Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dárky do Vánoc doručí většina e-shopů. Někde je vyzvednete na Štědrý den

Vánoční dárky objednané online do šesti dnů před začátkem Vánoc doručí včas skoro všechny internetové obchody. Vybrané zboží však musí být na skladě. Záleží také na výběru dopravce nebo na způsobu platby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25i14ř22í 13N22o14v92á78k 3703839208596

Nejlepší je, že dost E-shopů negarantuje dodání do Vánoc při odeslání Českou poštou a doporučují jiného dopravce.

+1/0
12.12.2015 13:33

T29o23m77a41s 58N58o38v96o70t48n81y 1211284736805

No ještě si pamatuju dva roky zpátky, jak PPL přijelo s autama na náměstí a kdo si nepřišel pro balík, měl smůlu. Naopak pošta už tento týden tu byla 2x s balíkem po 18h. Největší průšvih letos bude Uloženka a Zásilkovna, to se klidně s kýmkoliv vsadím.

0/0
12.12.2015 14:18

J88i48ř82í 64N65o90v72á50k 3153879758126

To jste nadšený, že k vám pošťák přijede 2x za týden? K nám do firmy jezdí DPD i PPL i 2x denně. ;-D

0/−1
12.12.2015 14:50

J51a38r98o33s24l20a15v 87K88o61m75o74ň 1450374714661

tak mě měla PPL dovézt balík ve čtvrtek. Odpoledne zavolal, že mu nejede auto a tak musí čekat na odtahovku. Pochopím. Ale co nepochopím, že druhý den ten balík nechá u cizích lidí v obci, neinformuje mne o tom telefonátem ani SMSkou a já čekám doma celý den jak blbec a balík nikde. Nakonec se dovím z netu ze stránek PPL, že balík je doručený, s cizím jménem. Takže jsem zaplatil balík za 3tis a má ho někdo jiný. Tomu říkáte služba???? Pošta aspoň nechá balík na poště, nebo u sousedů a informuje mne. Ale tohle je vrchol. Navíc místní pošťák mne zná a tak si to ani nedovolí. Ovšem PPL to je tedy jiný kafe. Nehledě na to, že se ani neobtěžovali za víc než 24h odpovědět na stížnost na mail.

+1/0
12.12.2015 17:30

P83a48v33e13l 40B87u28r53d67a 3557718718527

Zbytek si přečtete na heurece a pochopíte

0/0
12.12.2015 13:14

P81a56v86e67l 70B24u67r11d23a 3847918368717

Každému je měřeno jiným metrem, jinak by při 88% již teď NEMĚLI MÍT dle podmínek pro Ověřeno zákazníky tento certifikát! Cituji "Zároveň pro získání certifikátu potřebuje e‑shop minimálně 90% doporučení za posledních 90 dní. Poté, pokud ve sledovaném období procento doporučení klesne na 88 % a méně, je e‑shopu certifikát automaticky odebrán.". Kromě toho, zboží uvedené skladem (i teď stále "skladem") nedošlo, peníze vráceny po téměř měsíci, ale co je nejhorší, že mail pro hodnocení obchodu nedošel, což opět zavání podvodem, protože podle podmínek Ověřeno... musí obchod poslat data VŠECH objednávek do Heuréky (tedy nejen těch pocházejících proklikem z Heureka) a ta pak pošle po určitém dnu Dotazník a ten nedošel, ostatně není to poprvé, ale v Mallu již naposled a nikdy více.

0/0
12.12.2015 13:13

J17o29s38e29f 15K73o82m87e90n62d28a 3349689454957

Hodnocení ale lze dát i bez dotazníku.

0/0
12.12.2015 13:53

P46a42v26e88l 33B91u87r50d13a 3957608638977

stejný dotaz jsem položila samotné Heuréce před několika dny: 7. 12. 14:50 Dobrý den, 

udivuje mě, že ještě minulý týden internetový shop MALL neměl označení Garance nákupu, dnes k mému překvapení jej má a přitom dnes kleslo doporučení zákazníků na 88%. Jak je to jen možné? A v podmínkách máte uvedeno že - cituji: "Zároveň pro získání certifikátu potřebuje e‑shop minimálně 90% doporučení za posledních 90 dní. Poté, pokud ve sledovaném období procento doporučení klesne na 88 % a méně, je e‑shopu certifikát automaticky odebrán." Sleduji hodnocení obchodu MALL během posledního měsíce, protože sama mám s tímto obchodem velmi špatnou zkušenost vzniklou před pár dny a který ještě není dořešen. Problém spočívá v ignoraci potřeb zákazníků, nekomunikaci, oddalování řešení atd. Stačí, když se také povídáte na reakce v recenzích obchodu. Všimla jsem si jenom znínky na internetu, že v říjnu změnila firma MALL majitele a od té doby značně narost počet nespokojených zákazníků. Je tedy možné, že portál Heuréka již není nestranný a má skryté vazby s firmou MALL? Raději si nic nechci domýšlet (ani zjišťovat - vím, že to jde - např. na webu ARES, Obchodním rejstříku atd.), ale to co se nyní děje, to je až zarážejí

a jejich odpověď:Markéta Švecová, 8. 12. 19:46 

Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. 

Kvalitu eshopů si hlídáme. Je pravdou, že u obchodu Mall.cz se nějaké problémy objevovaly, a to především s dobou vyřízení objednávek. Z toho důvodu byl také obchod z programu Garance nákupu na nějakou dobu vyřazen. Situaci sledujeme a v případě, že by se situace opakovala, bude obchod minimálně s programu Garance nákupu opět vyřazen. 

Děkuji S pozdravem a přáním krásného dne Markéta Švecová Customer ServiceSpecialist  www.heureka.cz 

každopádně dle mého soudu už nemůže srovnávač HEURÉKA zcela nezávisle a objektivně hodnotit internetové obchody. Majitelé Heuréky a Mallu jsou jedni a titéž lidé. 

Stačí si přečíst pár aktuálních článků týkajících se Mall zhruba od podzimu na

+1/0
12.12.2015 13:13

P70a63v40e75l 67B80u98r25d48a 3507978878637

Jak které . Mall.cz tedy určitě ne. Přečtete si diskuzi na heurece a pochopíte nic tam nekupujte nic neplatit dopředu , zásilku nedodají ani do 20dní celý stornujou a na peníze se nečekáte jestli nějaký dostanete lidí čekají 1 až 2 měsíce takže uvidíme své peníze asi obdržím   v únoru jestli vůbec . pozor na ně . Na Heurece mají status ověřený prodejce a to mají už jen 88% a měli by mít víc jak 90%. Na dotaz jak je to možné Heureka odpověděla a kupodivu byla podepsána paní co sedí v Mall.cz tak bacha na ně ......

0/0
12.12.2015 12:57

T90o92m67a43s 11N78o71v44o75t52n75y 1471484246405

On tam totiž nějaký génius vymyslel stěhování skladu za plného provozu těsně před nákupní špičkou. To nemohlo dopadnout jinak... ale že nejsou schopni několik týdnů to dát pořádně dohromady, to už je totální diletantství.

0/0
12.12.2015 14:20

J87i26ř18í 22N29o88v29á98k 3863579118646

A navíc to doručujou i Českou poštou, která tu jejich tragedii ještě umocní.

+1/0
12.12.2015 14:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.