujeme a v případě, že by se situace opakovala, bude obchod minimálně s programu Garance nákupu opět vyřazen. 

Děkuji S pozdravem a přáním krásného dne Markéta Švecová Customer ServiceSpecialist  www.heureka.cz 

každopádně dle mého soudu už nemůže srovnávač HEURÉKA zcela nezávisle a objektivně hodnotit internetové obchody. Majitelé Heuréky a Mallu jsou jedni a titéž lidé. 

Stačí si přečíst pár aktuálních článků týkajících se Mall zhruba od podzimu na

+1/0
12.12.2015 13:13

P32a36v68e25l 75B20u29r10d18a 3437458858387

Jak které . Mall.cz tedy určitě ne. Přečtete si diskuzi na heurece a pochopíte nic tam nekupujte nic neplatit dopředu , zásilku nedodají ani do 20dní celý stornujou a na peníze se nečekáte jestli nějaký dostanete lidí čekají 1 až 2 měsíce takže uvidíme své peníze asi obdržím   v únoru jestli vůbec . pozor na ně . Na Heurece mají status ověřený prodejce a to mají už jen 88% a měli by mít víc jak 90%. Na dotaz jak je to možné Heureka odpověděla a kupodivu byla podepsána paní co sedí v Mall.cz tak bacha na ně ......

0/0
12.12.2015 12:57

T78o93m20a63s 94N43o94v92o27t67n68y 1551354656315

On tam totiž nějaký génius vymyslel stěhování skladu za plného provozu těsně před nákupní špičkou. To nemohlo dopadnout jinak... ale že nejsou schopni několik týdnů to dát pořádně dohromady, to už je totální diletantství.

0/0
12.12.2015 14:20

J34i70ř27í 92N19o29v16á39k 3833869198226

A navíc to doručujou i Českou poštou, která tu jejich tragedii ještě umocní.

+1/0
12.12.2015 14:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.